Goede ervaring

De behandeling wat ik van symone hebt gehad heeft mij heel erg geholpen om te herstellen. Heeft goede raad en adviezen gegeven die mij nog beter helpen om mentaal sterker te worden.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Heel Goed

Ik was goed ontvangen, & omdat was zo nerveus, was na kennismaking gesprek al goed voel. Ik ben heel gesloten op mij prive & ik wou bijna niet door niemand mij verhaal delen,,maar ach ja,,,, IK heb toch niet om gevraagd in wat gebeurt met mij prive leven. Ik kijk naar uit iedere gesprek aan Mw.Siepert omdat zij in mij belevenis voel op me gemak,,mijzelf zijn. Nu, gaat stukje stukje goed met me. Tijd gaat alles healen & ik heb geen haast. Bedankt voor jullie steun.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Rouw te verwerken
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

heel goed, een fijne coach (Dick)

een coach die goed luistert en goede tools aanreikt

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: ik weet de precieze naam niet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nvt online

Fijn contact en snel aan de beurt.

Ik had een goede klik met de psycholoog. Ik vind de tijd voor een consult wel te kort. Zou best een uur mogen zijn met een uitloop van 10 minuten. En wat mij betreft mag het best één keer per week i.p.v. één keer per twee weken.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Verrassend passend!

Het was een ervaring om als hulpverlener zelf in therapie te gaan. Eerst was ik kritisch en gereserveerd, maar op een gegeven moment kon ik me open stellen en de speelsheid ervaren, zodat ik mezelf ruimte gaf.

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Diepenveen en beeldbellen

Ik ben heel blij met Rosalie Koolen

Ze was echt betrokken en ik voelde me erg begrepen , ik vond het fijn om met haar te praten

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

Vertrouwd en deskundig

Ik heb ascender als vertrouwd en deskundig ervaren.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: Emdi
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Willem 2

Goed geholpen

Jammer dat je als client niet overal zelf inspraak heb. En een ander bepaald wat er besproken word in je afspraak en wat het traject word

• Anders, namelijk: Ik weet niet hoe mijn traject heet. Is nooit verteld
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

De geboden hulp is essentieel geweest voor mijn herstel.

Ik heb bijna twee jaar hulp gehad om te herstellen van een ernstige burn-out. Vooral in het eerste jaar was deze hulp essentieel. Zonder hulp was ik niet uit mijn diepe dal gekomen.

• Anders, namelijk: Begeleiding herstel burn-out

Plezierig, zinvol, bruikbaar.

Aanleiding niet plezierig uiteraard. In gesprekken veel begrip en meedenken (uiteraard bij mij persoonlijk passend). Fijne en nuttige verlenging!

• Anders, namelijk: Psychische ondersteuning
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp

Goede ervaring, no nonsens benadering

Onverwachts best wel confronterend het eerste gesprek, no nonsens. Achteraf heeft dat mij wel verder geholpen en inzichten gegeven.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Het was een positieve ervaring en mede door de plezierige eerste ontvangst erg ontspannen. Hierdoor kreeg ik gevoel dat ik serieus werd genomen waardoor zeer open gesprekken zijn ontstaan. Dit alles heeft ertoe geleid dat ik nu weer met opgewekte zin naar het werk ga en de zaken makkelijker kan relativeren.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Prettig om een sparringpartner te hebben

Prettig om een sparringpartner te hebben

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Leerzame periode

Dit was een periode van begeleiding waar ik voor altijd de voordelen van pluk.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Zinvol en hoopvol

Fijne ervaring. Veel van mezelf leren kennen.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? We Ascend (trainingen)
  • Anders, namelijk: Pantein
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Pantein

Het was prima

Wat fijn is dat er zelf contact wordt gezocht om afspraken te maken. Het hoofd zit zat vrij vol....

• Anders, namelijk: Doorverwezen via werkgever

intake positief - daarna stil

Goed gevoel bij intake en eerse afspraak Vervolg afspraak moeten afzeggen (op tijd) met verzoek om nieuwe in te plannen. Maar nooit meer wat gehoord

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: via Reaal AOV
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam zuid
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Fijne en goede begeleiding

Fijne en goede begeleiding

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Geen idee hoe het heet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Hele fijne psycholoog die me goed geholpen heeft

Vanuit een MCU heb ik van de bedrijfsarts een doorverwijzing gekregen voor de psycholoog. Erg fijn dat ik een keuze kon maken tussen een man en vrouw! Gelukkig had ik een klik met Nadine en heeft zij mij door middel van verschillende methodes goed kunnen helpen. Het feit dat Nadine een zelfde soort persoon is als personen die ik graag in mijn omgeving heb, gaf mij een goed gevoel en heeft mij geholpen om alles te kunnen bespreken. Ze heeft me goede tips gegeven en me in laten zien dat sommige dingen gewoon aanwezig mogen zijn. En gelukkig heb ik daardoor helemaal niet hoeven verzuimen.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Super fijne ondersteuning

Hele fijne begeleiding met inzicht in mijn eigen functioneren, gedachten en gedrag en hoe dit effectief om te zetten naar positievere uitkomst.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Volgens mij anders, maar weet ik niet precies
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Stijf

Zou deze psycholoog niemand aanraden. Het was koud en kil. Ook zit het op een locatie midden in de stad. Dit alleen al gaf mij al stress en paniek. De vrouw waar ik mee sprak. Deed haar werk maar het voelde alsof ik een nummertje was. Ook werd er niet goed geluisterd naar mijn verhaal maar een vragenlijst afgegaan.

• Anders, namelijk: Nee
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam centrum

Handvaten aangereikt gekregen om een beter balans te creëren tussen werk en privé

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Once in a life time. Great expericence

Ben een beter mens in en uitwendig geworden gaf mij helemaal bloot doe ik nooit. Voelde mij 200% op mijn gemak. Bedankt voor de mooie ervaring.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Emotioneel en ben mijn eigen tegen gekomen.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

goede en nuttige gesprekken gehad

Gesprekken waren verhelderend en er werd goed geluisterd

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: burn out begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? rotterdam

Saskia spiegelde me waardoor ik kon omgaan met de situatie

Ik ben 2x geweest en die gesprekken hebben me goed vóór uit geholpen.

• Anders, namelijk: Gesprek met psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven