Alles prima verlopen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Notaris zelf was vriendelijk en legt alles goed uit.

Koper en verkoper wilde alles snel regelen, koper binnen zeer korte tijd alles geregeld, overdracht moest helaas weken wachten. Geen flexibiliteit vanuit het notaris kantoor. Notaris die wij gehad hebben is aan te bevelen, kantoor moet ieder voor zichzelf beslissen.

Alles was voor elkaar

Het was mogelijk binnen relatief korte tijd een afspraak te maken. Het voorwerk was goed gedaan en er is duidelijk gecommuniceerd over de aan te leveren documenten. De afspraak verliep goed en duidelijk. Mijn ervaring is zeer positief

Goed contact met het kantoor m.b.t. tot vragen

Goed gesprek met de notaris. Duidelijke uitleg in een ongedwongen sfeer

Snel en volledig afgehandeld.

Prettig ontvangen en op een leuke manier de zaken afgewerkt.

Goede ontvangst, zakelijk maar geen droge stof notaris

Zie boven

goede voorbereiding, prettige ontmoeting met de notaris

Prima geholpen !

Zeer deskundige notaris en medewerkers !

Bijzonder correct en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Correcte en vriendelijke notaris. Hij was heel duidelijk in zijn uitleg. Bijzonder fijne ervaring met deze notaris. Nam ook alle tijd.

Uitstekende uitleg tijdens het tekenen. De communicatie voorafgaand was ook zeer helder. Er werd telkens snel gereageerd. Ook aan de telefoon werden wij telkens vriendelijk te woord gestaan.

Zeer deskundig en in een enkel detail nog niet volledig.

Ik ben zeer deskundig geïnformeerd over de voorliggende stukken voordat ondertekening plaatsvond. Wel vond ik het bevreemdend dat in de stukken verwezen werd naar meerdere situatietekeningen die niet bij de stukken zijn gevoegd. Ik werd hiervoor verwezen naar de makelaar en ik zou verwachten dat deze als bijlagen bij de akte van levering zijn opgenomen.

Plezierige kennismaking met Trip Notarissen

Het gesprek verliep in een prettige en ontspannen ambiance, waarbij er voldoende tijd voor ons werd genomen.

Prettige manier van behandelen droog onderwerp

De notaris was in staat om op een prettige, duidelijke en humoristische wijze ons de in en out van de hypotheek acte over te brengen.

Keurig geregeld zoals we het van ze gewend zijn

Goede en duidelijke uitleg door in een voor de leek in begrijpelijke taal vertaalde juridische omschrijvingen en mogelijke 'haken en ogen'. En de koffie was óók nog lekker. Aanrader als de zaken goed geregeld moeten worden.

Professioneel/deskundig/to the point

Ik ben naar behoren/tevredenheid geholpen; vandaar deze positieve review.

Een prettige en vriendelijke overdracht

Een prettige en vriendelijke overdracht van de gekochte woning met duidelijke uitleg en toelichting van de akten.

Nette afhandeling van de hypotheek.

Was een duidelijk verhaal.

Fijne notaris alles duidelijk en rustig uitgelegd, neemt de tijd.

We hebben onze testamenten, huwelijkse voorwaarden en hypotheek geregeld bij Trip Notarissen. Alles ging naar volle tevredenheid, er werd meegedacht en mogelijkheden werden benoemd. Als we ergens over twijfelden namen ze de tijd om het goed uit te leggen.

Prima dienstverlening

De notaris is vriendelijk, professioneel en neemt de tijd om bepaalde zaken uit te leggen.

Georganiseerd en vooral zeer kundig.

top geregeld alles klopt fijne notaris

Zeer slorig

Aangezien ik spoed had met met mijn bouwdepot omdat de aannemer betaald moest worden, had ik een mail gestuurd naar de heer Schaafsma met het verzoek na het passeren dit met spoed op te sturen naar de bank. De heer Schaafsma heeft mij zwart op wit gemaild dat het maandag om 9.00 uur stipt naar de bank zou worden verstuurd. Op dinsdag kom ik erachter dat de bank nog niets binnen had gekregen en belde ik Trip op om te checken of alles was verstuurd maandag om 9 uur. Mij werd doodleuk verteld dat als dit niet was gebeurd ze het vandaag alsnog zouden doen! Vervolgens belde mijn tussenpersoon op en werd er verteld dat ze het nog moesten doen!!! Afspraken worden dus niet nagekomen! Daarbij komt dat er bij mij al irritatie was op het moment dat ik kwam passeren vrijdag en ik in de wachtkamer zat. Er werden hele privégesprekken gevoerd, dit kwam erg onprofessioneel over en stoorde mij enorm. Het enige positieve punt is dat de notaris zelf mevrouw Jonker zeer prettig en professioneel overkwam.

Zeer prettig!

Goed geregeld, goed contact en fijne mensen.

Professioneel en persoonlijk

Met 3 aktes die moesten worden opgesteld was er het nodige te bespreken. Dit ging via Teams maar dat ging uitstekend. Alles werd rustig doorgesproken en waar nodig werd duidelijk uitgelegd wat wel en wat niet kon. De concept aktes behoefde dan ook minimaal te worden aangepast. Bij het passeren van de aktes werd alles nogmaals zorgvuldig doorgenomen en waar nodig van uitleg voorzien. Al met al een prettige en positieve ervaring.

Deskundig en redelijk snel geholpen

Deskundig en redelijk snel geholpen. Tussen afspraak maken en de afspraak zat een week.

W. Dreesweg 2 1314 VB Almere