Zeer goed geholpen

De 5 sterren komen toe aan mevrouw Motmans die mij op een hele fijne manier heeft begeleid in een uitermate moeilijke tijd. Zij is een zeer fijn, rustig, professioneel persoon die mij veel vertrouwen heeft gegeven vanaf dag 1. Ze stelde me op mijn gemak, had begrip, was flexibel en heeft me weer op een nivo gekregen waar ik aanvankelijke niet meer op had durven hopen. Ik was ook erg blij met de verlengde tijd bij haar. Het aanbevelen betreft dan ook Mevr. Motmans. Met het bedrijf Ascender heb ik verder geen doen gehad behalve wat mail correspondentie, en die verliep altijd goed. Dikke pluim!

Behulpzaam en vriendelijk.

Telefonisch contact vooraf was vriendelijke en duidelijk.

Doelgericht

Kort en bondig. CGT en deadline voor doelen bepaald. Voor oorzaak van bezoek langs andere weg nog begeleiding gezocht.

Vriendelijk

Vriendelijk aan de telefoon en snel met verwerken verslagen. Duurde alleen iets langer voordat ze contact op namen, waarvan onduidelijk was of dat kwam door mijn werkgever of Ascender.

Jullie deden je best me te helpen al voelde het soms wat afstandelijk en kunstmatig

Ik werd altijd vriendelijk geholpen. Wel een wat afstandelijke sfeer, ook de setting draagt hieraan bij. De opdrachten voelden soms als een trukendoos die open werd getrokken. Het was fijn om mijn verhaal te doen, maar cognitieve gedragstherapie heeft mij niet geholpen.

Erg goede ervaring

Prima ervaring

Snelle acties, betrokken professionel

Adequate intake en vervolgacties. betrokkenheid, laagdrempelig contact is mogelijk. Heeft me inzichten en handvatten gegeven.

intensief, intuitief

Ik heb de begeleiding als zeer goed ervaren. Het heeft mijn herstel echt ontzettend versneld en ik vond de begeleiding ontzettend goed!!!!

Doelgerichte, zorgvuldige, persoonlijke aanpak

Ik heb de begeleiding door Saskia als zeer professioneel en to the point ervaren en ben zeer tevreden.

Kundig en betrouwbaar

Ik kreeg bruikbare handvatten en tips, waar ik mee vooruit kon. Prettig persoon om mee te praten. Ik voelde me op mijn gemak.

Goede en juiste begeleiding zonder enige veroordeling.

Zoals gezegd een goede begeleiding met een menselijke kant als hoofdmoot.

Erg fijn begeleid door Lotte.

Profesionele en kundige begeleiding op maat.

Zeer persoonlijke begeleiding, wat mij vertrouwen gaf. Duidelijke analyse over mijzelf en zeer bruikbare handvaten gekregen voor de toekomst. Mijn dank aan Renate de Boer.

prima coach en een prettige manier van communiceren met hoofdkantoor. afspraken omtrent contact/terug bellen werden nagekomen

goede behandelingen, nemen alle tijd erg vriendelijk geholpen

zeer goed en doelgericht geholpen, erg vriendelijk en perfecte locaties waar uit gekozen kan worden.

Was een leerzame ervaring

Ben goed en accuraat geholpen

Goede begeleiding door een deskundige Psychologe. Al met al een positieve ervaring.

Neen

2 sterren: slechter dan verwacht