Uitstekend! Prettig, veilig en vertrouwd

Sylvana is een rustige en prettige psycholoog die ik iedereen kan aanbevelen. Ze neemt de tijd en bekijkt per thema/probleem wat de beste aanpak is. Zo heeft zij mij behandelt met de wondere wereld van emdr en hypnotherapie. Heel prettig en goed.

Rustig en praktisch

Ik heb fijne gesprekken gehad met Sylvana Koene, met de rust en ruimte om hier zelf richting aan te geven. En praktische handvatten van haar om er zelf mee aan de slag te gaan. Het heeft me veel inzicht gegeven!

zeer prettig en vertrouwd loopbaancoaching traject met Marian

Zeer fijn en inhoudelijk loopbaancoaching traject gedaan met Marian. Met gedegen testen als uitgangspunt en goede, verrassende en vertrouwde vervolgsessies tot een voor mij zeer goed resultaat gekomen.

Magisch

Kim Wolterink | Ik had al eerder gehoord over emdr, dat zelfs sceptici erin geloofden. Het is zo'n bijzonder traject voor me geweest. Elke sessie was intens, met verschillende uitwerkingen. Direct verlicht, super verdrietig, mat, moe. Met Kim had ik een klik, ik was blij dat ik dit traject bij haar mocht doen. Ik denk dat dat ook wel belangrijk is, een klik. Ze heeft me geweldig geholpen, door met veel passie dit met me aan te pakken. Zo eerlijk en open, soms hard confronterend, dan weer zacht. Echt geweldig. Bedankt. Met heel m'n hart.

Uitstekend, doelgericht en vooral uiterst plezante begeleiding van mijn loopbaancoach Marian Visser!

Marian Visser is een ontzettend goede loopbaancoach die je gelijk op je gemak laat voelen. Door haar uiterst professionele en persoonlijke aanpak komt ze snel naar de kern van wie je bent, wat je wil en in welke richting je heen moet gaan. Mijn gesprekken met haar waren altijd fijn en ik keek er iedere keer weer naar uit. Door haar heb ik een baan gevonden waar ik me goed in voel en waar ik ook veel perspectief in kan zien. Naast het loopbaancoach gedeelte heeft zij mij ook op persoonlijk vlak veel mee kunnen geven en zit ik ook veel beter in mijn vel. Als je er zelf even niet uit komt en je weet niet wat je moet doen met je carrière raad ik je aan om contact op te nemen met Marian, je zult er zeker geen spijt van hebben!

Uitstekende behandeling met goed resultaat

Professionele therapie die mij dieper zelfinzicht heeft gegeven & acceptatie van bepaalde karaktereigenschappen. Met het resultaat kan ik absoluut verder. Ik vond de therapeute prettig, intelligent en professioneel.

Eindelijk van mijn wespenangst af met hulp van Sylvana!

Sylvana Koene heeft mij op een fijne, goede en praktische manier kunnen helpen met mijn wespenangst, en met succes. Ik voelde me bij haar op mijn gemak en begrepen. Eindelijk kan ik weer genieten van de zomer.

Absolutely satisfying

Sylvana Koene is an excellent psychologist, she supported me with extreme professionalism, making me feel very serene and confident. I loved her approach, suggestions, the way she succeed to let you express yourself and see things from another point of view. Highly recommended!

• Would you recommend us? Yes

Ratelt maar door en luistert niet echt.

Ratelt maar door en luistert niet echt. Staat niet boven de stof.

De spiegel voor gehouden

Een jaar heb ik bij Kim gesprekken gehad van wekelijks tot soms met drie maanden er tussen. Alles kon op eigen behoeftes ingepland worden. Kim luistert goed maar kan ook de spiegel voor houden en je laten inzien in wat voor patroon je beland bent. De combinatie van EMDR maar daarnaast lichaamsbewuste oefeningen hebben mij geholpen echt tot de kern te komen. Iets waar ik anders snel mijn gedachten kon verliezen.

Ik ben enorm fijn geholpen met de hulp van Marian!

Samen met Marian ben ik opzoek gegaan naar mijn kwaliteiten, talenten en interesses. Hier kwamen hele interessante resultaten uit. Hierna hebben wij samen gekeken hoe ik dit bij mijn werkgever kon aangeven en hebben wij deze gesprekken ook samen voorbereid. Mijn werkgever reageerde heel positief waardoor ik nu weer heel veel zin in de toekomst heb! Ik voelde mij erg op mijn gemak bij Marian.

Marian weet als geen ander een spiegel voor te houden zonder oordeel

Marian zorgde vanaf het begin door een open houding en pragmatische aanpak voor een goede setting om zaken bespreekbaar te maken. Hierbij weet ze heel goed door te vragen en daardoor jezelf inzichten te geven. Dit alles doet ze met veel respect en zonder oordeel.

Levensveranderende therapie

De relatie therapie die mijn vriend en ik hebben gevolgd bij Leonoor is levens veranderend geweest. We begonnen er aan midden in een crisis, beide onzeker, gekwetst, deels sceptisch maar vanaf de aller 1e sessie was er al de nodige rust ontstaan. Met hard werken (want dat is het), de emotionele en ook praktische steun hebben we langzaam oude patronen doorbroken, vervelende traumas een plek gegeven en geleerd om in te zien hoe belangrijk open en liefdevolle communicatie is. Dit alles ook met een flinke dosis nuchterheid en humor van Leonoor. Waar wij beide erg veel behoefte aan hadden. De therapie heeft onze relatie gered en niet alleen dat, de relatie is beter dan we ooit hadden gehoopt.

Hard werken, maar er sterk uitkomen!

Leonoor is een zeer getalenteerd, begripvol en ervaren (relatie)psycholoog! Niet alleen heeft zij onze relatie sterker gemaakt, maar ook ons als persona heeft zij ons geholpen om meer inzicht te krijgen in onszelf! Ze zegt waar het op staat en is absoluut geen geiten wollen sok! Ze denkt mee en neemt haar eigen ontwikkelingen (ontwikkelingen in de psychologie) mee in het proces. Dit werkt verfrissend! Wij kijken terug op een fijne periode waarin wensen en behoefte altijd voorop heeft gestaan! Alleen maar lof voor deze bijzondere vrouw! Bedankt!!!

Goed bereikbaar , duidelijk en fijne service.

Hele fijne ervaring gehad . De sessies met Sylvana hebben me erg geholpen , veel flexibiliteit , gerichte aanpak en handvaten waar ik mee vooruit kan . De mogelijkheid om tijdens een sessie zelf aan te geven waar mijn behoefte lag en de daarop volgende oefeningen maakten dat er echt resultaat geboekt werd . Vind lichaamstherapie een fijne vorm en kan dit zeer aanraden .

Goede service en fijne psychologen.

Ik ben goed geholpen. Kim (Wolterink) is erg fijn om mee samen te werken en speelt goed in op je behoeften. De combinatie met lichaamsgerichte therapie spreekt mij erg aan.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

Heel prettig contact en invoelend vermogen. De sessies vond ik transformerend en inzichtelijk.

• Ik heb ervaring met: EMDR therapie

• Ik heb ervaring met: Verlies en rouwverwerking

Tevreden!

• Ik heb ervaring met: Stress en burn-out

• Ik heb ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Carien Brals is een zeer kundige, professionele en fijne psycholoog die snel tot de kern kan doordringen. Carien is echt betrokken en heeft een goed gevoel voor humor. Kortom ik kan Carien echt aanraden.

• Ik heb ervaring met: Traumaverwerking

Heel erg tevreden over een loopbaancoachings traject bij Marian Visser. Ze is deskundig, duidelijk in de communicatie, bereidt zich heel goed voor op de gesprekken, sluit goed aan en kan snel schakelen. Heeft ook humor en zet zich goed voor je in. Het is niet altijd even prettig of makkelijk de zaken eens op een rijtje te zetten maar het helpt als je dat samen doet met een coach als Marian.

• Ik heb ervaring met: Loopbaan- en personal coaching

Psycholoog Kim is ervaren en kundig. Zij heeft vakkennis. Haar theoretische kennis deelde ze met mij, waardoor ik beter inzicht kreeg in hetgeen er aan de hand was. Met behulp van huiswerkopdrachten kon ik praktisch aan de slag. Kim zorgde ervoor dat ik mij veilig voelde en mij volledig open kon stellen voor de therapie.

• Effectiviteit

Het traject bij Esther heeft mij veel inzichten gegeven over mijzelf. Ik kwam bij haar op een moment dat ik vast liep zowel op werk als persoonlijk vlak en veel last had van spanningen. Esther heeft mij doen inzien waar deze spanningen door kwamen. Ze heeft veel kennis van HSP en heeft mij door haar sessies en oefeningen, handvaten gegeven waar ik heel veel aan heb gehad en nog steeds aan heb. Esther heeft een persoonlijke en gevoelsmatige aanpak, wat ik erg fijn vond en voor mij ontzettend goed heeft gewerkt. Nogmaals ontzettend bedankt Esther!

• Ik heb ervaring met: Hoogsensitief / HSP

Over Psycholoog Amsterdam

Psycholoog Amsterdam is een samenwerkingsverband van aangesloten zelfstandige gekwalificeerde (gz-) psychologen en psychotherapeuten die ieder een eigen beroepsvereniging hebben met de daarbij behorend kwaliteitsstatuut. Wij zijn er voor u en kunnen u helpen met diverse uiteenlopende klachten/problemen.