uitstekend

Prettig en ik heb er veel aan gehad

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: hoezo anders?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? geen
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Ascender heeft mij weer op weg geholpen.

Door het luisterend oor en goede feedback en adviezen heeft Ascender mij weer terug in het arbeidsproces gebracht. Ook de online modules waren nuttig. Van de opgedane kennis maak ik in mijn dagelijks leven nog steeds gebruik.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

Prettig.

No-nonsens aanpak, soms confronterend maar altijd respectvol, puur op de persoon gericht.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Een hele fijne klik en hulp

Het reïntegratie traject voor herstel van burnout heeft mij veel geholpen. Bijna dagelijks komen er nog steeds inzichten naar boven die ik nu kan toepassen. De klik met mijn begeleider (Dick Freriks) was ook heel fijn

• Anders, namelijk: Reintegratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Goed geholpen met verhelderen en inzichtelijk maken

Met het verhelderen en inzichtelijk maken van mijn situatie tijdens de gesprekken vond ik energie en moed om mijn leven op de (nieuwe) rails te zetten. Ik merkte dat mijn energie toenam. Ik heb voldoende begeleiding, tijd en ruimte gekregen om mijn leven weer vorm te gaan geven. Met dank aan Marcel!

• Anders, namelijk: Burn Out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online/Helmond

Zeer prettige en zeer adequate hulpverlening

Hiermee ben ik echt een stuk vooruit gekomen op zowel psychisch als emotioneel vlak.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Sittard

tevreden

handvatten aangereikt gekregen waar ik wat mee kan

• Anders, namelijk: niet van toepassing
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? arnhem

Snel en goed geholpen om verder te kunnen

Intake werd redelijk snel gepland, daarna liep het contact heel vlot en fijn. Prettig contact met de psycholoog en ik had het snel weer op de rit.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? online

De rode draad wordt vast gehouden

Ik vond het prettig dat er niet alleen werd gekeken naar het probleem, maar naar de hele situatie om je heen.

• Anders, namelijk: traumaverwerking
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Fijne ondersteuning en samenwerking

Ik vond Nadine een erg fijn persoon om mee in gesprek te gaan, ze stelde me erg op mijn gemak en ze zette me goed en spiegel voor. Door de gesprekken die ik heb gehad ben ik niet uitgevallen op mijn werk en nog duidelijker voor ogen gekregen welke vervolgstappen ik wil een moet gaan zetten.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? E-health
  • Anders, namelijk: Traject om aan het werk te blijven

Goede begeleiding

Ik heb het ontzettend goed ervaren...waren leuke en fijne gesprekken

• Anders, namelijk: Burnout
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Dat ik geleerd heb mij open te stellen

Ik heb hele goede gesprekken gehad En kon mij uiten wat voor mij al een heel prestatie is omdat ik meer het gesloten type ben.heel kort omschreven een top psycholoog waar ik veel aan heb gehad. Dank jullie wel voor jullie steun in mijn moeilijke weg die ik zelf nog voor een deel moet afleggen. Groetjes Naima

• Psycholoog, psychiater of coach
  • Anders, namelijk: Terug onder de mensen en collega s te komen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Maastricht

Prettige hulpverlening

Ik ben goed geholpen in een nare periode in mijn leven. Zou het zeker aanraden.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Op maat advies

Er speelde meerdere omstandigheden waarin ik het lastig vond bij mijzelf te blijven, naast het advies heeft Marcel een fijne opbouw in uren gecreëerd.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Gennep pantein, praktijk aan huis

Prettig en warm, snelle service

Zie vorige regel

• Anders, namelijk: Preventief consult
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

in een kwetsbare periode is het fijn om met een deskundige te kunnen spreken/sparren.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Gennip

Goed luisterende, doorvragende en feedback gevende coach.

Voelde me uitgenodigd om te vertellen wat me bezig houdt en de gesprekken hebben me goed geholpen om nog meer te reflecteren op wat er gebeurt en hoe daarmee om te gaan,

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Erg goed

Ik ben goed geholpen, heb er echt iets aan gehad. Als ik ik weer iets heb, kom ik terug.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: Ben bij de psycholoog geweest.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? ''s-Hertogenbosch

Prettig en helpend

De ervaren psycholoog Leoni heeft me goed geholpen. Ze is begripvol en zachtaardig en heeft me goede inzichten en adviezen gegeven. Ik vond het altijd fijn om een uurtje met haar te praten.

• Anders, namelijk: Via werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht en tienhooven

Er word geluisterd en niet beoordeeld

Marcel, Heeft naar mij geluisterd, en vanuit daar advies en methodes gegeven. Vaak word er in een boekje gekeken en kun je een etiket opgeplakt krijgen. Dit is gelukkig totaal niet hoe Marcel te werk gaat.

• Anders, namelijk: Voorkomen van ziekte
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen/Gennep

professioneel met persoonlijke aandacht

prima begeleiding; flexibel in de planning, ook tijdens de coronatijd;

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? breda en Den Bosch

Heb mezelf opnieuw ontdekt.

De gesprekken hebben mij meer inzicht gegeven en geholpen om meer voor mezelf op te komen en goed na te denken wat ik wil. Dit was voor mij erg moeilijk, maar heb daar goede begeleiding in gekregen. Ik heb keuzes gemaakt die ik alleen niet zou durven maken. De gesprekken gaven mij weer iets meer zelfvertrouwen in een situatie waarvan ik niet dacht dat dit mogelijk was. Ik voelde me begrepen en veilig.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

Een goed meedenkend en luisterend oor.

Een goed meedenkend en luisterend oor.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch en Breda

Geen klik

De eerste psycholoog die ik sprak was erg zakelijk terwijl ik duidelijk aangaf dat mijn issues niet op zakelijk gebied lagen. Ik miste echt een gesprek wat de diepte in ging. Hierna een andere psycholoog gekregen. De manier van werken vond ik erg wennen. De eerste sessie beviel mij uiteindelijk maar de sessies daar op had ik sterk het gevoel tijd te verdoen. Ook had ik het idee dat ik geen leerles haalde uit de gesprekken. En miste wederom de diepgang.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Thuis
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Prima ervaring.

Goede gesprekken gehad met de psycholoog. Hij heeft mij opweg geholpen om mijn leven op de rit te krijgen dmv tips.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen