Mijn ervaring was heel goed.

Duidelijke taal door behandelaar met concrete opdrachten.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: 1 op 1 gesprekken
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bergen op Zoom
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Zinvol. Eyeopener ontvangen. Geholpen dat relativeren goed is op z'n tijd.

Nuttig. Geprikkeld. Pro actief i.p.v. passief opstellen. Oefenen en informatie ontvangen die combinatie sloot aan bij wie ik ben en ontspanningsoefeningen gedaan in het begin.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Maar was niet reïntegreren want er was geen sprake van uitval.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zoom

Het heeft mij geholpen

Ondersteuning door ascendant heeft mij geholpen

• Anders, namelijk: Begeleiden
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Prettige begeleiding

Fijne spiegeling afgestemd op dat wat ik aan kon. Wegens corona online gesprekken vond ik wel lastiger.

• Anders, namelijk: Via werkgever
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Prettige ervaring door goede service

Ik heb de dienstverlening van Ascender heel prettig ervaren, snelle reactie na mijn aanmelding en flexibel in het meedenken en bieden van mogelijkheden! Ik kon weer terecht bij Anne, een hele fijne, prettige en deskundige psycholoog die me heel goed heeft geholpen!

• Anders, namelijk: Lijfwacht van Reaal
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Professionele aandacht op maat!

Dick Freriks wist vanaf het eerste contact precies waar ik in mijn situatie en als persoon behoefte aan had. Hij nam niet over, spiegelde, vatte samen en informeerde. Hierdoor kreeg ik het gevoel, enigszins controle te hebben, dat gaf me rust. Hele prettige persoon en deskundig in zijn vak. Ook de medewerkers die ik sprak over administratie en afspraken waren heel vriendelijk en begripvol. Ik kan deze instelling aanraden voor iedereen in een vergelijkbare situatie.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? I Ascend (E-health)
  • Anders, namelijk: via bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Miste empathie en professionele distantie

Helaas geen goede ervaring bij deze zorgverlener.

• Anders, namelijk: zie boven
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Ervaren mensen, persoonlijke begeleiding

Goede begeleiding, ook 3-geprek met bedrijfsarts belangrijk, kunt zelf aangeven hoeveel gesprekken mogelijk zijn. Gesprekken met diepgang, niet alleen werk gerelateerd.

• Anders, namelijk: Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Schuttersveld Enschede

Provocatie psycholoog stelde mij een vraag. Helaas had ik geen antwoorden, echter heeft dit mij tot het denken gezet. Door bewustwording naar me zelf, ben ik situaties in een ander perspectief gaan zien.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Stress behandeling. Nog geen uitval van werkzaamheden.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam Hofplein

Lastig te beoordelen in deze coronatijd

Ik heb slechts twee live sessies gehad, hierna enkele telefonische consulten.

• Anders, namelijk: niet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

bekwaam en vertrouwd

Prima gesprekspartner. Bekwaam in het vragen stellen en in staat een vertrouwde omgeving te scheppen.

• Anders, namelijk: persoonlijke begeleiding
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp, Diepenveen

Prettige coach

Prettig contact. Prettig persoon die concrete tips geeft.

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Op het werk en praktijk coach

Goede begeleiding op maat

Ik heb een positieve ervaring met Ascender. Ik kreeg een fijne psycholoog die mij begeleiding op maat gaf. Er werd goed ingespeeld op de dingen waar ik tegenaan liep in mijn werk en dagelijks leven.

• Anders, namelijk: via Reaal
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht

Inzicht vergrotend en versterkend, ik heb er veel aan gehad

Rosalie neemt je mee in je eigen gedachten en overwegingen en helpt om hier op respectvolle manier een weg in te vinden die past. En om onder ogen te zien dat er soms niets aan te doen is, dat vooral heeft mij geholpen. Een zeer deskundige, proffesionele en prettige psycholoog.

• Anders, namelijk: Reaal
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Bosch

prettig en duidelijk

Fijn contact, goed gespiegeld, duidelijk en to the point.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: via AOV
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? telefonisch ivm corona

Erg prettig

Erg prettige behandeling door iemand die goed luistert en goede tips heeft.

• Anders, namelijk: bedrijfspsychologie
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwolle

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Telefonisch gesprekken

Fijne begeleiding tijdens re-integratie

Ik heb de begeleiding vanuit Ascender als prettig ervaren. Ik kreeg duidelijke en zinvolle handvatten mee om mijn werk vorm te geven en manieren om mijn grenzen goed te bewaken.

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Hoewel het even zoeken was waar ik moest zijn, en parkeren helaas ook niet makkelijk bleek, was de begeleiding positief. Ik voelde me gehoord. En kreeg goede handvatten om verder te gaan.

• Anders, namelijk: Niet anders
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

professioneel en menselijk

aandacht voor het totaalplaatje, een beginschets, een realiteit check, haalbare doelen stellen, vinger aan de pols en daarbij ruimte gevend voor groei en inzicht.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: coaching werk- en mens gerelateerd
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem en Velp

zeer goede psycholoog die haar vak verstond

Door begeleiding van de psychologe heb ik meer zelfvertrouwen gekregen, en ben ik minder negatief. Zij gaf mij goede adviezen en was ook een goed luisterend oor. Ook als het moest confronteerde ze mij op goede wijze op mijn handelen wat mij aan het denken zette. Al met al een zeer fijne ervaring waar ik met een goed gevoel op terugkijk.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Den Haag

Anne van Nes is top

Anne heeft me echt uit een warhoop geholpen. Van een chais naar weer alles op een rijtje. Veel nieuwe inzichten gekregen en veel geleerd over loslaten. Erg fijne en vriendelijke benadering. Eerlijke open houding. Alles kon ik zeggen.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: Psychologisch hulp vanuit het werk doorverwezen.
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp Gelderland

Professioneel, vertrouwelijk, inlevend en prima advies, contemplatie

De sessies heb ik als prettig en professioneel ervaren. Ook omdat het natuurlijk niet om werk alleen gaat, maar ook de omstandigheden vanuit de omgeving en prive zogezegd. Daar kon open over gesproken worden, vertrouwelijk, waarbij goed doorgevraagd werd en tijd om zelf met oplossingen te komen, advies mee te nemen.

• Anders, namelijk: Werk begeleiding ondersteuning
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Fijne mevrouw om mee te praten.

Ik kon mijn gevoelens goed kwijt. Jammer alleen dat het via de computer moest. Geen echt contact en het is dan toch niet zo fijn als in dezelfde ruimte zitten.

• Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nvt, via computer