Tevreden!

• Ik heb ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Carien Brals is een zeer kundige, professionele en fijne psycholoog die snel tot de kern kan doordringen. Carien is echt betrokken en heeft een goed gevoel voor humor. Kortom ik kan Carien echt aanraden.

• Ik heb ervaring met: Traumaverwerking

Heel erg tevreden over een loopbaancoachings traject bij Marian Visser. Ze is deskundig, duidelijk in de communicatie, bereidt zich heel goed voor op de gesprekken, sluit goed aan en kan snel schakelen. Heeft ook humor en zet zich goed voor je in. Het is niet altijd even prettig of makkelijk de zaken eens op een rijtje te zetten maar het helpt als je dat samen doet met een coach als Marian.

• Ik heb ervaring met: Loopbaan- en personal coaching

Psycholoog Kim is ervaren en kundig. Zij heeft vakkennis. Haar theoretische kennis deelde ze met mij, waardoor ik beter inzicht kreeg in hetgeen er aan de hand was. Met behulp van huiswerkopdrachten kon ik praktisch aan de slag. Kim zorgde ervoor dat ik mij veilig voelde en mij volledig open kon stellen voor de therapie.

• Effectiviteit

Het traject bij Esther heeft mij veel inzichten gegeven over mijzelf. Ik kwam bij haar op een moment dat ik vast liep zowel op werk als persoonlijk vlak en veel last had van spanningen. Esther heeft mij doen inzien waar deze spanningen door kwamen. Ze heeft veel kennis van HSP en heeft mij door haar sessies en oefeningen, handvaten gegeven waar ik heel veel aan heb gehad en nog steeds aan heb. Esther heeft een persoonlijke en gevoelsmatige aanpak, wat ik erg fijn vond en voor mij ontzettend goed heeft gewerkt. Nogmaals ontzettend bedankt Esther!

• Ik heb ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Gedurende mijn therapie behandeling werd ik geholpen door Esther Scholtz. Het was heel erg fijn om met haar samen te werken vooral omdat Esther heel open en eerlijk werkt. In mijn behandeling werd veel rekening gehouden met mij als persoon en daarbij werd mijn hooggevoeligheid (HSP) heel serieus genomen. Hierdoor begon ik mijzelf ook meer serieus te nemen en te waarderen. Door mijn hooggevoeligheid had ik steeds het idee dat ik anders was, minder aankon en daardoor "slapper" was. Esther heeft mij geholpen om mezelf en mijn gevoeligheid serieus te nemen. Deze niet als een last te zien maar als een kracht, klinkt cliché maar is waar. Juist mensen die HSP zijn kampen relatief meer met depressie of andere klachten, daarom is het van belang dat deze kracht serieus genomen wordt door een psycholoog. Ik raad Esther daarom aan voor iedereen die graag een psycholoog wil die een beetje outside the box kan denken en die haar behandeling heel persoonlijk maakt voor jou! :)

• Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

Beste medewerker, Mijn ervaring is, dat ik vanuit 'tegen een burn-out aan', weer stabiel uit dit traject kwam. Ik ben in die maanden ook andere begeleidingsstijlen aangegaan, gedeeltelijk ook op advies van Esther. Zoals een totale stilte week, tantra dagen en werken met Engelen. Dat was goed te combineren. Bedankt voor deze kundige coaching! Met vriendelijke groet

• Ik heb ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Ik heb heel prettige gesprekken gehad met Mirjam. Ze neemt de tijd voor je en heeft ook nog humor, waardoor voor je gevoel de afstand verkleint wordt. Ik heb heel veel aan de gesprekken en de oefeningen gehad en voel dat ik er in de toekomst tegen aan kan. Ik weet ook wat ik kan doen als ik even niet zo goed in mijn vel zit en dat geef me een rustig gevoel.

• Ik heb ervaring met: Verlies en rouwverwerking

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Mijn psycholoog Kim Wolterink heeft in samenwerking met mijzelf een veilige omgeving kunnen creeren waarbij ik al mijn gedachten uit kon spreken. Handvaten heeft ze me kunnen geven waarmee ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen richting een positieve ontwikkeling van mezelf. Ik ben haar zeer dankbaar en tevreden dat ik mijn sessies bij haar heb kunnen doen!

• Ik heb ervaring met: Personal training

• Ik heb ervaring met: Angstklachten

Ik heb mijn sessies met Kim Wolterink als heel prettig, vertrouwd en nuttig ervaren. Ze heeft mij met verschillende obstakels geholpen en begeleid in mijn rouw proces. Ook middels EMDR therapie. Ik voelde me begrepen, en merkte na elke sessie weer verandering in mijn proces. Ik denk niet dat ik zonder haar en haar begeleiding, deze vooruitgang had gemaakt in mijn rouwverwerking. En daar ben ik haar altijd dankbaar voor. Nogmaals, hartelijk dank!

• Ik heb ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Ik heb een ontzettend fijn traject gehad bij Kim. Ze heeft me heel goed geholpen! Ik vond haar zeer deskundig en goed inspelen op wat ik nodig had. Ze heeft een prettige balans tussen professioneel/zakelijk en meelevend.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ontzettend professionele en persoonlijke ervaring. Kundig, aandachtig en luisterend.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvana. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

I did some pretty deep inner work under the guidance of Sylvia. I found her to be a skilled therapist, but also a very compassionate and attentive person. I am very grateful to have had her as my therapist.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ik heb veel steun en kracht gevonden in de therapie die Kim mij heeft gegeven. De veiligheid, de sfeer, de aanmoediging, alles hielp mij verder.

• Ik heb ervaring met: Lichaamsgerichte therapie

Juli 2017 was het moment dat ik graag in therapie wilde en bij Taytelbaum Psychologen en bij Amanda terecht kwam. Ik heb altijd het vertrouwen gevoeld om alles maar dan ook alles in onze gesprekken in te kunnen brengen. Elke keer na het lezen van mijn aantekeningen krijg ik opnieuw inzichten. Het liefst blijf ik mijn hele leven in therapie ;). want ik vind het onwijs boeiend en interessant..maar ook wel lastig. Mijn trajecten bij Amanda hebben bijgedragen aan mijn ontwikkeling en mij veel gegeven waardoor ik weer verder kan en daar daar ben ik haar dankbaar voor.

• Ik heb ervaring met: Traumaverwerking

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Ik kon direct terecht en er werd met mij gekeken naar welke therapeut het beste bij mij zou passen. Daar had ik ook direct een klik mee. Uiteindelijk ben ik in relatief korte tijd van mijn klachten af gekomen dankzij de hulp die ik gekregen heb!

• Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

Amanda was een open, vriendelijke, deskundige en (positief) kritische therapeut die mij een stuk verder geholpen heeft in het onderzoeken en aanpakken van mijn probleem.

• Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

Snel, deskundig, toegankelijk, eerlijk, en al na twee keer 90 minuten een bevestiging dat het gewoon goed gaat.

• Ik heb ervaring met: Angstklachten

Over Psycholoog Amsterdam

Psycholoog Amsterdam is een samenwerkingsverband van aangesloten zelfstandige gekwalificeerde (gz-) psychologen en psychotherapeuten die ieder een eigen beroepsvereniging hebben met de daarbij behorend kwaliteitsstatuut. Wij zijn er voor u en kunnen u helpen met diverse uiteenlopende klachten/problemen.