Goede ondersteuning bij mijn re-integratie traject en het loslaten van mijn management functie.

Ik heb door de gesprekken een aantal handvatten ontwikkeld om in de toekomst te voorkomen in stress situaties te belanden die ik niet los kan laten.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Loslaten management functie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Een luisterend oor en prima adviezen en begeleiding

Anouk is vriendelijk, luistert goed en gaf mij het gevoel mij serieus te nemen ook al zijn mijn klachten wat vaag. We hebben samen onderzocht wat voor mij zou kunnen werken.

• Anders, namelijk: Reïntegratie na Corona en leren omgaan met drukte en eerder belaste zenuwen, na Corona
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam Zuid

Prima geholpen

Ik had een klik met de persoon en hij dacht heel goed mee en had goede tips waar ik mee uit de oefendag kon.

• Anders, namelijk: Reïntegratie coronaklachten in combi met teveel werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Deskundig en professioneel

Goed geholpen door een deskundige psygoloog.

• Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Groningen

Ik ben erg goed geholpen door de psycholoog.

Doordat de psycholoog erg goed spiegelde nav mijn verhaal werd voor mij steeds duidel i jker waar iets voor mij te halen viel. Ik bem er mee aan de slag gegaan en kan mezelf nu helpen.

• Anders, namelijk: Psycholoog René Luypen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bergen op zoom

Heel prettig geholpen

Een pragmatische en vriendelijke benadering van de ervaren problemen en emoties rond uitval en weer starten met werken

• Anders, namelijk: .

Positief

Één of twee keer met een werknemer aan de telefoon gesproken. Ik werd aangehoord wanneer ik wou starten met mijn behandeling. Verder werden mijn vragen ook goed beantwoord. Klein minpuntje dat ik onverwachts gebeld werd tijdens werk, maar verder prima gesprek.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: Ik weet het niet precies. Ik denk dat ik een standaard behandeling had met een psycholoog.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? locatie in Amsterdam

Verhelderend

Ik heb goed inzicht gekregen in mijn problemen. Daar zijn passende oplossingen voor gevonden

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen

Goede tips en trucs gekregen.

Goede tips en trucs gekregen van Maria. Jammer dat we door de corona vaak moesten beeld bellen en dat de EMDR niet plaats kon vinden. In korte tijd heb ik de weg naar mezelf weer weten te vinden.

• Anders, namelijk: Burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Ik heb mijn ervaring als zeer prettig ervaren.

Soms confronterend maar ik werd serieus genomen. Ik heb geleerd hoe ik met bepaalde situaties het beste om kan gaan. Iedere dag proberen om in balans te blijven. As het soms niet lukt dan is het maar zo. Morgen is weer een nieuwe dag.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

'Just in time' de goede dingen gedaan en mij fantastisch geholpen de draad weer op te pakken.

Ik ben prima geholpen door mijn coach. Zij voelde precies aan wat ik nodig had en gaf mij ruimte om zelf de sturing van mijn eigen leven weer in handen te nemen. Zonder deze deskundige begeleiding was ik zeker niet zover gekomen en had ik nu niet gestaan waar ik nu sta. In tegenstelling tot mijn werkgever was zij wel in staat een goede analyse te maken van mijn situatie door actief te luisteren en mij de vertaalslag te laten maken. Hierdoor heb ik mij kunnen herpakken en voel ik mij 300% beter dan hiervoor.

• Anders, namelijk: Reintegratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

Prima begeleid

Heel fijn om zo geholpen te worden!

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: EMDR

Tegenvallend

Het maken van een afspraak was een crime en uiteindelijk ben ik ermee gestopt voordat ik gestart ben. Hulpverlener werkt 1 dag in de week voor Ascender en leest ook maar 1 x per week haar e-mail, waardoor we nooit tot een begeleiding/behandeling zijn gekomen of ze vergist zich in de datum. Ik ben ermee gestopt en ga op zoek naar een alternatief. Jammer, want hulp was nodig... Inhoudelijk van de behandeling/begeleiding kan ik niet oordelen, zover ben ik niet gekomen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Via Movir
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Via internet
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Prima ondersteund

Goede ondersteuning en adviezen

• Anders, namelijk: Overbrugging tot intake reguliere ggz psy
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Fijne ervaring heel persoonlijk

Wist niet helemaal wat ik moest verwachten, maar heb een hele fijne therapie gehad. Femke Fluitsma is een fantastische vrouw die me heel goed heeft geholpen weer op de goede weg te komen. Was een prettige ervaring. Mvg, Corrina Kloosterman

• Anders, namelijk: Niet anders
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Snel, accuraat en integere dienstverlening

Professionele en betrokken hulp. Organisatie loopt goed.

• Anders, namelijk: Nbt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rtc alkmaar

gehoord

Ik heb mij gehoord en begrepen gevoeld en er zeker baat bij gehad mijn oprechte dank daarvoor

• Anders, namelijk: xx
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Groningen

Ik ben prima geholpen. Fijne dame om mee te praten, goede tips.

• Anders, namelijk: psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

De gehele behandeling en de gesprekken als erg prettig behulpzaam ervaren

Ontspannen gesprekken en sfeer ook op de locatie. Ben erg tevreden

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Goede begeleiding

Ik heb een goede begeleiding gehad, ben snel geholpen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: Individuele begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Groningen

Goede duidelijke communicatie, praktische voorbeelden

Zoals hierboven beschreven.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Gennep

Zeer prettig

Heb een aantal mooie gesprekken gehad met Susanne, met hierin goede tips en tools om beter om te gaan net bepaalde situaties en om aan mijzelf te denken. Heeft mij goed gedaan

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

de moeite waard

nvt

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nvt

Vriendelijk en professioneel

Mijn ervaring betrof Marja Veerman. Wist snel door te dringen tot het probleem en de oorzaak. Gaf bruikbare adviezen. Dit heeft geled tot 100 procent werkhervatting.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam Buitenveldert

Fijne begeleiding.

Ik ben goed begeleid tijdens het traject. Een fijne psycholoog met sessies op afstand.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? utrecht