Onprofessioneel

Ik heb drie gesprekken gehad waarvan twee online en één fysiek. Ik merkte al vrij snel dat het vanuit mijn kant geen match zou zijn, voelde mezelf niet op mijn gemak. Kan gebeuren. Wat ik wel vreemd vind is dat tijdens alle drie de afspraken door de psycholoog is gerookt. Zonder enige afstemming. Ik heb er niks van gezegd, ik was overdonderd maar nu ik erop terug kijk vind ik het onprofessioneel en wil ik het toch laten weten.

• Anders, namelijk: Kan ook iets anders zijn, preventief coachen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Professioneel met een dikke laag menselijke touch

Ik kwam van ver na de nodige beschadigingen waardoor faalangst alles over nam in mijn werk. Met de juiste tools en EMDR ben ik weer de vrouw die met een recht rug geniet van mijn werk en de uitdagingen aan ga en niet meer bang fouten te maken. Met een lach en een traan de juiste gesprekken mogen voeren met een vrouw die het hart op de goede plaats heeft, maar zeker direct en doortastend is door haar kunde. Ik voelde een dikke klik, dus het werd niet " ga daar maar eens lekker ruzie mee maken" . Rosalie dank je wel. Ik schrik niet wanneer er alarmbellen af gaan bij mijn triggerpoints, maar weet de rust te bewaren door de stappen te doorgaan die je me aangereikt hebt. t was hard werken en eng om mijn ziel op tafel te leggen , maar t was t meer dan waard. De grote spiegel voor houden en mij leren wat liever voor mezelf te zijn, maar ook terug fluiten heeft me ver gebracht. Ik fluit mezelf nu terug en ga even stil staan op de rotonde zodat ik weg blijf van de twee negatieve G's en niet stop met nadenken. De voorkwab werkt weer. Dikke dank je wel !

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: klinisch psycholoog / EMDr
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Goed geholpen om mezelf beter te doorgronden.

Na een te lange wachttijd voor het eerste contact ben ik zeer goed geholpen.

• Anders, namelijk: Mentaal welzijn
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Zorgvuldig, prettig, transparant

Alle keren dat ik contact had met het secretariaat werd ik heel prettig en professioneel geholpen: rustig, meedenkend, goede vragen stellend. Het intakegesprek met Colette Busch was online en ook dat gesprek verliep goed. De verslaglegging was volledig en correct. Al met al enorm te spreken over dit bureau en ik zal het anderen zeker aanraden.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Hele fijne ervaring. Goede handvaten gekregen.

Ik heb een fijne ervaring gehad met Lotte. Goede handvaten gekregen waar ik wat mee kan.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Weet niet hoe t heet

Goede geholpen door Nicollette van Akkersdijk

De gesprekken met de bijbehorende oefeningen hebben mij zeker geholpen, maar niet helemaal. Vandaar dat ik i.o.m. de bedrijfsarts een ander traject in ben gegaan.

• Anders, namelijk: Pscychische hulp
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem/ Velp

De juiste ondersteuning op het juiste moment als je het nodig hebt

In een situatie met burn out klachten weet je niet goed meer wat goed en fout is en wat je het beste kunt doen. Daarom is in zo'n situatie ondersteuning vanuit Ascender belangrijk om je weer op het goede pad te zetten, om weer zelfvertrouwen en energie te krijgen m te werken aan perspectief.

• Anders, namelijk: psychologische ondersteuning
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? utrecht en praktijk mw zijderveld

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online en Rotterdam

goede ervaring

De communicatie was duidelijk, de afspraken werden goed nagekomen door ascender en de begeleiding door Colette was nuttig, en vriendelijk.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: preventie, voorkomen van uitval.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? den haag

Verhelderend

Duidelijk en begripvol.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: Maar ook ondersteuning in mijn proces. Om niet in het ziekteproces te komen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Brabantzorg

helpend

bevestiging en helpend om verder te kunnen geeft duidelijke inzichten waarmee ik verder kan bewustwording van mijn valkuilen.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: ziekte verzuim/ uitval
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda

Coach top, contact hoofdkantoor slecht

Ik heb geen prettige ervaringen met Ascender omdat ik het gevoel kreeg een nummer te zijn. Ik miste de menselijk maat vanuit het hoofdkantoor. Ik bedoel dan de contacten via de mail. Er werd teveel druk gezet op snel reageren van mails en rapporten. De coach was uitstekend.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bergen op Zoom

Betrokken

Eerlijk, betrokken, flexibel

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Begeleiding overspannen tgv vonflict maatschap
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Beek

Goede begeleiding van begin tot eind.

Gelijk vanaf de start van het traject een goede klik, ondanks de Corona maatregelen toch altijd in persoon af kunnen spreken wat erg fijn was.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Duivendrecht

heel persoonlijk, goed luisterend, heel blij mee

Fonnie voelt goed aan wat ze aan mij moet vragen om het juiste uit mij te krijgen. Ik voel mij helemaal bij haar op mijn gemak en kan ook alles kwijt wat ik wil. Ze luistert wat ik zeg en komt daar ook op terug. Ze heeft mij echt enorm geholpen en ben erg blij dat ik bij haar ben geweest. Ik kan weer verder!

• Anders, namelijk: geen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Het heeft meer dan de scherpe randjes eraf gehaald

Ik heb de 'bezoeken aan Ascender' als een grote hulp ervaren. Ik had deze graag voortgezet, al was het alleen maar omdat ik de psychologe in kwestie inmiddels zie als 'expert op het gebied van mij' en ik er nu even niet naar uitkijk dit opnieuw te moeten opstarten met een heel nieuw persoon.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Ik weet het niet, dit liep via mijn werk.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Barbara Strozzilaan

Prettig

Ik ben altijd met een goed/beter gevoel weg gegaan na een gesprek met Nadine. Heb veel tips en handvaten gekregen waar ik nog regelmatig aan terug denk. Bedankt!

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Fijne begeleiding afgestemd op de persoon

Het was even wennen om alles online te bespreken, maar uiteindelijk bleek dit prima te gaan. Ik was vooral op zoek naar iemand die luisterde naar de zaken waarmee ik worstelde en soms door mijn chaos heen kon prikken en kon samenvatten wat de issue nu daadwerkelijk was. En dat kon Collette goed. Er was daarbij niet alleen aandacht voor de leerpunten, maar ze benoemde ook de zaken die wel goed gingen, maar ik niet eens zag, doordat ik meer aan het worstelen was met wat niet goed ging. Juist het benoemen van die positieve zaken, gaven mij het gevoel het beter te doen dan ik zelf dacht.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

2 sessies waren genoeg geweest

Aardige therapeut, stelde wel een persoonlijke vraag waar ik geen antwoord op heb gegeven, vond dat niet relevant voor mijn case. De reden van interventie hebben we het 2e gesprek verder besproken en daar is een advies uitgekomen dat ik heb opgevolgd en dat ook werkte . In de overige sessies hebben we mijn herstel besproken en de relatie met mijn werkgever. Hierin kon zij weinig betekenen, alleen een luisterend oor en ze gaf me steun.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Was online
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Snel tot de kern en grote stappen voorwaarts!

De psycholoog wist heel snel de vinger op de zere plek te leggen en me te helpen om er op een constructieve manier mee verder te gaan.

• Anders, namelijk: Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Maastricht/Born

Ik heb de begeleiding en gesprekken als heel prettig en vakkundig ervaren

Mijn Coach Nicolette heeft me heel goed begeleid in mijn proces om weer in balans te komen, vooral door vragen te stellen en me zelf, op mijn manier tot de antwoorden te laten komen. Ze heeft een hele persoonlijke en aandachtige aanpak en weet goed in te zoomen op de 'pijnpunten'. Heel waardevol!

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Diepenveen

Helder, open, vriendelijk, professioneel.

Colette is recht door zee, op een vriendelijke manier geeft ze je advies en laat je in de spiegel kijken naar jezelf. Daarmee is niet alles in 1 keer opgelost, maar het geeft mij in ieder geval wel een basis om op verder te bouwen. Dank je wel daarvoor.

• Anders, namelijk: Advies bij chronische klachten
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

Nieuwe ervaring via digitale weg

Het was even wennen maar uiteindelijk prima verlopen.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam en thuis

Prettige gesprekken

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Alle drie

Fijn luisterend oor met goeie inzichten.

Heb veel aan de gesprekken gehad. Deze waren verhelderend. Vooral omdat Jan begrip had voorin situatie.

• Anders, namelijk: Burnout begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Enschede