Hulp sloot aan bij mijn vraag

Ondersteunende gesprekken om te reintegreren en op plezierige manier naar pensionering toe te werken. Heeft geholpen om meer met afstand te kijken, te relativeren en leidde ertoe dat ik na reintegratie de keus heb gemaakt een jaar eerder te stoppen

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Enschede
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Professioneel en competent.

Heel positief. Ik weet niet welke vorm van dienstverlening ik gehad heb bij de vraag hieronder. ( de mooie Nederlandse termen zijn ook heel duidelijk...)

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: Psycholoog met EMDR
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Ik heb mezelf heruitgevonden

Ik kwam bij Ascender terecht via mijn werk. Ik had last van neerslachtige buien en omdat ik in het verleden een depressie heb gehad heb ik op tijd aan de bel getrokken. Ik heb denk ik een 6-tal sessie gehad via Teams (want: Corona) en die hebben mij goed geholpen. Ik heb mezelf heruitgevonden en kunnen accepteren dat het leven nu eenmaal soms niet zo vlotjes loopt, en dat ikzelf af en toe geen goede bowler ben (synoniem voor mij als student zijnde). Toen ik dit eenmaal aangenomen had viel er een enorme last van me af en ben ik me veel beter gaan voelen.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Ik heb eigenlijk geen idee
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen wegens Corona

Mijn ervaring is heel goed.

Heel goede ervaring

• Anders, namelijk: Burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

Passende begeleiding afgestemd op mijn situatie

Begeleiding in gesprekken als prettig ervaren, aansluitend, meedenkend en ruimtegevend. Verslagen komen met enige vertraging.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: zie veld hierboven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

Fijne behandeling!

Goede behandeling met inzichten die mij een goed beeld van de situatie gaven.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen, behandeling is via MS Teams gegaan

Praktische (top) begeleiding

Ik ben heel blij met de begeleiding van Fonnie. Met haar tips vond ik meer rust in mezelf. Het is fijn dat zij al snel door had hoe ik in elkaar zat. Ik dacht dat ik niet voldoende zou zijn als ik zou vertragen. Totaal niet waar dus! Zij gaf mij praktische tips waar ik direct mee aan de slag kan. Ik zou haar iedereen kunnen aanraden. Haar geduld, uitstraling, begrip, luisterend oor, vertrouwen en tips hebben mij enorm geholpen.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Juiste begeleiding op het juiste moment!

Fijne begeleiding door een ervaren, kundige psycholoog. Echt begeleiding op maat, ook als het traject een andere wending neemt.

• Anders, namelijk: Reïntegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Thuis / Rijen

Goede gesprekken met Renate, direct en duidelijk. Wakker schudden versus inzicht.

Ik heb fijne inhoudelijke gesprekken gehad over mijn gevoel dat ik in de Zorg niet tot mijn recht kom omdat mijn passie elders ligt. Ik ben theatermaker en beeldend kunstenaar en mijn zingeving ligt in het uitvoeren daarvan. Na 16 jaar terug in de Zorg en het uitbreken van de pandemie werd dat steeds duidelijker voor mij. Hoe ik dit anders ga doen in de toekomst weet ik nog niet, vervroegd pensioen is een optie wat ik uit aan het zoeken ben. Renate hielp me om de gedachten helder te krijgen en te kijken waar mijn kracht echt ligt. Dat was zeer ondersteunend en prettig. Direct ook en me steeds weer bij de les houdend in warrige hersenspinsels.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: terug op de werkvloer met meer plezier
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen

Heeft me uitstekend geholpen

Psychische hulp is altijd sterk afhankelijk van de klik tussen de hulpverlener en de klant. Gelukkig was de klik aanwezig en ben ik uitstekend geholpen met mijn trauma.

• Anders, namelijk: geen idee
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? geen, praktijk C. Busch

Zeer aangenaam en een eye-opener

Prima, veel gehad aan de gesprekken. Helaas nog geen doel bereikt op de werkvloer maar daar wordt aan gewerkt.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Ik heb gesprekken gehad ivm een incident met client
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Teams gesprekken

prima geholpen, adequaat juiste stappen gemaakt, echt

Open gesprekken, niet eromheen draaiend, geen standaard aanpak, gesprekken naar hoe het leven is

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: ivm mijn werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? digitaal

Vakbekwaam, klantgericht, menselijk

Ze zeggen wat ze doen. Staan open voor de klant en zijn vriendelijk, open en daarnaast professionals

• Anders, namelijk: Gesprekken

Zeer goede professionele ondersteuning

Erg goed ingespeeld op mijn problematiek en hiernaar gehandeld, goede adviezen en een luisterend oor. Ook de emdr heeft voor mij erg goed geholpen

• Anders, namelijk: Vanuit het werk doorgezet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Goed , hele fijn psycholoog

Top echt super veel gehad aan Nadine. Begreep me en heeft me echt top geholpen. Een jaar lang geweest en nu afgesloten en het gaat goed met me dankzij Nadine

• Anders, namelijk: Uitval
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Snel weer terug in het spoor.

Goede gesprekken met de juiste diepgang. Luisterend oor, mar toch kritisch naar eigen handelen en invloed op herstel.

• Anders, namelijk: Emdr
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Diepenbrocklaan, BoZ.

Laagdrempelige, prettige manier en leerzaam

Ik heb Lex Duvekot als mijn psycholoog en dat heeft mij veel gebracht. Een rustige, prettige manier van communiceren waardoor ik openheid kon en durf te geven.

• Anders, namelijk: En basis GGZ voor eigen problematiek
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Leiden

zeer prettig

prettige gesprekken, fijne klik met de psycholoog en prettige communicatie.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Ik heb alles als prettig ervaren .kon mijn dingen makkelijk vertellen en er werd naar me geluisterd

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Anders, namelijk: Emdr
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen

Ben goed geholpen

Therapeut luistert goed, vraagt door en geeft inzichten. Gaf in laatste gesprek tips mee om goed op mijzelf te passen

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Betekenisvol

Erg vriendelijke coach. Stelde me zeer op mijn gemak en heeft me goed weten te helpen in een beperkt aantal sessies.

• Anders, namelijk: n.v.t.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? n.v.t.

Fijne begeleiding goed geholpen

Ben begeleid door Rosanne Smit. Ze heeft mij goed geholpen en heb veel aan haar hulp gehad. Ook therapieland was een waardevolle aanvulling. Ik heb persoonlijk veel last gehad van de coronamaatregelen. Het online werken en begeleiden is niet mijn ding en heb ik jammer gevonden. En heeft dus wel een (kleine)stempel op de therapie gedrukt. Uiteraard kan niemand hier wat aan doen. Graag spreek ik mijn dank uit met name aan Rosanne

• Anders, namelijk: Burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Zag er tegen op, maar 100 % als fijn ervaren.

Absoluut een klik en hele fijne gesprekken. Voelde mij na de eerste ontspannen en zag niet op naar de tweede keer.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Hofplein

Praktisch toepasbare adviezen

Vanwege burn-out heb ik begeleiding ontvangen van een psychologe van Ascender. Hoewel het contact digitaal was, vanwege Corona, heb ik er veel steun aan gehad. De belangstelling voor mij als persoon was oprecht en de adviezen waren praktisch toepasbaar.

Helpend!!

Helpend! Fijn om er met iemand over te praten die met een neutrale blik op de situatie kan kijken en mij tips kan geven waar ik aan kon werken. Fijn dat het bij Rosanne Smit kon, waar ik ook mijn jaarlijkse gesprekken mee heb gehad wat vanuit werk geregeld wordt.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? videobellen