super duidelijk en fijn geholpen

Er werd echt tijd voor ons genomen .Duidelijk en correcte uitleg. Ontspannen sfeer.

Prima afgehandeld

Snel en accuraat geholpen, al onze vragen werden begrijpbaar beantwoord

Super netjes geholpen. Heel persoonlijk en lekker gekletst. Bij de balie is het heel netjes en zakelijk, zou voor mij ietsjes losser mogen.

Een uitstekend notariskantoor

Ontvangst op een goed modern kantoor door receptie was aller hartelijkst. Notaris kwam ons op afgesproken tijd ophalen. Gedurende het tekenen van hypotheekakte legde de notaris alle onderwerpen die ter sprake kwamen goed uit. Tevens haalde hij ook het levenstestament aan en keek het bestaande testament met ons ook nog even door en gaf daarbij de nodige adviezen. Prettig onderhoud gehad en eventuele volgende gelegenheid kies ik weer voor dit kantoor.

Je voelt dat dit een bijzondere gebeurtenis is, in zeer correcte setting. Fijn!

Normaal gesproken ben je niet vaak bij de notaris, net als in een zeer luxe restaurant. Als het dan toch zo ver is moet alles "goed verzorgd" zijn en aandacht krijgen. Dat gevoel hadden wij. Fijn!

Zeer vriendelijke geholpen

Prima communicatie en duidelijke uitleg bij tekenen akte

Ik werd prettig,correct en toch persoonlijk geholpen.

Ondanks het zakelijke karakter van gebeuren, was het een prettig en persoonlijk gesprek.

Duidelijk

Goede ontvangst.uitleg over het akte ook goed.vooral de locatie is ok ,omdat je hier geen betaald pakeren heb en ook geen gezicht van die B.O.A.S hoeft te zien.

Snelle en duidelijke afhandeling

Vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk

Vakkundige, vriendelijke mensen

Contact en ontvangst binnen de geldende Corona regels. Prettige ontvangst.

Al 35 jaar ervaring met Trip en nog steeds een prima notaris.

Zoals altijd weer een prettig en fijn gesprek. Resultaat zoals mag worden verwacht. Geen haast klus maar alle tijd genomen.

Zeer slecht

Zeer slechte ervaring met Trip ze hebben geen tijd voor je en de mevrouw die ons hielp was steeds afwezig .

Wat vervelend dat u het idee heeft dat uw zaak niet goed is behandeld. Trip Notarissen beoogt ieder dossier met aandacht en zorgvuldigheid af te wikkelen. Voor het afhandelen van uw dossier waren wij mede afhankelijk van berichtgeving van externe partijen; dit heeft het doorloopproces vertraagd. Een goede communicatie is zeer belangrijk. In uw dossier lijkt het erop dat wij daar niet in zijn geslaagd. Ook na een telefonisch onderhoud heb ik uw gevoel van onvrede niet kunnen wegnemen. Ondanks alles danken wij u voor uw kritische opmerkingen; deze zijn intern besproken om onze dienstverlening verder te optimaliseren.

Alles prima verlopen

Vriendelijk en vakkundig geholpen

Notaris zelf was vriendelijk en legt alles goed uit.

Koper en verkoper wilde alles snel regelen, koper binnen zeer korte tijd alles geregeld, overdracht moest helaas weken wachten. Geen flexibiliteit vanuit het notaris kantoor. Notaris die wij gehad hebben is aan te bevelen, kantoor moet ieder voor zichzelf beslissen.

Alles was voor elkaar

Het was mogelijk binnen relatief korte tijd een afspraak te maken. Het voorwerk was goed gedaan en er is duidelijk gecommuniceerd over de aan te leveren documenten. De afspraak verliep goed en duidelijk. Mijn ervaring is zeer positief

Goed contact met het kantoor m.b.t. tot vragen

Goed gesprek met de notaris. Duidelijke uitleg in een ongedwongen sfeer

Snel en volledig afgehandeld.

Prettig ontvangen en op een leuke manier de zaken afgewerkt.

Goede ontvangst, zakelijk maar geen droge stof notaris

Zie boven

goede voorbereiding, prettige ontmoeting met de notaris

Prima geholpen !

Zeer deskundige notaris en medewerkers !

Bijzonder correct en vriendelijk

Vriendelijke ontvangst. Correcte en vriendelijke notaris. Hij was heel duidelijk in zijn uitleg. Bijzonder fijne ervaring met deze notaris. Nam ook alle tijd.

Uitstekende uitleg tijdens het tekenen. De communicatie voorafgaand was ook zeer helder. Er werd telkens snel gereageerd. Ook aan de telefoon werden wij telkens vriendelijk te woord gestaan.

Zeer deskundig en in een enkel detail nog niet volledig.

Ik ben zeer deskundig geïnformeerd over de voorliggende stukken voordat ondertekening plaatsvond. Wel vond ik het bevreemdend dat in de stukken verwezen werd naar meerdere situatietekeningen die niet bij de stukken zijn gevoegd. Ik werd hiervoor verwezen naar de makelaar en ik zou verwachten dat deze als bijlagen bij de akte van levering zijn opgenomen.

Plezierige kennismaking met Trip Notarissen

Het gesprek verliep in een prettige en ontspannen ambiance, waarbij er voldoende tijd voor ons werd genomen.

Prettige manier van behandelen droog onderwerp

De notaris was in staat om op een prettige, duidelijke en humoristische wijze ons de in en out van de hypotheek acte over te brengen.