Afspraak was snel geregeld, en uitwerking was top

Dakkapel toon weer als nieuw!

De reiniging van de dakkapel is vakkundig uitgevoerd zoals afgesproken en het resultaat is weer een mooie en schone dakkapel.

Net bedrijf dat afspraken na komt.

Dakkapel is weer als nieuw!!

Hoewel wij niet aanwezig waren tijdens het reinigen alles keurig achtergelaten. En netjes schoon.

Erg goede service

Ze komen altijd de afspraken na. Werken veilig snel en goed

Zeer tevreden.

Goed werk afgeleverd en voor herhaling vatbaar.

Nemen uit hun eigen contact met ons op als het weer zover is en de kwaliteit en ervaring is geweldig. Professioneel, top

Fijne communicatie, netjes gewerkt en goed resultaat!

Deskundig

Mooi schoon geworden

Prima service. Goede communicatie. Erg netjes gewerkt.

Zoals ook vorig jaar. Netjes gewerkt. mooie schone dakkapel. Nette service.

vriendelijk en goede voorlichting

erg vriendelijk en goede voorlichting wat die ging doen en wat er gedaan moest worden.

Hoewel wij niet aanwezig waren tijdens het reinigen alles keurig achtergelaten.

Alles keurig geregeld ondanks het feit dat wij afwezig waren. Top.

Super geregeld

Meneer was er op de tijd van de afspraak. Van te voren zoals afgesproken gebeld. Vriendelijke en nette meneer. Snel en netjes gewerkt.

Leveren goed werk

Snel en netjes is onze dakkapel weer gereinigd en ook zijn beide dakgoten weer schoongemaakt. De medewerker van Dakkapelreiniging was zeer vriendelijk en informeerde goed vooraf wat hij ging doen. Dakkapelreiniging levert zeker een goed product voor een eerlijke prijs. Een zeer tevreden klant, over 2 jaar mogen jullie weer komen!

Stralend schone dakkapel!

Dakkapel is nu schoon; ontevreden over de klantenservice

Heel tevreden met de jongen man die de dakkapel heeft schoongemaakt. Top werk! Ontevreden met de klantenservice van het bedrijf, lomp en onbeschofte telefoniste.

Bedankt voor uw review. Fijn dat u tevreden was over de uitvoering, heel jammer dat u het gesprek met de telefoniste als onprettig heeft ervaren. Wij maken gebruik van een externe telefoondienst die de telefoon voor ons aanneemt als wij zelf in gesprek zijn of 'buiten' aan het werk. Dit gaat al 8 jaar heel goed. En daarom heb ik graag even persoonlijk contact met u om aan te horen wat er precies misging. Want wij nemen eigenlijk met niet minder genoegen dan een '10!' :-)

Enorm opgeknapt

Wij zijn superblij dat onze (smerige) dakkapel weer blinkend is en over twee jaar krijgen we weer een berichtje. Aanrader!

Heel professioneel

Prettig

Precies zoals aangekondigd

Goed werk

Onze dakkapel was echt aan een schoonmaakbeurt toe. En het resultaat mag er zijn! Meneer was uiterst vriendelijk en netjes en heeft goed werk verricht. Volgende keer weer!

Prettige ervaring. Hier ga ik vaker gebruik van maken.

Er kwam een vrolijke , opgewekte Denzel langs die vervolgens aan de slag ging om onze dakkapel aan de achterzijde te reinigen. Prima gelukt op een enkel randje na . Maar het was in al die jaren dat de dakkapel er zit dan ook nog nooit eerder gereinigd ;-) Een vriendin in de buurt vertelde dat ze al enige tijd gebruik maakt van de dienst van dit bedrijf. Zodoende heb ik een opdracht geplaatst. En geen buitensporige bedragen , ook fijn .

Professioneel en heel vriendelijk

Alles verliep heel voorspoedig. Het werd allemaal heel duidelijk uitgelegd en er werd goed met ons meegedacht. Degene die de uitvoer deed was heel vriendelijk, kortom heel erg tevreden

geweldig

Aardige mensen, duidelijke prijsafspraken. Super netjes gewerkt.

Perfect geholpen met een perfect resultaat. Het dakkapel is weer als nieuw. De volgende keer zal ik zeker weer gaan bellen voor een nieuwe afspraak!!!!

Fantastisch schoon, kundig, behulpzaam en aardig

Hij legde alles keurig uit wat hij ging doen. Deed het heel netjes en was ook behulpzaam met de vragen die we hadden. Hij is aardig, inlevend en deed zijn werk keurig.

Over Dakkapelreiniging.nl

Dakkapelreiniging.nl is dé specialist in Nederland voor de reiniging van dakkapellen. Vaste prijzen, zonder voorrijdkosten. Professioneel én veilig! Inmiddels vele duizenden schone dakkapellen per jaar. Wij proberen een eerlijk product te leveren voor eerlijke prijzen. Wij streven naar een helder proces en een goed eindproduct: een schone dakkapel. Toch kunnen wij geen wonderen verrichten. Op onze website en in onze overige communicatie proberen wij heldere verwachtingen te scheppen, neemt u hier kennis van?