gewoon goed

al jullie afspraken zijn jullie na gekomen zo ver ik kan beoordelen grote klasse in deze druk tijd

Hi Paul, Het is voor ons mooi om te zien dat mensen tevreden over ons zijn. Dankjewel dat je dit met ons wilt delen. We wensen je uiteraard nog heel veel zonuren toe! Warme groeten, Patrycia HalloStroom

Blij dat ik de keuze heb gemaakt

Na jarenlang twijfelen toch de knoop doorgehakt en met Hallostroom in zee gegaan. Vanaf het eerste contact tot en met de installatie en oplevering hebben wij dit als zeer pretig en fijn ervaren. We hebben wel vastgesteld dat installatie in de winter qua rendement niet de meest gunstige periode is maar dat halen we vast in. De constructie van huren en onderhoudsvrij was voor ons de doorslag.

Hoi Hans, Wij zijn echt heel blij met je reactie, en dat je deze ook hebt willen delen. En zoals je terecht opmerkt zal je zien dat je opwek fors om hoog gaat zodra de zon weer sterker gaat schijnen. Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Totaal 0,0 communicatie.

Je kan afspraken maken wat je wil, maar totaal geen respons. Laten niks van zich horen. Toch zwart op wit afspraak staan . Voor mij onbetrouwbaar bedrijf dus.

Goedemiddag, Wat ontzettend naar om dit te horen. Ik schrik hier ook behoorlijk van omdat dit zeker niet de service is die wij nastreven. Op dit moment is het door de stijgende energieprijzen wel extra druk waardoor dingen wat langzamer opgepakt kunnen worden dan wat je van ons mag verwachten. Wel zie ik dat er al verschillende pogingen zijn gedaan om je te bellen en dat wij geen gehoor konden krijgen. Misschien hebben wij niet de juiste contact gegevens van je. Omdat wij echt heel graag met je in contact willen komen, wil ik je vragen of je zelf contact met ons op kunt nemen op telefoonnummer: 0307670078. Ik wens je een hele fijne dag verder en hoop dat we met elkaar in contact kunnen komen. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Het aanbrengen van de platen was prima. De afwerking met de WiFi is knudde.

De hulp voor de WiFi is niet goed. De rest was prima

Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Natuurlijk is het erg vervelend dat wanneer je van provider wisselt ook de Wifi-verbinding met de Omvormer weer hersteld moet worden. Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost en kun je de registratie van de panelen weer volgen. Wij wensen je nog veel plezier met je zonnepanelen! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Van begin tot eind goed contact zeker ook een pluim voor de monteurs die worden heel vaak vergeten

Hoi Ronald, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Ook de gegeven pluim zullen wij zeker aan de installateurs doorgeven. Wij wensen je ontzettend veel plezier met je zonenergiesysteem en bedankt voor je feedback! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Texel behoort volgens hallostroom niet bij Nederland, terwijl het de plek is met de meeste zonuren

Op zoek naar zonnepanelen zonder investeren. Helaas komen ook jullie niet op Texel

Beste Piet, Erg vervelend dat er op jouw mooie eiland niet door ons wordt geïnstalleerd. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. De reden dat wij niet installeren op de eilanden is dat wij de service die wij willen verlenen niet waar kunnen maken in verband met de reistijd (via de boot). Natuurlijk zouden wij het zelf ook graag anders zien en wellicht kunnen wij in de toekomst dit wel aanbieden. Wij vinden het jammer dat wij je op dit moment nog niet kunnen helpen, en zullen je zeker opnemen in ons bestand zodat wij jou als eerste kunnen bellen als de mogelijkheden er wel zijn. Groetjes, Patrycia HalloStroom

Mijn ervaring is goed en succesvol

Perfect geregeld, alles zoals afgesproken

Duidelijke en transparante uitleg en een geweldige service van, zowel degene die de mogelijkheden hoeft gecheckt, als ook de mensen die de panelen hebben geplaatst. Zeer klantvriendelijke, deskundige en correct benadering staan hoog in het vaandel!

Hoi Jos, Wat een mooi compliment! Onze energie gaat hiervan de hoogte in, dankjewel dat je houw ervaring hebt willen delen. Wij wensen je ontzettend veel plezier toe met het zonenergiesysteem! Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Slecht

Ze reageren niet op klachten ivm de technische expert en verkeerde informatie. Je krijgt netjes een mail dat ze contact opnemen binnen 3 tot 5 werkdagen, maar dit wordt niet gedaan. Bel je ivm de klacht, krijg je te horen dat ze de mailtjes hebben ontvangen, maar het niet nodig vonden om te reageren. Over de Instalateurs heb ik absoluut geen klachten. Zij zijn top!

Hoi Remo, Wij vinden het echt heel vervelend dat wij je niet verder kunnen helpen. Helaas kunnen wij juridisch gezien niks terugbetalen of in de huur verwerken zonder officiële rekening en/of afschrift. Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Vandaag zonnepanelen geplaatst door AenD Siddeburen Perfect alles geleverd en zeer vakkundig geplaatst! Alles in overleg en uitleg. En als laatste alles weer Top opgeruimd. Zeker een aanrader, vakkennis dit bedrijf!

Hallo Henk, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dit ook hebt gedeeld, dankjewel hiervoor. Wij wensen je veel zonuren toe! Zonnige groeten Patrycia HalloStroom

Alles prima gegaan Aanrader

Slechte communicatie

De communicatie wordt uitbesteed aan een ander bedrijf. Ook het herstellen van fouten zoals 3 weken geen ingestelde hoofdstop wordt door een ander bedrijf uitgevoerd. Vwb de communicatie is het moeilijk afspraken maken omdat niet gereageerd wordt op verzonden mail vanuit de klant. Ook het aangeven dat er een verkeerd mailadres en telefoonnummer wordt gebruikt wordt gewoon genegeerd. Dus wat is wel goed, de zonnepanelen.

Vakkundig geïnstalleerd en goede service

Alles is mij goed uitgelegd in de gesprekken met hun medewerker en de zonnepanelen zijn binnen 1 maand al op het dak gelegd. Ik ben altijd een beetje zeurderig maar ik had niets aan te merken op deze mannen die het hebben neergelegd. En ook mooi , ik betaal iets minder nu dan dat ik eerst deed .

Hoi Dennis, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden met ons bent en dit ook met ons wilt delen. nu maar hopen op veel zonuren! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Zeer tevreden met mijn zonnepanelen

We huren nu ruim een jaar zonnepanelen van hallostroom en hebben nog geen moment spijt van deze beslissing. We wekken meer op dan was beloofd en we zijn ook echt minder kwijt aan energie dan dat we hiervoor betaalden. Had verwacht dat we ongeveer hetzelfde kwijt zouden zijn maar we besparen nu denk ik ongeveer 12 euro per maand. Leuke meevaller.

Hoi Ewout, Super om te horen dat het systeem boven verwachting goed werkt. Wij wensen je nog heel veel zon toe! Zonnige groetjes, Patrycia HalloStroom

Let op de voorwaarden! Uiteindelijk blijkt het een wurgcontract te zijn!

Levering en installatie ging met de nodig horten en stoten maar is uiteindelijk gelukt. In het verkoogesprek was aangegeven dat ik het systeem altijd tegen marktwaarde kon overnemen. Dit staat ook in de voorwaarden, maar dan met de toevoeging "en andere marktconforme voorwaarden". Toen ik de prijs opvroeg bleek het systeem overnemen net zo duur te zijn als het hele contract uitdienen. Zeer misleidend en uiteindelijk dus een wurgcontract. Als je later alsnog een interessante financeringsoptie krijgt (groene investering) kun je niet op een fatsoenlijke manier het systeem overnemen.

Beste Arold, bedankt voor je bericht. Nooit leuk om te lezen dat onze klanten niet tevreden zijn. We willen juist zo transparant mogelijk zijn en het spijt ons dat je dat niet zo ervaart. Ons product, de huur van een zonnestroomsysteem, is te vergelijken met het leasen van een auto; ook daarbij geldt dat bij het tussentijds beëindigen van de overeenkomst de te betalen prijs in het algemeen hoger is dan de prijs die op dat moment voor een vergelijkbare (tweedehands) auto dient te worden betaald. Van belang is bovendien dat de waarde van een zonnestroomsysteem in het begin nauwelijks wijzigt doordat de opwek gedurende een langere periode nagenoeg optimaal/constant is; niet voor niets garanderen veel fabrikanten van zonnepanelen na 25 jaar nog steeds een opwekgarantie van 80%. Om deze redenen is de marktwaarde bepaald zoals wij die hebben aangegeven. Volledigheidshalve merk ik hierbij op dat de BTW in dit geval meestal kan worden teruggevraagd; hiervoor kun je gebruik maken van de dienstverlening van één van onze partners die wij gratis aanbieden. Mocht je daar meer over willen weten, neem gerust contact met ons op. We helpen graag. Ik hoop zo iets meer duidelijkheid te hebben verschaft. Zonnige groet, Patrycia Hallostroom.

Betrouwbaar

Er wordt nagekomen wat er beloofd is. Verder heeft men goed meegedacht wat betreft de voor ons beste oplossing.

Hoi Els dankjewel voor je reactie, hier krijgen wij energie van! Wij wensen je nog heel veel zonuren toe! Zonnige groetjes, Patrycia Hallostroom

Installatie is goed service wat minder

Van afsluiten tot montage ging het prima , daarna weinig actie bij klachten . Wel elke keer beloftes maar daar hebben we niks aan als er geen actie op komt Jammer dat dit zo gebeurd

Hi Marco, Super jammer dat jouw klacht niet meteen is verholpen, natuurlijk mag je dat wel van ons verwachten. Ik zie dat er inmiddels wel een afspraak met je is gemaakt voor 14 september. Ik hoop dat dan alles netjes wordt opgelost. Veel zonuren toegewenst! Vriendelijke groet, Patrycia Hallostroom

Had ik al veel eerder moeten doen, maar gezien mijn leeftijd vond ik het een te grote uitgave. Maar toen kon ik kiezen voor huren en dat was voor mij de uitkomst.

Hoi Yvette, Super leuk om te lezen dat je je tevreden bent over Hallostroom. Wij wensen je heel veel zonuren toe! Zonnige groet, Patrycia Hallostroom

geld weg gooie

het kost meer dan het opbrengs en dat is wel jammer het is 12 x 62 is 744 euro per jaar maar je moed nog stees aan vattenfalle betalen je bent per maand dus meer kwijt dus waar is de winst die is er dus niet

Hallo Toon, Jammer om te horen dat je niet tevreden bent. De besparing is afhankelijk van het pakket dat je kiest, de oriëntatie van je dak en de schaduw op je dak. Ik begrijp dat het vervelend voor je is en je direct wil besparen echter zal ook jij (uiteindelijk) financieel voordeel halen uit de zonnepanelen. Met de huidige energieprijzen investeer je ongeveer 13 euro per maand. De kosten voor elektriciteit stijgen jaarlijks terwijl de prijs van de zonnepanelen vaststaat (de investering zal steeds kleiner worden). Je huurt de zonnepanelen voor een periode van 10 jaar. Na de 10 jaar kun je het gehele zonnestroomsysteem voordelig overnemen voor een bedrag van slechts €50,- per paneel. Na de huurperiode wek je dus gratis stroom op over de resterende levensduur! Ik hoop dat ik je vraag duidelijk heb kunnen beantwoorden. Zonnige groet, Patrycia

geheel naar wens

in 4 maanden bijna 1300 kWh opgewekt. Als de zomer nog wat voortduurt bereik ik mijn jaarverbruik (alleenstaand)

Hallo Fokko, Dankjewel voor je positieve feedback! Heel veel zonuren toegewenst. Vriendelijke groet, Patrycia Hallostroom

Maken waar wat afgesproken is

Sinds Feb in 1 dag geplaatst . Tot nu toe perfect meer stroom opgewekt dan voorzien .

Hi Hans, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! En natuurlijk super fijn dat je zelfs meer opwekt dan verwacht. Nog heel veel zonuren toegewenst! Met zonnige groet, Patrycia Hallostroom

Niet tevrrden

Ik kan nog steeds niet mijn portal installeren

Hoi Roberto Dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij lossen dit graag voor je op. Helaas kunnen we je (nog) niet bereiken via het telefoonnummer wat bij ons bekend is. We hebben je hier een mail over gestuurd. Zou je hierop willen reageren of ons een belletje kunnen geven? Dan kunnen we dit vlot oplossen en kun jij weer monitoren hoeveel zonne-energie je hebt opgewekt. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice

Zijn er blij mee werkt erg goed

snelle levering alleen de aanleg niet erg netjes, nazorg ontbreekt tot nog toe.

Hallo Derk, Bedankt voor het fijne gesprek dat wij zojuist hebben gehad. Wij hebben afgesproken dat jij ons even een foto zal sturen van de kabel die los zit. Verder was het fijn om te horen dat je tevreden bent over het zonenergiesysteem. Ik hoor graag van je en wens je veel zonuren toe! Vriendelijke groet Patrycia Hallostroom

Prima surfens

Werken netjes .

Hallo, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze werkwijze. Laat de zon maar volop schijnen! Met stralende groeten, Patrycia Klantenservice Hallostroom

Zuidelijk Halfrond 1 2801 DD Gouda

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.