Therapeut top andere rompslomp flop

Mijn therapeut die ik toe gewezen heb gekregen erg fijn om mee te praten ! Duidelijk behulpzaam paste onwijs goed bij mij Verder al die mails via andere namen ( sites// apps enz ) heel onduidelijk en vervelend !

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: X
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Thuis
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Maatwerk op mij als persoon

Een behandelaar die goed luistert. Een behandelaar die door samenwerking met mij, cliënt, passende interventies aanbied en evalueert.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: Doorverwijzing BA
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Erg goed

Ik heb hele fijne gesprekken gehad met Rosalie. Ze is een fijn mens die je op je gemak stelt waardoor je zelf meer open gaat stellen. Dat is weer positief voor het vervolg van de begeleiding.

• Anders, namelijk: Trauma verwerking
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

Prettig

Prima.

Ben erg geholpen door de behandelend psycholoog (Leoni). Zij zorgde er mede voor dat ik na een sessie weer met een gerust hart vertrok. Zij fungeerde voor mij als een soort van handrem hetgeen ik als prettig en zeer nuttig heb ervaren.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Vleutenseweg

Zeer positief

Zeer positieve ervaring. En vooral door de psychologe. Iemand die luistert en spiegelt.

• Anders, namelijk: Bedrijf
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Video bellen

Heel fijn

Ik ben heel erg blij met de hulp die ik heb mogen ontvangen. In tijd van corona via beeld bellen was ideaal. Ik kreeg de juiste tips en adviezen ik ben heel erg geholpen.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Mediation
  • Anders, namelijk: Geen idee
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Beeld bellen

erg goed

constructieve en deskundige begeleiding

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? rotterdam

Goed en duidelijk geholpen

Ik ben goed geholpen, goed geadviseerd en ik kreeg duidelijke adviezen

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? weet ik niet, ging via het werk

Uitstekende begeleiding.

De gesprekken hebben mij inzicht in mijn valkuilen gegeven. Meer dan een jaar thuis gezeten en gere-integreerd nav een Burn Out. Op dit moment bijna weer 100% aan het werk in mijn eigen functie.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Zeer correct en proffesioneel instituut!

Na aanmelding werd ik binnen 1 week geholpen/vond het intakegesprek plaats. Er werd zeer aandachtig geluisterd door de psycholoog. Zij wist de vinger op het juiste moment op de juiste plek te leggen. De daarop volgende behandelingen waren zeer succesvol mede door de goede diagnostisering.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam Weena

Fijne klik en fijn persoon

• Anders, namelijk: Zie hierboven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Ik ben zeer tevreden over de dienst

Ik kon alles kwijt betreffend mijn trauma en alles wat op dat moment speelde. Ik werd goed geholpen door Lotte. Momenteel heb ik minder last van dat ene trauma. Het komt wel steeds terug, maar dat heeft niets te maken met de dienst bij ascender.

• Anders, namelijk: EMDR
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

ik heb alleen goed ervaringen gehad afspraak nakomen en ik heb er ook wat aan gehad weer gelukkig hersteld.

• Anders, namelijk: Reïntegratie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Grebbe en de daliastraat

Snelle passende hulp

Het online aspect heb ik als prettig ervaren. Hierdoor in huiselijke sfeer gemakkelijk om snel de diepte in te gaan. Met Fonnie Arends voelde ik direct een klik. Kundige, vriendelijke, grappige , lieve psycholoog/therapeut. Heb volgens mij alles eruit gehaald wat er uit te halen viel. De gezonde boel als aanvulling( nog) weinig gebruikt, gaat nog komen.

• Anders, namelijk: En gezonde boel
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen

Laag drempelig

Door samen opweg te gaan berijk je waar je wezen wilt. Duidelijke vraag stelling en openheid naar behoefte. Voor mij is belangrijk geweest mijn eigen normen en waarden hoog te houden. Om er anders naar te kijken nu er beter mee om te kunnen gaan.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

prima klankbord en begeleidend advies

prettig, laagdrempelig, persoonlijk.

• Anders, namelijk: coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwolle

fijn om hulp te krijgen bij mijn worstelingen

ik liep vast in patronen waardoor ik lichamelijke klachten kreeg. de bedrijfsarts stuurde me door naar een bedrijfspsycholoog. die bleek effectief in haar manier van vragen en stimuleerde mij af te vragen 'wat wil ik' duurde even voor het kwartje viel, maar ik heb er veel aan gehad.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: gesprekken met psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Luisteren en meedenken in een voor mij stressvolle periode!

Fijn persoon om mee in gesprek te gaan. Heeft, vooral in het begin, vooral geluisterd. Daarna gezorgd dat ik zelf ook een stukje regie kan pakken in mijn lastige situatie! Dat heeft resultaat opgeleverd.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Goes

Vriendelijk en begripvol

Ik voelde me welkom bij mijn hulpverlener, ze was geduldig, voelde me goed, luisterde goed en gaf me duidelijke en begrijpelijke adviezen

Mooie ervaring met Guido

Guido is a very competend and kind professional.

• Anders, namelijk: Advice on general health and well-being
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Aan verkeerde professional gekoppeld

Ik ben door mijn bedrijfsarts doorverwezen naar Asceder waar ik gekoppeld ben aan Freek Sarink. Freek zal best een goede psycholoog zijn, maar voor mijn problemen was een provocatieve psycholoog niet de juiste combinatie. Wel iets van Freek geleerd, maar hij heeft me zeker niet voldoende kunnen helpen.

• Anders, namelijk: zie boven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam en Leiden
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Janneke Rienstra is een fijne vrouw en persoonlijkheid, ze heeft mij goed geholpen.

• Anders, namelijk: Doorverwezen door werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Professionele en adequate consulten

Van Maria Poppe kreeg ik praktische en nuttige adviezen om 'met mijzelf aan de slag te gaan'. Ondanks dat het grootste deel van de afspraken online was, voelde ik betrokkenheid. Terugkijkend voel ik mij, onder andere door de consulten, een stuk beter dan een paar maanden geleden.

Zeer positief

Ik ben zeer tevreden. Lotte heeft mij goed geholpen. Dank u wel

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: psycholoog