alles o.k de prijs dakkapelreiniger nam zelfs het dakraampje nog even mee .ee

alles ok. niets negatief.

Wij zijn uiterst tevreden over de manier waarop onze dakkapellen zijn gereinigd, nauwkeurig, professioneel, echt vakwerk en aardige mensen. Een echte aanrader, volgende keer zullen wij zeker weer een beroep op hen doen. Nogmaals onze hartelijke dank.

Uitstekend resultaat

Vanaf het begin tot het einde prima communicatie en heel duidelijk in de mogelijkheden en voorwaarden. Zeer vriendelijke en secure man die uitstekend werk leverde maw wij zijn zeer tevreden en zien jullie bedrijf over 2 jaar graag weer de dakkapellen reinigen.

Prima werk geleverd

Vriendelijk, klantgericht, harde werker.

netjes

beleefd en netjes gewerkt

Kon niet beter, professioneel en zeer klantvriendelijk uitgevoerd.

De medewerker is vriendelijk, communicatief en grondig. Over het eindresultaat zijn we erg tevreden

Zeer goed.

Erg goed. Vriendelijk personeel.

Vakkundig en professioneel bedrijf

Makkelijk afspraak mee te maken. Vriendelijk en deskundig bedrijf. Op tijd op de afspraak. Medewerker werkt veilig.

Jess, fijne beleefde jongeman die god werk levert

Best gelopen

Nette vakman en dakkapel is weer als nieuw.

Mooi schoon ziet er weer gelikt uit

Duimpje

Prima! Snel ingepland en mooi eindresultaat

Binnen 2 weken kon ons dakkapel al gereinigd worden. Vakkundig uitgevoerd, en het belangrijkste.... het eindresultaat is hartstikke goed.

Beleefde service

We hebben voor de 2 de keer onze dakkapel laten schoonmaken. Ze werken netjes, veilig en het dakkapel ziet er aan het eind weer keurig uit.

Is super gedaan en aardige jongen zeker aanrader

Keurig Klantvriendelijk

Netjes werk geleverd! Ieder aan te raden om de dakkapel (len) te laten reinigen! Controleren tevens je dakkapel voor gebreken!

Dakkapel en kozijnen zijn weer brandschoon.

Wij zijn zeer tevreden over de manier van werken. Vriendelijke medewerkers die zorgvuldig hun werk doen.

Eenmaal begonnen goed werk geleverd

Jammer dat er uiteindelijk niet om 09:30uur maar om 11:45 beginnen is. En dat zonder het mede te delen. Om 10:40 ben ik gaan bellen. Men ging het uitzoeken en ik zou teruggebeld worden. Dat is niet gebeurd, dus toen wist ik weer niets. Ik zou het op prijs gesteld hebben om zodra vertraging in zicht was proactief door jullie gebeld zou zijn. En het ging snel snel. Ik had nog wel wat vragen achteraf, maar ik had het gevoel dat daar geen tijd voor was. Nogmaals, mijngevoel. Terugkoppeling die ik had willen ontvangen: zijn er nog aandachtspunten of ziet alles er goed uit? Heeft u dakgoten schoongemaakt ? Lag er verl vuil? Nog tips om het bij te houden? Etc. Hierboven zijn mogelijke verbeterpunten De meneer was heel aardig, deed zelfstandig alles, was vrolijk en geconcentreerd. Ik ben zeker tevreden

Geweldig, weer een mooi en schoon dakkapel

Goed op tijd en fantastisch werk. Dakkapel met kunststof ziet er weer als nieuw uit. Komen hier zeker weer terug. Goede prijs kwaliteit.

Komt afspraken na Dakkapel word goed gereinigd Hebben zonnepanelen en goed advies wat er wel en niet kan.

Snelle service en zeer correct

De afspraak werd snel gemaakt. De werkzaamheden werden correct uitgevoerd de monteur wees ons zonder opdringerig te zijn op mogelijkheid van het periodiek onderhoud. De factuur was conform afspraak.

Helemaal geweldig

Nooit durven hopen dat ons dakkapel weer helemaal schoon zou worden. Maar het ziet er weer als nieuw uit! Snelle service, erg vriendelijk en een Top resultaat.

Vriendelijke man, goed werk, dakkapel ziet er weer top uit.

Snelle service. Geen lange wachttijd, ondanks dat het voor ons geen haastklus was. De man heeft ook nog gewezen op een beschadiging op ons dakkapel.

Niets op aan te merken

Een dag of wat voor de afspraak nog even een herinnering gehad. De meneer van dakkapelreiniging was op de afgesproken tijd aanwezig. Het reinigen ging erg netjes en het is erg mooi geworden. Prima geregeld allemaal.

Vlot en goede service

Al langer een positieve ervaring met deze schoonmaak service.

Prima werk geleverd

Professioneel in klantbenadering en prima in uitvoering van de klus.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?