prima geholpen

ik brn goed geholpen de realiteit is weer terug en heb handvatten gekregen

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: x
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? leiden
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Altijd goed geluisterd naar mijn verhaal en meedenken in een oplossing

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam (online)

Zeer persoonlijke begeleiding

Erg fijne begeleiding gehad van Pauline. Helaas kan ze mij niet verder helpen

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Terug keer naar mijn werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Een persoon die snel door heeft dat ik het mezelf onnodig moeilijk maak.

Na een kennismakingsgesprek was het goed om 'de spelregels' en 'verwachtingen' naar elkaar uit te spreken. Het was fijn dat ik tijdens 1 sessie een corrigerende opmerking kreeg op het moment dat ik wederom in een lange monoloog terecht was gekomen. Er zijn 2-3 basistips geweest die ik dagelijks in de praktijk breng, zowel op werk als professioneel en het helpt me om te voorkomen dat ik me in lastige situaties breng.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda?
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Enorm geholpen mijn sessies bij Marjan Hogen Esch

In 2020 was ik eigenlijk volledig opgebrand. Zowel mentaal als fysiek. Zowel privé als zakelijk. Ook had ik een heel slecht zelfbeeld. Mede dankzij gesprekken en oefeningen met behulp van Marjan Hogen Esch ben ik weer op de goede weg.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Groningen

Ik heb mijn doel bereikt

Door de ondersteuning, coaching en begeleiding van de psycholoog Jan Voortman, heb ik mijn doel(en) kunnen bereiken....

• Anders, namelijk: verwijzing Arboarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Enschede

Goede adviezen, goede ondersteuning

In moeilijke tijd meerdere nuttige gesprekken gevoerd die tot steun waren en de goede weg hebben gewezen

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Gezien en gehoord voelen!

Heel fijn contact met mijn behandelaar. Ze was er echt voor mij en zag en hoorde zoveel meer dan ik letterlijk liet zien en horen. Ik ben Anne heel dankbaar voor de erkenning die ik van haar heb mogen ontvangen en voor haar begeleiding en ondersteuning.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp

Goed en plezierig

• Anders, namelijk: Begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nvt

Een pragmatische benadering van de situatie met een begripvolle persoonlijke en oplossende aanpak.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Super lieve psycholoog die goede adviezen gaf

Het zwarte randje wat ik bij me had is veranderd naar een mooi gekleurd randje. Door EMDR en goede gesprekken ben ik weer de oude geworden. Het was soms erg confronterend, maar met goede handvaten ben ik weer goed uitgekomen. Suzan was een super fijne psycholoog, die goed bij mij past. Er was een fijne klik....

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Persoonlijk, open, eerlijk en vertrouwd

Eerlijke, directe en open manier van met elkaar in gesprek gaan. Rosanne heeft de kunst om het persoonlijk te maken, jezelf kwetsbaar te durven laten voelen en een vertrouwd gevoel te geven. Zij geeft je het gevoel van de grote zus te zijn tegen wie je alles kunt zeggen maar die ook kritisch durft te zijn naar de jou toe en de spiegel soms voorhoudt wanneer nodig. Ze leeft mee maar is ook van de hands on mentaliteit. Erg fijn, warm, direct, persoonlijk en coachend contact. Ontzettend waardevol in mijn herstel.

• Anders, namelijk: Burn out gerelateerde klachten
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Erg goed geholpen.

Ik heb de juiste therapie gekregen. Ik ben zeer tevreden.

• Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den haag

Fijn contact met veel aandacht voor mij als persoon.

Goed gesproken over knelpunten waar ik tegenaan loop, een spiegel voorgehouden en me geconfronteerd met mijn eigen gedrag. Hielp mij wel om anders met bepaalde situaties om te gaan.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Begeleiding om ziekte-uitval te voorkomen.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Ik was niet te helpen

Eerst vragenlijsten ingevuld, daarvoor cognitieve gedragstherapie oefeningen gekregen voor thuis. Dit zal voor veel mensen helpen, maar ik had liever naar mijn persoonlijke situatie gekeken etc., om misschien eventuele oorzaken weg te nemen of te identificeren voor mezelf. Wat vragen over mijn persoonlijke situatie of de dingen waar ik tegenaan loop. Katja was verder wel een vriendelijk en leuk persoon, dus daar geen slecht woord over. Maar voor mij dus niet nuttig....

• Anders, namelijk: Doorverwezen door werkgever
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rijen

Professioneel en betrokken

• Anders, namelijk: Via bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Goede begeleiding die mij echt verder heeft geholpen.

Zie boven

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Digitaal

Geweldig!

Anne van nes was mijn psycholoog! Zo goed en fijn geholpen! Een jaar lang heeft zij mij begeleid gesteund advies gehad en emdr gevolgt!

• Anders, namelijk: Bedrijfsarts politie

ik voelde me serieus gebomen en er werd meegedacht

ik voelde me serieus gebomen en er werd meegedacht

• Anders, namelijk: Zie boven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Videobellen

Professionele begeleiding

Goede gesprekken gehad, alles stapje voor stapje in mijn eigen tempo gedaan. Met heldere opdrachten en behulpzame "handvatten" mee gekregen. Juist ook om in de praktijk te gebruiken. Maar vooral een positief zelfbeeld gekregen.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Voelde me gehoord begrepen en gesteund

Prettige psycholoog die luistert doorvraagt en tools aanreikt waar ik echt iets aan heb

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Reïntegratie dat uiteindelijk leidde tot een vaststellingsovereenkomst
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

De gesprekken hebben mij zeker geholpen

De gesprekken heb ik als zeer waardevol ervaren en heb er veel aan gehad.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Anders, namelijk: geen idee
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

In 4maanden tijd zo gegroeid en veel goede handvaten mee gekregen. Ik ben er weer hele maal klaar voor en heb er weer zin in. Durf nu nee te zeggen en voor mijn mening uit te komen. Echt een goede begeleiding gehad.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Pantein Gennep

Prettige, open en eerlijke gesprekken

De adviezen waren simpel maar effectief en goed toe te passen.

• Anders, namelijk: Door bedrijfsarts doorverwezen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen

life changing

Constructief aangepakt. Tot de kern en echt werkzaam. Bedankt!

• Anders, namelijk: x