Vriendelijk personeel. Slechte service

Had gebeld voor een wespennest, afspraak maken ging vlot. Bleek een bijennest te zijn. Snap dat ze daar niks mee kunnen doen. Maar voor 5 minuten er naar kijken wel het volle bedrag van 70 euro rekenen slaat nergens op. Begrijp dat het niet gratis is maar dit is wel prijzig voor een advies om een imker te bellen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Muizen, ik had ze.... maar een vriendelijke man van Traas heeft wat plekken dichtgezet en tot nu heb ik ze niet terug gezien. Bedankt Bart, pluim voor jou.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enkel het directe personeel is betrouwbaar!

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Houtworm bestrijding laten uitvoeren door dit bedrijf. Hele fijne ervaring. Vanaf het eerste telefoontje duidelijk in de communicatie en werkwijze. Bedankt!

• Vestiging: Traas Noord-Nederland

Last van vliegjes in de kruipruimte. Zeer duidelijke uitleg via telefoon gehad. Nadat ik de lekkage heb verholpen zijn ze langsgekomen om te bestrijden. Super tevreden. Het probleem is verholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gebeld, last van wespen. Telefonisch al een drama. Er zit een wespennest op de vliering de bestrijder ziet het. Zegt dat hij er nieg bij kan. Doet NIETS! Rekening van €65,- Waar slaat dit op 😡😡😡 Zelden zo'n achterlijk bedrijf gehad

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vreselijk hoe ik te woord ben gestaan! Wij belde donderdag op we zouden terug gebeld worden want de persoon aan de telefoon kon niet in de agenda.. alle begrip! Vrijdag middag nog niets gehoord, wij ander bedrijf gebeld ... allebei werken na werk kom ik thuis en het muizen bedrijf staat aan de deur, oh zegt mijn zoon, jullie zijn vanmiddag al geweest toch? Traas bakjes onder de plint gevonden door de andere bestrijdings maatschappij, ik heb gelijk gebeld kreeg tw horen, jaaa we konden langs komen zijn we gewoon op goed geluk gegaan, ik uitgelegd dat ik een ander gebeld had omdat wij niets meer hoorde aangeboden de 3 plastic bakjes terug te geven, nee was oké, ze zouden nog even contact op nemen om te vragen hoe en wat.. ik heb 3 x gemaild en gebeld niks meer gehoord, word ik toch net gebeld door een 'meneer' die zei, ja een beetje onenigheid over een rekening vertel, ik doe mijn woord, en krijg een hou je bek en word in mijn oor opgehangen! Nog noooooooit mee gemaakt zoiets!!! Terug gebeld hele aardige mevrouw die mij vertelde van niks te weten vraagt even aan de des betreffende 'meneer' hoe en wat, hij zei ik bel straks weer, nee bedankt.. als je niet als een volwassen persoon een gesprek kan voeren maar als een klein boos kleutertje ophangt hoef je niet meer terug te bellen!! Ik zou het bedrijf nooit aanraden.. zeer slechte zaak dit!

• Vestiging: Traas Zuid-Holland

Al jaren een tevreden klant

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte ervaring met vlooien bestrijding! Geven allemaal andere adviezen vragen mega hoge bedragen en zitten nog met een vlooienplaag! Behandelen niet de poppen maar alleen de volwassen vlooien die tevens ook niet dood gaan. Zeker NIET aan te bevelen!

• Vestiging: Traas Zuid-Holland

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In het begin liep het planningtechnisch niet helemaal vlot. Daar zijn nu goede afspraken over gemaakt.

Ga zo door!!!

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Nelson, bedankt voor het meedenken bij de garages aan de Handelstraat in Eerbeek en de nette afhandeling mbt de factuur.

• Vestiging: Traas Midden- Nederland

De ongediertebestrijdingsdienst was zondag dringend nodig i.v.m. een gevaar opbrengende wespenkolonie. De politie was gelukkig wel bereikbaar en een hulpvaardige meldkamer kwam met een 24/7 bereikbaar telefoonnummer. De gemeente moet ons nog terugbellen, maar het hoeft niet meer. Maandagochtend om 9 uur stond een verdelger van de firma Traas op de stoep en binnen een paar uur was het huis veilig, tegen acceptabele kosten. Niet dankzij de gemeente dus.

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Prima service en deskundige medewerkers. Doen wat ze zeggen, gewoon top.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We wilden info over een roofvogel op lange steel om onze kersenbomen te beschermen tegen vogelvraat. Kostte 2 telefoontjes en 4 dagen om uiteindelijk terug gebeld te worden. Vogel gekocht. Kosten incl 180 euro. Na 2 dagen steel stuk. Gebeld naar traas. Zou terug gebeld worden. Tot vandaag heb ik ze nog niet gehoord. Ondertussen is ook de vogel kapot gewaaid. Ik bespaar mezelf de moeite om weer traas te bellen. Je hoort toch niks terug. Rekening betalen en nooit geen zaken meer doen met dit flut bedrijf.

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Klantvriendelijk en deskundig Binnen 1uur was Jeroen bij ons, direct de situatie bekeken. Heel fijn dat jullie ons zo snel hebben kunnen helpen met de wespennest!!👍👍👍

• Vestiging: Traas Midden-Brabant

2 sterren: slechter dan verwacht

Bedrijf gevraagd voor rattenbestrijding. Weinig kennis op dit gebied, gevolg amper resultaat. Wel per bezoek een stevige rekening. Uiteindelijk gestopt op ons verzoek, zonder resultaat.

2 sterren: slechter dan verwacht

ik laat me er verder niet over uit....ben 181 euro armer en nog steeds riool vliegje´s in huis...had tenminste verwacht dat ze nog een keer gif onder de vloer kwamen spuiten gezien ze niet dood zijn.Maar volgens de telefonist was het onze schuld en er is een kapotte leiding onder de vloer bla bla bla Jammer heel jammer.!!!

• Vestiging: Traas Noord-Nederland

Over het algemeen goed. Rondom het onderhoud van UV lampen was wel met regelmaat sprake van misverstanden omdat de frequentie van onderhoud kennelijk afwijkt van wat bij Traas standaard is.

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Prettig, werknemers erg vriendelijke en behulpzaam.

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Bij thuiskomst na een lange warme werkdag onaangenaam verrast door heel veel kruipende en vliegende beestjes in de woonkamer. Erg fijn dat tijdens een mooie zomeravond Traas toch meteen bereikbaar was en me na het opsturen van een foto meteen duidelijk advies gaf: Het 'beestje" de veranderlijke boktor- bleek mijn mandje openhaardhout zeer interessant te vinden. Advies : Hout naar buiten en even goed stofzuigen. Probleem opgelost! Zonder chemische zooi en....zonder dure rekening! Top! Dankjewel Peter!

• Vestiging: Traas Midden-Brabant

graag e-mail adres aanpassen naar ronald.moorman@waterlogic.nl

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Een goed en deskundig bedrijf.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Geen toelichting