Aanrader voor iedereen

Eenvoudig om prijsopgave te krijgen, prima contact en een zeer nette en beleefde medewerker die bij ons 2 dakkapellen kwam schoonmaken. Zeker een aanrader en over 2 jaar mogen ze zeker weer langskomen

Helemaal prima!

Hadden we jaren geleden mee moeten starten. Wij wisten niet dat dit bestond: dakkapelreiniging. Eenmaal per 2 jaar schijnt voldoende te zijn, door waslaagje wat op dakkapel gespoten wordt. Ook goed voor onderhoud van je dakkapel. Fantastische ervaring. Aanrader voor alle mensen met een dakkapel. Prima service. Gezellige en enthousiaste medewerker. Top!

Heel tevreden echt een aanrader!

Hele goede ervaring, onze dakkapel is weer als nieuw! Wat voor ons vooral fijn was is dat we zo goed als niks aan de kant hebben hoeven schuiven. Een volgende keer kiezen we zeker weer voor dakkapelreiniging.

Top en snel geregeld!

Onze dakkapel was nodig toe aan een grondige reiniging. Afspraak maken ging soepel en we konden snel in de route opgenomen worden. Medewerker erg vriendelijk, werk goed gedaan en gaf na het werk terugkoppeling over zaken die hij rondom de dakkapel aantrof. Daarnaast werkt de medewerker op een veilige manier met vallijnen voor het geval dat. Kortom, aanrader!

Ouderwetse service, dik tevreden!

Service gericht, accuraat in beantwoorden mails en veilig! & schoon opgeleverde rolluiken binnen en buiten en een glimmende dakkapel. Dik tevreden, ook de prijs is prima in verhouding met tijd die het kost. Aanrader!

Super goed gedaan!

Super goed gedaan!

Goede en professionele reinigingsservice door vriendelijk en beschaafd personeel.

Zowel het maken van de afspraak per mail, als het bezoek van degene die de kapel kwam reinigen verliep soepel en op afspraak. Prettig dat de schoenen worden uitgedaan toen er over het tapijt op de slaapkamer/gang bij de dakkapel gelopen moest worden. Al met al weer een goede ervaring tegen een goede prijs.

goed schoon en beleefde mensen

Goed en veilig

Netjes uitgevoerd bedankt!

Netjes uitgevoerd Bedankt

Die was prima, alleen vind ik de administratie bij jullie niet zo goed.

Ik ben een paar keer gebeld vantevoren, terwijl als er wordt gezegd op mijn antw. apparaat dat de afspraak ingepland staat voor dan en dan, ik dat opschrijf in mijn agenda en dan niet weer teruggebeld wil worden of mij dat dan schikt, etc. En iedere keer als ik belde kreeg ik het antwoord dat de man op de ladder stond, etc. Dat vind ik niet professioneel klinken en ook niet logisch. Er is goed schoongemaakt, daar heb ik geen klachten over, maar de communicatie vooraf vind ik zeer matig. En ik krijg eigenlijk 10 euro terug, we mochten meedoen met aanbieding van 79,50, maar kreeg rekening van 89,50. Krijg ik dat geld nog teruggestort? Vriendelijke groet, Valerie Blussé.

Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Hoewel wij per jaar duizenden dakkapellen reinigen hebben wij geen full-time bemensing op de planning. Ook hebben wij (gelukkig) een heel drukke periode achter de rug, en moest iedereen 'buiten' zijn steentje bijdragen. Op die momenten wordt de telefoon door een telefoondienst beantwoord. Excuses dat dit rommelig overkwam bij u. De actieprijs was € 89,50 voor één dakkapel en € 79,50 bij twee of meer dakkapellen. Bij u is één dakkapel gereinigd, vandaar de prijs van € 89,50 zoals ook in het aanbod vermeld stond. Gelukkig bent u wel tevreden op het schoonmaakresultaat. Hopelijk mogen wij u dan ook een volgende keer weer van dienst zijn! Hartelijke groet, Dakkapelreiniging.nl Eelco Fortuyn

Vriendelijk persoon heeft het werk goed uitgevoerd.

Ondanks het slechte weer heeft de uitvoerende persoon het werk goed en gedegen uitgevoerd. Geen opmerkingen. Goed werk.

Alles naar wens verlopen, net werk afgeleverd, ben zeer tevreden

Zeer tevreden, net werk afgeleverd

Perfect geregeld

Conform afspraak. Op tijd en zorgvuldig schoongemaakt

In een woord. prima! Een aanrader.

heel blij met de persoon die bij ons is geweest

op afgesproken tijd aanwezig, wat heel fijn is. alles heel secuur schoongemaakt en het belangrijkste niets vernielt, geen dakpan stuk enz. en een geweldig aardige man. alles perfect schoon achter gelaten.

Goed werk geleverd en op de afgesproken tijd

De gemaakte afspraak is nagekomen. De werkzaamheden zijn op tojd uitgevoerd en naar volle tevredenheid

Super service!

Alles is weer keurig schoon. De medewerker kwam op tijd en liet alles netjes achter. Ik zou zeker weer gebruik maken van de diensten van Dakkapelreiniging.nl!

Klantvriendelijk en proffesioneel

Klantvriendelijke medewerker met duidelijk uitleg over procedure. Nette afhandeling van de opdracht, ben zeer tevreden

Correcte afhandeling

Ondanks dat het een beetje een vreemd dakkapel was, werden de werkzaamheden toch keurig aangepast. Ik ben zeer tevreden over deze werknemer. Gaarne 1 maal per jaar in november dit schoonmaken herhalen! Met vriendelijke groet, Henk

Nette werkers en de boel weer lekker schoon

Prettige werker in de omgang. Geeft netjes aan wat hij gaat doen en geeft goed aan wat er nodig is wanneer. Bij ons en de buren de dakkapellen schoongemaakt op een veilige en vlotte manier. Alleen even opletten bij het water gebruik.

Snel en correct

Komen afspraken na en werk wordt netjes uitgevoerd

Super netjes gedaan.

Ik heb er zelf niet zoveel aan gedaan, mijn lieve buurvrouw had alles geregeld en het enige dat ik hoefde te doen was de poortdeur te openen. Bij thuiskomst leek het of ik een nieuw dakkapel had laten plaatsen. Zo mooi schoon zag ie eruit.

Volgens wens tevreden en betrouwbaar.

Persoon melde zich keurig op tijd. Gaf aan wat hij ging doen en welke voorbereidingen hij moest doen alvorens hij ging beginnen. Was wel ik verbaasd dat één persoon dit deed. Nadat alles was geïnstalleerd werd er aangevangen met de werkzaamheden. Deze werkzaamheden werden keurig uitgevoerd en voor zover ik kon overzien netjes uitgevoerd. Wij waren zeer tevreden en zullen ook zeker weer van uw diensten gebruik maken.

Mijn dakkapel is weer als nieuw!

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van vertraging door uitlopen van voorgaande klus. Het koste enige moeite de lijn ter bevestiging van het contragewicht over het dak te "schieten" maar uiteindelijk lukte dat. Het reinigen en waxen verliep verder zonder problemen. Kortom: dik te vreden. Tip: vermeldt in de bevestigingsmail de reden van het toegankelijk houden van de achtertuin (poort open) n.l. het plaatsen van het contragewicht.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?