Alles was netjes en goed geregeld.

Voor een afspraak maken kan beter en meer flexibel, dat hadden we helaas niet kunnen ervaren maar voor de rest was goed en netjes en snel geregeld.

Erg goed geholpen!

Het was erg duidelijk met een kleine dossis humor.

Stelde mij op mijn gemak!

Alles werd goed uitgelegd. Namen de tijd. Zal Trip Notarissen aanbevelen.

Prettige en snelle communicatie. Vriendelijk. Prima bedrijf. aanrader

Goed en keurig geholpen.

Wij werden keurig geholpen. Alles werd goed uitgelegd en er was en af en toe tijd voor een grapje. Een fijne informele sfeer.

snel en to the point

Het is heel erg goed georganiseerd en professioneel bedrijf. we zijn heel goed ontvangen en binnen heel korte tijd onze zaak is behandeld. We zijn heel erg tevreden.

Professioneel, vriendelijk en de tijd voor de klant nemen.

Het is altijd een leuke ervaring om bij Trip notarissen een Akte te komen ondertekenen.

Gewoon prima werk geleverd

Kundige mensen, weten waar ze mee bezig zijn

Top geregeld

Heel fijn hoe alles gegaan is. De stukken werden helemaal met ons doorgenomen in begrijpbare taal voor ons. En het was geen probleem om kleine aanpassingen nog door te voeren. Vriendelijk en gastvrij.

Prima geholpen

Duidelijk wordt alles uitgelegd, voordat je ergens je handtekening voor zet.

klant vriendelijk

goede uitleg over de hypotheek

Klantvriendelijk en zeer goed geholpen

Prima ervaring

Voor de 2e keer bij Trip Notarissen. Wederom wen prima ervaring met hun dienstverlening.

super duidelijk en fijn geholpen

Er werd echt tijd voor ons genomen .Duidelijk en correcte uitleg. Ontspannen sfeer.

Prima afgehandeld

Snel en accuraat geholpen, al onze vragen werden begrijpbaar beantwoord

Super netjes geholpen. Heel persoonlijk en lekker gekletst. Bij de balie is het heel netjes en zakelijk, zou voor mij ietsjes losser mogen.

Een uitstekend notariskantoor

Ontvangst op een goed modern kantoor door receptie was aller hartelijkst. Notaris kwam ons op afgesproken tijd ophalen. Gedurende het tekenen van hypotheekakte legde de notaris alle onderwerpen die ter sprake kwamen goed uit. Tevens haalde hij ook het levenstestament aan en keek het bestaande testament met ons ook nog even door en gaf daarbij de nodige adviezen. Prettig onderhoud gehad en eventuele volgende gelegenheid kies ik weer voor dit kantoor.

Je voelt dat dit een bijzondere gebeurtenis is, in zeer correcte setting. Fijn!

Normaal gesproken ben je niet vaak bij de notaris, net als in een zeer luxe restaurant. Als het dan toch zo ver is moet alles "goed verzorgd" zijn en aandacht krijgen. Dat gevoel hadden wij. Fijn!

Zeer vriendelijke geholpen

Prima communicatie en duidelijke uitleg bij tekenen akte

Ik werd prettig,correct en toch persoonlijk geholpen.

Ondanks het zakelijke karakter van gebeuren, was het een prettig en persoonlijk gesprek.

Duidelijk

Goede ontvangst.uitleg over het akte ook goed.vooral de locatie is ok ,omdat je hier geen betaald pakeren heb en ook geen gezicht van die B.O.A.S hoeft te zien.

Snelle en duidelijke afhandeling

Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk

Vakkundige, vriendelijke mensen

Contact en ontvangst binnen de geldende Corona regels. Prettige ontvangst.

Al 35 jaar ervaring met Trip en nog steeds een prima notaris.

Zoals altijd weer een prettig en fijn gesprek. Resultaat zoals mag worden verwacht. Geen haast klus maar alle tijd genomen.

Zeer slecht

Zeer slechte ervaring met Trip ze hebben geen tijd voor je en de mevrouw die ons hielp was steeds afwezig .

Wat vervelend dat u het idee heeft dat uw zaak niet goed is behandeld. Trip Notarissen beoogt ieder dossier met aandacht en zorgvuldigheid af te wikkelen. Voor het afhandelen van uw dossier waren wij mede afhankelijk van berichtgeving van externe partijen; dit heeft het doorloopproces vertraagd. Een goede communicatie is zeer belangrijk. In uw dossier lijkt het erop dat wij daar niet in zijn geslaagd. Ook na een telefonisch onderhoud heb ik uw gevoel van onvrede niet kunnen wegnemen. Ondanks alles danken wij u voor uw kritische opmerkingen; deze zijn intern besproken om onze dienstverlening verder te optimaliseren.