Hele goede begeleiding met het oog om weer met goede motivatie terug te keren op de werkvloer.

Dankzij de hele goede begeleiding van mw Bush, ben ik weer op de goede weg terug en kan ik de therapie toepassen voor meer positief te zijn in de toekomst. Daarvoor mijn dank. Mvg M. De Wijs.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam Hofplein
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Zeer tevreden heb er veel baat bij.

Fijne gesprekken , er werd heel goed en fijn geluisterd , er was ook meteen een klik wat er zeker bij hoort. Zij gaf mij heel veel steun en ook een goede behandeling waar ik heel veel baat bij heb. Nogmaals bedankt

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda en den bosch

Super.

Betrouwbaar, deskundig en meedenkend.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp

Professioneel en vertrouwd

In een relatieve korte tijd heeft Nadine mij zodanig weer op de rails gekregen dat ik mijn werk weer volledig heb hervat en ik de energie en zin weer helemaal terug heb.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: niet van toepassing
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Heel fijn en pretting

Ik heb de gesprekken als heel fijn en prettig ervaren. Ik heb goede handvaten, en een spiegel, voor gekregen waar ik verder mee kan. Het helpt heel erg als een onafhankelijk iemand vanuit een ander oogpunt je verhaal aan hoort en met tips en tricks komt. Soms confronterend maar nogmaals heel prettig

• Anders, namelijk: n.v.t

Positief, empathisch en mensgericht

Ik heb een positief gevoel overgehouden aan de gesprekken met de psycholoog van Ascender. Ik heb er goed mijn verhaal kunnen doen en kreeg zinvolle adviezen. Had het gevoel dat de psycholoog er voor mij was en in mijn belang ondersteuning bood.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Alkmaar

Zeer begripvol en waardevol

Ondersteuning was goed. De tool die wordt gebruikt voor de communicatie van rapportages is niet inzichtelijk en daardoor onduidelijk hoe rapportages goedgekeurd moeten worden.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Ik ben op een hele goede en prettige manier geholpen.

xxx

• Anders, namelijk: xx
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? alkmaar

geweldig was sceptisch maar heb er enorm veel aan gehad.

fijn, gaf me rust, heb dankzij de gesprekken het een plekje kunnen geven. Was me nooit gelukt zonder die gesprekken.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: hulp bij verwerken scheiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

zinvol en prettig

Het contact met Ascender gaf mij de mogelijkheid alle aspecten van mijn huidige (werk)situatie op een rijtje te zetten. Het was fijn om dit ook eens te vertellen aan iemand met verstand van zaken buiten mijn team. Door verbetering van een fysieke klacht werd mijn gevoel van te hoge werkdruk grotendeels opgelost. Het gesprek met jullie arbeidsdeskundige versterkte mijn gevoel dat ik wel goed bezig ben met mijn werk.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwole

fijn om te kunnen sparren

Met Pauline prettig positief opbouwende gesprekken gehad. Een beetje hulp bij het in kaart brengen van je sterke en minder sterke eigenschappen. Daarover sparren is helpend en zou je eens per jaar gewoon moeten doen!

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: via AOV
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nijmegen

• Anders, namelijk:
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bergen op zoom

Zeer goede begeleiding

Goede ondersteuning met als gevolg terugkeer op het oude niveau.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwolle

Fantastische coach

De contacten met Ascender verliepen heel plezierig en ik kreeg een coach met wie ik een heel goede klik had. Zij heeft mij goed kunnen helpen en ik vind haar een fantastische coach!

• Anders, namelijk: Zie hierboven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Haarlem

Fijne zorg

Ik beveel Ascender zeker aan. Ik heb de juiste zorg gekregen die ik op dat moment nodig had.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: zorgen voor geen uitval werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Goede ervaring met de gesprekken met Marcel Sanders

Marcel ging op een goede manier om met de manier waarop ik de gesprekken wilde voeren. Ik denk dat hij het ook had gekund als ik het op een andere manier had willen doen. Ik heb er in tegenstelling tot andere gesprekken die ik met psychologen heb gevoerd ook echt iets aan gehad

• Anders, namelijk: Al ingevuld
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Gennep

Heel prettig

Vriendelijk, flexibel in de afspraken, fijne gesprekken

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Geen idee...
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Prettige en vakkundig.

Heel vakkundige vrouw.

• Anders, namelijk: Diversen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Fijn, goede gesprekspartner

Fijn, goede gesprekspartner, nuttige items tegen het licht gehouden

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: evt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag, Spaces
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Goede preventieve service aan verzekerden

Fijn dat er coaching mogelijk is als het even niet zo lekker gaat, mede ter voorkoming van uitval. Fijne A&O psycholoog toegewezen gekregen, die vooral loopbaan en werkgericht was. Op zich prima, ben hierdoor weer bewuster bezig met een aantal werkgerelateerde zaken. Echter, gezien persoonlijke life events was een klinisch psycholoog meer wat ik in eerste instantie in gedachten had.

• Anders, namelijk: Lijfwacht. 3 coaching gesprekken
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Goed en efficiënt geholpen

Ik heb uiteindelijk slechts 2 gesprekken gehad. Ik ben snel en efficiënt geholpen. Wel kreeg ik soms het idee dat de coach er zelf ook flink de vaart in wilde houden. Het was misschien iets te efficiënt.

• Anders, namelijk: nvt

Adequate aanpak

Goede gedegen visie omtrent de aanpak van het probleem en goede oplossingen worden aangedragen.

• Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

prettige therapiesessie

professioneel en menselijk geholpen.

• Anders, namelijk: via AOV
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? enschede

Erg prettig

Eerst afspraak ging iets rommelig met enige onduidelijkheid over locatie. Verder goede afspraken, prima locatie. Erg prettig contact.

• Anders, namelijk: Zie hierboven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Kundige en ontspannen begeleiding bij m’n vraagstukken gehad

Coaching traject doorlopen mbt tot werkgerelateerde vragen. Gaf ruimte en rust om dingen gedegen aan te pakken. Tevreden met resultaat

• Anders, namelijk: Coaching traject
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwolle