Ontzettend lieve, leuke en deskundige mensen!

In het traject wat ik volg (haarverlies door chemotherapie) hebben de specialisten van Sikkenk mij geadviseerd en een passende pruik aangeraden. Dat hebben ze heel goed gedaan; heel persoonlijk, lief, discreet, in een tijd dat je het goed kunt gebruiken. Dank jullie wel!

Echte specialisten met hart voor hun vak

Van het begin af aan bijzonder vriendelijk geholpen, met veel begrip en aandacht, ruim voldoende tijd en privacy. Hele rustige mooie zaak met goede sfeer en een professioneel team. Ze hebben heel veel keus, helpen je goed bij je keuze, en zijn pas tevreden (en zelfs blij) als jij dat bent. Er wordt meegeleefd en gedacht en dat alles onder een kopje van de lekkerste cappuccino. Ik ben een heel opgeluchte, blije en tevreden klant en raad Sikkenk ook iedereen aan! Ze staan echt voor je klaar hier! (Bedankt Annette voor je persoonlijke en professionele zorg). De vergoeding van de verzekering (als je een verwijzing hebt) regelen zij ook voor je.

Zeer klantvriendelijk en deskundig!

Super geholpen bij Sikkenk in Haarlem. Zeer klantvriendelijk, inlevend en aardig. Ze hebben een ruime voorraad haarwerken, haarbanden, mutsjes, etc. Wat niet op voorraad is of speciaal gewenst, kan besteld worden. Deskundige medewerkers die weten waar over ze praten. Goede voorlichting en men neemt de tijd waardoor je je op je gemak voelt. Ook alle onderhoudsbenodigdheden kun je hier aanschaffen. Ik ben zeer tevreden en kom graag terug!

Kundig, empatisch en prachtige haarwerken

Martine heeft mij geweldig goed geadviseerd bij de keuze tussen een haarwerk en een haaraanvulling en zeker ook bij het model. Ze is empatisch en vakkundig. Dankzij Martine heb ik nu een prachtig haarwerk en ga ik weer vol zelfvertrouwen naar buiten.

Ik ben super blij!

Ellen ontving ons hartelijk. Dat begon al goed. Ze zag nog hoe mijn echte haar zat. Ik vertelde wat ik zo beetje wilde en Ellen kwam met 5 haarstukken. Het eerste haarstuk was zo goed als te vergelijken met het haar wat ik heb. Ze had ook een haarstuk met veel langer haar en met meer haar. (altijd mijn grote wens geweest met mijn eigen haar ;-). Ik kreeg goed de tijd om alle 5 de haarwerken te passen. Het mooie is dat ik uiteindelijk voor het eerste haarwerk heb gekozen. Ik voel me er echt prettig bij, het past bij me, het voelt eigen. Ellen heeft het goed gezien!! Dank je wel...

Geweldig in een woord

Vriendelijke mensen ,stellen je op je gemak en ontzettend mooie pruiken er word eerst goed naar je gekeken en dan ga je met een mooi hoofd de deur uit. Mensen vroegen wanneer mijn haar ging uitvallen,ik was allang kaal maar met die prachtig mooie pruik viel het niemand op. Dat is nog eens een compliment.

prima aandacht en privacy. Men gaat weer vol zelfvertrouwen bij u vandaan

zie boven

geweldig

ongelofelijk dat zo'n "haarwerk" gewoon klaar ligt en veel mensen denken dat het mijn gewone haar is! Bijzonder kundige en empathisch geholpen

Je wordt gezien en gehoord!

Ik ben helaas ervaringsdeskundige. Eerst met mijn moeder en toen ikzelf. Ben altijd goed geholpen, maar Monique springt er wat mij betreft echt boven uit. Voel me echt gezien en gehoord en met een lach en een traan kwam ik er content met mijn nieuwe look vandaan.

Geweldig!!!

Het verliezen van mijn haar ( door chemotherapie ) was vreselijk! Maar hoe dit hier werd opgevangen en hoe ik hier werd geholpen....geen woorden voor! Ik ben nu een heel stuk verder en begin te genezen, maar zonder dat haarwerk van jullie was dat nooit gelukt! Ik heb me altijd mooi en zelfverzekerd kunnen voelen, echt overal! Zelfs met windkracht 7 op Texel en kleine, grijpende handjes van mijn kleinzoon bleef Oma perfekt! Mijn.zoons zeiden laatst : " Jeetje! Ik vergeet steeds dat je een pruik op hebt" Kan het beter?? Mijn dank is groot en ik zal dat rondbazuinen!!!!

Ter zake kundig, erg vriendelijk en gezellig. Zeker een aanbeveling waard. Dankje wel Martine, dank zij jou heb ik weer een prachtig haarwerk.

Empathie, vertrouwd, professioneel en meer dan vriendelijk.

Omdat ik alopesia heb kom ik al meer dan 2 jaar bij Sikkenk voor haar aanvullingen. Het nieuwe haarstukje dat ik laatstelijk had gekocht kreeg ik niet zo goed in model als de vorigen. Belde hierover met Martine en er werd meteen een afspraak gemaakt. Had ik dat maar eerder gedaan. Het probleem werd direct verholpen waarna ik met mijn “nieuwe” haar tevreden en zelfverzekerd weer de deur uitging.

Heel positief

Goede ontvangst, belangrijk punt natuurlijk, is of er een klick tussen medewerkster en betrokkene ontstaat, nu die was er . Dank zij Martine voel ik me “herboren”, ,,,,,,

Tevreden over vakmanschap, ambiance en bejegening

Ik voel me tevreden over de manier waarop ik door jullie, (Martine) , behandeld ben. Naast inhoudelijk goed werk en goede tips voelde ik me, op een lastig moment voor mij, begrepen en heel aardig benaderd. Dit bedrijf staalt een prettige sfeer uit waarin ik me gezien voelde. Dank daarvoor.

Zeer goede service en mooie haarwerken.

Uitvallen van het haar en daarna een kaal hoofd is toch wel een dingetje.... Moet zeggen zeer goed advies te hebben gekregen en heb uiteindelijk besloten de stap te doen omdat ik mijzelf beperkt voelde met uitwaaiende haren. Blij met mijn mooie haarwerk ! Hartelijk dank voor de zeer goede begeleiding hier in.

super ervaring, mensen verstaan hun vak

Ben er de eerste keer geweest en had een model haarwerk uitgezocht, maar was niet overtuigd van de kleur. Dus er werd hetzelfde haarwerk in een andere kleur besteld plus nog een ander model. Vandaag weer alles doorgenomen en een haarwerk uitgekozen. Hierna de haren bijgepunt en het haarwerk aangepast met wat punten. Ik ging helemaal voldaan en blij de deur uit. Ellen nogmaals bedankt voor al het zoeken en geduld. Groeten Thea Zwetsloot

Zeer vriendelijke behulpzame dames Ivm mijn vakantie zorgde Martine er voor om mijn haarwerk meteen op maat te maken met draad en naald goede uitleg over gebruik en verzorging haarwerk. Geduldig en vriendelijk. Prijs ook goed. 1 kanttekening.... Haarwerken worden pas op vrijdag besteld Kan als je bv op dinsdag komt week over heen gaan voordat het binnen is ( als je bv andere kleur of model wil)

Beste Josette, Wij stellen je feedback op prijs en gaan onze bestellingsprocedure versnellen. In het algemeen worden veel van onze klanten direct geholpen uit onze grote voorraad haarwerken. Voor eventuele bestellingen zullen we een drie dagen termijn hanteren. Met vriendelijke groeten, Annemiek Sikkenk

Super fijne ervaring

Ik vond het best moeilijk om voor een eventueel haarstuk te gaan informeren. Maar bij jullie was het heel professioneel en persoonlijk . Alles laten zien wat eventueel mogelijk was en alle tijd en aandacht hiervoor. Ben uiteindelijk heel goed geslaagd en super blij en weer meer zelf vertrouwen.

Prima. Betrokken medewerkers. Fijne service

De stap naar een pruik is best groot. Bij Sikkenk maken ze echt de tijd om tot een goede keuze te komen. Ik ben nu al heel blij. Ik heb een natuurlijk vallend haarwerk en kan ook plukjes van mijn eigen haar eruit laten. Dat is heel fijn!

Heel fijn

Het is al erg genoeg als je een haarprobleem hebt, maar gelukkig word je hier heel goed begeleid en halen ze je een stuk stress bij je weg. Betrouwbare zaak met nette prijzen en mooie haarwerken!

Fijne ervaring

Alles naar tevredenheid voelde me er goed bij

geweldig

super lieve begeleiding, heel rustig, en veel tijd om een keuze te maken.

Vriendelijk en begripvol

Een haarwerk uitzoeken omdat je je haar gaat verliezen is niet bepaald iets om naar uit te kijken. Ellen heeft me met veel begrip en geduld allerlei pruiken laten passen en uiteindelijk ben ik heel tevreden naar huis gegaan.

Deskundig en heel aardig geholpen!

Alles ging vlot en vriendelijk, knap hoe Ellen meteen de juiste pruik wist te vinden, naderhand ook prettig geholpen met haar en passen haarwerk. Ben heel blij en tevreden, bedankt!

Ik heb een bezoek aan Sikkenk als een warm bad ervaren. Martine heeft mij met enthousiasme en kundigheid wegwijs gemaakt in dit specialisme. Fantastisch!