1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Met volle hoop 3 sessies gehad. Kreeg continu gevoel dat dingen moesten! Word niet eens naar je verhaal ( oorzaak) geluisterd maar meteen kijken wat moet of kan. Pyscholoog zou ik het niet noemen

Renate de Boer is betrokken ,direct en schuwt een zachte confrontatie niet. Ik voelde me weer thuis komen bij haar directe no-nonsense begeleiding. Zelf kom ik oorspronkelijk ook uit Amsterdam en vind ik het heel prettig om zonder doekjes en omhaal te spreken over de dingen die van belang zijn.

Percentage van 70 is, omdat ik voor zowel werk als prive kwam. Op werk had ik zelf al goede stappen gemaakt, die hier zijn bevestigd. Vooral op persoonlijk vlak in privesfeer ben ik heel goed geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen

nee

Nicolette wist op een pragmatische wijze mij zeer snel met de juiste methodes aan de slag gaan. Hier heb ik enorm veel aan gehad, niet alleen voor mijn reintegratie na ziekte, maar ook voor de rest van mijn leven. Ik ben haar hier zeer dankbaar voor!

Nicolette heeft erg geholpen tijdens het proces. Wat voor mij geld is dat Nicolette erg menselijk en persoonlijk overkwam