Zelfs door de psycholoog word ik vergeten.

Gesprekken leken aanvankelijk goed. Dat zelfs mijn psycholoog mij vergeet en afspraken niet nakomt, maakt duidelijk dat het meer tijdverdrijf was. Ik voel mij onzichtbaarder dan ooit tevoren.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? 's-Hertogenbosch
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Vlot en duidelijk

Na aanmelding kon ik zeer vlot bij Ascender terecht. Aangename communicatie telefonisch en via de mail. Goede hulpverlening.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

helemaal goed!

Fijne begeleiding, ik had en heb er nog steeds veel aan. Ik heb mijn begeleider ervaren als een deskundige professional en een betrokken, warm mens.

• Anders, namelijk: n.v.t

Tevreden

Ik ben tevreden daar ik goed ben geholpen, goede ondersteuning en heb daar veel van geleerd.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Doeltreffende hulp

Renate heeft mij heel goed geholpen om weer op te krabbelen na een burn-out. No-nonsense aanpak, spiegelen waar het kan en meeleven waar nodig. Erg fijn en erg goed geholpen.

• Anders, namelijk: Reïntegratie na burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Goes

Vrij concrete tools om mee aan de slag te gaan

Meestal vrij concrete tools om mee aan de slag te gaan. Het blijft soms wel lastig om precies te onderscheiden welke soort situaties je moet aanpakken. Als je in een bepaalde situatie terecht komt, is het toepassen van tooling toch lastig.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

prima, zoals je mag verwachten van een professionele organisatie

Vriendelijk en gastvrij. De eindrapportage bleven lang op zich wachten. De eindrapportage werd verstuurd in de kerstvakantie naar mijn werk met het verzoek binnen een bepaalde tijd te reageren. Vanwege de kerstvakantie heb ik de werkmail niet gezien. Vond ik zelf logisch omdat ik in het onderwijs zit en ik ga er vanuit dat dit ook bij ascender bekend is.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: voorkomen van burn out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven en Den Bosch

Veel nieuwe en onverwachts waardevolle inzichten.

In het traject heb ik veel praktisch advies en uitleg van mijn situatie verworven. De coach was altijd op de hoogte en kon me steeds verder help geven. Ik ga hem ook aanbevelen voor collega's.

• Anders, namelijk: Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Heb veel geleerd hoe ik ermee om moet gaan🤗👍

• Anders, namelijk: Psycholoog

Matig positief

Matig positief

• Anders, namelijk: Psycholoog

Prima!

Fijn contact, duidelijk!

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? ?

Goede hulp op juiste moment

Gecoacht door dhr Freriks. Heel erg tevreden over zijn positieve benadering, empathisch vermogen. Burn put voorkomen door zijn hulp. Via deze weg nogmaals heel erg bedankt Dick!

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: Via mijn aov burn out preventie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Na een mindere start die vooral te maken had met miscommunicatie buiten mij om; verkeerde locatie, niemand aanwezig, nog eens miscommunicatie qua plaats en persooon, werd het ruimschoots goed gemaakt met een aanbod om een senior klinisch psycholoog te spreken. ik heb met hem goed gesprekken gehad , met goede feedback, goede stappen kunnen zetten. Het hield me gefocust op mijn doel

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: psychotherapie op basis van "coaching in depth"
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven en eenmaal in Den Bosch, de eerste gespeken stonden gepland in Arnhem, maar dat ging helemaal verkeerd.

Luisterend oor met advies die je kan gebruiken

Ze laten je kijken naar jezelf en realiseren hoe je met sommige situaties ook anders kan omgaan. Op een positieve manier bekijken.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Anders, namelijk: Begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Gennep

Heel blij met de behandelaar Guide Kroef

Positief

• Anders, namelijk: Weet ik niet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Zeer deskundige begeleiding in een prettige ‘thuis’omgeving

Deskundig, vertrouwen, prettige rustige praktijk, goed luisterend.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eigen praktijk Nicolette Akkersdijk in Utrecht

Lastig oordelen na 1 intakegesprek

1 gesprek is te kort om een beoordeling te geven.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Eigenlijk is niks gestart, want na de intake ben ik doorverwezen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zeist

Heel fijn!

Na een mindere start met een begeleider met wie ik geen klik had ben echt goed begeleid. Ik vond het fijn dat zij in hoge mate haar gevoel inzette om met mij te helpen. Hierdoor zit ik nu, na een moeilijke periode, veel beter in mijn vel, heb ik veel meer rust en kan ik vooral mijn emoties veel beter plaatsen. Bovendien ben ik gewoon blij met mezelf.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: een traject
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Fijne en heldere communicatie, zeer kundige psycholoog!

Het was een zeer fijn traject dat ik heb doorlopen met mijn psycholoog, Elise Keijzer: goed contact, heldere vragen, fijne opdrachten, flexibel in het maken van afspraken en bovenal zeer kundig. 1 ding wat beter kan. Waar en hoe je in het (verzamel)gebouw komt, kan duidelijker omschreven worden. Heb toch, en in de Bijlmer, en bij station Amstel, moeten zoeken waar ik moest zijn. Receptie kon niet meteen helpen en op de deur staat het ook niet duidelijk. En in de mail ook niet helemaal helder dat ik bij "Regus" naar binnen moet. Ging uiteindelijk allemaal goed, maar hier kan het een (klein) beetje beter.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: reintegratie...
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bijlmer en Amstel

Oprechte aandacht en zorg op maat

Mijn consulente denkt mee, bouwt mee en geeft de handvatten om verder te kunnen. Ze confronteert en voelt aan wat er nodig is.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Begripvol, kundig, geduldig en behulpzaam.

Dick luistert goed, heeft me veel tools en handvatten gegeven, door me anders naar situaties te laten kijken. Hij is hoe dan ook een 'spiegel', iemand die je laat reflecteren. Vaak scherp, altijd eerlijk en begripvol. Een oase van rust die je stap voor stap weer laat groeien. Ik heb me altijd veilig gevoeld. Erg belangrijk. Ik ben hem zeer dankbaar.

• Anders, namelijk: X

Ik werd begrepen

Prettig contact, voelde mij ondersteunt en begrepen. Begeleiding op maat

• Anders, namelijk: Burn out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda cerestraat

Even wakker gemaakt

Leren na denken Niet alles tegelijk willen Leren nee zeggen Ook dingen uit handen geven Niet alles hoeft perfect te zijn

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Ik weet hoe hij heet. Mijn eigen bewustzijn wat je allemaal doet. Een nee durven zeggen. Leren genieten van avond niks doen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch en Eindhoven

Empathische verhelderende en ondersteunende manier van werken met respect voor de cliënt

• Anders, namelijk: bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem