Fijne begeleiding afgestemd op behoefte

Prettige begeleiding afgestemd op behoefte, goed bereikbaar, vriendelijkheid, Emmastraat prettige locatie qua bereikbaarheid, wel hoge parkeerkosten. Locatie bij Amsterdam Arena slecht bereikbaar, onprettige kamer, heel onhandig.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Psychologische diensten/ hulp bij re-integratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Emmastraat, Amsterdam
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Meedenkend en gevoel krijgen dat ik begrepen wordt

Veel tips gekregen . ook ruimte om mijn eigen ideeën hoe ik het aan kan pakken mee te bekijken en mij in te steunen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: Bedrijfspsycholoog die me begeleidt heeft. Gesprekken gevoerd , tips gegeven, geluisterd
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den bosch

Incredibly helpful

Highly professional support, incredibly thoughtful and helpful. A smooth process, clear Communication. A life saver!!

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: EAP individual sessions.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam and Maarsen

Wouter stelde de juiste vragen op de juiste momenten. Hij stelde me gerust. Ik voelde me gehoord en begrepen. Hij onthield alles goed.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Working Life Academy Training
  • Anders, namelijk: Traumaverwerking en coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Leiden

Is goed bevallen

Geen vervolg nodig

• Anders, namelijk: ??
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? ???

Goede en functionele begeleiding

Goede match, luisterend oor. Nuttige tips. Zorgvuldig traject met nazorg.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Psychopoll
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den bosch

ontzettend goed traject gevolgd bij psycholoog Romy Klein Essink

Een enorm ervaren psycholoog, met expertise en inzicht. Ik heb veel baat gehad bij de behandeling.

• Anders, namelijk: vanuit uitval door ziekte, bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? amsterdam

Door de coaching heb ik oude patronen die belemmerend waren kunnen vervangen voor nieuwe helpende.

Een geweldige coach die door de juiste vragen te stellen mij nieuwe inzichten gaf en oude gewoonten en overtuigingen kon doorbreken.

• Anders, namelijk: Post-Covid zorg bij Monique Bosma
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? -
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

niet op één lijn

aangeboden hulp sloot en sloeg niet helemaal aan op hulpvraag na 5 gesprekken

• Anders, namelijk: doorverwijzing BA
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht en Den Bosch

De sessies hebben me goed geholpen en ik heb er veel van geleerd.

Ik had in het begin last van paniekaanvallen. Er is daarvoor dan ook veel gebeurd. Elke mentale inspanning was me op een gegeven moment teveel. Mijn klachten waren vooral te herleiden naar mijn onvermogen om gebeurtenissen in het nabije en verre verleden te accepteren. Lijden is iets dat bij het leven hoort en je kunt het nooit helemaal vermijden. Wel kun je ermee leren omgaan. Beseffen hoe je met je eigen gedachten en emoties kunt omgaan, maar ook meditatietechnieken geven je handvaten om ook toekomstige uitdagingen het hoofd te bieden. De sessies hadden het boek "Uit Liefde voor Jezelf" van Gijs Jansen als rode draad. Dat is een boek dat in de toekomst vast nog wel een keer ga lezen. Momenteel lijd ik nagenoeg niet meer aan de klachten die ik in het begin noemde. Of ik dat volledig kan toeschrijven aan de behandeling weet ik niet 100% zeker (dat is sowieso moeilijk bij psychische problemen). Het heeft in ieder geval wel een waardevol aandeel er in gehad.

• Anders, namelijk: Reintegratie Medium
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Remote via Teams

Super fijn

Door de bedrijfsarts in contact gekomen.Ik heb een fijne gevoel over de gesprekken met Ilse. Ilse is zeer professioneel en emphatisch. Ze helpt je goed op weg en geeft veel tips en tricks. Ik heb de gesprekken als super fijn ervaren.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: eigenlijk geen idee. volgens mij bedrijfspsychologe
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? via teams

Goede persoonlijke begeleiding passend bij de situatie en persoon!

Goede begeleiding vanuit TELUS. Geen "push" richting een gestandaardiseerd protocol, maar op basis van persoonlijke begeleiding gekeken welke begeleiding het beste past bij de situatie, maar belangrijker nog de persoon en persoonlijkheid.

• Anders, namelijk: Uitval preventie traject
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Goede en duidelijke therapeut.

Ik had een goede klik met mijn therapeut. Hij was duidelijk, vriendelijk en heel ervaren. Dit stelde mij direct gerust. Hij jad een open en transparante communicatie.

• Anders, namelijk: Ik had emdr voor reïntegratie op de werkvloer.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Ik heb mijn traject als fijn en prettig ervaren. Mijn behandelaar was kundig en gaf mij het gevoel er te mogen zijn, luisterde naar mijn verhaal, maar kon mij ook aan het denken zetten door kritische vragen te stellen. Ik kan op dit moment goed mijn grenzen bewaken en aangeven bij mijn leidinggevende. Ik ben meer in balans als het gaat om werk en privé.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Tienhoven

luisterend oor met oplossingen die zeer praktische waren

luisterend oor met oplossingen die zeer praktische waren

• Anders, namelijk: doorverwijzing via werkgever
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Neemt de tijd

Sinds overstap naar nieuwe psycholoog grote verandering in hulpverleningservaring. Ik merk goed verschil in mijn mentale gesteldheid. Ze neemt meer dan de tijd voor je.

• Anders, namelijk: EMDR
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Nuttige gesprekken in een aangename sfeer

Ik heb mijn gesprekken met Marileen als erg nuttig ervaren. Ze had al snel door dat ze met mij niet te veel moest theoretiseren maar dat ik vooral behoefte had aan praktische gesprekken. Zij is een erg benaderbaar en sympathiek persoon. Dat is natuurlijk altijd prettig maar zeker in de context van deze gesprekken. Doe haar s.v.p. de hartelijke groeten!

• Anders, namelijk: Geen andere vorm
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam Zuid Oost

Ik heb vreselijk veel gehad aan de sessies met Uschi.

Ik heb meerdere emdr sessies gehad en deze waren pittig maar ik heb er veel aan gehad. Ik had ervaring met emdr en wist ongeveer hoe het werkte. Ik heb me er voor opengesteld en dat ging prima. Ik vond de begeleiding van Uschi erg fijn en kon ook alles bespreken waar ik mee zat. Ook het 3 gesprek met mijn leidinggevende vond ik erg fijn. Ik heb het idee dat ik nu meer voor mezelf opkom en dit heeft ook geresulteerd in dat ik nu een nieuwe functie heb gevonden waar ik over een week mee ga beginnen. Dit levert mij veel energie op en merk dat het veel beter met me gaat.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Leeuwarden

Prettig met aandacht

De gesprekken zijn heel prettig verlopen. Aandacht voor mij als persoon, maar ook voor de situatie waarin ik mij bevond. Het feit dat ik als vader en echtgenoot voor een lastige dilemma stond, heeft zij heel goed aangevoeld.

• Anders, namelijk: rouw- en ziekte verwerking
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Beek

Prettige sessies, met een toegankelijke behandelaar.

Open sessies, waarbij constructief wordt meegedacht. Waarbij zowel wordt ingegaan op concrete situaties als op breder perspectief.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Fijn

Goede begeleiding had ook een klik met de hulpverlener ook een gevoel van veiligheid en vertrouwen.

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam Fonnie Arends

Het heeft mij geholpen om "op de neen te blijven"

Door af en toe met iemand te praten die verder weg staat van de organisatie waar ik werk en mij af en toe de spiegel voor heeft gehouden ben ik gezond met pensioen gegaan.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: ondersteuning ter voorkoming van uitval
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem en Velp

zeer goed geholpen

ben zeer goed geholpen heb me wel meer rust gebracht

• Anders, namelijk: bedrijfarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? anderlechtstraat

meer zelfinzicht en handvatten voor de toekmst

Prettige benadering met voldoende ruimte voor eigen inbreng. De holistische benadering liet goed zien waar en hoe de fysieke belemmeringen worden beinvloed door mijn handelen op de werkvloer. Dit laatste wordt duidelijk beinvloed door ervaringen uit het verleden

• Anders, namelijk: via de Movir
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Teams

Ik voelde me niet echt gehoord

Deze psycholoog heeft ongetwijfeld veel kennis van burn out en kan daar hopelijk die patiënten goed mee helpen, maar hij had totaal geen kaas gegeten van long COVID. Jammergenoeg leek hij ook niet bereid zich hierin alsnog te verdiepen. Hierdoor bleef mijn behandeling steken in tips waar ik niks mee kon of zelfs gefrustreerd van raakte, omdat ik dergelijke tips al genoeg ongevraagd van mensen om me heen krijg. Erger vond ik nog de adviezen waarbij ik me echt niet gehoord voelde in de trant van 'Maar dat is toch helemaal niet erg? Er zijn zo veel mensen die dat hebben!" of "Probeer het toch maar positief in te zien want van doemdenken raak je in een vicieuze cirkel". Ik hoop niet dat mensen met een zware depressie ook dat soort platitudes te horen krijgen.

• Anders, namelijk: ik denk de reintegratie route, verwezen via Bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Niasstraat 1 3531WR Utrecht

Over TELUS health

Bevorderen van welzijn op het werk.