Vakkundige organisatie

Vakkundige organisatie die problemen uiteindelijk weet op te lossen. Soms is meer communicatie en activatie hiervoor nodig.

Zeer goede ervaring met Traas Eindhoven

De medewerker zocht net zolang totdat de oorzaak van ons probleem (stank- en geluidsoverlast) was gevonden. Andere bestrijders kijken even, strooien gif en zijn weg. Inmiddels hebben ze goed geadviseerd. Wij zijn zeer tevreden!

• Vestiging: Traas Midden-Brabant
  • Waar kent u ons van? Google

Positieve ervaring op gebied van flexibiliteit, communicatie en controles.

Zie bovenstaand.

gewoon goed

zie boven

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Limburg (Roy Ewalts)
  • Waar kent u ons van? Advertentie/reclame

vreselijk

Ik heb het niet over de jongeman die kwam i.v.m. vangen van mollen in mijn tuin/zetten van mollen klemmen. Het vreselijke is het idiote bedrag wat daarvoor gerekend wordt. Er werden 2 klemmen gezet. De jongeman is zeker niet langer dan een kwartier bezig geweest. Bij navraag bleek dat ik een tweede bezoek; het ophalen van de klemmen opnieuw moest betalen. Heb getracht mijn onvrede telefonisch te bespreken. Ik kan mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik zo stom ben geweest met deze firma in zee te gaan. Dacht dat het inclusief 'ophalen van de klemmen was. Er staan prachtige filmpje over het hoe en wat op "YOUTUBE". Er is bij mij niets gevangen, maar als er weer een molshoop ontstaat in mijn tuin doe ik het met mijn 70 jaren ZELF Marijke

• Waar kent u ons van? Google

Goedemorgen mevrouw, Heel spijtig dat u een probleem heeft met ons bedrijf. En dat deze naar uw mening niet voldoende oplossing heeft geboden. U spreekt in uw reactie dat u onze service niet goed vind door wat betreft de oplossing die wij bieden. Wij proberen altijd heel duidelijk te zijn naar de klant toe als het gaat om de kosten. Zo melden wij altijd telefonisch en nog een bevestiging via de mail op 02-03-2020 09:42 uur over deze kosten. U schakelt een professioneel bedrijf in. Waarbij altijd kosten worden gemaakt. Zo rijden ook onze auto's niet op water en werken onze medewerkers niet op vrijwillige basis. U kunt zeker zelf de klemmen plaatsen. Maar volgens de wetgeving kunnen wij ook niet anders dan een klem plaatsen bij u in de tuin. Dan is het nog maar de vraag of de mol hier nog zit. Kunnen helaas ook niet wachten op de mol totdat hij terug komt. Daarvoor moeten wij ook terug komen om te controleren. Wij proberen iedere klant naar behoren te helpen. En u zeker ook tevreden te houden. Daarbij hopen wij dan ook dat we u een beetje duidelijkheid hebben kunnen geven over de zaak. Deze score welke u ons geeft vinden wij niet echt passend gezien wij van te voren een duidelijke prijs aan u doorgegeven hebben. Hoop dat wij u nu een duidelijk antwoord hebben gegeven. Mocht u nog vragen hebben kunt u dit altijd aan ons stellen. Met vriendelijke groeten, Traas Ongediertebestrijding WebCare

Super geholpen!

Mailtje gestuurd voor het maken van een afspraak volgende dag werd ik gelijk gebeld voor ons probleem door te spreken, werd beloofd om gelijk te laten bellen door de planning paar uurtjes later afspraak in kunnen plannen. Afgelopen vrijdag zijn ze langs geweest voor de zilver/papiervisjes. Aardige man die bij ons langs kwam legde goed uit wat hij ging doen en wat dit deed met ons probleem. Tot nu tot geen beestjes meer gezien! Wij zijn dan ook zeer tevreden!

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Zuid-Holland (Peter Traas)

Goede ervaringen

• Vestiging: Traas Limburg

Zeer goeie service

Goed geholpen Zeker een aanrader

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Limburg (Roy Ewalts)

Voldoende ontzortgt.

• Waar kent u ons van? Internet

Onvoldoende (zowel de behandeling als de klachtafhandeling daarna)

Een medewerker van de Traas Ongediertebestrijding (locatie Zuid-West) heeft een behandeling met insecticide uitgevoerd op de zolderverdieping van mijn woning vanwege overlast van klustervliegen. Inmiddels is het drie weken na de behandeling (deze heeft overigens bijna €200,- gekost voor een half uur werk), maar er is nog steeds overlast van klustervliegen op de zolderverdieping. Deze komen binnen langs kieren en naden binnen en dit zijn juist de plekken die zouden zijn ingespoten met insecticide. Het is mij niet duidelijk of dit komt doordat er niet op de juiste plekken is gespoten, er onvoldoende insecticide is gebruikt of dit komt doordat Deltasect in plaats van NoFly is gebruikt. Deltasect is volgens de certificeringsgegevens van het middel eigenlijk geschikt voor kruipende insecten, terwijl NoFly (Alfa-Cypermethrin) juist geschikt is voor vliegende insecten. NoFly was volgens de medewerker van Traas echter op, waardoor Deltasect gebruikt is. De afgelopen weken heb ik hierover een aantal maal contact opgenomen met Traas en een klacht ingediend. Dit heeft slechts de reactie opgeleverd, dat mijn klacht intern behandeld wordt. Sindsdien (ruim anderhalve week geleden) niets meer gehoord van Traas, ondanks dat ik de klacht opnieuw heb ingediend. Niet alleen de kwaliteit van de geleverde dienst is onvoldoende, maar er wordt door Traas dus ook niets ondernomen om tot een oplossing te komen. Ik zou daarom willen adviseren om geen gebruik te maken van Traas.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Internet

Veel last van mieren gehad en dat was vrij snel verholpen

• Waar kent u ons van? Vrienden, kennissen en/of familie

Een goed ongedierte bestrijder met kennis van zaken.

Mijn ervaringen zijn erg goed in zijn algemeen en over de gehele linie.

• Waar kent u ons van? N.v.t.

De firma Traas heeft ons van onze hardnekkige muizenplaag afgeholpen.

In ons pand in Amsterdam Zuid Oost hadden wij erg veel last van muizen. Dankzij de ongediertebestrijding van de fa. Traas en de nuttige adviezen is de muizenplaag op dit moment volledig onder controle. Het is wel belangrijk om de adviezen te blijven opvolgen en niet te laten "versloffen" anders zijn ze heel snel weer terug.

Goed , geen ongedierte meer

Goed , geen ongedierte meer

Goeder ervaren medewerkers

Prima bedrijf mer ervaren en vriendelijke medewerkers, werken al jaren met dit bedrijf.

• Waar kent u ons van? N.v.t.

vriendelijk, deskundige mensen, geen flauwe kul

sinds Jan hier komt geen beest meer gezien behalve onze eigen beesten

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Noord-Holland (Jan Rus)

Langzaam

4 weken geleden een factuur opgevraagd van dit boekjaar. 6 belletjes verder en eindelijk reactie gekregen dat deze factuur niet meer beschikbaar is. Overigens is de medewerker welke hier de metingen doet erg vriendelijk en doet goed zijn werk. Het hoofdkantoor maakt er een rommel van.

UItstekend

Altijd duidelijk en correct, word goed meegedacht

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Noord-Holland (Jan Rus)

uitstekend

klantvriendelijk en kundig

• Vestiging: Traas Noord-Nederland

Zeer beperkte communicatie

Het contact met onze onderhoudsman verloopt zeer moeizaam. We proberen dit op te pakken maar dat gaat erg moeilijk. Slaat hele stukken van het pand over. Er is geen overleg. Veranderd op eigen inititatief en zonder overleg plan van aanpak. Waardoor er in een winkel ineens klemmen staan. De gevangen muizen hierin gaan stinken. Vallen staan op plekken waar medewerkers ook met hun handen op en in zitten. Niemand was er van op de hoogte gesteld. Er is totaal geen overleg geweest.

• Algemene indruk
  • Bereikbaarheid (telefonisch) N.v.t.
  • Vestiging: Traas Midden- Nederland

Wespen en meer wespen

er kwam een week na bellen iemand langs. hij was er misschien 3 minuten. spoot wat poeder. dat is dan 85 Euro. het hielp niets want het aantal wespen nam alleen maar toe. ik belde weer. en werd zeer onvriendelijk weggezet door een telefoniste. de eigenaar van het huis vertrok maar. te gevaarlijk om nog in de tuin te komen of zelfs maar een deur open te doen. dank u wel Trias. wat denkt u hier zelf van ???

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Slecht

Vlooien in huis na vertrek huisdier. Peper dure rekening en geen resultaat. Geen eenduidig advies. Dit is de eerst en laatste keer dat ik Traas ongedierte bestrijding heb gevraagd voor hun "diensten". IK voel me bekocht. Garantie tot aan de deur.

Vakkundig, vriendelijk, snel en goede service

Vliegen overlast binnen. Na telefoontje werd geregeld dat dezelfde dag nog iemand zou komen En.... Duidelijke afspraak over de kosten. Deskundig geholpen en zelfs een tweede keer langsgekomen. Terwijl er toen niets aan de hand bleek te zijn! Vliegen zijn nog steeds weg en hopelijk blijven ze weg. Anders bel ik zéker TRAAS wéér

Uitstekende service, zeker aan te bevelen

We hadden 2 wespennesten. Donderdag gebeld, vrijdag staat Traas er. Op hetzelfde moment dat in Gilze Rijen (60 km verderop) de hoogste temperatuur ooit wordt gemeten, trekt de man zonder problemen zijn pak aan, klimt naar de nok van het dak en spuit de boel grondig in. Ook het andere nest is geen probleem. Een paar uur later is er al geen wesp meer te zien, en nu 3 dagen later nog steeds niet. Vriendelijke en beleefde man. Helemaal goed. Die mensen met die slechte reviews moesten zich misschien eerst eens zelf in hun probleem verdiepen: weet ik de in/uitvliegopening te zitten, zijn het geen Franse Veldwespen (die de moeite van het bestrijden niet waard zijn) of bijen die je niet mag en wil bestrijden, enz. Zaniken over voorrijkosten slaat nergens op, je moet blij zijn dat dit het enige is dat je hoeft te betalen als de bestrijder niets kan doen. Want als hij wel wat doet betaal je dus géén voorrijkosten, dat is pas netjes!

Ik heb dit bedrijf 2x laten komen voor 2 verschillende wespen nesten Ze zijn deskundig en weten wat ze doen Vriendelijke mensen leggen dingen goed uit Aan mij hebben ze er een klant bij Top ga zo door