Een hele goede medewerker

Ik vond het erg fijn, dat het niet zo'n zweverig type was, met van die gevleugelde woorden, daar heb ik niets aan. Renate deed het heel professioneel en heeft me aan het denken gezet, waardoor het genezingsproces ook sneller is verlopen. Ik heb heel veel aan de fijne, goed en leuke gesprekken met haar gehad. Dank daarvoor!

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Anders, namelijk: ??
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Terneuzen
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

goed geprobeerd om in gesprekken me te coachen, begrip voor situatie, mogelijkheden om op verschillende plaatsen af te spreken, wel lastig om persoon te bereiken als je bv voor de afspraak te laat gaat komen

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: via arbeidsongesch verz
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? deb bosch en eindhoven

ben geholpen om de zaken weer in beter perspectief te krijgen

heb beter geleerd om niet alles te moeten, stapje voor stapje, beter naar mezelf luisteren

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zwolle

echt luisterend oor en goed advies geven

er werd echt naar me geluisterd en wilde te vlug wat ook werd afgeraden. neem de tijd en verwerk alles eens goed. het duurde een aantal maanden om alles op een rijtje te zetten, wat ik zelf vantevoren niet gedacht had. maar tijd nemen was echt nodig. Het had veel meer impact gehad dan ik gedacht had. En tevens werd ik gerustgesteld dat mijn reactie normaal was, want je gaat aan jezelf twijfelen

• Anders, namelijk: psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? den bosch

Kunt je verhaal kwijt

Goeie expertise, komt tot rust en snapt wat je dwars zit.

• Anders, namelijk: Via het werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Kort maar ok

Kan er niet heel veel over zeggen na drie sessies. Maat die waren zeer behulpzaam

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam
  • Heeft het traject bij Ascender bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

top

goede service goede planning De gesprekken met de psycholoog waren bijdragend en ik heb me altijd serieus benaderd gevoeld.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nieuwe stationsplein arnhem Mr BM Teldersstraat arnhem

super goede medewerker patricia van casteren

ik ben met mijn problemen super goed geholpen door Patricia van Casteren

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: begeleiding van mijn proleem
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Beek

Fijne begeleiding

Ik kwam van heel diep en er zijn heel wat traantjes gelaten en voor het eerst werd ik begrepen. Inge Schol heeft mij weer op de been gekregen met gesprekken en wat handvaten aangereikt, Natuurlijk is het zo dat je het zelf weer moet doen maar met behulp van Inge ging dat toch net iets makkelijker.

• Anders, namelijk: werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? s hertogenbosch

Ik had een super goede klik met Anne

Ik vond het erg fijn om te praten met Anne. Zij gaf mij het gevoel dat ze mij begreep en mij echt wilde helpen. Ze is oprecht en totaal niet zweverig. Meer een vriendin aan wie je alles kon vertellen en die je de juiste handvatten aanreikt. Ik wist niet wat ik van een psycholoog moest verwachten maar deze ervaring bij ascender heb ik als zeer prettig ervaren.

• Anders, namelijk: Burn out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Goede en verhelderende reflectie!

Lotte was (en is) in staat om met slechts enkele observaties tot de kern te komen.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: bijzonder hier iets te moeten antwoorden terwijl hierboven staat ik namelijk niet anders heb gekozen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Zaurus (vanwege corona)

Heel goed

Zeer betrokken hulpverlener.

• Anders, namelijk: Gesprekken
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp

• Anders, namelijk: -
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Ik ben uitstekend geholpen in een kort tijdsbestek

Prettige gesprekken kunnen voeren in een open, constructieve sfeer.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Gesprekken met psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Arnhem

Prima!!!!

de gesprekken met Saskia waren prettig, respectvol en helpend. Door de goede vragen te stellen, te spiegelen en confronteren heb ik inzicht gekregen in wat voor mij belangrijk is, welke invloed ik zelf heb op de situatie en waar ik geen invloed op heb. Ook de praktische tips helpen mij na een eventuele dip weer op te krabbelen.

• Anders, namelijk: Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

Ontspannen

Voelde me erg op mijn gemak bij de behandelaar, erg vriendelijk en zij gaf mij veel manieren om dingen anders te benaderen en dingen anders in te zien. Uitstekende ervaring!

• Anders, namelijk: Via werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Rotterdam

Snelle en correcte behandeling.

Via mijn bedrijfsarts dhr. P. Vermeulen ben.ik terecht gekomen bij dhr. Marcel Sanders psycholoog. Het was een.korte lijn, en.im was dan ook zeer snel aan de beurt. Dit heb ik als zeer prettig ervaren. Marcel heeft mij heel fijn begeleidt en informatie meegegeven die ik thuis kon doorlezen en over nadenken en toepassen. Ik voel mij als herboren en zie alles weer positief en van de vrolijke kant, ondanks de corona tijd waar we nu nog middenin zitten.

• Anders, namelijk: Richting mijn pensioen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Helmond

Uitstekend.

Uitstekend in alle opzichten. Vooral de echte betrokkenheid en professionaliteit.

• Anders, namelijk:
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Alkmaar

goede begeleiding

Er werd goed besproken waarin ze kon voorzien en zo nodig werd de aanpak bijgesteld. Goed maatwerk geleverd.

• Anders, namelijk: begeleiding reintegrate

Prettig en to the point

Ik vond het fijn om met Elise te sparren. Ze bracht duidelijkheid door meteen mijn verhaal op het bord te tekenen.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? VezekerdVitaal (EAP)
  • Anders, namelijk: Via AOV
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Een luisterend oor, met goede adviezen

Het heeft mij vanuit een diep dal weer positief laten kijken op verschillende zaken. Het heeft me rust gebracht, me sterker, mondiger en assertieve gemaakt door hetgeen me is aangeboden is. Ik heb er veel aan gehad

• Anders, namelijk: Nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Maastricht

Helpfull

Inzicht in 1 uur door huiswerk te krijgen.

• Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Amsterdam

Fijn. Direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk

Fijn. Direct toepasbaar in de dagelijkse praktijk.

• Anders, namelijk: Via AOV Reaal
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Alkmaar

Prima en praktisch

Goede ondersteuning in bedrijfsprocessen

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? CarrièreQuest
  • Anders, namelijk: Coaching
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bedrijfscoaching

Goede hulp ontvangen van een fijne spycholoog

Ik heb een aantal sessies bij Lotte Morsman mogen meemaken. Hier heb ik veel aan gehad, zeker in de moeilijke tijd waar ik in zat / zit... Lotte heeft mij doorgelezen naar een andere behandelaar welke meer gespecialiseerd is in mijn problematiek. Via deze weg wil ik uw organisatie, en Lotte in het bijzonder hartelijk dank zeggen. Met vriendelijke groeten, Frits Elijsen

• Anders, namelijk: Via bedrijfsarts
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Bij Lotte thuis, en in Arnhem