Lopende band werk

Aardige gastvrouw maar weinig sfeer. Ongeveer zes massage hokjes met hele dunne wandjes. Ondanks dat iedereen zijn schoenen uitdoet heel gehorig. En echt lopende bandwerk. Wel heel aardig personeel!

Echt een heerlijke en toch ook pittige massage in de juiste sfeer

Alsof ik me weer even in Azië waande, de massage was ontspannend maar ook pittig op de punten waar het vast zat , precies waar ik van hou. Fijn dat de sfeer zo sereen was.

Totale ontspanning! Heerlijk.

Mijn eerste keer bij het Massagehuys. Ik had een cadeaubon gekregen. Vanaf binnenkomst raak je al in een ontspannen sfeer. Alles wordt duidelijk uitgelegd en daarna volgt een superfijne massage. Wat een ontspanning. Met een heerlijke warme thee in de hand liep ik op wolken naar huis. Ik kom zeker terug.

Een verademing

Ik kwam met pijn in mijn rug binnen en ging ontspannen en zonder pijn naar buiten. Het was een stevige en prettige massage: precies wat ik nodig had!

Ontspannend, prettige introductie

Ik ben altijd wat huiverig geweest voor het zomaar boeken van een massage ergens in Amsterdam. Te veel verhalen over happy endings of bijbedoelingen. Uiteindelijk gegoogeld naar massages in Amsterdam oud-west, Het Massagehuys kwam boven in de zoekresultaten en zag er betrouwbaar uit. Ik heb geen spijt. Binnen heerst een ontspannen sfeer, Sophie die me masseerde was duidelijk en stelde me op mijn gemak. Ik heb echt van de massage kunnen genieten.

Beste massage ever!

Dit was geweldig!

Fantastisch

Professioneel, ontspannend, vriendelijk, schoon.

Een hele goede massage

Er werd goed naar mijn wensen geluisterd. De verschillende technieken en stevigheid in druk was prima. Ik had het gevoel dat de dame die mij masseerde goed aanvoelde wat nodig was.

Heerlijk!

Weer veel te lang gewacht... ga nu echt vaker!

Het was een heerlijke stevige massage!

Na de bevalling had mijn lichaam zeker een massage nodig, vooral de rug, armen en schouders. Siwat heeft er rekening mee gehouden en die plekken extra goed gemasseerd. Ik kom over 2 weken terug!

Relaxed genieten

Gewoon een heel fijne massage salon. Geen onnodige tierlantijnen maar uiterst vriendelijk ontvangst, fijne massage (ik heb voorkeur voor stevige massage en de ‘strong mussle massage’ is dat zeker) en héérlijke the na afloop. Daarnaast is de prijs prima in verhouding met de kwaliteit. Aanrader dus!!

Heerlijke massage van Cindy

Ik kom om de 2 weken bij Cindy voor de strong muscle massage en ben er super tevreden over! Mijn spieren zijn een stuk meer ontspannen en losser dan voorheen!

Onverwacht goed

Bijzonder vriendelijke ontvangst, en onverwacht goed qua masseren van pijnlijke spieren. Erg persoonlijke benadering. Fijn!

Fijne massage

De masseur was kundig, sterk, masseerde met aandacht en ik werd professioneel behandeld.

Ontspanning in een warm bad vol vriendelijke zorgzaamheid

Het was een heel fijne ervaring zo hartelijk te worden ontvangen en met veel zorg en aandacht te worden gemasseerd. Zonder alle spirituele tierelantijnen krijg je gewoon een goede, prettige behandeling met heerlijke olie en goed opgeleide masseurs/masseuses. Je voelt je welkom bij binnenkomst en herboren als je de no-nonsense salon verlaat.

Het was een top (sport-)massage!

De onderarmen van de masseuse leken wel deegrollers! Echt value for money

fantastisch

zelden zo'n perfecte massage gehad

alsof ik een half uur intens gesport had

Puntsgewijs; •prettige ontvangst, ondanks corona niet anoniem of afstandelijk. •altijd schoon en opgeruimd •masseuse was duidelijk, toegankelijk, en zeer kundig

heerlijk

Professioneel, corona-veilig, heerlijke massage en relaxte sfeer, lekker kopje thee na afloop. Ik ging als een nieuw mens naar buiten.

Altijd briljant

De massages zijn geweldig! Een strong muscle / deep tissue massage is ook daadwerkelijk deep tissue. De zaak is mooi en verzorgd en het personeel ontzettend vriendelijk en professioneel!

Ik voelde me echt herboren na een hele stresvolle periode

na een stressvolle periode veel rugpijn en nekpijn, nacht niet slapen, was ik na de stress relief massage weer echt opgeknapt. Echt professioneel. Fijne ontvangst ook. Iets teveel mensen bij de ontvangst, gezien Covid maar er is genoeg ruimte, mits je zelf goed op let.

Heerlijke massage

Goede druk en ontspannen muziek en sfeer.

Super ontspannen

Wat een fijne/serene omgeving, met zeer professionele masseurs/masseuses, heerlijke massage en fijne thee. We liepen super ontspannen naar buiten!

Totale ontspanning!

De masseur heeft gebruikt een mooie combinatie van oosterse massage technieken, leuke relaxte ruimte en musiek, geweldige aromatische oliën en kruidenthee na afloop van de massage. Een aanrader!

Heerlijk ontspannen

Ik ben al 36 weken zwanger en heb ultiem genoten van de zwangerschapsmassage, heerlijk. Zeker een aanrader om in deze drukke tijden een moment aandacht voor jezelf te hebben! Doen!