• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Het heeft mijn zelfvertrouwen teruggegeven

Helpend

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: coaching

Goed luisterend oor.

Prettig persoon en neemt de tijd.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Enschede

Veel persoonlijke aandacht

Ik heb de contacten als heel persoonlijk en zeer prettig ervaren.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: N.v.t.

Goed ervaren.

Had niet verwacht dat dit mij zou helpen. Echter me eigen goed in vergist.

• Anders, namelijk: Werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Fijn dat ik in het begin begrepen werd.

Het was fijn dat mijn psycholoog in zag dat rust belangrijk was in het begin. Ze begreep mij en stelde mij gerust. Jammer dat later in het traject de Emdr sessies niet werden gecontinueerd. Over Emdr werd niet meer over gesproken terwijl mijn klachten bleven bestaan. Gevolg dat ik nu na één jaar begeleiding bij Ascender nog steeds last heb. Terwijl ik met deze hulpvraag oa bij Ascender ben gekomen. Emdr geven met protocol in de hand gaf niet veel vertrouwen. Ik had het idee dat mijn psycholoog hier onvoldoende ervaring in had. Dit blokkeerde mij in de therapie. Wat er voor heeft gezorgd dat ik hier niet meer op in gegaan ben.

• Anders, namelijk: verwerking trauma
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda en af en toe Den Bosch
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Goede opdrachten

Ik was blij met de opdrachten voor thuis. Dit maakte dat ik heel gericht bezug kon met mijn herstel.

• Anders, namelijk: Weer terug op mn werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Ik ben op een prettige, coachende manier geholpen en ben blij dat ik deze stap gezet heb.

Ik zag er tegenop en wist niet wat ik moest verwachten. Ik heb het maar over me heen laten komen. De gesprekken voelde als coachingsgesprekken wat ik heel prettig vond. Ik kreeg advies en een spiegel voor, maar ook positieve feedback. Die combi was voor mij heel prettig. Ik ben er nog niet, maar ik ben goed op weg.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Het is reintegratieroute genoemd in het rapport, maar ik ben nooit uitgevallen. Dit was wel een risico als ik niks had gedaan, maar is dus niet gebeurd.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Ik zoek begeleiding bij loopbaan/levensvragen: identiteit & zingeven

Ik heb de gesprekken als plezierig ervaren, maar vond ze onvoldoende aansluiten bij de specifieke levens- en beroepsgebonden vragen die ik heb, met name op identiteits- en zingevingsgebied. Ik ga op zoek naar beter aansluitende coaching of begeleiding. De rapportage maak gebruik van standaard formuleringen over hervatten van werk die n.v.t. zijn (ook als zodanig aangekruist) omdat er geen sprake is van verzuim en ik preventief naar de bedrijfsarts ben gegaan. Dat vond ik toch wat hinderlijk. Eindrapportages voor de werkgever en bedrijfsarts bleken ook niet consistent, buiten wat foutjes over aantal sessies en in mijn naam. Ik heb in de eindrapportage aangegeven naar begeleiding te zoeken die meer aansluit bij mijn vraagstelling met name op identiteits- en zingevingsgebied in relatie tot loopbaan, levensfase en gezondheid. Laatste toevoeging ontbrak in de 1e versie en is essentieel. Ondersteuning hiervan vanuit de werkgever kan mogelijk duurzame inzetbaarheid bevorderen. In de werkgeverseindrapportage staat dit opgenomen onder: Advies t.a.v. duurzame inzetbaarheid; en bij Blijvende randvoorwaarden: n.v.t. Bij de bedrijfsartseindrapportage staat dit precies andersom: Blijvende randvoorwaarden: ondersteuning bieden bij duurzaam herstel en duurzame inzetbaarheid in het kader van persoonlijke ontwikkeling in loopbaan in relatie tot levensfase en gezondheid met name op identiteits- en zingevingsgebied. Advies t.a.v. duurzame inzetbaarheid: niet van toepassing. Dit zou verwarrend kunnen werken in de communicatie tussen werkgever (direct leidinggevende) en bedrijfsarts.

• Anders, namelijk: Coaching door A&O psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven/ Breda

Mijn ervaringen met Ascender zijn uitstekend.

Het contact tussen Ascender, de aan mij toegewezen psycholoog, mijn werkgever en mijzelf verliep vlekkeloos en prettig. Voor mijzelf was vooral de goede begeleiding en ondersteuning van belang die ik kreeg van een zeer deskundige gesprekspartner. Bedankt daarvoor Jan.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? .

goede psycholoog maar opdracht lijkt beperkt te zijn

de psycholoog jan voortman was goed. het leek alleen wel of het traject vooral gericht is op werkhervatting, en zo weinig mogelijk de diepte in gaan want dat zou dat eerste weleens kunnen verstoren. ik ben het helemaal eens met werkhervatting maar miste wel de diepgang. ik heb hiervoor de psycholoog die ik zelf had gevonden, die veel ervaring heeft met huisartsen, afgezegd omdat ik niet bij 2 psychologen tegelijk wilde lopen. nu heb ik wel het idee dat er meer in een psychologisch traject voor mij had gezeten dan wat er nu is uitgekomen en dat vind ik wel jammer. wel ben ik blij met de geboden hulp en nogmaals de psycholoog zelf leek mij een goede psycholoog.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? enschede

Goede klik met Psycholoog

Een fijne werkwijze samen met psycholoog, ongedwingen, veel aandacht, erg fijn om mee samen te werken. Altijd gevoel gehad dat ik er terecht kon en nog steeds kan. Vertrouwde omgeving. De Methodes werkte goed en hebben resultaat geboekt

• Anders, namelijk: N.v.t
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Fijne begeleiding en coaching

Ik kon de dingen bespreken waar ik mee zat. Ik voelde me gehoord en begrepen. Ik kreeg goed advies en tips die bij me pasten.

• Anders, namelijk: Emdr
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Prima, to the point

Professionele benadering, zeker met persoonlijke insteek.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Regus Groningen

verhelderend

Verhelderende sessies,kreeg begrip en medeleven en vanuit het NU verder.. Sessies als prettig ervaren. Voelde me veilig en begrepen bij de behandelaar.. Wat mij goed had gedaan : even terugkomen op de vorige sessie ivm huiswerk. Was precies wat ik nodig had in deze terugkeergfase naar het werk en de priveomstandigheden.

• Anders, namelijk: niet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? amsterdam, Barbara lotsylaan

Stukje bewustwording

De therpaie was met name gericht op een stukje bewustwording. Daarnaast werden er handvaten aangereikt hoe ik hier mee om kan gaan. Gemist heb ik wellicht een stukje diepgang. Waarom loop ik tegen dergelijke problemen aan. Waar komt dit vandaan.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Schieweg Rotterdam

Ik heb de contacten als prettig ervaren en leerzaam

Ik heb verschillende coach gesprekken gehad. Deze heb ik als prettig ervaren en ook leerzaam

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: Coach

moet een 7 zij ipv een 8

Veel inzichten gekregen maar te weinig handvatten.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Doorverwezen door de bedrijfsarts.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem en Velp (Gld)

Goede ondersteuning op maat.

Prettig

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen

Fijne, zinvolle gesprekken

Goede gesprekken gehad met de psycholoog die mij verder hebben geholpen. Niet alleen op het werk, maar ook in de privésfeer. Realistisch in wat haalbaar was binnen de gestelde behandelingen en goede verwijzing voor verder herstel gegeven.

• Anders, namelijk: burn out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda

Verhelderend

Betrokken en constructief

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: coaching

Fijne zelfreflectie

Ascender heeft mij geholpen om mijzelf en mijn eigen patroon beter te (h)erkennen en in te zetten. Een aangename manier van zelfreflectie.

• Anders, namelijk: Praten over traumatisch incident
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen

goede fijne begeleiding

Prettige begeleiding, veel geleerd dankzij confrontaties en spiegel die werd voorgehouden.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda

Persoonlijk en ontspannen

Veel geleerd over mezelf op een ontspannen, persoonlijke en fijne manier. Handvaten gekregen waar ik weer verder mee kan. Ik kan Ascender en specifiek Simone van der Bijl bij iedereen aanraden. Zij heeft me echt verder geholpen.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Er werd een goed luisterend oor geboden

Door mijn verhaal te kunnen vertellen, lukte het beter om overzicht op het geheel te krijgen waardoor ik ook sterker kwam te staan en beter beslissingen kon nemen.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Westsingel 90c, Goes