Geweldig bedrijf, met Top vakmannen

Wij hebben via Henry Janssen laten plaatsen, nieuwe kozijnen, nieuwe rolluiken, vensterbanken, horren (extra goed voor evt katten in huis), nieuwe voor en achterdeur en een dakkapel. Jullie zijn een Top bedrijf, denken mee, denken vooruit, geven adviezen en heel sociaal en goed contact. Reageren overal ook snel op en niets is hen teveel. Ook de mannen wat alles bij je thuis plaatsen leveren goede kwaliteit, zijn super vriendelijk en werken ontzettend hard en netjes. Onze complimenten naar jullie allemaal, ongelofelijk wat jullie op een paar dagen tijd klaar krijgen. Maar ook het plannen, overleggen en uitzoeken van alles verliep vlekkeloos. Jullie zijn allemaal Toppers. Super bedankt! Wij zijn heel blij en tevreden met het eindresultaat, de kwaliteit van alles. Wij raden jullie zeer zeker aan en mochten wij in de toekomst nog iets nodig hebben zullen jullie de 1e zijn.

Professioneel en zeer tevreden

Skylux climacrown veranda met glazen schuifwanden en dakzonwering laten plaatsen. Een zeer professioneel bedrijf met kundig en vriendelijk personeel dat hard en netjes gewerkt heeft met top kwaliteit producten.

Enorm tevreden!!!

Een zeer laagdrempelig bedrijf dat de tijd voor je neemt. Zeer transparant in adviezen, bij de offerte en in het maken van afspraken. Beschikt over een vakkundig team en de mannen weten waar ze mee bezig zijn. Kwaliteit van het geleverde werk is top! Superblij met de kunstof kozijnen, nieuwe voordeur en solarrolluiken.

Super tevreden!

Vakkundig personeel. Werken netjes en leveren goed werk af. Kozijnen en rolluiken netjes gemonteerd. Dit bedrijf is een echte aanrader.

Top! Top! Top!

Vom ersten Gespräch vor Ort in Brüggen ein sehr gutes Gefühl! Nach dem abschließenden Gespräch im Ausstellungsraum in Roermond bestätigte sich das. Alles wurde super erklärt, der Preis stimmte total!! Die Ausführung vor Ort durch die Mitarbeiter war einfach klasse. Alle Fragen und Probleme wurde so schnell als möglich beantwortet bzw. beseitigt. Der Wintergarten steht, die angegebenen Termine wurden genau eingehalten. Würde diesen Betrieb auf jeden Fall immer weiter empfehlen!!! Gruß Hermans

Zeer tevreden.

Mooi product en prima werk geleverd door kundige mensen. Zeer tevreden met dit bedrijf. Prima afspraken mee te maken en ook prima service na het plaatsen van de kozijnen.

Snelle service en heel netjes gewerkt

De offerte kwam al heel snel en we zijn heel goed geadviseerd. Personeel is erg vriendelijk en ze waren punctueel op de afgesproken tijd daar. Keurig gewerkt en het resultaat is super. We zijn heel erg tevreden.

Top bedrijf ,100% lof

Het is een geweldig bedrijf, Probeerd uw wens te vervullen lukt het niet denken ze samen mee om het toch naar wens te kunnen maken . Ze nemen de tyd ,de werk jongens zijn leuk spontaan werken goed en ruimen netjes alles op . Wij hebben jullie al door gestuurd naar meerderen mensen .

Een zeer klant gericht bedrijf.

Dit bedrijf en hun medewerkers komen hun afspraken na en zelfs meer als dat. Zeer vriendelijk en correct. Dit bedrijf zou ik aan familie en vrieden adviseren. TOP.

Goed werk maar bij reparaties betaal je de hoofdprijs.

Monteurs zijn correct, vriendelijk en leveren vakwerk. Vraag je voorafgaand aan een reparatie geen gespecificeerde offerte, dan ben je voor de kosten van materialen en uren aan de goden overgeleverd. Twaalf meter koord voor de geleiding van het zonnedoek € 132 en 1 uur werk om het koord te vervangen € 203.

Beste meneer Maassen, wij betreuren uw ontevredenheid, zeker gezien het feit dat u van te voren op de hoogte was van de kosten. Omdat de werkzaamheden sneller gingen dan verwacht, hebben wij de factuur zelfs enkele tientjes naar beneden bijgesteld. Waarschijnlijk bent u de reistijd naar Geulle vergeten erbij te tellen, maar het e.e.a. was telefonisch al besproken met u.

Vriendelijkheid met een goede service.

3 ramen laten vervangen voor kunstof kozijnen door Henry Janssen. Vakkundige monteurs, die netjes werken. Vriendelijke service en een eerlijke prijs. Top gedaan.

Super!!!

De hele procedure van begin tot eind super!!! Fijn gesprek gehad zowel qua advies en onze wensen. Altijd netjes en vriendelijk te woord gestaan. Met monteren netjes op tijd. Harde vriendelijke werkers. Deskundig maar ook tijd voor een grapje. Kan wel door blijven gaan met complimenteren maar is niet nodig. Al met al een super bedrijf en zeer zeker een aanrader!!!!

Vriendelijk, flexible en professioneel

Heel fijn traject van de intake tot aan de montage. Fijne prijs/kwaliteit verhouding. Mooie Limburgse nuchterheid bij allemaal aanwezig, gekoppeld aan een hoge mate van professionaliteit. Wij hadden in eerste instantie het afbreken van de oude overkapping opgenomen in de offerte, toch op het allerlaatste moment de overkapping particulier verkocht en ook daar werd niet moeilijk over gedaan.

Prima montage en service

Rolluiken besteld en laten monteren. snelle en goede montage, bij een rolluik klein probleem wat enkele weken later prima is opgelost. Dikke pluim voor de monteurs en service.

geweldig

Om klokslag 8 uur kwam een team van 3 personen. Deze drie waren helemaal op elkaar ingespeeld. Als een geoliede machine werd de veranda gebouwd. Om 16.00 uur was het werk klaar. Alles volgens afspraak. Gewoon geweldig.

Advies in de showroom was prima. Montage: De mannen hebben keurig ( en hard) gewerkt, Ik ben zeer tevreden over mijn terrasoverkapping mét zonnescherm. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen !

Super! Beter kan niet!

Vooraf tijdens het inmeten van de houten terrasoverkapping goede adviezen over de mogelijkheden, moeilijkheden. Tijdens de montage ook goed overleg met ons over de mogelijkheden, moeilijkheden. Netjes gewerkt en alles schoon achtergelaten. Beter kan niet. Wordt zeker bij anderen aanbevolen.

PERFECT

Ik zelf ben zeer precies in afwerken,maar dat zijn deze jongens die bij ons de overkapping geplaatst hebben net zo in 1 woord perfect zeer goed materiaal gebruikt 1 dkki 10

Mijn ervaring met de firma Janssen is geweldig. Ze hebben bij mij in mei 2020 een overkapping geleverd en geplaatst achter op de patio in mijn nieuwe huis. HIj is geleverd helemaal volgens afspraak en ben er heel erg tevreden over. Keurig en vakkundig geplaatst.Aardig personeel.

Kan geen minpunt aandragen echt sjieke terrasoverkapping

Goed advies, afspraken nagekomen,personeel top Klasse overkapping geen aanmerkingen chapeau voor dit bedrijf erg tevreden 10 punkte

Perfect bedrijf met goede service

Belangrijk voor mij is het nakomen van afspraken.

Dreamteam!

Hard gewerkt, alles netjes opgeruimd en een top overkapping als eind resultaat!

Sehr zufrieden/Zeer tevreden!

Wir können das Janssen-Team nur weiterempfehlen. Von der Beratung, über die Termintreue bis zur Ausführung der Arbeiten - ein Top Job! Vielen Dank an die Janssens und Ihre Mitarbeiter!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Ja

Topkwaliteit

Henry en zijn team zijn vakmensen. Ze leveren kwaliteit en service. Zeer tevreden.

prima bedrijf komt afspraken na ,denkt mee aan oplossingen

heeft ons zeer goed geholpen , ook de service erna