moet een 7 zij ipv een 8

Veel inzichten gekregen maar te weinig handvatten.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Doorverwezen door de bedrijfsarts.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem en Velp (Gld)
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Goede ondersteuning op maat.

Prettig

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen

Fijne, zinvolle gesprekken

Goede gesprekken gehad met de psycholoog die mij verder hebben geholpen. Niet alleen op het werk, maar ook in de privésfeer. Realistisch in wat haalbaar was binnen de gestelde behandelingen en goede verwijzing voor verder herstel gegeven.

• Anders, namelijk: burn out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda

Verhelderend

Betrokken en constructief

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: coaching

Fijne zelfreflectie

Ascender heeft mij geholpen om mijzelf en mijn eigen patroon beter te (h)erkennen en in te zetten. Een aangename manier van zelfreflectie.

• Anders, namelijk: Praten over traumatisch incident
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen

goede fijne begeleiding

Prettige begeleiding, veel geleerd dankzij confrontaties en spiegel die werd voorgehouden.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda

Persoonlijk en ontspannen

Veel geleerd over mezelf op een ontspannen, persoonlijke en fijne manier. Handvaten gekregen waar ik weer verder mee kan. Ik kan Ascender en specifiek Simone van der Bijl bij iedereen aanraden. Zij heeft me echt verder geholpen.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Er werd een goed luisterend oor geboden

Door mijn verhaal te kunnen vertellen, lukte het beter om overzicht op het geheel te krijgen waardoor ik ook sterker kwam te staan en beter beslissingen kon nemen.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Westsingel 90c, Goes

Prettige begeleiding bij herstel.

Praktische handvatten om met werkdruk om te gaan en grenzen aan te voelen en geven.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Herstel bij burn out klachten.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Professioneel, betrokken en effectieve zorg

Na een motorongeluk en enkele andere vervelende levens-events ben ik door de AOV-verzekering doorverwezen naar een psycholoog van Ascender. Deze heeft mij een aantal inzichten verschaft waar ik zowel privé als in het werk veel profijt aan heb gehad.

• Anders, namelijk: Psychologische hulp na ongeval
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Goede begeleiding en advies.

Mijn ervaring met Maria kan ik alleen maar als positief en aangenaam beschouwen. Begeleiding en advies is goed.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam Spaces

Prima gegaan, Hedi snapte mijn problemen en gaf goede en duidelijke tips

Goede begeleiding gehad

• Anders, namelijk: OAV

Zie boven

Idem

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Verwezen via reaal, weet niet hoe dit door u genoemd wordt

Prima, zeer tevreden

Door de gesprekken met de psycholoog kreeg ik meer inzicht in mijn rouwproces en werd uitval op m’n werk voorkomen.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: Via Movir
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Beek

Prima geholpen met uitstekend resultaat

Zie boven

• Anders, namelijk: Via bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? De Grebbe Bergen op Zoom

Helpend

Gevoel goed gehoord te zijn. Helpende tips opdrachten. Fijne rustige omgeving. Gevoel dat er veel tijd voor me werd genomen. Maar ook dat me een spiegel voor werd gehouden.

• Anders, namelijk: Reintegratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp en Arnhem

Super goed geholpen

Ik voelde me gelijk al helemaal op mn gemak bij de psycholoog, alleen al door de rustgevende stem. Handige tools meegekregen die heel goed werkten.

• Anders, namelijk: Re-integratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Goede begeleiding en luisterend oor

Fijne tips voor privé en werk situatie die voor mij van toepassing waren Begeleidend psycholoog komt niet in rijtje hieronder voor maar Guido vd Kroef was voor mij de perfecte psycholoog Bedankt!

• Anders, namelijk: Niks

Luisterend oor

Fijn om met iemand te praten die het begrijpt en nuttige tips geeft

Prettig

Prima luisteraarster en praktische adviezen, waar ik mee verder kan

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: ?????
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Goede ondersteuning van psycholoog tijdens burn-out

Zinvolle oefeningen, prettige gesprekspartner,

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: niet van toepassing
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Ascender heeft mij geholpen weer op een verantwoorde manier aan het werk te kunnen.

Ik wilde het graag bij de beloofde 30 seconden laten:)

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag Spaces gebouw

Begrip, steun en rust.

Ik zat helemaal klem met mantelzorg, werk en privé leven. Het was zo fijn om mijn hart te luchten in vertrouwen. Door het begrip en de bevestiging dat ik niet knettergek was kon ik ordenen en bepalen wat goed voor mij was. Ik leef weer! Fonnie, bedankt! Je bent een kanjer!

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

De gesprekken met de therapeut hebben me goed geholpen.

In enkele gesprekken is het gelukt het beoogde doel te bereiken. Die gesprekken hebben daar zeker aan bijgedragen, hoewel ook de factor tijd daarbij een rol gespeeld heeft.

• Anders, namelijk: X
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Passend, kundig en persoonlijk.

De begeleiding vanuit Ascender heeft een positieve bijdrage geleverd aan mijn spoedig herstel en oppakken van mijn werkzaamheden.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Hulpverlening bij burn-out klachten.