persoonlijke aandacht, zeer zorgvuldig

Ik kwam wat huiverig binnen, maar kreeg heel rustig, persoonlijk, zorgvuldige aandacht. De professionele kijk van Monique zorgde ervoor dat ik nu een haarstuk heb waarbij ik me volkomen op mijn gemak voel. Zonder Monique was dit nooit gelukt.

Wie had gedacht data ik met pruik er beter uit zou zien! En, niemand die het door heeft.

Ontzettend vriendelijk en begripvol geholpen, alle tijd om te passen en ruime keuze. En niet bang zijn, heerlijk als dat uitvallende haar eraf is en je rondloopt als een betere versie van jezelf. Terecht dé specialist!

Warm en gastvrij en heel erg vakkundig.

Het is eigenlijk een plek waar ik helemaal nooit naar toe had gewild, maar de dames en heren van Sikkenk gaven me direct een heel fijn en warm gevoel en stelden me direct op mijn gemak. Dat was zo ontzettend bijzonder! Een absolute aanrader.

Laagdrempelig en ontspannen sfeer

Hoewel ik natuurlijk opzag tegen het moment dat ik mijn haar zou gaan verliezen door de chemo, was de warme ontvangst en het inlevingsvermogen van het personeel heel geruststellend. Ik heb geen enkel moment van stress ervaren, zelfs behoorlijk gelachen met mijn naamgenote.

Zeer vriendelijk en begripvol geholpen.

Zeer prettig en begripvol geholpen. Er was alle tijd voor mij om een goede beslissing te maken. Goede begeleiding bij het afscheren van eigen haren en eerste keer opzetten van het haarwerk. Fijn om te kunnen emailen bij vragen over het haarwerk.

Zeer goed en hele lieve meiden goed hulp

Heel goed geholpen

Liefdevol en begripgvol

Alle tijd werd genomen en dat deed mij goed. Als klant wordt je zeer respectvol behandeld. Dank jullie wel daarvoor!!

Erg vriendelijk

Geweldig geholpen door Martine. Goed haarwerk- en kleuradvies van haar gekregen. Zij heeft het (lange) haarwerk mooi voor mij in laagjes geknipt en goed geadviseerd hoe ik deze het beste kan stylen, zodat het heel natuurlijk staat. Vervolgens zelfverzekerd met mijn 'nieuwe look' de deur uit. Volgende keer weer bij Sikkenk!

Vriendelijk, denken mee, nemen alle tijd

Drie keer langs geweest, iedere keer werd er alle tijd genomen en met me mee gedacht. Ging vandaag vol zelfvertrouwen de deur uit

Zorgvuldig, attent en kennis van zaken...

Even een lichtpuntje tijdens een verdrietige periode. Ik kwam binnen met een verborgen traan en ging weg met een super glimlach.

• Ervaring met: Haarwerk

Prima advies ,zonder mening op te dringen. Voelt aan wat voor de klant de meest natuurlijke vervanging van het eigen haar is. Een relaxe sfeer, bij toch wel een moeilijke beslissing

• Ervaring met: Haarwerk

Super vriendelijk en meelevend personeel. Neemt alle tijd en geen moeite te veel. Verdient echt een 10.

• Ervaring met: Haarwerk

Vanaf het eerste telefoongesprek tot aan het aanmeten van mijn haarwerk door Martine ben ik zeer tevreden over hoe ik ben geadviseerd en geholpen. Ook het kort knippen van mijn haar is mij reuze meegevallen dit door de kundigheid van Annette. Na het opzetten van het haarwerk zag ik mezelf weer in de spiegel. Het zijn geen leuke omstandigheden om een haarwerk aan te passen maar door mijn ervaring met jullie is het.een luchtige en fijne ervaring geworden. Dank hiervoor! Zeker een aanrader! En niet onbelangrijk; de koffie is heerlijk!

• Ervaring met: Haarwerk

vriendelijke ontvangst goede adviezen en toch niet opdringerig goede, rustige, privé ruimte. aandacht voor de klant is optimaal en stelt iemand echt op zijn gemak

• Ervaring met: Haarwerk

Met Uw medewerkster Monique heb ik een heel prettig contact, zij weet precies wat en hoe ik het graag wil hebben. Ik zal Uw zaak zeker aanbevelen! Ik ben al heel lang een tevreden klant.

• Sfeer
  • Collectie / aanbod N.v.t.
  • Ervaring met: Haarwerk

Het werd tijd dat ik een nieuw haarstukje moest aanschaffen. Het eerste haarstukje had ik op een beurs gekocht. Dit was een confectie haarstukje van echt haar uit Azië. Dus ging ik naar Sikkenk toe. De winkel oogt goed met allemaal mooie pruiken, maar daar was ik toch nog niet aan toe. Echter ik heb hier wel een pruik gekocht en ben er heel blij mee. Door de goede persoonlijke aandacht kwam ik er zelf achter dat een haar stukje niet meer ging werken. Ik zou een ieder die alopecia heeft in de erge vorm die ik heb adviseren om naar Sikkenk te gaan. Met een big smile ging ik de deur uit met een mooie bos haar. Bedankt Martine je was top.

• Ervaring met: Haaraanvullingen

Op woensdag 20 februari geweldig geholpen door Annet (hoop dat ik het goed schrijf)! Alle spanningen vloeiden weg bij mij. Blij de deur uit!

• Ervaring met: Haarwerk

Geen op of aanmerkingen. Zou het ook allemaal op 10 kunnen zetten, maar dan gaan jullie naast je schoenen lopen ;-) Service en klantvriendelijkheid zijn super❣️

• Ervaring met: Haarwerk

Zag erg tegen het bezoek op omdat er ook iets van schaamte bij kwam, een vrouw wordt immers niet kaal. Ik ben erg goed opgevangen en ging , gerustgesteld weer naar huis nadat er een keuze was gemaakt, wat ik wilde. Na een week was het haarstukje gearriveerd en werd het perfect in model geknipt. Ik ben er erg blij mee en Sikkenk verdient ( bijna) een tien

• Nazorg

Geweldig en met aandacht en zorg geholpen door martine

Zeer fijn en prettig.