a

b

Afspraken nagekomen

Werknemer is secuur en werkt erg netjes.

Kwaliteit en vriendelijkheid

Ontzettend tevreden over de uitgevoerde dienst. Dakkapel goed schoon en ontzettend vriendelijke werknemer.

Prima! Helemaal volgens verwachting

Snel een afspraak kunnen maken, ook voor 7 buren. Vriendelijke man die ons dakkapel goed heeft schoongemaakt, wij zijn heel tevreden.

Goede ervaringen laat al meerdere jaren het onderhoud dien door dit bedrijf naar alle tevredenheid.

Superschoon !

Zelf mijn dakkapel reinigen is een te grote uitdaging en daarom was het reinigen van de dakkapel, waxen en reinigen van het ingebouwde rolluik in goede handen bij de monteur van Dakkapelreiniging. Ook de binnenzijde van het rolluik werd gereinigd wat geen overbodige luxe was. Communicatie met het bedrijf is helder en duidelijk. Monteur is vriendelijk en bekwaam.

Volgens afspraak vakkundig uitgevoerd!

Medewerkers Dakkapelreiniging was op de afgesproken datum en tijd aanwezig en heeft de dakkapel keurig gereinigd. Voor mij als klant verder geen enkele bemoeienis, anders dan een kopje koffie drinken met de medewerker :).

Top bedrijf. Aanrader !

Goede, snelle service en alles naar wens schoongemaakt. Ervaren personeel.

Snelle en vakkundige service

Snelle uitvoering van de opdracht. Een zeer fijne collega die op uiterst vakkundige wijze de werkzaamheden heeft uitgevoerd. Prachtig resultaat en fijne collega doe bij ons was.

Geweldig werk geleverd

Onze dakkapel was erg vervuild en ziet er weer uit als nieuw erg blij mee. Rolluiken en dakgoot schoon gemaakt.

Prima geregeld

Snel en schoon

Afspraken worden nagekomen, netjes.

Ben tevreden.

Net personeel geweldige schoonmaak

Dakkapel ziet er weer als nieuw uit, excellent!

Mijn eerste ervaring met Dakkapelreiniging.nl is uitstekend. Goede communicatie, vriendelijke & professionele medewerkers die luisteren naar hun klanten en uitstekend en kwalitatief perfect werk leveren. Men bereidt hun klus goed voor met de juiste materialen, goede voorbereiding en vooral ook denkende aan de veiligheid. Onze dakkapellen zien er weer als nieuw uit en kunnen weer de komende jaren mee en geven een mooi en verzorgd aanblik in onze wijk.

Prima werk geleverd

De dakkapel ziet er weer prachtig uit. Een hele vriendelijke medewerker. Hij had ook een foto gemaakt van de loodslabbe, waar een paar scheurtjes in zaten. Ook dacht hij dat er een latje onder het kozijn los zat. Het bleek dat de loodslabbe los gekomen was, onder het kozijn. Dit had ik nog niet gezien. Ik weet niet of hij misschien op de slabbe heeft gestaan. Ondertussen heb ik alles weer hersteld.

De dakkapel is weer netjes schoon

De dakkapel is weer netjes schoon en ze hebben goed werk geleverd.

prettig contact en super snelle uitvoering

zag het busje staan en vroeg aan medewerker de prijs, kreeg toen te horen dat hij in de middag nog wel tijd had om ook mijn dakkapel te reinigen. 4 achterburen waren al klant. zeer tevreden.

Snel en schoon!

Na het invullen van het contactformulier werd er snel contact opgenomen voor een afspraak. Door het winterse weer werd de afspraak in goed overleg verplaatst. De medewerkers waren heel vriendelijk en over de uiteindelijke schoonmaak zijn wij ook erg tevreden.

Zeer klantvriendelijk. Dakkapel weer brandschoon

Meneer was zeer beleefd met een luisterend oor. Levert goed werk af.

Dakkapel reinigen

Zeer te vreden, netjes en vakkundig schoongemaakt.

Elke keer top !!!

Meedenkend...snelle afspraak...vlotte reiniging....gelijk resultaat...top gewoon

Keurig werk afgeleverd

Ervaring is positief

Service met vriendelijkheid en eerlijkheid

Snel werken en zakelijke afhandeling

Super professioneel

Super netjes en professioneel

Dakkapel is prima gereinigd. Volgens afspraak op tijd aanwezig en vriendelijke personeel.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?