1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

doordat mijn moeder van de trap gevallen was, moest er accuut voor zowel mijn moeder als mijn vader van alles geregeld worden want mijn vader heeft alzheimer. Om mij enigszins te ontzorgen hebben we 4 nachten senior service ingeschakeld. Helaas verliep de 1 na laatste nacht alles behalve naar wens. Een dame die voor de eerste keer kwam was blijkbaar niet geinstrueerd dat mijn vader dement was (terwijl ze natuurlijk niet aanwezig hoeft te zijn als hij niks mankeerde...) Ik had haar echter alles duidelijk uitgelegd en alle schone kleren klaargelegd. Ik had haar expliciet gevraagd dat hij zich moest douchen, er was namelijk sprake dat hij mogelijk schurft had. Dus hygiëne was uiterst noodzakelijk op dat moment en ik had haar hiervan op de hoogte gebracht. Ook dat ze moest zorgen dat hij schone kleding aan zou doen. Mijn hoofd zat al zo vol van alles wat ik voor zowel mijn moeder als mijn vader moest regelen dat ik het bijzonder vervelend vond om de volgende dag te constateren dat hij geen schoon ondergoed aan had, geen schone kleren, noch 's avonds noch 's ochtends gedoucht (wat ik expliciet had aangegeven!) en niet geschoren! Dit vind ik op zich al kwalijk maar in het kader van de schurft ook onverantwoord. In eerste instantie werd er na dit incident ook geen tegemoetkoming voorgesteld, nadat ik een klacht had ingediend, kreeg ik 1 uur korting. Echter toen ik vervolgens de factuur kreeg, is er alle nachten het waaktarief gehanteerd ipv het slaaptarief! Een verschil van een paar honderd euro. Ik kan dus ook niet zeggen dat ik echt ontzorgd ben door deze organisatie. Weken later ben ik nog met de afhandeling bezig...
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Beste mevrouw Coolegem, Hartelijk dank voor het telefoongesprek van zojuist. Nogmaals ons welgemeend excuses voor uw negatieve ervaring. Onze ondersteuning is erop gericht om het voor senioren, maar ook voor de mantelzorgers zo prettig mogelijk te laten verlopen. Ook bij Senior Service worden er weleens fouten gemaakt en wij zullen er dan ook alles aan doen om dit te herstellen. Met vriendelijk groet, Senior Service

ruime flexibiliteit van de medewerker om in te spelen op de behoefte van de klant.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant Midden

Beste Ans, Onze medewerkster Liesbeth heeft zich met plezier ingezet voor uw moeder. Veel goeds voor de toekomst gewenst. Met vriendelijke groet, Heske van Esch coördinator Zuidoostbrabant

fijne, zeer betrokken mensen. Niet zo plezierig, dat jullie,organisatie, de geboortegegevens verstrekken. compleet onnodig in mijn ogen! vervelend, dat mijn bericht niet wordt verstuurd, als ik de gebruiksvoorwaarden en het privacy beleid niet onderschrijf....heb het nu maar getekend, geheel tegen mijn zin in. Graag even nota van nemen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De medewerksters doen hun werk zeker met passie en zijn betrouwbaar. Groot nadeel vind ik de communicatie.Die is niet rechtstreeks met de medewerker maar verloopt via email met de coordinator.Bij clienten die zelf weinig kunnen aangeven(bv door dementie)is dit heel lastig.Bovendien vaak vertragend zodat actuele info niet gedeeld kan worden en privacy niet gegarandeerd.Overefficiente communicatie met mantelzorger zou nagedacht moeten worden.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Dankjewel voor je recensie. Fijn dat we hierover zojuist telefonisch met elkaar van gedachten konden wisselen. Goed te weten dat we ook gebruik kunnen maken van de telefoon van de zorg in geval de huistelefoon geen verbinding maakt. Ik hoop van harte dat ik je heb kunnen gerust stellen dat onze privacy gewaarborgd is en dat wij 7 dagen in de week tussen 9.00 en 22.00 uur ook voor jou bereikbaar zijn.

Senior Service maakt waar wat zij aangeven. Zij komen 4 uur per dag bij mijn ouders. De medewerkers zijn heel prettig en empathisch in de omgang met mijn ouders. Zij zijn op een rustige en prettige wijze aanwezig en kijken goed naar wat er op dat moment nodig is of waar behoefte aan is. Ik krijg eens in de 14 dagen een uitgebreide terugkoppeling van de afgelopen 2 weken. Als ik zelf een vraag stel krijg ik snel antwoord en er is altijd een luisterend oor als ik tegen dingen aanloop. Voor mij is het een lot uit de loterij dat ik met hen in zee gegaan ben.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Bedankt Annemarie voor je recensie en uitgesproken vertrouwen in onze zorg en begeleiding. Onze medewerkers zetten zich met heel veel plezier en betrokkenheid in bij jouw ouders! Wij hopen dat we hen nog lang mogen ondersteunen, zodat zij samen kunnen blijven.

De gezondheid van mijn echtgenote was zorgwekkend en ik kon haar niet alleen thuis laten. Meteen contact gezocht met Senior Service en binnen de kortst mogelijke tijd werd een medewerkster gemobiliseerd om mijn echtgenote gezelschap te houden als ik perse weg zou moeten. De medewerkster kwam langs om zich voor te stellen en zij wekte meteen vertrouwen. Wij hebben vervolgens toch maar besloten om te verhuizen naar een Senioren Service appartement, waardoor Senior Service niet daadwerkelijk voor hulp is ingeschakeld, maar hun handelwijze en optreden boezemde ons veel vertrouwen in. Beslist een aanrader.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Brabant West

Bedankt voor uw fijne woorden. Het was inderdaad een fijne kennismaking en ik ben blij dat we zo snel zorg hebben kunnen regelen. Ik wens u en uw vrouw een fijne tijd in jullie nieuwe woning.

Correct te woord gestaan!
  • Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Bedankt voor uw beoordeling!

Wij hadden vanwege onvoorziene omstandigheden binnen 2 dagen zorg nodig voor mijn dementerende moeder en in de vakantieperiode. Dat was binnen één dag geregeld en ook voor daarna werden al onze wensen, tijdstippen, uren etc vervuld. Top organisatie!
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Kop van Noord-Holland

Mijn vader geeft goede zorg gekregen van Seniorenservice tijdens onze vakantie .Zij wandelde veel, leuke gesprekken , fruit schillen en kleine boodschapjes gehaald . In een woord : TOP!!
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Beste Monique, bedankt voor de mooie beoordeling. Onze medewerkster heeft zich met veel plezier ingezet voor uw vader. Bedankt voor het vertrouwen in Senior Service. Groet, Hermien

Senior Service is betrokken bij een van onze bewoners op Woonzorgcentrum Noorderkroon in den Bosch. Deze dame ervaart de bezoeken van haar "vaste"vrijwilliger als zeer positief. Ik kan Senior Service den Bosch dan ook van harte aanbevelen!
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Bosch

“Roos, fijn dat mevrouw het zo prettig ervaart en om te weten dat onze medewerkster en mevrouw een mooi contact hebben opgebouwd. “ Met vriendelijke groet, Monique van Velthoven Coördinator Senior Service Den Bosch

Onze ervaring is erg positief. De contactpersoon denkt altijd goed met ons mee en meestal wordt er vrij direct een oplossing gevonden. Ook is het heel prettig communiceren, deskundigheid en flexibliteit ervaren we als we met senior service contacten.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Bedankt voor deze mooie en positieve beoordeling!

Als gevolg van een spoed opname in het ziekenhuis met een bacteriele infectie was na een lange herstel periode in het ziekenhuis een verder herstel nodig in de thuis situatie. Deze was echter gedurende mijn ziekenhuis opname drastisch veranderd. Echter door een snelle goede evaluatie door Yvonne Taks kwam ik toen snel in de goede handen van een van haar begeleidsters in de persoon van Marion Hensen. Een top begeleidsters in de ruimste zin van het woord. Zij maakte de nog regelmatig terugkerende ziekenhuis bezoeken voor mij als een waar uitstapje in de goede zin van het woord. Helaas ben ik thans genoodzaakt om niet langer gebruik te kunnen maken van hun diensten. Daarom heeft het afscheid me dan ook zeer zwaar gevallen. Maar we hebben afgesproken om bij gelegenheid toch nog contact met elkaar te hebben, want de sociale banden zijn voor mijn herstelproces van wezenlijk belang.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Limburg

Marcel was een periode zeer afhankelijk van begeleiding en door de goede stimulering en begeleiding van onze medewerkster is hij steeds beter in staat geweest om nu zelf de regie in handen te nemen. Wat heel belangrijk was voor hem is dat wij ook samen met gemeente en andere zorg het benodigde vervolgtraject en thuiszorg hebben ingezet en begeleid. We hebben Marcel die zoveel vertrouwen stelde in ons erg graag begeleid naar zijn nieuwe fase in het leven.

2 sterren: slechter dan verwacht

mensen die mijn moeder helpen zijn erg goed enkel wil ik graag de mensen die de administratie meer haar best doen waar vaak fouten voorkomt .
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Handige organisatie die de klus snel en goed oppakt.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Twente/Achterhoek

Bedankt voor uw beoordeling!

Vlotte, prettige begeleiding bij intake. Vervolgens prima flexibele en professionele begeleiding voor onze moeder.

Liever geen reclame
  • Met welke regio heeft u ervaring? Overige regio’s

Bedankt voor uw recensie. Wij horen graag wanneer wij u van dienst kunnen zijn!

Uitstekende begeleiding, vanaf het moment van aanvraag hulp, zowel administratief als de begeleiding van mijn zwager van en naar het ziekenhuis. De deskundigheid en het inlevingsvermogen van de begeleider heeft mij zeer goed gedaan.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Utrechtse Heuvelrug

Bedankt Jannie voor je recensie en uitgesproken vertrouwen in onze zorg en begeleiding.

Pure verwennerij noemt mijn schoonmoeder Senior Service met zulke behulpzame lieve en nette mensen. Mijn schoonmoeder ( 89 jaar ) had een behoorlijke ontsteking opgelopen en moest bed houden, langzaam herstellen en aansterken Vooral de nachten waren lastig maar dankzij de aanwezigheid van Senior Service is zij prima de avonden en nachten doorgekomen en goed hersteld. Mijn schoonmoeder ( evenals haar kinderen) zijn razend enthousiast over de geboden service en mogelijkheden.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Hartelijke groet, Senior Service

Wij hebben voor onze tante Seniorenservice ingeschakeld. Dit vond plaats in het weekend. Er werd meteen gereageerd en gezocht naar 24 uurs service. Perfect geregeld. Er kon meteen vanaf de volgende dag al iemand komen. Alles werd meteen ingevuld voor een hele week. Persoonlijke kennismaking en een gesprek. We werden ook van alles op de hoogte gehouden. Bij vragen konden we meteen kontakt opnemen. Prima. We zijn ontzettend blij en tevreden met de geboden hulp en snelheid van handelen.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Den Bosch

Beste Elise, hartelijk dank voor deze mooie woorden. Onze medewerksters hebben allen met heel veel plezier zich ingezet voor jouw tante! Ze hadden heel leuk contact met haar. Graag wil ik je nogmaals bedanken voor het vertrouwen, want dat moet je als familie toch ook maar hebben in een ander!

Wat zijn we blij met Senior Service. Ik woon als dochter zelf in Belgie. Mijn moeder heeft een ondersteuning voor de nacht gekregen en noemde de dames zo liefdevol . Ze vond het een wonder om zo verzorgd te worden.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Rotterdam

Beste Flora, bedankt voor uw mooie beoordeling! Onze dames komen met veel plezier bij uw moeder over de vloer.

2 sterren: slechter dan verwacht

JA ,mits men zich aan de voorwaarden houdt. Medewerker heeft zich schandelijk telefonisch gedragen. Nooit meer die SS Ik had nadrukkelijk om Utrecht gevraagd, daar hebben wij als familie onze banden
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amsterdam

Beste mevrouw de Jongh, Het is spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met ons. Als cliënt staat u bij Senior Service altijd centraal. Er wordt snel contact met u opgenomen om te kijken hoe wij uw ervaring kunnen verbeteren. Nogmaals excuses! Groeten, Senior Service

Als familie hebben wij senior service ingeschakeld met de vraag om onze zus met een verstandelijke beperking te bezoeken en met haar te wandelen en evt. boodschappen te doen. Dit als aanvullimg op de momenten dat wij als broer en zussen haar bezochten. Onze zus vond dit erg prettig en voor de manier waarop,de medewerkers van seniorservice onze zus benaderden hebben wij veel respect.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Ede

Bedankt Carla voor je recensie en uitgesproken vertrouwen in onze verleende zorg aan jullie zus.

Het deed mijn oma heel goed om niet alleen ontmoet te worden als moeder en oma, maar ook een andere kant van zichzelf te kunnen laten zien.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Amersfoort

Via Senior Service ben ik in contact gekomen met Ineke. Zij betekent heel veel voor mij. Wij hebben elkaar oor die tijd nooit gezien. Het voelt voor mij aan, dat ik een stukje familie terug heb gekregen en/of een vriendin. Dank je wel Senior Service.
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Groningen

Beste Riena, hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Vier dames hebben mijn moeder afwisselend geholpen gedurende 10 maanden. Behulpzame en aardige vrouwen die betrokken waren en discreet. Dankjulliewel!
  • Met welke regio heeft u ervaring? Regio Zutphen / Velp

Met welke regio heeft u ervaring?

Over Senior Service

Senior Service biedt al sinds 1995 extra ondersteuning aan in de thuissituatie van senioren en mantelzorgers. Onze thuishulp zorgt ervoor dat een cliënt langer vitaal in zijn of haar eigen omgeving kan blijven wonen. Wij weten precies wat daarvoor nodig is. Niet alleen in persoonlijke aandacht en ondersteuning, maar ook in de wet- en regelgeving om dit te bekostigen. Een thuishulp is er voor u vanaf 2 uur per week tot 24 uur per dag. Bij Senior Service krijgt u één vast gezicht, omdat vertrouwen voor onze cliënten erg belangrijk is. In het verlengde hiervan vragen wij al onze cliënten een beoordeling achter te laten om te laten zien wat voor organisatie wij echt zijn.