Vriendelijk en duidelijk

Vriendelijke, geduldige mensen, nemen de tijd voor je en waar nodige enige uitleg/aanvulling.

Alles is volgens afspraak verlopen.

Fijn geholpen en alles goed geregeld

Wordt vriendelijke ontvangen. Niet lang hoeven wachten. Goed afgehandeld naar verwachting.

Prettig

Heel goede ontvangst bij aankomst op het kantoor. Je wordt gelijk op je gemak gesteld en het gesprek met de Notaris was heel goed en erg positief te noemen.

Leuke begeleiding bij de aankoop van onze woning

Ingewikkelde materie op een leuke manier uitgelegd.

deskundig en duidelijke uitleg over de akten

op tijd ontvangen met een kopje thee en daarna een complete duidelijke uitleg gekregen over de te tekenen akten.

Prima geholpen

Enig minpuntje is het niet voorstellen aan het begin van het gesprek

Ben zeer tevreden over alles betreft de afhandeling

We werden vriendelijk ontvangen en de Notaris heeft alles duidelijk uitgelegd zodat ik alles heb begrepen. Daar was ik zeer blij mee mijn complimenten

Alles is heel duidelijk omschreven

Daardoor voor iedereen te begrijpen en je hoeft geen navraag te doen. Alles is bij de notaris is heel vlotjes verlopen.

erg professioneel

Onze ervaring was erg prettig, zeer duidelijk en helder. Fijn om zo de zaken te regelen.

Vakkundig en heel plezierig.

in alle opzichten een prima ervaring.

Goede notaris

Er waren verschillende aktes die aandacht behoefden, waaronder testament en hypotheek aktes. Er is over het algemeen goede communicatie, echter was er een document wat per ongeluk in het verkeerde dossier was terechtgekomen. Dit is verder prima opgelost en heeft verder niet tot problemen geleid.

Goede ontvangst

Prima uitleg over de zaken waarvoor er waren . Levenstestament Testament Vragen die er waren goed en duidelijk beantwoord. Vrg Bert Venema

Bij trip notarissen namen ze volledig de tijd voor de klanten .

Het is alleen heel jammer omdat ik bezig ben met voor en achternaamwijziging dat burgers dan onterecht op kosten worden gejaagd door het trage "rechtssysteem" in Nederland . Maar notarissen kunnen alleen maar een contract opstellen wat er op dit moment in de gemeente basis administratie staat .

Afhandeling matig

Shit happens maar klote dat het mij de slecht afhandeling overkomt. Verder aardige en fijne dienstverlening. Aanbevelen? nog net wel. Hopen dat het gewoon een weinig voorkomende incident is geweest.

Geachte heer Özugur, Wat vervelend dat u de afhandeling van uw dossier als niet prettig heeft ervaren. Indien u dit op prijs stelt, zijn wij uiteraard bereid in een persoonlijk gesprek hierover uw gedachten te wisselen. Wij horen graag of u een afspraak wilt maken. Team Trip Notarissen

Goed geïnformeerd. Netjes en duidelijk

Prima en efficiënte afhandeling van een akte van levering

Goede en duidelijke communicatie bij de voorbereiding en ondertekening van een akte van levering.

Goede uitleg over wet en product

Uitleg over het gevraagde product is goed zowel qua inhoud als qua uitleg over de bestaande wetsartikelen waardoor een goede beslissing kan worden genomen

Vriendelijke en goede service

Een goed advies, hulp gekregen van de notaris bij het verhogen van mijn hypotheek. Door de goede service in het verleden heb ik daarom wederom voor Tripp gekozen

Goede hulp en uitleg.

Bedankt voor de goede uitleg bij opmaken testament.

Ik voelde mij op mijn gemak

Bij binnenkomst eerst kopje koffie gedronken. De notaris kwam ons halen en legde in gewone taal de akte uit. Met een tevreden gevoel getekend.

Prettige sfeer

Prettige sfeer. Vriendelijke en attente medewerkers, vanaf binnenkomst tot vertrek. Er werd de tijd genomen om de akte rustig door te nemen.

Prettig , duidelijk en goed geregeld

Prima dienstverlening in prettige atmosfeer

Professionele aanpak met zeer begrijpende uitleg, maar ook adviezen & stof tot nadenken voor later.

Wij zijn 2 keer in een korte tijd voor notariële stukken geweest bij TRIP Notarissen en wel bij de heer Schaafsma (Dennis). Ook zijn wij een keer voor consult bij Cassandra Timmermans op gesprek langsgeweest. Zeer prettige gesprekken, waarbij de aanpak professioneel is, maar tegelijkertijd ook alles in begrijpend Nederlands wordt uitgelegd. Daarnaast wordt er ook meegedacht over wat eventuele valkuilen zijn, maar daarbij wel gelijk het advies hoe dat voor de toekomst goed vast te laten leggen. Al met al kan ik TRIP Notarissen zeer aanbevelen voor bijvoorbeeld je hypotheekakte, partnerschapsvoorwaardenakte, testament et cetera.