Erg fijn begeleid door Lotte.

Profesionele en kundige begeleiding op maat.

Zeer persoonlijke begeleiding, wat mij vertrouwen gaf. Duidelijke analyse over mijzelf en zeer bruikbare handvaten gekregen voor de toekomst. Mijn dank aan Renate de Boer.

prima coach en een prettige manier van communiceren met hoofdkantoor. afspraken omtrent contact/terug bellen werden nagekomen

goede behandelingen, nemen alle tijd erg vriendelijk geholpen

zeer goed en doelgericht geholpen, erg vriendelijk en perfecte locaties waar uit gekozen kan worden.

Was een leerzame ervaring

Ben goed en accuraat geholpen

Goede begeleiding door een deskundige Psychologe. Al met al een positieve ervaring.

Neen

2 sterren: slechter dan verwacht

Geen opmerkingen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Met volle hoop 3 sessies gehad. Kreeg continu gevoel dat dingen moesten! Word niet eens naar je verhaal ( oorzaak) geluisterd maar meteen kijken wat moet of kan. Pyscholoog zou ik het niet noemen

Renate de Boer is betrokken ,direct en schuwt een zachte confrontatie niet. Ik voelde me weer thuis komen bij haar directe no-nonsense begeleiding. Zelf kom ik oorspronkelijk ook uit Amsterdam en vind ik het heel prettig om zonder doekjes en omhaal te spreken over de dingen die van belang zijn.

Percentage van 70 is, omdat ik voor zowel werk als prive kwam. Op werk had ik zelf al goede stappen gemaakt, die hier zijn bevestigd. Vooral op persoonlijk vlak in privesfeer ben ik heel goed geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen