Voldoende ontzortgt.

• Waar kent u ons van? Internet

Onvoldoende (zowel de behandeling als de klachtafhandeling daarna)

Een medewerker van de Traas Ongediertebestrijding (locatie Zuid-West) heeft een behandeling met insecticide uitgevoerd op de zolderverdieping van mijn woning vanwege overlast van klustervliegen. Inmiddels is het drie weken na de behandeling (deze heeft overigens bijna €200,- gekost voor een half uur werk), maar er is nog steeds overlast van klustervliegen op de zolderverdieping. Deze komen binnen langs kieren en naden binnen en dit zijn juist de plekken die zouden zijn ingespoten met insecticide. Het is mij niet duidelijk of dit komt doordat er niet op de juiste plekken is gespoten, er onvoldoende insecticide is gebruikt of dit komt doordat Deltasect in plaats van NoFly is gebruikt. Deltasect is volgens de certificeringsgegevens van het middel eigenlijk geschikt voor kruipende insecten, terwijl NoFly (Alfa-Cypermethrin) juist geschikt is voor vliegende insecten. NoFly was volgens de medewerker van Traas echter op, waardoor Deltasect gebruikt is. De afgelopen weken heb ik hierover een aantal maal contact opgenomen met Traas en een klacht ingediend. Dit heeft slechts de reactie opgeleverd, dat mijn klacht intern behandeld wordt. Sindsdien (ruim anderhalve week geleden) niets meer gehoord van Traas, ondanks dat ik de klacht opnieuw heb ingediend. Niet alleen de kwaliteit van de geleverde dienst is onvoldoende, maar er wordt door Traas dus ook niets ondernomen om tot een oplossing te komen. Ik zou daarom willen adviseren om geen gebruik te maken van Traas.

• Flexibiliteit N.v.t.
  • Snelheid N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Internet

Veel last van mieren gehad en dat was vrij snel verholpen

• Waar kent u ons van? Vrienden, kennissen en/of familie

Een goed ongedierte bestrijder met kennis van zaken.

Mijn ervaringen zijn erg goed in zijn algemeen en over de gehele linie.

• Waar kent u ons van? N.v.t.

De firma Traas heeft ons van onze hardnekkige muizenplaag afgeholpen.

In ons pand in Amsterdam Zuid Oost hadden wij erg veel last van muizen. Dankzij de ongediertebestrijding van de fa. Traas en de nuttige adviezen is de muizenplaag op dit moment volledig onder controle. Het is wel belangrijk om de adviezen te blijven opvolgen en niet te laten "versloffen" anders zijn ze heel snel weer terug.

• Vestiging: N.v.t.
  • Waar kent u ons van? Google

Goed , geen ongedierte meer

Goed , geen ongedierte meer

• Vestiging: Traas Noord-Holland

Goeder ervaren medewerkers

Prima bedrijf mer ervaren en vriendelijke medewerkers, werken al jaren met dit bedrijf.

• Vestiging: Traas Noord-Holland
  • Waar kent u ons van? N.v.t.

vriendelijk, deskundige mensen, geen flauwe kul

sinds Jan hier komt geen beest meer gezien behalve onze eigen beesten

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Noord-Holland (Jan Rus)
  • Waar kent u ons van? Google

Langzaam

4 weken geleden een factuur opgevraagd van dit boekjaar. 6 belletjes verder en eindelijk reactie gekregen dat deze factuur niet meer beschikbaar is. Overigens is de medewerker welke hier de metingen doet erg vriendelijk en doet goed zijn werk. Het hoofdkantoor maakt er een rommel van.

• Vestiging: N.v.t.

UItstekend

Altijd duidelijk en correct, word goed meegedacht

• Vriendelijkheid personeel
  • Vestiging: Traas Noord-Holland (Jan Rus)

uitstekend

klantvriendelijk en kundig

Zeer beperkte communicatie

Het contact met onze onderhoudsman verloopt zeer moeizaam. We proberen dit op te pakken maar dat gaat erg moeilijk. Slaat hele stukken van het pand over. Er is geen overleg. Veranderd op eigen inititatief en zonder overleg plan van aanpak. Waardoor er in een winkel ineens klemmen staan. De gevangen muizen hierin gaan stinken. Vallen staan op plekken waar medewerkers ook met hun handen op en in zitten. Niemand was er van op de hoogte gesteld. Er is totaal geen overleg geweest.

• Algemene indruk
  • Bereikbaarheid (telefonisch) N.v.t.
  • Vestiging: Traas Midden- Nederland

Wespen en meer wespen

er kwam een week na bellen iemand langs. hij was er misschien 3 minuten. spoot wat poeder. dat is dan 85 Euro. het hielp niets want het aantal wespen nam alleen maar toe. ik belde weer. en werd zeer onvriendelijk weggezet door een telefoniste. de eigenaar van het huis vertrok maar. te gevaarlijk om nog in de tuin te komen of zelfs maar een deur open te doen. dank u wel Trias. wat denkt u hier zelf van ???

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland
  • Waar kent u ons van? Vrienden, kennissen en/of familie

Slecht

Vlooien in huis na vertrek huisdier. Peper dure rekening en geen resultaat. Geen eenduidig advies. Dit is de eerst en laatste keer dat ik Traas ongedierte bestrijding heb gevraagd voor hun "diensten". IK voel me bekocht. Garantie tot aan de deur.

Vakkundig, vriendelijk, snel en goede service

Vliegen overlast binnen. Na telefoontje werd geregeld dat dezelfde dag nog iemand zou komen En.... Duidelijke afspraak over de kosten. Deskundig geholpen en zelfs een tweede keer langsgekomen. Terwijl er toen niets aan de hand bleek te zijn! Vliegen zijn nog steeds weg en hopelijk blijven ze weg. Anders bel ik zéker TRAAS wéér

Uitstekende service, zeker aan te bevelen

We hadden 2 wespennesten. Donderdag gebeld, vrijdag staat Traas er. Op hetzelfde moment dat in Gilze Rijen (60 km verderop) de hoogste temperatuur ooit wordt gemeten, trekt de man zonder problemen zijn pak aan, klimt naar de nok van het dak en spuit de boel grondig in. Ook het andere nest is geen probleem. Een paar uur later is er al geen wesp meer te zien, en nu 3 dagen later nog steeds niet. Vriendelijke en beleefde man. Helemaal goed. Die mensen met die slechte reviews moesten zich misschien eerst eens zelf in hun probleem verdiepen: weet ik de in/uitvliegopening te zitten, zijn het geen Franse Veldwespen (die de moeite van het bestrijden niet waard zijn) of bijen die je niet mag en wil bestrijden, enz. Zaniken over voorrijkosten slaat nergens op, je moet blij zijn dat dit het enige is dat je hoeft te betalen als de bestrijder niets kan doen. Want als hij wel wat doet betaal je dus géén voorrijkosten, dat is pas netjes!

Ik heb dit bedrijf 2x laten komen voor 2 verschillende wespen nesten Ze zijn deskundig en weten wat ze doen Vriendelijke mensen leggen dingen goed uit Aan mij hebben ze er een klant bij Top ga zo door

Klantgericht met begrip voor de situatie. Deskundige bestrijding. Zeer vriendelijke medewerker(s)!

Wij zijn erg tevreden!

heel goede service

Aardige jongen. Gaf ons bruikbare tips.

Geweldig!

Wij zijn zeer netjes geholpen bij het verwijderen van een wespennest. Op zaterdagavond te woord gestaan , maandag een afspraak gemaakt en dinsdag hebben ze het nest bestreden. Van te voren wisten we wat het ging kosten en een bevestigingsmail was ook prettig. Alles perfekt geregeld!

Snelle reactie en behandeling Vriendelijk,nette sociale man. Geeft duidelijke tips en behandelplan. Hopelijk nu van probleem af. Geen verassingen qua betaling achteraf. Van tevoren al besproken

Vriendelijk personeel. Slechte service

Had gebeld voor een wespennest, afspraak maken ging vlot. Bleek een bijennest te zijn. Snap dat ze daar niks mee kunnen doen. Maar voor 5 minuten er naar kijken wel het volle bedrag van 70 euro rekenen slaat nergens op. Begrijp dat het niet gratis is maar dit is wel prijzig voor een advies om een imker te bellen.

Muizen, ik had ze.... maar een vriendelijke man van Traas heeft wat plekken dichtgezet en tot nu heb ik ze niet terug gezien. Bedankt Bart, pluim voor jou.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Enkel het directe personeel is betrouwbaar!

• Vestiging: Traas Zuid-West Nederland
  • Flexibiliteit

Houtworm bestrijding laten uitvoeren door dit bedrijf. Hele fijne ervaring. Vanaf het eerste telefoontje duidelijk in de communicatie en werkwijze. Bedankt!

Vestiging: