Toegankelijke no-nonsense therapie

Karin van Nimwegen heeft mij uitstekend geholpen met angstklachten en PTSS. Zij kijkt naar wat je individueel nodig hebt en stemt de therapie daarop af. Haar insteek is erg toegankelijk en no-nonsense. Ze creëert een open en vertrouwelijke sfeer in haar praktijk.

Hele fijne professionele psycholoog die me echt verder heeft geholpen

In de sessies met Kim voelde ik me gezien en gehoord. We hebben wat EMDR gedaan in het begin, maar daarna vooral veel gepraat. Er werd ook wat theorie bijgehaald, wat mij hielp om mijn gedrag en bepaalde situaties beter te begrijpen. Ik heb samen met Kim mezelf beter leren kennen, en heb veel gehad aan haar analyses, inzicht en humor.

Geweldig geholpen

Sahar heeft mij uitstekend geholpen. Ze bood mij een luisterend oor, veel begrip, veel inzichten, scherpe analyses, waar nodig een kritische blik en bovenal veel humor. Ik gun iedereen Sahar in zijn/haar leven. Dankbaar dat ik haar heb mogen ontmoeten.

Betrokken, warme en empatische therapeut

Ik heb een zeer goede ervaring gehad bij therapeut Esther Scholtz, bij wie ik ca. 1,5 jaar in therapie ben geweest voor uiteenlopende klachten (o.a. angst, overspanning, hooggevoeligheid). Esther is warm en empathisch en heeft veel humor. Dit helpt om de diepte in te gaan en samen onderliggend verdriet, pijn, patronen en 'coping mechanismen' te vinden. Ze is analytisch en scherp wanneer nodig, en weet de verschillende draadjes van je persoonlijkheid en levenspad aan elkaar te verbinden. Ze heeft een diverse 'toolbox' om je te helpen en stemt goed af wat je nodig hebt bij welke klacht of bij welk moment in het proces. Dit alles op een holistische manier. Ik heb me zeer gezien en gehoord gevoeld door Esther en ben nu veel meer in verbinding met wat ik nodig heb en kan mezelf dat geven (blijven oefenen :)). Esther staat ook open voor feedback en gaat hier heel goed mee om. Ik kan Esther van harte aanbevelen.

De hulp van Mirjam was verhelderend en doeltreffend

Mirjam Tjon heeft mij ontzettend geholpen om zelf tot belangrijke inzichten te komen, patronen te leren herkennen en hoe hier in het vervolg mee om te gaan. Blij dat ik de stap heb gezet en dat ik met Mirjam in contact ben gekomen. Een fijne, vertrouwde en heldere energie.

Vanaf de eerste afspraak voelde ik mij gezien en begrepen

Ik heb een zeer positieve ervaring bij Floor Broekman van Taytelbaum Psychologen. Vanaf de eerste afspraak voelde ik mij gezien en begrepen. Door samen goed naar mijn klachten te kijken heb ik veel van die klachten kunnen aanpakken en kan ik nu weer verder zonder psychologische ondersteuning. Mocht ik toch weer behoefte hebben aan een afspraak dan zal ik hier zeker terug keren.

Zeer positief

Ik werd snel en goed geholpen. Ik had een goede klik met mijn psycholoog en er werd echt gekeken naar wat ik nodig had.

Erg prettig en leerzaam

Mijn ervaring was enorm prettig. Gedurende 2.5 jaar heb ik veel geleerd in een prettige omgeving met een vriendelijke medewerker. Ik werd altijd goed behandeld waardoor ik mij op mijn gemak voelde om eerlijk te zijn en dingen te delen. Er was een goed balans tussen gehoord en geholpen te voelen.

Zeer goed geholpen door Karin van Nimwegen, zij heeft mij zeer goed begeleid & geholpen. Alles loopt heel professioneel & persoonlijk!

Fijne en verhelderende sessies

Ik ben door Ellen heel goed geholpen inzicht te krijgen in de problemen waar ik op vast was gelopen en deze rustig een plek te geven. Ik kijk daardoor nu met een meer open blik en meer vertrouwen naar de toekomst!

Perfecte handvatten om weer door te gaan

Dankzij Karin heb ik hele goede handvatten gekregen om door te kunnen gaan met alles wat er speelt en mezelf weer leren waarderen. Zij heeft een heel goed inzicht en geeft een goede weergave van de werkelijkheid. Ik ben haar heel erg dankbaar voor de sessies die we hebben gehad en kan het iedereen aanbevelen als je denkt dat je er even niet meer uitkomt.

Hele fijne sessies met Kim

Fijne gesprekken en EMDR icm Cognitieve gedragstherapie heeft mij erg geholpen om angst klachten erg te verminderen en mij weer veel beter te voelen”

Enorm fijne behandeling, met een voldaan gevoel afgerond!

Mijn behandeling bij Tessa heb ik als enorm fijn ervaren. Er werd goed naar mij geluisterd en ik had het gevoel dat de behandeling altijd op mij afgestemd werd. Feedback werd goed opgepakt en ik voelde mij altijd erg gehoord! Ik kan Tessa en Tytelbaum alleen maar enorm bedanken en aanraden!

Hele fijne behandeling bij Annebel

Annebel nam mij serieus en was begripvol. Ze heeft mij praktische handvatten geboden om zelf weer verder te kunnen. Theoretisch onderlegd en flexibel tijdens gesprekken. Prettige houding en normaliserend.

In een prettige en veilige omgeving goed kunnen spreken over mijn issues.

De sessies met Karin waren prettig. Er ontstonden gesprekken en dat is fijn. Niet het gevoel dat je een monoloog voordraagt met daarna een klinische reactie van de psycholoot. Gesprekken maken het voor mij makkelijker om tot de kern te komen. Ben zeker verder gekomen dankzij de sessies met Karin.

Karin heeft mij heel goed geholpen

Karin Sluyters heeft mij door psycho-educatie inzicht gegeven in hoe mijn brein en lichaam werken en op gebeurtenissen reageren. Ze heeft praktische tips gegeven om van de ergste spanning en angsten af te komen en deze vervolgens te voorkomen. Karin vertelt helder en rustig met relevante voorbeelden en voelt goed aan dat dat is wat ik nodig heb. Ik begrijp nu (veel) beter waar mijn gevoelens en gedrag vandaan komen, hetgeen voor mij grip en rust geeft. De psycho-educatie en praktische tips zijn zeer nuttig en zullen mij op de lange termijn blijven helpen om lichter door het leven te gaan en diepe dalen te voorkomen. Over het algemeen voelde ik mij goed begrepen door Karin. Inmiddels heb ik met de hulp van Karin de eerste stappen gezet en is het gelukt om een weg omhoog te vinden.

Geweldige en goeie service

Ik kwam 3 maanden geleden met burn-out en depressie klachten bij Taytelbaum. De eerste psycholoog waar ik mee in gesprek kwam had ik meteen een goede klik mee en dat liep heel goed. Voelde me veilig om eerlijk en open te stellen bij Karin Sluyters van Nimwegen en vond haar tips en tricks heel goed helpen waarmee ik na 3 maanden al weer heel goed ging met mij op zowel persoonlijk als zakelijk vlak. Ik ben zeer tevreden met de sessies en de service die Karin gaf en kon ook alles met haar op veilige en professionele manier bespreken.

Een ander mens

Ong een jaar geleden begonnen met traumaverwerking en op een gegeven moment bij Kim terecht gekomen. Zij is een kundige expert die me heel erg heeft geholpen bij dit helingsproces en samen met mij 'de rommelige ladenkast' goed heefr opgeruimd. Kan dit bedrijf en Kim aan iedereen aanraden.

Deze therapie was precies wat ik nodig had op dit moment

Ik kampte al jaren met dezelfde, steeds opnieuw terugkerende klachten. Eerdere therapie hielp wel wat, maar de klachten kwamen toch steeds terug. Arnaud heeft mij daar eindelijk vanaf geholpen (en is ook realistisch dat die eventueel toch een keer terugkeren). Ik vond het erg prettig dat hij benoemde wat er bij mij speelt en daar ook uitleg over gaf, dat geeft me houvast. Daarnaast benoemde hij dat mijn gevoelens over de klachten heel invoelbaar zijn en die erkenning - zonder overigens zijn professionele afstand te verliezen - is echt precies wat ik nodig had om verder te kunnen. Ik ben ontzettend blij dat Arnaud me geholpen heeft op een manier die bij mij past.

Zeer effectieve, heldere, doelgerichte therapie

Ik heb een succesvolle reeks sessies afgerond met Kim Wolterink. Kim werkt zeer doelgericht en weet snel de vinger op de zere plek te leggen. Ik was keer op keer aangenaam verrast door haar vermogen mijn wirwar aan woorden feilloos en kraakhelder samen te vatten, waardoor ik bij de les bleef en wazige beelden telkens haarscherp werden, en ik het gevoel kreeg verder te komen, vooruitgang te boeken. Kim heeft me daardoor uit een kolkende rivier op het droge getrokken. Na enige aarzeling heb ik me overgegeven aan een kortstondige EMDR-therapie, met verbluffend resultaat. De sessies bleken een 'lifeline', waar ik veel aan heb gehad.

Erg blij met goede ervaring bij Kim

Ik ben erg tevreden over mijn traject bij Kim Wolterink. Ze is professioneel, heeft veel kennis, luistert oprecht en werkt doelgericht. Ze straalt rust uit en ik voelde me erg op m'n gemak. Ik heb de dingen kunnen oplossen waar ik mee kwam en daar ben ik erg blij mee. Wat ik erg fijn vond is de duidelijkheid vooraf en tijdens het traject en de manier van aanpak. Door elke sessie doelgericht te werken, heb ik het idee dat ik we de tijd zo goed mogelijk hebben kunnen benutten. Dit heb ik wel eens anders ervaren bij een andere psycholoog, waar ik na sessies praten niet echt verder kwam. Ik raad Kim zeker aan voor mensen die met hun trauma's aan de slag willen gaan!

Very happy to have chosen Psychologen Amsterdam

I have done eight sessions here with Sjaña and I am very happy with my experience and the progress we have achieved! I felt heard at all times and feel that Sjaña has guided me thoughtfully through my thinking process to learn more about myself and how to break some old habits and patterns. I can highly recommend her!

Kitty heeft mij zeer effectief geholpen

Ik had voor Psychologen Amsterdam gekozen omdat ik de indruk kreeg dat het om een groep zeer ervaren behandelaars gaat. Ik kwam bij Kitty terecht en zij heeft mijn verwachtingen zelfs overtroffen. Met een paar goede vragen en observaties heeft zij mij in no time weer op het goede spoor gezet. Nou had ik al wel een basis om op terug te vallen en was snelheid niet het belangrijkste criterium, maar ik vond het erg verfrissend dat je psychologische hulp ook gewoon op deze manier kunt invullen. Zeer aanbevolen.

Alles werd wat minder zwaar

In een moeilijke periode heb ik hulp gezocht en kwam terecht bij Esther Scholtz. Het was voor mij voor het eerst dat ik naar een psycholoog ging dus ik wist niet goed wat ik moest verwachten. De gesprekken met Esther heb ik als heel waardevol ervaren en voelde mij goed geholpen. Ze was warm, betrokken en luisterde goed. Na een sessie voelde ik mij vaak opgewekt en energiek, het leven voelde een stuk luchtiger aan!

Weer met veerkracht door het leven.

Ik kan terugkijken op een zeer leerzaam jaar. Het heeft mij inzicht en zelfvertrouwen gebracht. Ik denk met regelmaat terug aan de sessies met Floor Broekman, zij heeft mij geweldig geholpen om weer goed in mijn vel te zitten. De gesprekken met Floor heb ik als zeer waardevol ervaren en daar pluk ik nog steeds de vruchten van. Dankjewel Floor.

Over Taytelbaum Psychologen Amsterdam

Psychologen Amsterdam is een instelling met een zeer gekwalificeerde en ervaren psychiater, (GZ-) psychologen, klinisch psychologen en psychotherapeuten. Psychologen Amsterdam heeft daarom een multidisciplinair team en kan ondersteuning bieden bij uiteenlopende klachten of problemen. De cliënt staat centraal, we bieden maatwerk, zodat je je door ons gezien, gehoord en geholpen voelt. Op basis van je klachten en behoeften helpen we je aan de juiste gekwalificeerde therapeut met de juiste ervaring.