Rustgevend en compleet

Heerlijk ontspannen

Het massagehuys is letterlijk een geoliede machine. Van binnenkomst tot ontspannen kopje thee achteraf, het is heerlijk. Wat ik heel fijn vind is dat er nauwelijks wordt gesproken, ik heb daardoor niet het gevoel dat ik sociaal wenselijk een praatje moet houden. Wat ik persoonlijk heel fijn vindt. Als bezoeker kom je hier echt voor jezelf en dat word je super makkelijk gemaakt. Ik kom zeker nog eens terug. Het enige wat iets beter kan zijn de kleedkamers, doordat van de buitenkant niet duidelijk is dat ze bezet zijn wordt er regelmatig even aan getrokken. Niet erg, want ze zitten op slot, maar ik voelde me daardoor toch een heel klein beetje opgejaagd. Heel klein verbeterpuntje op een verder super goede service.

Heel goed!

Super persoonlijk, en fijne benadering.

Grote klasse!

Je voelt je bij binnenkomst welkom. Heerlijk relaxed en goede massage.

Perfect !!

Een heerlijk ontspannen uur !! Je wordt super goed verwelkomd, het ruikt er heerlijk en de masssge was de beste die ik ooit gehad heb. Heel ontspannend en de masseuse luisterde naar mij en gaf aandacht aan de punten waar ik gespannen was. De olie ruikt lekker, het is er stil en na de massage krijg je ook nog lekkere thee. Echt top !

Een van de beste en fijnste massages die ik ooit heb gehad.

Superfijne ontspanningsmasage, met ook goede aandacht voor pijnlijke plekken. Beste massage ooit! Lekker thee achteraf. Als ik een nadeel moet noemen, dan vind ik de ontvangst ruimte een beetje krap voor relaxen na de massage. Maar voor een pand in Amsterdam prima :-)

Fijne behandeling, massage was heerlijk

Maar: weinig tot geen aandacht voor het feit dat m'n vriendin net bevallen was. Veel druk op de weke plekken. Ze heeft dit bij aanvang van de behandeling wel laten weten. En het is erg gehorig. Letterlijk mee kunnen luisteren met de receptioniste, voor dit geld verwacht je toch iets meer privacy.

Mijn rug gloeit!

Massage gekregen van mijn vrouw. Een stevige. Afijn, dat heb ik geweten. Masseur met veel focus op de bovenrug die behoorlijk vastgezet was. Er is nu weer wat beweging. Ik ga vaker komen!

Lovely relaxing massage

My massues Mischa was very good and gave me a great stress relief massage. Lovely smelling oil, relaxing tea and a great vibe. Will definitely recommend!

Heerlijke zwangerschapsmassage

Met mijn 37 weken toch een heerlijke massage. Echt een aanrader ook voor laat in de zwangerschap. Enige min puntje is dat je af en toe de geluiden vanaf de straat kan horen. Maar omdat de massage zo lekker is ben je ook wel snel in de relax modus.

Het was makkelijk om te reserveren, zeer profesiones ontvangst, zeer goede massages waarbij er ruim de gelegenheid was om de massage aan te passen aan persoonlijke wensen en heerlijk relaxte thee op herbronnen met een lief kaartje.

Vriendelijk en heel ontspannend!

De ontvangst was heel prettig en voelde persoonlijk door o.a. de uitleg die per massage werd gegeven. Samen met mijn schoonzusje had ik de zwangerschapsmassage geboekt. Deze was voor ons allebei heel prettig. Wij wisten niet wat wij mochten verwachten van een massage op op de zij; dit was een erg fijne houding en er werd voor mijn gevoel echt aandacht aan ons besteed. En wat een zachte handdoeken! Mijn moeder en zus hadden de Stress Relief Massage. Ook zij hebben de massage als heel ontspannend ervaren. Het potje thee achteraf, met daarbij een persoonlijke boodschap was ook fijn en ook wel nodig. Het is prettig dat je niet meteen buiten op straat staat, meteen het drukke leven weer in. Het enige minpuntje is dat als je gemasseerd wordt best goed is te horen wat er in de ontvangstruimte/keuken gebeurt. Dit leidt af en toe af, hoeveel men ook rekening probeert te houden met dat ze zachtjes doen.

Strongle musle massage

Ik heb altijd heel veel schouder en nek klachten dus daarom had ik deze massage geboekt. Mijn spieren zaten heel erg vast en ik wilde graag dat het minder zou worden. Ik had ook veel goeie berichten over jullie gehoord. Dit was echt 1 van mijn beste massages die ik ooit heb gehad. Mijn pijn is een heel stuk minder geworden en ik kwam bij een hele goeie mausseuse. Heel erg bedankt, ik kom zeker terug!! Ik zou het iedereen aanbevelen!

Star en onklantvriendelijk

Moest wegens zeer dringende omstandigheden de afspraak afzeggen. Ik was 13 minuten te laat en kon fluiten naar mijn geld. Ik krijg nu een waardebon, maar dit is de laatste keer dat ik er geweest bent. Het levert meer stress op dan ontspanning.

Professioneel

Heel fijn!

Zeer professionele behandeling

Mijn masseuse wist precies wat ze deed en het was exact zoals vantevoren beschreven.

New favorite!

All lower back tension that was there for 8 weeks gone in 50min with muscle massage by Catarina. Will make sure to swing by sooner next time! Thanks!

Professionele massagesalon, erg netjes en schoon. Fijne begroeting.

Zeer netjes en schoon.

Rustgevend!

Rustgevend!

Prettig, verwelkomend en een lekkere stevige massage

Ik vind de rustige sfeer in het Massagehuys prettig. Ik werd ook vandaag weer heel gastvrij ontvangen en de massage was lekker stevig, niet al te zacht en voorzichtig, en daar hou ik van.

Uitstekende setting, sfeer en massage!

Mooie open bijna industriële omgeving die toch sfeervol en intiem is. Na een uitstekende massage (strong muscle) heerlijke thee van het huis gedronken. Bij de thee ligt zelfs een kaartje met een leuk persoonlijk bericht. Well done en tot gauw!

Voldoende

Ik vond het een prima massage, maar het voelde niet persoonlijk aan. Je betaalt veel geld en heb het gevoel dat er niet persoonlijk werd geluisterd.

Helemaal zen

Zeer goede massage, je bent helemaal zen na de massage! Iedereen zeer vriendelijk, perfecte ervaring

Perfecte combi van effectief en ontspannend

Top. Al bij de ontvangst een welkom en relaxed gevoel. Ik kwam om mijn spieren los te laten maken, ivm het vele sporten. massage was perfect, deed wat het moest doen en tóch ontspannend. Het potje thee na afloop maakte het af

Met aandacht en gemeende betrokkenheid in mijn behoefte

Vriendelijk warm en rustgevend ontvangst. Erg toegewijd en betrokken naar de behoefte van de gast. Hanna heeft mij op een zeer uitgebalanseerde manier gemasseerd. Zeer bewust met elke handeling en techniek . Absoluut een kado voor jezelf om een bezoek te brengen. Dank je wel Marleen en Henna voi r jullie betrokkenheid en empathie. Sylvie