spammer

0202052067 belt tweemal per dag en legt dan meteen op. al weken lang.

• Persoonlijke service N.v.t.

Deskundig, vriendelijk en professioneel

Wij gebruiken al enige tijd de Vast-Mobiel-oplossing van Speakup. Die is perfect voor ons omdat we vaak onderweg zijn en toch bereikbaar willen zijn via ons kantoornummer. Zowel bij het in- als het uitbellen lijkt het voor de buitenwereld alsof we gewoon op ons kantoor zitten. Niemand die merkt dat we vanaf een andere plek werken. Daar waren we dus al erg tevreden mee. Bij vragen en/of gewenste wijzigingen worden we altijd vriendelijk, deskundig en oplossingsgericht geholpen. Onlangs hadden we op vrij korte termijn behoefte aan extra nummers en gebruikers. Ook dat was in een mum van tijd gepiept, inclusief de benodigde SIMs. Al met al: een aanrader voor de zakelijke gebruiker. Helemaal als je de logge, bureaucratische servicedesks waar geen doorkomen aan is van de de grote bekende providers gewend bent!

• Bedrijfswebsite www.fiksi.nl

persoonlijk, deskundig en betrokken

persoonlijk, deskundig en betrokken aanbieder van een Nederlandse voip oplossing. Gaat verder dan alleen maar het aanbieden van een dienst en kijkt naar andere mogelijkheden voor het creëren van waarde.

• Bedrijfswebsite https://linprofs.com
  • Ik ben: Speakup Eindgebruiker, Speakup Partner

Geen volle dekking

Nu half jaar overgetapt naar speakup. Dekking is waardeloos. Bellen vu auto lukt nie vanwege de vele blinde vlekken in het netwerk. Adressenboek van mijn collega’s middels een app (welke we voorheen wel hadden) is alleen voor Android: hoe slecht! Morgen naar buitenland, hou me hart vast….

• Ik ben: Speakup Eindgebruiker

Hoi Edwin, Wat vervelend om te horen dat je tot nu toe nog geen goede ervaring met ons hebt. Met Speakup zou je volledige dekking in het buitenland moeten hebben. Mocht je problemen ervaren, mag je ons altijd bellen of mailen. We komen graag met je in contact om te kijken hoe we jouw ervaring kunnen verbeteren. Met avontuurlijke groet, Namens Speakup, Don Verweij 088-7732565 [email protected]

Tot op heden geen beste ervaring!

Helaas hebben wij tot nu toe geen beste ervaring met Speakup. Halverwege 2019 zijn wij overgestapt naar Speakup, maar hebben regelmatig te kampen (gehad) met storingen waar we voorheen geen last van hadden. Wij zijn door deze storingen slechter bereikbaar en dat was absoluut niet het idee toen wij ons lieten adviseren over te stappen naar Speakup.

Uitstekende dienstverlening

Nog steeds blij. Nooit storingen, redelijke prijs en een perfecte ondersteuning (als deze al nodig is) en ze denken met je mee !

Prima bedrijf met een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Goed in service, prijs en duidelijkheid. In al de jaren van samenwerking is er nooit een probleem geweest die tot grote storingen hebben geleid binnen het bedrijf.

Zeer tevreden klant!

Nooit problemen gehad. Altijd goed bereikbaar. Een duidelijk platform. Zeer tevreden gebruikers.

Een zeer stabiele en betrouwbare dienstverlening

Reeds meer dan 5 jaar zeer tevreden als klant van Speakup.

Uitstekende verbindingen. Nooit ook maar één hapering. Ja, denk door er bovenop te zitten, meest hoogwaardige techniek en tijdige updates.

Heldere communicatie en inhoudelijke goed onderlegd.

We gebruiken al meer dan vijf jaar de diensten van speakup en altijd naar tevredenheid.

Klantvriendelijk met uitstekende technische kennis

Speakup is een Nederlands bedrijf met Nederlandse helpdesk waar je snel en goed wordt geholpen in geval van problemen. Ondanks de enorme toename van cyber criminaliteit op het internet weet Speakup tot nu toe het netwerk goed beschikbaar te houden. In geval van problemen wordt daar transparant en snel over gecommuniceerd. Speaukup beschikt over een aantal uitstekende technici die ook nog goed kunnen communiceren met klanten.

Uitstekende bereikbaarheid, al jarenlang!

Flexibel systeem, goed communicatie over updates ed. We zijn zeer tevreden over deze VOIP oplossing.

Een bedrijf waar wij als Expo Display Service al meer dan 5 jaar op kunnen bouwen. Zeker ook i.c.m. dealer Lanwise. We zijn super tevreden en zullen Speakup ook zeker aanraden.

Betrouwbare flexibele en leuke club om zaken mee te doen

Een meer als 10 jaar lange samenwerking kan ik Speakup van HArte aanbevelen Enkele kernwoorden: Persoonlijk Flexibel Betrouwbaar Technisch Meedenkend Klantgericht

Betrouwbaar

Goed bereikbaar, goeie service.

Wij hebben voor Speakup gekozen vanwege de veiligheid en betrouwbaarheid van hun diensten.

• Bedrijfswebsite: tibbaa.com
  • Ervaring met: Speakup Vast

Uitstekende begeleiding en communicatie(bereikbaarheid) van een niveau 4 ICT-beheerder stagiair. Dank Thijs.

• Bedrijfswebsite: www.landstede.nl
  • Ervaring met: Speakup Overig

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen ernstige problemen ondervonden en als er een probleem was is het redelijk snel opgelost.

• Bedrijfswebsite: www.koppelco.nl
  • Ervaring met: Speakup Mobiel

Ik gebruik Speakup vanwege de doorschakelmogelijkheden naar de diverse werkplekken waarop ik werk en dat gaat perfect. Eventuele problemen (komt bijna nooit voor!) worden snel verholpen

• Ervaring met: Speakup Vast

altijd goede verbinding van onze telefooncentrale.

• Reactietermijn N.v.t.
  • Bedrijfswebsite: www.wiggers.nl
  • Ervaring met: Speakup Infra

Wij zijn al meer dan 10 jaar zeer tevreden met de diensten van Speakup en hebben nog nooit een reden gehad om te denken aan overstappen!

• Bedrijfswebsite: https://welldotcom.nl

Doen wat ze zeggen.

• Bedrijfswebsite: www.dibagroep.nl
  • Ervaring met: Speakup Vast

Snel en deskundig reactie van de helpdesk.

• Ervaring met: Speakup Vast

Prima begeleiding bij het opzetten van mijn website.

• Bedrijfswebsite: Www.m-artstyling.nl
  • Ervaring met: Speakup Overig

Over Speakup

Onze visie In 2030 brengen wij dagelijks miljoenen mensen door heel Europa met elkaar in contact. De weg daar naartoe? Die bewandelen wij niet alleen. Als pionier verkennen wij samen met anderen nieuwe mogelijkheden, durven wij risico’s te nemen en zoeken we de grenzen op van wat technisch haalbaar is. Hierbij hebben wij jouw vrijheid en privacy hoog in het vaandel staan. We ontdekken de mogelijkheden van nu én bereiden ons voor op de toekomst. Pionieren zit in ons bloed. Wij zijn pioniers in verbinden. Speakup verbindt mensen met technologie zodat zij de vrijheid hebben om te kiezen waar, wanneer en hoe ze veilig communiceren met elkaar en de wereld om zich heen.