Heb eind august jl. begeleid vervoer gehad voor echtgenoot vanwege gebroken heup. Begeleiding was voor 2x controle in ziekenhuis. Keurig op de afgesproken tijd hier aanwezig en alles is verder prima gegaan. Waren erg tevreden over het prettig contact met deze mevrouw.
De verzorgster had aandacht voor mijn vaders gezondheidsproblemen en dacht mee bij het verlichten van de klachten.
netjes op tijd fijne hulpverleners. Fijne organisatie .
Alles goed verlopen. Mijn vader en ik waren gedurende mijn vakantieperiode enorm geholpen en zeer content met de geboden service en aandacht. Voor hem mogen ze iedere week wel een paar uur komen.
Wij hebben geen ervaring met SeniorService. Helaas is mijn moeder, voor de zorg kon aanvangen overleden. Wilt u zo vriendelijk zijn en mijn e-mailadres uit uw bestand halen.
Beste Yolanda, Allereerst wil ik nogmaals mijn oprechte deelneming betuigen met het overlijden van uw moeder. Dit zijn zeer gevoelige en emotionele momenten en ik begrijp dat dit een zware tijd voor u is. Het spijt ons dat onze berichten elkaar hebben gekruist. We begrijpen dat dit gevoelig ligt en zijn vastbesloten om ervoor te zorgen dat dit niet meer gebeurt. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Uw e-mailadres zal per direct uit ons bestand worden verwijderd. Mocht u verder nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard tot uw beschikking. Hartelijke groet, Caresse Regiocoördinator Rotterdam
Geen andere ervaringen
Goed contact
Had ik gehoopt!
Beste Karin, Wat fijn om te lezen! Dank voor jullie vertrouwen in Senior Service. Hartelijke groet, Inge Valkenburg Regiocoördinator Limburg midden/Zuid-Oost Brabant
Vanwege de grote afstand tussen onze woonplaats en die van onze ouders, schakelden wij Senior Service in om zowel vader als moeder te begeleiden naar ziekenhuis-afspraken. Dit verliep altijd correct. Wij kregen een goede terugkoppeling en zijn tevreden over de begeleiding, het meedenken en het zoeken naar oplossingen. Ook onze ouders hebben dit als prettig ervaren.
Medewerkers verschillen erg in bijdrage in de zorg. De een doet alles wat je verwacht/afspreekt, de ander niet. Communicatie vanuit kantoor kan beter: vakantie en wel/niet vervanging doorgeven aan mantelzorger bv. Vraagt wel inspanning en alertheid van de mantelzorger. Uiteindelijk loopt het wel, en ben ik tevreden.
Beste Liesbeth, Het was inderdaad helaas een wat hobbelige start. Het is fijn dat er vanaf het begin een goede klik was met de medewerkers, die nu steeds beter kunnen inspelen op de wensen. Hartelijke groet, Tamar Oetelmans Regiocoördinator Amsterdam
Het organiseren van en de begeleiding van de vaste begeleidster van mijn moeder ging top. Maar nu zij een paar weken op vakantie is, is de continuiteit helaas niet gewaarborgd. Ook is de activiteit niet gewaarborgd (er kwam een vervangster die niet kon fietsen op de duofiets).
Correcte invulling van de gewenste service.
Hartelijk dank voor uw positieve review! Het kennismakingsgesprek was heel gezellig en ook onze medewerker heeft een heel leuk weekend gehad, waarbij hij voor meneer heeft kunnen zorgen. Het is altijd een fijn gevoel als we mantelzorgers kunnen ontlasten, zodat zij gerust op vakantie kunnen! Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland
Goed bereikbaar, naast mail en telefoon kun je met medewerker appen im te overleggen.
Fijn dat deze service er is. Samen bespreken wat je nodig hebt en wanneer. Dit wordt vervolgens prima geregeld.
Ik heb hier niets aan toe te voegen omdat wij pas onlangs begonnen zijn met Senior Service
Beste mevrouw Roos, Dank u wel voor dit positieve bericht! In het begin is het altijd even wennen en soms ook even moeilijk. Gelukkig hebben we hele ervaren medewerkers die bij een nieuwe kennismaking al snel vertrouwen wekken en geruststellen. Het is fijn om te horen dat zowel de medewerker als u blij zijn met de kennismaking en uitkijken naar een positieve samenwerking. Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland
Nog te weinig ervaring
Beste Aleid, Bedankt voor de positieve beoordeling! Wij hopen dat u tante geniet van de komst van de medewerkster en dat we deze zorg voort kunnen blijven zetten. Bedankt voor u vertrouwen. Hartelijke groet, Renate van den Dolder Coördinator regio Ede, Oosterbeek & Arnhem
Aanvankelijk was ik heel erg blij met álle assistentes vanuit SeniorService. Mijn vaste hulp gaf eind augustus '22 bij het kantoor aan dat ze door haar gezondheidsredenen als laatste werk via SeniorService helaas ook moest stoppen met mij assistentie verlenen. In onze ruim 4 jaar, waarin we vriendinnen werden (en zijn) was er inval als dat bijv. door vakantie van haar nodig was. Een opvolgster kwam er echter alsmaar niet. Dat werd pas eind december duidelijk gemaakt. Dit bracht onnodige vertraging met zich mee m.b.t. overleg met een andere organisatie, waarmee een nieuw gesprek met de WMO gepaard ging. Mijn vriendin zou blijven tot een en ander geregeld was, maar kon dat niet door heftige privéomstandigheden per begin februari dit jaar. Inval (door drie dames) totdat er andere hulp kon worden ingezet verliep moeizaam. Een wederzijds fijn contact met een dame die nog driemaal op rij inviel had, zoals het kantoor bekend was, een rooster dat niet toeliet mij tot vaste hulp te worden. Er mag dan personeelstekort zijn: de gang van zaken vind ik bedroevend en zeker niet overeenkomen met hetgeen op de website en via de media wordt voorgespiegeld aan "onmiddellijke inzet van hulp." Als je hulp behoeft maar niet hulpbehoevend bent loop je blijkbaar aan tegen het Calimero-effect: "Zij zijn groot en ik ben klein en da's niet eerlijk, o nee." Het hoofdkantoor en dat in mijn regio vind ik niet aan te bevelen. De assistenties daarentegen vind ik "toppie".
Beste mevrouw A.T.M., Allereerst willen we u hartelijk bedanken voor het delen van uw ervaring met Senior Service. We waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We betreuren de situatie waarin u zich bevond na het vertrek van uw vaste hulp, en voor alle ongemakken die dit met zich heeft meegebracht. We begrijpen hoe waardevol het is om een sterke band op te bouwen met een vaste hulp, vooral wanneer dit zich uitstrekt over een periode van ruim 4 jaar. Het doet ons veel plezier om te horen dat uw relatie met uw eerste medewerker zo positief was en dat u zich echt vriendinnen voelde. We betreuren het ten zeerste dat haar vertrek vanwege gezondheidsredenen en andere persoonlijke omstandigheden zo'n impact heeft gehad op de continuïteit van uw hulp. We willen u verzekeren dat we ons uiterste best hebben gedaan om een geschikte opvolger te vinden die aan uw verwachtingen zou kunnen voldoen. Wij vinden het heel vervelend dat dit proces langer heeft geduurd dan we hadden gehoopt. Het is duidelijk dat het contact met de vervangende assistentes niet dezelfde ervaring bood als u gewend was. We realiseren ons dat het rooster van een van de invallende dames niet goed aansloot bij uw behoeften. Dit is iets waar we naar zullen kijken om ervoor te zorgen dat toekomstige invallers beter passen indien zulke situaties zich nogmaals voordoen. We streven ernaar om elke cliënt de best mogelijke service te bieden. We nemen uw terugkoppeling zeer serieus en zullen dit gebruiken als leermoment om onze processen en communicatie te verbeteren. Mocht u nog verdere gedachten hebben die u met ons wilt delen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We wensen u het allerbeste in uw toekomstige inspanningen. Hartelijke groet, Meriam Derks Regio coördinator Nijmegen
Zeer vakkundig en vriendelijk.
We zijn erg tevreden over de geboden zorg. Helaas moest deze voortijdig afgebroken worden. Maar mijn tante en ik kijken terug op een bijzondere tijd van aandacht en zorg.
Beste Maike, We hebben ook met veel enthousiasme en betrokkenheid de zorg geregeld en geboden voor uw tante. Veel succes met alles. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Regiocoördinator Zeeland & Brabant-West
Tevreden
Beste Ine, Dank voor deze mooie beoordeling! Hartelijke groet, Inge Valkenburg Regiocoördinator Limburg midden / Zuid-Oost Brabant
Onze moeder kwam uit het ziekenhuis en kon niet lang alleen blijven. Door een gebroken rechter elleboog had ze met veel activiteiten hulp nodig. We hadden een heel schema in elkaar gezet maar er vielen gaten in die opgevuld zouden worden door seniorservice. Ondanks het korte termijn tussen aanvraag en daadwerkelijk hulp kort was was er hulp . Geweldig. Onze moeder is na een week plotseling overleden maar heeft mede door seniorservice een fantastische laatste week thuis gehad
Beste mevrouw den Blanken, Heel hartelijk dank voor uw mooie en warme bericht. Het ging allemaal zo snel, maar toch hebben we het idee dat we uw hele familie een beetje hebben leren kennen. Het is echt heel fijn om te horen dat we voor uw moeder en voor u de laatste week thuis zo fijn hebben kunnen maken. Dat is de reden waarom wij doen wat we doen! Hartelijke groet, Kim Schoonman Regiocoördinator Gooi en Vechtstreek, Utrecht en Flevoland
Onze eerste ervaring met Senior Service was uitstekend. Medewerker Ludy nam mijn moeder voor het eerst mee naar een serie van afspraken in het ziekenhuis. Alles perfect geregeld, ze was punctueel, aardig, geduldig, behulpzaam, en ondersteunend. Vooraf was de kennismaking en planning heel professioneel en georganiseerd. Wat een opluchting dat we op zo'n betrouwbare service kunnen rekenen.
Beste meneer Van Leeuwen, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We begeleiden uw moeder met veel liefdevolle zorg naar het ziekenhuis. Hartelijke groet, Hanneke Verboom Regiocoördinator Zeeland & Brabant-West
De eerste keer moest mijn moeder heel erg wennen. Ze wou toen niets niet praten en ook niet eten en drinken toen marian er was. Daarna ging het goed en begon ze te wennen. Ik vindt het geweldig dat Marian zoveel geduld heeft Ik ben zeer tevreden
Beste Erna, Bedankt voor de mooie review. Marian wil jullie heel graag ontlasten in de zorg voor jullie moeder. Het is altijd even wennen in het begin maar gelukkig is de klik er. Hartelijk groet, Hermien Harbers Regiocoördinator Twente/Achterhoek
Er is een heel prettig contact met Seniorservice. Het is vooral voor de toekomst bedoeld. Nu bedoeld als steuntje in de rug bij klusjes / activiteiten die mij niet meer goed lukken. Ik kan / wil niet terugvallen op mijn familie en vriendenkring, die hebben het al druk genoeg. Dat contact moet vooral gezellig blijven! De match is bijzonder geslaagd!
Beste Maria, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij willen u graag helpen waar nodig. Anita vond het ook fijn om u te helpen en begeleiden. Zij gaf aan het heel gezellig te hebben gehad met u. Hartelijke groet, Hermien Harbers Regiocoördinator Twente/Achterhoek
Het heeft mij de goede zet gegeven om mijn eigen leven weer op gang te krijgen.
Beste Mieke, Dank u voor uw mooie vermelding. We vinden het fijn dat we je hebben kunnen helpen. Hartelijke groet, Til Sanders Regiocoördinator Brabant-Midden
Hofplein 20
3032 AC Rotterdam
Met bijna 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe fijn het gewoon is om de zorg voor een naaste te combineren met wat extra hulp in de familie. Een vaste thuishulp voor ondersteuning in en om het huis, maar ook gewoon voor een gezellige middag buiten de deur. Doordat Senior Service een deel van de zorgtaart is, is ondersteuning thuis goed geregeld en blijft mantelzorgen fijn en te overzien. Senior Service. Fijn voor elkaar.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.