Good place to take care of yourself!

I had a very pleasant experience with Sylvana. High professionalism, and great location!

Een fijne psycholoog die je verder helpt

De behandelingen bij Martijn hebben mij erg geholpen. Ik raad hem zeker aan.

Ik kwam met een hulpvraag bij Sylvana Koene omdat ik in mijn eentje even niet verder kwam. Zij heeft mij echt geholpen. Ik voelde mij begrepen en kreeg precies dat zetje wat ik nodig had om verder te komen.

Een fijne vakbekwame psycholoog

Ik had hulp gezocht met een bepaald doel. Vrij kort na de start van de gesprekken, kreeg mijn leven een totaal andere wending. Martijn Ruiter heeft een grote bijdrage geleverd om mij overeind te helpen in een zeer moeilijke periode. Ik voelde mij gehoord en begrepen, geholpen door zijn adviezen en hij kreeg mij met zijn humor, zelfs aan het lachen tijdens de huilbuien door.

Very happy with my sessions

I saw dr Sjana Holloway and she guided me through dealing with the loss of my father as well as work on my self esteem. I saw the effects of her sessions right away as after the first session, my sleep improved significantly. Seeing her was one of the best things I did for myself!

Enorm prettig contact met psycholoog Arnoud

De psycholoog luistert goed, geeft bruikbare tips en heeft veel humor. Dit maakte het contact enorm prettig en fijn. Na 11 sessies durf ik te zeggen dat ik positief veranderd ben en genoeg handvatten heb gekregen om mijzelf de komende tijd te ontwikkelen.

Een therapeut met veel expertise en empathie

Mijn ervaring bij Josien was zeer prettig en nuttig. Ze heeft veel kennis over het type klachten, en heeft mij zeer goed geholpen. Bekwame therapeut!

Invoelend, niet-oordelend en veelzijdig

Ik vond mijn 11 sessies met Sylvana erg fijn. Ze luistert goed, is niet oordelend en voelt erg goed aan waar ik zit. Ze heeft ook veel verhelderd door dingen waar ik mee zat te duiden waardoor ik mezelf beter begrijp. De EMDR is een mooie en effectieve aanvulling bij de gesprekken. Ook de lichaamsgerichte aspecten vond ik heel waardevol. Hierdoor kreeg ik meer zicht op de wisselwerking tussen lichaam en geest en hoe dat in mijn geval uitpakt, met wat eenvoudige oefeningen om hier verder mee te gaan.

Heeft me super goed op weg geholpen!

Heel blij met de hulp van Josien. Gaf me goed zelfinzicht en manier om anders naar mijn situatie te kijken en daarmee zat ik weer op de rit!

Begripvol sturend naar een juiste oplossing!

Bij Sylvana kreeg ik het idee met een half woord begrepen te worden. Door suggesties en oefeningen ben ik zeer goed op weg geholpen om weer om te kunnen gaan met de uitdagingen die ik tegen kom in het leven. Ik zou haar aan iedereen aanraden.

Great support, positive energy and experience

I had a great experience working together with Mirjam who is kind, understanding and has a good sense of humour! Our journey together has been insightful and rich. Thank you Mirjam!

Fijne psycholoog die je verder helpt

Therapie bij Sylvana heeft mij erg geholpen met mijn proces. Ik raad haar erg aan !

Een leerzaam traject met openheid en humor!

Kitty stelde kritische vragen, bracht luchtigheid in de gesprekken door humor en zorgde voor een vertrouwde en open sfeer waardoor ik echt mezelf kon zijn. Haar open en directe manier van communiceren vond ik erg fijn.

Van harte aanbevolen

De 11 sessies die ik heb gehad met Sylvana waren voor mij ondersteunend en leerzaam. De combinatie van o.a. luisteren, feedback, tips, mediaties, EMDR hebben zeker bijgedragen aan het bevorderen van mijn herstel. Dat ze soms ook haar eigen levenservaring deelde, maakte dat ik een authentieke menselijke verbinding heb ervaren. Ik ben erg dankbaar dat Sylvana op mijn pad is gekomen en kan haar van harte aanraden.

Sylvana, mijn steun en toeverlaat de laatste maanden!

I found her to be kind, patient, totally non judgemental and very understanding. She explained things in a way that was simple to follow and always had an answer to my questions. She helped me no end!

Fijn, betrokken en veilig

Het contact met Mirjam was goed en betrokken. Zij kon mij op een prettige manier helpen. Elke sessie bracht mij een beter begrip van mijzelf in relatie tot mijn omgeving. Ik heb meer vertrouwen en overzie het nu beter. Dank!

Erg goede ervaringen met Sabine

Mijn gesprekken met Sabine heb ik als erg prettig en waardevol ervaren. De combinatie van goed kunnen luisteren, het serieus nemen van de onderwerpen die ik wilde bespreken én overduidelijk een hoop kundigheid in de vorm van ervaring, wijsheid en kennis, zorgden ervoor dat de sessies veel hebben opgeleverd. Kortom, ik kan Sabine zeker aanbevelen als psycholoog!

Prettig.

Mijn ervaring met Psycholoog Amsterdam is erg positief. Ik kon snel een afspraak maken en ben goed geholpen. Mijn psychologe, Carmen Norde, was erg vriendelijk en zorgde meteen voor een prettige sfeer. Ik heb onze sessies dan ook altijd als gezellig ervaren. Het belangrijkste wat ik heb geleerd tijdens mijn traject bij Carmen is om mijn 'problemen' op een andere manier te benaderen. Dit heeft mij veel ruimte gegeven.

Super! Vertrouwd, praktisch en rustig

Sylvana is een rustige en prettige psycholoog waar je je meteen vertrouwd voelt. Ze neemt de tijd, veroordeelt niets, bekijkt welke aanpak het beste bij je werkt en laat je dingen van een andere invalshoek zien. Persoonlijk heb ik veel gehad aan emdr en daarnaast heeft ze me erg geholpen met andere handige tools en suggesties die me ook op andere vlakken zeer helpen. Ik was op zoek naar professionele hulp op bepaalde vlakken waar ik niet uitkwam. Op aanraden van iemand anders ben ik bij Sylvana begonnen en is elke reis vanaf Alkmaar absoluut de moeite waard geweest.

Fijn, vertrouwd, persoonlijk

Het contact met Carien heb ik als heel prettig en betrokken ervaren. Ze kwam elk gesprek altijd terug op wat we als laatste hadden besproken, waardoor ik echt het gevoel kreeg dat ze ondanks haar hoge werkdruk de tijd voor me nam en echt op de hoogte was van wat er speelde. Ik zou zeker terugkomen!

Good experience and treatment

I had a truly good experience during all the sessions I had with Sabine Oenema at the practice. I always felt comfortable, at ease and understood. Sabine helped me to focus during the whole process. I appreciate her support, the experience and knowledge she provides. I would strongly recommend her.

Mirjam heeft me goed geholpen in onze sessies.

In een aantal sessies heeft Mirjam me goed geholpen met hetgeen waarvoor ik kwam. Het geeft veel duidelijkheid en methodes om zelf mee verder te gaan. Veel dank!

Zeer waardevolle sessies gehad bij Carmen.

Carmen heeft mij heel erg het gevoel gegeven dat wat er ook was, het er mocht zijn. Zonder oordeel luisterde zij naar mij en straalde veel rust en vertrouwen uit. Dit gaf mij de mogelijkheid om een trauma te verwerken met EMDR. Mocht ik ooit nog psychologische hulp nodig hebben, ga ik zeker terug naar Carmen.

Uitstekend! Prettig, veilig en vertrouwd

Sylvana is een rustige en prettige psycholoog die ik iedereen kan aanbevelen. Ze neemt de tijd en bekijkt per thema/probleem wat de beste aanpak is. Zo heeft zij mij behandelt met de wondere wereld van emdr en hypnotherapie. Heel prettig en goed.

Rustig en praktisch

Ik heb fijne gesprekken gehad met Sylvana Koene, met de rust en ruimte om hier zelf richting aan te geven. En praktische handvatten van haar om er zelf mee aan de slag te gaan. Het heeft me veel inzicht gegeven!

Over Psycholoog Amsterdam

Psychologen Amsterdam is een samenwerkingsverband van aangesloten zelfstandige gekwalificeerde zorgprofessionals. Met name GZ-psychologen, klinisch psychologen en psychotherapeuten die zijn aangesloten bij een beroepsvereniging en in het bezit zijn van een kwaliteitsstatuut. Wij zijn er voor jou en kunnen je helpen met uiteenlopende klachten/problemen.