Dik tevreden Korte lijnen

Mijn ma heeft 8 uur per week zorg gehad Het meeste door 1 persoon Daar had ik een korte lijn mee en zei was erg flexibel Ook de andere zorgverlener beviel goed Zij vond het heerlijk om met mijn ma op de duofiets te fietsen. Beide personen vulde elkaar perfect aan. Ook het contact met Kim verliep soepel. De na evaluatie heb ik als zeer prettig ervaren Het gaf mij een goed en warm gevoel

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Flevoland

Beste Petra, Hartelijk dank voor de mooie en warme review! Het was een intensieve opdracht waarbij beide medewerkers gelukkig dichtbij woonden en het erg goed konden vinden met mevrouw. En een van de twee heeft toch maar mooi leren duofietsen. Wat een plezier hadden zij samen! Het contact verliep erg goed, we kregen veel informatie en hulp van familie waardoor we optimaal konden inzetten. Iedereen kijkt met veel plezier en een goed gevoel terug op deze tijd. Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland

Super verzorging en aandacht.

Flexibel, aandacht, correct en de menselijke maat ervaren wij door de zorg van Senioren Zorg. Wij zijn hier erg blij mee. Door de geboden zorg wordt veel zaken geregeld en wordt isolement voorkomen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Professionele begeleiding door vriendelijke medewerkers

Wij hebben gebruik gemaakt van de diensten van Senior Service om mijn broer te begeleiden naar zijn afspraken in het ziekenhuis. Daarbij hebben de begeleiders van Senior Service professioneel en met veel begrip en compassie hun werk gedaan. Dank daarvoor.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Michel, Heel fijn dat wij dit voor uw broer hebben kunnen doen, onze medewerkers hebben het met alle liefde gedaan. Wij wensen uw broer van harte beterschap toe. Hartelijke groet, Caresse Schotborgh Regio-coördinator Rotterdam en omstreken

Mijn vader wordt heel prettig geholpen met de alledaagse dingen en heeft prettig gezelschap. Heel blij mee.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Edith, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik ben blij dat er gelijk de juiste match is gevonden t.b.v. uw vader! Hartelijke groet, Caresse Schotborgh Regio-coördinator Rotterdam en omstreken

Ben net lid, kan er daarom weinig over zeggen

N.v.t.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Erg blij met de ondersteuning

In december voor het eerst kennisgemaakt met de coördinator van Senior Service. Vervolgens werd ik snel voorgesteld aan mijn thuishulp. Ik ben nu al erg blij met de ondersteuning.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Gooi en Vechtstreek

Hele fijne eerste ontmoeting

Mijn eerste ervaring met SeniorService is erg goed. Van de hulp aan de telefoon tot aan het gesprek met de medewerker bij mij thuis. Heel fijn! Dank u en ga zo door!

Reddingsboei

Het ongelooflijke toeval wilde dat een operatie van mijzelf als mantelzorger samen viel met een kritieke bloeding van mijn moeder die door een tumor veroorzaakt bleek. De zorgverzekeraar bood de mogelijkheid om Senior Service voor 2x3 maanden in te schakelen ter ontzorging van de mantelzorger. Na één telefoontje kwamen de hulptroepen van Senior Service direct op gang. Ze hebben boodschappen gedaan, de tuin verzorgd, moeder begeleid naar medische onderzoeken, haar agenda helpen beheren, een luisterend oor en gezelligheid geboden. We zijn nu een half jaar verder. Na vele onderzoeken is de tumor bij moeder verwijderd en hebben we via de gemeente vervangende hulp kunnen regelen. Zonder de drie lieve en betrokken medewerkers van Senior Service hadden we het niet gered. Onze dank is groot.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Hoi Anita, Ontzettend bedankt voor uw mooie woorden. We hebben met veel plezier en betrokkenheid zorg gedragen voor uw moeder. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Coördinator Zeeland/Brabant-West

Heel erg fijn en dankbaar werk !

Sinds een jaar begeleid ik een aantal senioren in samenspraak met Indra Ruisch. Een prettige en vooral professionele samenwerking met oog voor detail. Niet alleen voor de cliënten maar zeker ook voor de medewerksters.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Haag

Hi Marja! Bedankt voor je positieve review. Ook ik word altijd blij om met jou samen te werken. Jouw inzet, hulpvaardigheid en professionaliteit maken het verschil bij de cliënten van Senior Service. Dank je wel daarvoor! Hartelijke groet, Indra Ruisch Regio Coördinator Zuid Holland-Noord

Tot nu prima

Vooralsnog alleen ervaring met het onboarden van senior service. Dit verliep heel goed met prima tekst en uitleg van de mogelijkheden.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Hartelijk dank, wij zijn u graag tot dienst! Hartelijke groet, Caresse Schotborgh Coördinator regio Rotterdam en omstreken

over zorghulp niets anders dan lof

De zorghulp is een "TOPPER" en als een score aan haar kan worden gegeven, dan is dat een 10 plus. Zeer betrokken en zorg kan niet beter. Wat betreft de coordinatie, wordt net een voldoende gegeven. Terugkoppeling en betrokkenheid over hoe de zorg verloopt en adequate vervanging ingeval zorghulp op vakantie gaat of anders, is voor verbetering vatbaar. Initiatief ligt vrijwel altijd bij klant. Op basis van de zorghulp, wordt Senior Service aanbevolen bij anderen .

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Een organisatie die haar afspraken na komt en dus betrouwbaar gevonden

Sinds kort hebben wij met uw organisatie te maken. Mede naar aanleiding van het gesprek met de coördinator hebben wij de stap genomen en komt hier nu , om de week een gastvrouw in huis. De eerste kennismaking was positief en dat is na 3 bezoeken gebleven.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Zeeland

Beste Annelies, Ontzettend bedankt voor de fijne review. Ik heb onze kennismaking en ontmoetingen daarna als zeer prettig ervaren. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Coördinator Zeeland/Brabant-West

Alleen maar kennis gemaakt

De mevr. die bij mij thuis kwam, heeft mij verteld als ik hulp nodig zou hebben wat er dan gedaan kan worden.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Eindhoven

Beste Josina, Het was fijn om kennis met je te maken. Mocht je in de toekomst hulp nodig hebben dan kan dat gelijk geregeld worden. Hartelijke groet, Elise Meussen Coordinator regio Eindhoven

Er is heel snel iemand beschikbaar en het zijn fijne mensen die zij in dienst hebben.

Ik heb een vader met alzheimer en voor hem hadden wij zeer snel de hulp die wij gevraagd hebben. De medewerkers die voor mijn vader komen zijn 55 plussers die op een heel fijne manier met hem omgaan.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Beste Tine, Wat mooi te lezen. Dankjewel! De heren zijn een mooie match met elkaar. Hartelijke groet, Tamar Oetelmans Regiocoördinator Amsterdam

Super!!

Vriendelijk, behulpzaam en zij zijn bereid om hand en spandiensten te verrichten.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Beste Marianne, Fijn dat we van betekenis voor jullie kunnen zijn in deze zware periode. Een heel voorspoedig herstel gewenst. Hartelijke groet, Désirée Lookman Regio coördinator Kop van Noord-Holland.

lief, hartelijk

De senior service hulp Annemarie heeft ons voortreffelijk bijgestaan. Ze denkt mee, doet boodschappen voor ons en staat ons op veel manieren bij

lief, hartelijk

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Zeer snel en geweldig geholpen.

Door acuut probleem bij mijn moeder die in de nacht moest worden geholpen zijn wij door Senior Service enorm geholpen. Zij waren instaat om binnen 12 uur ons te helpen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Zeer snel en geweldig geholpen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Cliëntgerichte benadering, vlot en vriendelijk

Vlot deskundig vriendelijk behulpzaam , goed gevoel bij haar

• Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Beste Sjenny, Bedankt voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in Senior Service. Wij vinden het fijn dat we u kunnen ontlasten en helpen u en uw man graag. Marian vindt het fijn wat te kunnen betekenen voor u en uw man. Hartelijke groet, Hermien Harbers Regiocoördinator Twente en Achterhoek

Ik ben lid geworden, maar bij mijn weten heb ik senior service nog niet ingeschakeld

ik heb alleen een intake gesprek gehad

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Apeldoorn

Ik vind het heel gezellig

Ze raakt steeds de weg kwijt als ze de bus uitstapt dat vind ik wel grappig. Laatst belde ze me op ze kon het niet vinden het ging wel van mijn tijd af. Later belde ze aan ze was opgelucht dat ze het gevonden had we hebben gezellig koffie gedronken

komen agspraken na

elje ochtend een telefoobyje naar mijn moeder were goed nagekomen. het gesprek duurde zoals afgesproken nog geen minuut. het bedraggled wat we daar voor moesten betalen ,tegen de 400 euro per masnd dat vonden we absurd. daarom zijn we gestopt.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Prima ervaring

De dame die bij mijn vader komt is een schot in de roos. Precies wat hij op dit moment nodig heeft om toch nog thuis te kunnen blijven wonen.

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Edith, Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Mvg, Caresse Schotborgh Regiocoördinator Rotterdam e.o.

Tot nu prima ervaring met de dames van de senior service Minder tevreden met vervanger een heer uit Rotterdam tijdens vakanties

• Met welke regio heeft u ervaring? Regio Arnhem

Beste Frans, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, ik ervaar een zeer prettige samenwerking tussen ons beide en de dames die bij u komen, gelukkig hebben we het misverstand met mijn collega samen telefonisch goed kunnen bespreken. Hartelijke groet, Sanne Soplanit Coordinator Arnhem e/o

Over Senior Service

Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.