Zinvol

Kree meer inzicht in mijn problemen en valkuilen

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Reintegratie route
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Ja

Even wennen, daarna uitstekende ervaring!

Eerste sessies zetten aan tot nadenken en reflectie. Uiteindelijk heb je weer genoeg energie en zelfvertrouwen om er weer tegenaan te gaan.

• Anders, namelijk: Geen
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Geen

Fijn

Meteen bij het eerste gesprek had ik het gevoel dat ik alles kon zeggen. Ik was blij met het advies wat ik kreeg en heb er veel aan gehad. Ondanks dat ik mijn begeleider niet had gezien en alleen maar online gesprekken heb gevoerd, voelde het zeer prettig.

• Anders, namelijk: onbekend
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nvt

Prima en zeer vakkundig

Zeer betrokken en ervaren psycholoog

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Maastricht AirPort

Uiteindelijk ben ik heel goed geholpen.

Mijn werkgever had totaal niet in de gaten dat 'mijn emmertje compleet aan het overlopen' was. Na een miscommunicatie presteerde de werkgever het zelfs om dit als een arbeidsgeschil weg te zetten bij de bedrijfsarts. Gelukkig had de therapeut van Ascender direct in de gaten dat er veel meer met mij aan de hand was.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: n.v.t.

Psychologie light

Aardige dame, maar voor mij niet heel veel toevoegend. Weinig spiegel, weinig doorvragen, weinig confronterend. Wel empatisch en begripvol,

• Anders, namelijk: Xxxxxx
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Utrecht
  • Heeft het traject bij Ascender positief bijgedragen aan uw persoonlijk functioneren / het voorkomen van uitval in werk? Nee

Prettige en fijne gesprekken, waarbij ik mij gehoord voelde

Mijn ervaringen over de gesprekken met Hedi waren positief. Ze stelde goede doordachte vragen, waarbij ze vaak de vinger op de juiste plek legde en vanuit daar doorvroeg en nieuwe inzichten gaf. Het werken vanuit ACT(acceptance and commitment therapy) was voor mij ook passend.

• Anders, namelijk: Online gesprekken
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online gesprekken

Fijne begeleiding, op tempo dat past bij cliënt

x

• Anders, namelijk: Preventief
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

Prima coach en waardevolle gesprekken

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Jouw Virtuele Werkcoach
  • Anders, namelijk: Via werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Online

Prettige gesprekken met veel praktische tips

Ik vond de gesprekken fijn. Met een nuchtere kijk gaf Colette Busch-Verbeek me meer vaardigheden om mijn stress te relativeren of voorkomen.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: ik weet niet hoe het heet
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? online

Het heeft me geholpen meer inzicht in postcovid te krijgen, en beter om leren gaan met mijn klachten

Marcel geeft je op een rustige professionele manier handvaten om mee te werken.

• Anders, namelijk: postcovid
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nijmegen

Ondanks Corona maatregelen een persoonlijke benadering

Aanvankelijk online en beveiligd. Later fysieke afspraken

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: gedeeltelijk arbeidsongeschikt geweest
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Eindhoven

Toegankelijk, open, goede opbouw in gesprekken, ik heb er echt veel aan gehad!

Toegankelijk, open, goede opbouw in gesprekken, duidelijke probleemanalyse. Gesprekken zette mij aan tot nadenken, relativering, zelf inzicht en heroverweging. Ik heb daardoor in een paar gesprekken weer rust gevonden en kon mijn werk weer volledig hervatten.

• Anders, namelijk: Psycholoog - Lotte Berkelaar
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Haarlem

Leerrijk, aangenaam en adequaat

Bij aanvang van het traject had ik geen heel hoge verwachtingen, die na een eerste gsprek met een psycholoog die niet bij me paste zelfs afgenomen waren. In het verleden heb ik eerder een vergelijkbaar traject gevolgd en dat heeft wel iets opgeleverd maar bracht geen echt nieuwe inzichten met zich mee. Vanaf het eerste gesprek met Rosalie had ik het gevoel dat er echt geluisterd werd en had ik meer vertrouwen in het traject. Doorheen de gesprekken groeide mijn motivatie en deed ik nieuwe inzichten op die ik ook meteen in de praktijk kon toepassen. Hierdoor heb ik niet alleen veel geleerd op professsioneel en persoonlijk vlak, ben ik nu meer efficiënt en beter inzetbaar op de werkvloer, maar heb ik tevens een ander beeld gekregen van dergelijk trajecten. Het heeft voor mij een fundamenteel verschil gemaakt. In ieder vak heb je minder goede, goede en heel goede professionals. Ik denk dat ik de beste heb gehad.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: begeleiding terugkeer op het werk
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nvt online

Zeer kundige begeleiding, contacten lopen soepel

Goede hulpverlening, maar bleek voor mijn casus niet gespecialiseerd genoeg

• Anders, namelijk: psycholoog
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? nijmegen

Super fijn ik heb er veel aan gehad

Ik heb het als heel fijn ervaren. Hierdoor ben ik te weten te komen dat er ook een onderliggende medische aandoening was. Er was een goed luisterend oor goede adviezen veel begrip. Er werd op tijd gekeken of de sessies nog verlengd moesten worden of dat het afgerond kon worden.

• Anders, namelijk: .
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Via Skype

Ik heb weer plezier in n mijn werk

Bij de gesprekken voelde ik de rust en de ruimte om te verkennen wat me was overkomen. Ik heb nu handvatten om te voorkomen dat het me weer gebeurt.

• Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Velp

Ondanks de afstand, goeie hulp!

Ik heb hulp online gehad met Lex Duvekot. Topvent. Motiveert, relativeert en geeft je net dat duwtje wat je soms nodig hebt. Hij is bereikbaar en hulpvaardig.

• Anders, namelijk: niet

Aandacht en duidelijke hulp

Zeer prettige samenwerking. Duidelijke en goede zorg verleend. Er geen doekjes om winden en respectvol. Doorverwijzing en verlengingen prima geregeld.

• Anders, namelijk: Psycholoog/EMDR
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

prima geregeld en fijn geholpen

Een jaar behandeld voor PTSS klachten en burn-out. Fijne psycholoog gehad die mij geholpen heeft. Ook de telefonische bereikbaarheid van dit bedrijf is prima. Zeker aan te raden.

• Communicatie secretariaat
  • Anders, namelijk: ptss en burn-out

bruikbare tips/handvatten ontvangen

voor mij soms toch iets te zweverig

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? geen/online

Van 0 naar 100 in slechts 8 sessies

Ben weer in contact gebracht met mijn verlangen naar een goed leven, voor mijzelf en mijn omgeving. Ben op liefdevolle wijze in beweging gezet om vervolgens te leren van de acties die ik daarop ondernam. Heb inzichten gekregen en stappen gezet naar een nieuwe manier van omgaan met mijn energielekken en ben ‘vergeten’ activiteiten waar ik plezier uithaal weer begonnen. Heb aan den lijve ondervonden wat goede coaching zou moeten zijn, wat ik weer meeneem naar mijn studenten die het coachen ook willen leren. Wat een moeilijke levensperiode was is een leerzame periode geworden.

• Anders, namelijk: Reintegratie na Burn-out
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Breda

weten precies waar ze moeten helpen

ik ben heel goed geholpen ze wist precies net even beter te duwen zodat ik het er uitgooide. ik heb alles nu weer helder en herken mij zelf weer beter echt top.

• Anders, namelijk: ?
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? online

goede begeleiding

Mede door de Corona ben ik met mezelf in de problemen gekomen, hierbij ben ik op een goede en adequate wijze geholpen. Waardoor ik nu met een goed gevoel en een vrij hoofd van mijn pensioen kan gaan genieten.

• Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? ReCharge
  • Anders, namelijk: Psychisch
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? n.v.t.

Fijne, nieuwe inzichten

In het begin had ik twijfels hoe dit traject mij zou gaan helpen. Gaandeweg merkte ik dat de gesprekken en opdrachten mij steeds meer aan het denken gingen zetten en dit heeft uiteindelijk geresulteerd in de keuze om een nieuwe baan te zoeken omdat mijn huidige werk niet passend is.

• Communicatie secretariaat
  • Van welke vorm van dienstverlening heeft u gebruik gemaakt? Vitaliteitsimpuls
  • Anders, namelijk: nvt
  • Met welke locatie van Ascender heeft u ervaring? Nijmegen