• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Mijn psycholoog Kim Wolterink heeft in samenwerking met mijzelf een veilige omgeving kunnen creeren waarbij ik al mijn gedachten uit kon spreken. Handvaten heeft ze me kunnen geven waarmee ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen richting een positieve ontwikkeling van mezelf. Ik ben haar zeer dankbaar en tevreden dat ik mijn sessies bij haar heb kunnen doen!
  • Ik heb ervaring met: Personal training

• Ik heb ervaring met: Angstklachten

Ik heb mijn sessies met Kim Wolterink als heel prettig, vertrouwd en nuttig ervaren. Ze heeft mij met verschillende obstakels geholpen en begeleid in mijn rouw proces. Ook middels EMDR therapie. Ik voelde me begrepen, en merkte na elke sessie weer verandering in mijn proces. Ik denk niet dat ik zonder haar en haar begeleiding, deze vooruitgang had gemaakt in mijn rouwverwerking. En daar ben ik haar altijd dankbaar voor. Nogmaals, hartelijk dank!
  • Ik heb ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb een ontzettend fijn traject gehad bij Kim. Ze heeft me heel goed geholpen! Ik vond haar zeer deskundig en goed inspelen op wat ik nodig had. Ze heeft een prettige balans tussen professioneel/zakelijk en meelevend.
  • Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ontzettend professionele en persoonlijke ervaring. Kundig, aandachtig en luisterend.
  • Ik heb ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvana. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.
  • Ik heb ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvia. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.
  • Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ik heb veel steun en kracht gevonden in de therapie die Kim mij heeft gegeven. De veiligheid, de sfeer, de aanmoediging, alles hielp mij verder.
  • Ik heb ervaring met: Lichaamsgerichte therapie

Juli 2017 was het moment dat ik graag in therapie wilde en bij Taytelbaum Psychologen en bij Amanda terecht kwam. Ik heb altijd het vertrouwen gevoeld om alles maar dan ook alles in onze gesprekken in te kunnen brengen. Elke keer na het lezen van mijn aantekeningen krijg ik opnieuw inzichten. Het liefst blijf ik mijn hele leven in therapie ;). want ik vind het onwijs boeiend en interessant..maar ook wel lastig. Mijn trajecten bij Amanda hebben bijgedragen aan mijn ontwikkeling en mij veel gegeven waardoor ik weer verder kan en daar daar ben ik haar dankbaar voor.

• Ik heb ervaring met: Traumaverwerking

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ik kon direct terecht en er werd met mij gekeken naar welke therapeut het beste bij mij zou passen. Daar had ik ook direct een klik mee. Uiteindelijk ben ik in relatief korte tijd van mijn klachten af gekomen dankzij de hulp die ik gekregen heb!
  • Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

Amanda was een open, vriendelijke, deskundige en (positief) kritische therapeut die mij een stuk verder geholpen heeft in het onderzoeken en aanpakken van mijn probleem.
  • Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

Snel, deskundig, toegankelijk, eerlijk, en al na twee keer 90 minuten een bevestiging dat het gewoon goed gaat.
  • Ik heb ervaring met: Angstklachten

Vanaf het begin van de behandeling, die totaal 1,5 jaar duurde, was de klik met Joke erg goed. Zij heeft een sterk empathisch vermogen, met snel en duidelijk advies dat goed aansluit op je problematiek. Makkelijk om mee te praten, je voelt je heel veilig tijdens de sessies. Zij heeft mij heel veel verder gebracht.
  • Ik heb ervaring met: Depressie

Aanvankelijk kwam ik binnen met een paniekstoornis, aldus de huisarts. Ik wist zelf niet wat er aan de hand was en kwam aan met een verwarde analyse van mijn gesteldheid. Samen met Amanda hebben we uit lopen pluizen wat er precies in mij speelde zodat er eerst ruimte gecreëerd werd, waarna ik helder voor ogen had waar ik graag aan wilde werken. Dankzij de gesprekken heb ik veel inzicht verkregen in mijzelf als persoon en ook in strategieën en patronen die mij niet meer van dienst zijn. Langzamerhand leer ik deze om te buigen in bruikbare methoden waar ik energie en zelfvertrouwen van krijg. In een korte tijd voel ik de rust en zekerheid terugkeren die ik al zo lang kwijt was en waarvan ik niet zeker wist of ik die ooit terug zou vinden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gedurende 3 maanden heb ik een traject gevolgd in verband met een fobie. Nadat het traject was afgelopen, zou ik nog door de desbetreffende psycholoog gebeld worden om te bespreken of meer sessies nodig waren. Ik ben echter nooit terug gebeld, ook niet toen ik zelf een voicemail bericht had achter gelaten, en kreeg ook geen reacties meer op mijn mails hierover. Daarnaast zijn mijn fobieklachten niet afgenomen.
  • Ik heb ervaring met: Fobie

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Het is toch altijd een hele stap voor mij om hulp te zoeken bij een “zieleknijper” . Eenmaal op de bank bij Fenneke ben ik dan toch gerustgesteld, omdat zij goede vragen stelt, uitstekend luistert en vooral met veel humor jouw problemen relativeert. Iedere keer gingen we naar huis met huiswerk, dat viel niet altijd mee. Uiteindelijk heeft het ertoe geleid dat onze problemen redelijk snel verdwenen en het leven samen een stuk aangenamer werd.
  • Ik heb ervaring met: Relatietherapie

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

EMDR therapie was voor mij zeer succesvol. Ook oude trauma's en onzekerheden bleken goed te behandelen. Ik heb het gevoel een tweede kans te hebben gekregen.
  • Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Na een ongeluk flinke angstklachten. Deze zijn door Kim Wolterink met de EMDR zeer plezierig en effectief behandeld. Met een zeer grote vermindering van mijn angstklachten. Ik heb ook mogelijkheden aangereikt gekregen om er zelfstandig nog verder mee om te gaan.

• Ik heb ervaring met: Verlies en rouwverwerking

I felt very welcomed and understood. The sessions brought about a definitive positive change in my life. Thank you

Over Psycholoog Amsterdam

Psycholoog Amsterdam is een samenwerkingsverband van aangesloten zelfstandige gekwalificeerde (gz-) psychologen en psychotherapeuten die ieder een eigen beroepsvereniging hebben met de daarbij behorend kwaliteitsstatuut. Wij zijn er voor u en kunnen u helpen met diverse uiteenlopende klachten/problemen.