Snelle reactie op telefoontje en uitstekende begeiding van mijn vader naar het ziekenhuis.

Op woensdag gebeld en hulp voor vrijdag was mogelijk. Sieteke belde me om uitgebreid te horen hoe de situatie was en koppelde ook goed terug. Omdat het 8 ipv 4 uur duurde moest zij flexibel reageren wat ze heeft gedaan.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Beste Myra, Sieteke is een geweldige en ervaren medewerker en kan inderdaad erg flexibel meebewegen. Bedankt voor de mooie feedback. We zijn jullie graag van dienst geweest. Met vriendelijke groet, Tamar Oetelmans Regiocoördinator Amsterdam

geweldig

lieve mensen, zorgen supper goed, heel veel kennis in huis.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

Met een gerust hart op pad

Een team van professionele lieve mensen zorgden 5 dagen voor mijn man (gevorderde ziekte van Alzheimer). Bij thuiskomst alles perfect aangetroffen. Zeker voor herhaling vatbaar!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

Hartelijk dank Margarete. Het team heeft met veel liefde en plezier voor je man gezorgd en mooi dat je met een gerust hart op pad kon. Nog bedankt voor het in ons gestelde vertrouwen. Hartelijke groet, Elise Meussen Coordinator regio Eindhoven

Professioneel, klantgericht .

Snel Telefonisch antwoord op de vraag die per mail gesteld was. Goed geluisterd naar de hulpvraag en hier snel de juiste invulling voor gevonden, Vriendelijk begrip vol geholpen Was als mantelzorger echt “ ontzorgd “ De hulp die gegeven is voldeed precies aan de verwachtingen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

Beste Conny, dank je wel. En goed om te lezen dat je als mantelzorger echt ‘ontzorgd’ bent, want dat is precies waar wij ons als Senior Service dagelijks voor inzetten. De mantelzorger moet met een gerust hart de deur achter zich dicht kunnen trekken wetende dat het thuis allemaal goed loopt. Fijn dat dat goed gelukt is. Hartelijke groet, Elise Meussen Coordinator regio Eindhoven

Ik heb nog dat gene die ik zoek nog niet heb gevonden.

Het is een kwestie van culturen denk ik. Heb in mijn geval veel het aziatische in mij en dat heb ik hier nog niet gevonden. Heb de moed nog niet opgegeven.

• Met welke regio heeft u ervaring? N.v.t.

Beste Ferdinand, Vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Hartelijke groet, Senior Service

Geen communicatie

Intake gesprek gehad, 7 weken later zorg nog steeds niet gestart, geen communicatie. Contract opgezegd

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Mirjam, Nogmaals excuses voor uw ervaring met ons. Helaas hebben wij u door ziekte en personeelstekorten niet goed kunnen helpen. Zoals telefonisch besproken is dit uiteraard niet de normale gang van zaken. Mochten wij toch nog iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Hartelijke groet, Senior Service

Goede match gemaakt!

De coördinator heeft een goede match gemaakt bij de begeleiding voor mijn tante. Wat een plezierige en ondernemende dame! Mijn tante kijkt er naar uit en de familie is een middagje ontzorgd. Top!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrecht

Wat een attente en aardige review! Deze medewerker werkt nog niet erg lang bij ons, maar heeft wel ervaring en al drie cliënten onder haar vleugel. Ze vindt het ontzettend leuk werk en is heel begaan met allemaal. Ze gaat net dat stapje verder en dat weten de cliënten heel erg te waarderen!

Zeer tevreden, professionele begeleiding

Mijn moeder is erg tevreden, krijgt aandacht, en ziet er wekelijks naar uit als Hadassa komt

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Bedankt voor je mooie bericht Jacqueline, fijn dat jullie zo tevreden zijn. We doen het van harte.

In één woord Geweldig!

Bijzonder is mijn ervaring van 2 kanten. Als mantelzorgondersteuner in regio Utrechtse Heuvelrug (specifiek de Betuwe), waarbij ik met veel toewijding en plezier een aantal vaste cliënten mag begeleiden en daarbij fantastische ondersteuning van de coördinator ondervind. Daarnaast is er vanaf half december 2021 tot de opname in een verpleegtehuis (eind juni '22) goede praktische, empathische en pro-actieve hulp verleend van vaste mantelzorgers en de coördinator vanuit regio Zutphen voor mijn demente vader. Een dikke pluim voor jullie inzet die ons heeft ontlast in de zorg! Hij heeft zich op die momenten absoluut niet meer eenzaam gevoeld en genoten van jullie aanwezigheid. Ook ad-hoc was er steeds een oplossing mogelijk. Dat de betrokkenheid naar mijn vader toe groot is, blijkt uit het feit dat hij ook nù nog in het verpleegtehuis vrijwillig bezocht wordt door een aantal medewerkers. Heel veel dank, jullie hulp was echt onmisbaar!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Zutphen

Dag Carola, Hartelijk dank voor je warme reactie. Wij hebben heel graag voor je vader gezorgd, zo’n lieve opgewekte man. Nu thuis wonen helaas niet meer gaat ben ik blij dat hij een fijn plekje heeft gevonden in een verpleeghuis en het is goed te horen dat hij zich er steeds meer gaat thuis voelen. Hartelijke groet, Marlieke Diks Versteegen Coördinator regio Doetinchem-Zutphen- Velp

begrip voor vraag om zorg en adequaat opgelost

De hulp die ik ontvangen heb ik als heel prettig, kundig ervaren.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Hartelijk dank voor de mooie score! Wij zijn u graag een volgende keer weer tot dienst. Mvg, Caresse Schotborgh

Gewoon goed

Hartelijke en zeer empatische zorg

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Met een gerust hart op vakantie kunnen gaan terwijl mijn oma een geweldige begeleidster had! Het klikte erg goed tussen hen en mijn oma heeft het soms nog wel is over haar. Zou zo weer senior service inschakelen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Dag Michelle, We hebben het heel graag gedaan voor uw oma. Fijn om op deze manier tot steun te zijn. Mocht het nodig zijn, mag u zeker een beroep op ons doen. Hartelijke groet, Linda Gouda Coördinator Brabant Midden

het beantwoord aan de positieve verwachtingen.

staat hierboven al

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Senior Service

Snelle en goede service

Na een lastige zoektocht naar de beste hulp voor mijn moeder was deze via Senior Service snel en goed geregeld. De service wordt op maat geleverd: waar heeft de persoon zelf behoefte aan? Dat geeft voor iedereen een hoop rust. Ook vervanging van de vaste kracht tijdens de vakantie was snel geregeld. Het contact is prettig en laagdrempelig.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Beste C, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Na het goed inventariseren van de hulpvraag is het puzzelen welke medewerker het beste past. Ik ben blij dat de match met twee medewerkers is gelukt waarbij mevrouw zich gezien en gehoord voelt. Want daar gaat het om. Met elkaar zoeken naar de beste oplossing zodat mevrouw thuis kan blijven wonen en haar zelfstandigheid kan behouden met hulp van familie en van Senior Service. Hartelijke groeten van Indra Ruisch Regio Coördinator Den Haag

Snel geschakeld, betrokken medewerkers

Had snel slaapwacht nodig, prima en snel geregeld. Prettige communicatie met Klaas. Daarna communicatie in app met de betrokken medewerkers (ook fijn dat deze uit de regio kwamen).

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Drenthe

Beste Frits, Wat fijn dat je onze inbreng voor de zorg voor je oma zo goed hebt ervaren. Wij hebben met een aantal medewerkers dit heel graag voor je oma gedaan. Ook van onze kant onze complimenten voor je professionele planning, waar wij op onze beurt weer veel aan hebben gehad. Een 24 uur zorgvraag heeft altijd veel voeten in de aarde, daarom veel voldoening wanneer dit is gelukt. Wij wensen jou en de familie veel geluk en gezondheid. Hartelijke groet, Klaas de Rode Regio Coördinator Groningen, Friesland en Drenthe

Senior Service levert fijne zorg op maat.

Wij zochten aanvullende mantelzorg voor een 95-jarige. Voor vakantie en een keer per week ondersteuning bij het avondeten. We vonden die bij Senior Service, ze waren snel inzetbaar en het bevalt prima. Fijn dat er met een vast persoon wordt gewerkt.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Beste mevrouw Balk, Ontzettend bedankt voor uw mooie beoordeling en we hopen nog lang u en uw familie te mogen ondersteunen. Hartelijke groet, Désirée Lookman

Nog in de oriënterende fase

Tot nu toe zeer tevreden met de contacten

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Zorgverleners met een hart (zie logo)

Het wordt, vind ik, tijd voor een derde review, sinds de eerste klik die er meteen was met A., mijn vaste assistente per eind juni 2018. Zij wil niet dat ik wéér de loftrompet over haar steek. Mijn beperkingen maken het ook niet mogelijk om vaker dan af en toe een concert te geven. Soms is er inval nodig (vervanging is geen goed woord voor A.) en dat regelt coördinatrice Meriam stipt. In 2021 en dit jaar kwam een aantal keren een dame (I.) die van origine Brits is (geboren te Londen). Dat geeft heel andere en ook erg fijne invalshoeken voor babbelen over allerlei, soms zelfs in het en over Engels. Nee, dat is niet het meervoud van engelen, maar bij Senior Service zijn wél engelen werkzaam!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Nijmegen

Beste Angela, Alwéér bedankt voor je mooie beoordeling! Het is altijd leuk om te lezen (en weet ik natuurlijk ook van ons contact) dat je vol lof bent over de medewerkers die de begeleiding op maat voor je verzorgen. Zoals je weet is de klik het voornaamste om een begeleiding te doen slagen. Het gaat erom dat je je prettig voelt in bijzijn van je begeleider. Erg fijn dus dat dit steeds heel erg goed lukt. Met vriendelijke groet, Meriam Derks Coördinator regio Nijmegen en omgeving

Heel erg goed.

Heel erg goed.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Friesland

Beste meneer van Lee, Wat fijn dat u, onze begeleiding naar Lelystad als positief heeft ervaren. Ook onze medewerker Jeanet, heeft het ook erg gezellig met u gehad. Wanneer wij in de toekomst weer wat voor u kunnen betekenen, doen we dit heel graag. Met vriendelijke groet, Klaas de Rode Regio Coördinator Groningen, Friesland en Drenthe

Ronduit geweldig geregeld én hele lieve zorgmedewerkers

Senior Service is laagdrempelig, kent hele lieve en zorgzame medewerkers en kenmerkt zich door korte lijnen (snel schakelen). We zijn uiterst tevreden over de geleverde dienstverlening, twijfelen geen seconde om ze opnieuw in te schakelen, indien nodig. Een compliment voor de organisatie!

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Carolien, Bedankt voor het vertrouwen in Senior Service en de mooie recensie! Onze medewerksters hebben met veel plezier uw tante geholpen en hebben het samen ook als erg prettig ervaren. Mocht er in de toekomst weer hulp nodig zijn dan zijn wij uiteraard bereid om uw tante weer te helpen. Vriendelijke groet, Hermien Harbers Coördinator Senior Service Regio Twente/Achterhoek

Prima, attente mensen maar verschrikkelijk duur

Ik was erg blij met de liefdevolle hulp die ik kreeg ondanks dat ik corona had, heel prettig. Ik vind alleen de prijs uit verhouding, zeker tot het bedrag dat de dienstverleners per uur krijgen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Warme organisatie

Vriendelijk en betrouwbaar.,fijne samenwerking

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Vlugge service en hulp

Er werd vlug actie ondernomen. Fridie Brekelmans was een erg lief persoon.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Hofplein 20

3032 AC Rotterdam

0800-1969

Over Senior Service

Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.