Slecht

Vlooien in huis na vertrek huisdier. Peper dure rekening en geen resultaat. Geen eenduidig advies. Dit is de eerst en laatste keer dat ik Traas ongedierte bestrijding heb gevraagd voor hun "diensten". IK voel me bekocht. Garantie tot aan de deur.

Vakkundig, vriendelijk, snel en goede service

Vliegen overlast binnen. Na telefoontje werd geregeld dat dezelfde dag nog iemand zou komen En.... Duidelijke afspraak over de kosten. Deskundig geholpen en zelfs een tweede keer langsgekomen. Terwijl er toen niets aan de hand bleek te zijn! Vliegen zijn nog steeds weg en hopelijk blijven ze weg. Anders bel ik zéker TRAAS wéér

Uitstekende service, zeker aan te bevelen

We hadden 2 wespennesten. Donderdag gebeld, vrijdag staat Traas er. Op hetzelfde moment dat in Gilze Rijen (60 km verderop) de hoogste temperatuur ooit wordt gemeten, trekt de man zonder problemen zijn pak aan, klimt naar de nok van het dak en spuit de boel grondig in. Ook het andere nest is geen probleem. Een paar uur later is er al geen wesp meer te zien, en nu 3 dagen later nog steeds niet. Vriendelijke en beleefde man. Helemaal goed. Die mensen met die slechte reviews moesten zich misschien eerst eens zelf in hun probleem verdiepen: weet ik de in/uitvliegopening te zitten, zijn het geen Franse Veldwespen (die de moeite van het bestrijden niet waard zijn) of bijen die je niet mag en wil bestrijden, enz. Zaniken over voorrijkosten slaat nergens op, je moet blij zijn dat dit het enige is dat je hoeft te betalen als de bestrijder niets kan doen. Want als hij wel wat doet betaal je dus géén voorrijkosten, dat is pas netjes!

Ik heb dit bedrijf 2x laten komen voor 2 verschillende wespen nesten Ze zijn deskundig en weten wat ze doen Vriendelijke mensen leggen dingen goed uit Aan mij hebben ze er een klant bij Top ga zo door

Klantgericht met begrip voor de situatie. Deskundige bestrijding. Zeer vriendelijke medewerker(s)!

Wij zijn erg tevreden!

heel goede service

Aardige jongen. Gaf ons bruikbare tips.

Geweldig!

Wij zijn zeer netjes geholpen bij het verwijderen van een wespennest. Op zaterdagavond te woord gestaan , maandag een afspraak gemaakt en dinsdag hebben ze het nest bestreden. Van te voren wisten we wat het ging kosten en een bevestigingsmail was ook prettig. Alles perfekt geregeld!

Snelle reactie en behandeling Vriendelijk,nette sociale man. Geeft duidelijke tips en behandelplan. Hopelijk nu van probleem af. Geen verassingen qua betaling achteraf. Van tevoren al besproken

Vriendelijk personeel. Slechte service

Had gebeld voor een wespennest, afspraak maken ging vlot. Bleek een bijennest te zijn. Snap dat ze daar niks mee kunnen doen. Maar voor 5 minuten er naar kijken wel het volle bedrag van 70 euro rekenen slaat nergens op. Begrijp dat het niet gratis is maar dit is wel prijzig voor een advies om een imker te bellen.

Muizen, ik had ze.... maar een vriendelijke man van Traas heeft wat plekken dichtgezet en tot nu heb ik ze niet terug gezien. Bedankt Bart, pluim voor jou.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enkel het directe personeel is betrouwbaar!
  • Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Houtworm bestrijding laten uitvoeren door dit bedrijf. Hele fijne ervaring. Vanaf het eerste telefoontje duidelijk in de communicatie en werkwijze. Bedankt!
  • Vestiging: Traas Noord-Nederland

Last van vliegjes in de kruipruimte. Zeer duidelijke uitleg via telefoon gehad. Nadat ik de lekkage heb verholpen zijn ze langsgekomen om te bestrijden. Super tevreden. Het probleem is verholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Gebeld, last van wespen. Telefonisch al een drama. Er zit een wespennest op de vliering de bestrijder ziet het. Zegt dat hij er nieg bij kan. Doet NIETS! Rekening van €65,- Waar slaat dit op 😡😡😡 Zelden zo'n achterlijk bedrijf gehad

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Vreselijk hoe ik te woord ben gestaan! Wij belde donderdag op we zouden terug gebeld worden want de persoon aan de telefoon kon niet in de agenda.. alle begrip! Vrijdag middag nog niets gehoord, wij ander bedrijf gebeld ... allebei werken na werk kom ik thuis en het muizen bedrijf staat aan de deur, oh zegt mijn zoon, jullie zijn vanmiddag al geweest toch? Traas bakjes onder de plint gevonden door de andere bestrijdings maatschappij, ik heb gelijk gebeld kreeg tw horen, jaaa we konden langs komen zijn we gewoon op goed geluk gegaan, ik uitgelegd dat ik een ander gebeld had omdat wij niets meer hoorde aangeboden de 3 plastic bakjes terug te geven, nee was oké, ze zouden nog even contact op nemen om te vragen hoe en wat.. ik heb 3 x gemaild en gebeld niks meer gehoord, word ik toch net gebeld door een 'meneer' die zei, ja een beetje onenigheid over een rekening vertel, ik doe mijn woord, en krijg een hou je bek en word in mijn oor opgehangen! Nog noooooooit mee gemaakt zoiets!!! Terug gebeld hele aardige mevrouw die mij vertelde van niks te weten vraagt even aan de des betreffende 'meneer' hoe en wat, hij zei ik bel straks weer, nee bedankt.. als je niet als een volwassen persoon een gesprek kan voeren maar als een klein boos kleutertje ophangt hoef je niet meer terug te bellen!! Ik zou het bedrijf nooit aanraden.. zeer slechte zaak dit!
  • Vestiging: Traas Zuid-Holland

Al jaren een tevreden klant

2 sterren: slechter dan verwacht

Slechte ervaring met vlooien bestrijding! Geven allemaal andere adviezen vragen mega hoge bedragen en zitten nog met een vlooienplaag! Behandelen niet de poppen maar alleen de volwassen vlooien die tevens ook niet dood gaan. Zeker NIET aan te bevelen!
  • Vestiging: Traas Zuid-Holland

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

In het begin liep het planningtechnisch niet helemaal vlot. Daar zijn nu goede afspraken over gemaakt.

Ga zo door!!!
  • Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Nelson, bedankt voor het meedenken bij de garages aan de Handelstraat in Eerbeek en de nette afhandeling mbt de factuur.
  • Vestiging: Traas Midden- Nederland

De ongediertebestrijdingsdienst was zondag dringend nodig i.v.m. een gevaar opbrengende wespenkolonie. De politie was gelukkig wel bereikbaar en een hulpvaardige meldkamer kwam met een 24/7 bereikbaar telefoonnummer. De gemeente moet ons nog terugbellen, maar het hoeft niet meer. Maandagochtend om 9 uur stond een verdelger van de firma Traas op de stoep en binnen een paar uur was het huis veilig, tegen acceptabele kosten. Niet dankzij de gemeente dus.
  • Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Prima service en deskundige medewerkers. Doen wat ze zeggen, gewoon top.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

We wilden info over een roofvogel op lange steel om onze kersenbomen te beschermen tegen vogelvraat. Kostte 2 telefoontjes en 4 dagen om uiteindelijk terug gebeld te worden. Vogel gekocht. Kosten incl 180 euro. Na 2 dagen steel stuk. Gebeld naar traas. Zou terug gebeld worden. Tot vandaag heb ik ze nog niet gehoord. Ondertussen is ook de vogel kapot gewaaid. Ik bespaar mezelf de moeite om weer traas te bellen. Je hoort toch niks terug. Rekening betalen en nooit geen zaken meer doen met dit flut bedrijf.
  • Vestiging: Traas Zuid-West Nederland

Klantvriendelijk en deskundig Binnen 1uur was Jeroen bij ons, direct de situatie bekeken. Heel fijn dat jullie ons zo snel hebben kunnen helpen met de wespennest!!👍👍👍
  • Vestiging: Traas Midden-Brabant