Deskundige informatie

Ik had per mail een vraag gesteld over de woestijnzand op de zonnepanelen. Ik ben dezelfde dag nog teruggebeld hierover. Juiste informatie gekregen. Laten reinigen is niet nodig, in tegenstelling waar veel reclame voor gemaakt wordt, eerste beste regenbui spoelt de panelen schoon. Alleen bij ontzettend veel vogelpoep, dienen de panelen wel schoongemaakt te worden. In dat geval een telefoontje naar Hallo Stroom en zij komen kijken. Prima service, vriendelijke medewerkers!

Hallo Anne, Dank voor de mooie beoordeling, daar gaan we van stralen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Perfecte soepele gaan van zaken

Alles klopt qua timing, vriendelijke contacten, profesioneel etc

Vlotte afhandeling keurige installatie

Geen verbetering

Hallo Lydia, Dank voor dit mooie rapportcijfer en de 5 sterren die je ons hebt gegeven. Daar krijgen wij energie van! De zon schijnt deze week ook volop in het mooie Friesland, dus jouw zonnepanelen produceren deze week veel energie! Veel plezier met het zonnestroomsysteem en bij vragen staan we voor je klaar! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

slechte ervaring

Pas op, indien je van Hallo stroom zonne pannelen wilt huren . Ze willen op je dak alleen maar geld verdinen, na het inzetten van de pannelen komen ze nooit voor de controle/ onderhoud .En als daar lekkage of schade aan je woning ontstaat , neemt Hallo stroom helemaal geen verantwoordelijk er van , en je moet zelf alle voorkomende kosten voor de lekkage of schade betalen. Aangezien prijsstijging van de energie , kan je door zonepanelen een paar honderd euro sparen , maar denk maar goed na ,in het geval van de lekkage of schaad moet je voor de verleggen van de zonepanelen toch hallostrom honderden euro betalen ,dat is zonder duizenden euro dat je voor de reparatie van je woning moet betalen .SVP denk maar goed na voordat zone panelen huren. ze zitten op het kantoor en cassieren per maand geld van je rekening ,maar dan zit je in een grote probleem met een woning met schade. voor meer informatie mail mij ( [email protected]) ik kan je meer over mijn afschrowelijk ervaring met hallostrom zeggen.

Een half jaar geleden zijn onze nieuwe zonnepanelen geplaatst. Tevreden over alles. We zijn goed geïnformeerd en de zonnepanelen liggen er mooi bij. Zeker nu met die waanzinnige prijsstijgingen betalen we helemaal minder per maand voor de huur dan dat we anders zouden moeten doen. Heel blij mee. Kijk erg uit naar de komende maanden want dan schijnen ze helemaal veel op te gaan wekken

Hallo Henk, Bedankt voor jouw positieve feedback, daar gaan wij van stralen. De komende maanden gaan zeker veel goeds doen voor jouw energie opwek. Laat de zon maar schijnen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Beoordeling huisdag onzinnig!

Bij de aanvraag van beoordeling geschiktheid dak, ging ik er van uit dat men eerst via Google mijn dak zou inspecteren. Dat is totaal zinloos want er staan een paar grote eiken voor het huis ,die alle zon wegnemen! Mij ging het om mijn garagedak. M.a.w. ,totaal niet opgelet op de situatie bij mij. Bij zo'n slechte start; laat maar zitten! B.W.V

Hallo meneer/mevrouw, Wat jammer dat de dakcheck niet de resultaten heeft opgeleverd die je had verwacht. Via een dakcheck op onze website wordt met geavanceerde software een inschatting gemaakt van of jouw dak geschikt is en hoeveel panelen er op zouden passen. We benadrukken dat het een inschatting is. De software ziet namelijk niet alles, zoals in jouw geval een aantal bomen die voor schaduw zorgen. De dakcheck maakt altijd een inschatting van de dak van de woning omdat dat het meest voor de hand liggend is. In deze fase zijn we ook niet op de hoogte van jouw wens om de zonnepanelen op de garage te plaatsen. Een volgende stap is een persoonlijk adviesgesprek met onze adviseurs. We kijken dan naar jouw persoonlijke situatie en bespreken jouw wensen. Ook vragen we naar jouw huidige elektriciteitsverbruik en -kosten en houden we rekening met eventueel stijgend verbruik in de toekomst (i.v.m. een elektrische auto, airco, etc). Vervolgens maken we een legplan waarbij de zonnepanelen op jouw garage worden ingetekend en kunnen we vrijblijvend een offerte sturen. Voordat we de zonnepanelen plaatsen, komen we ook altijd eerst nog bij jou thuis om te beoordelen of de meterkast geschikt is en hoe de bekabeling van de zonnepanelen naar de omvormer zal worden aangelegd. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Het begint dus met een eerste online check, maar de volgende stap is dus persoonlijk contact zodat we kunnen inspelen op jouw wensen. Mocht je nog geïnteresseerd zijn dan kun je via onderstaande link een afspraak inplannen en bespreken we de mogelijkheden voor zonnepanelen op jouw garage. Met de stijgende energieprijzen is zelf energie opwekken nog steeds een slimme keuze! https://calendly.com/hallostroom/afspraak? Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Goed en duidelijk verhaal

Goed en duidelijk kosten en baten snelle efficiënte instantie van de panelen.

Niet nakomen van eerst informatie gesprek telefonisch

Op 2 maart om 20:00 zou ik een telefonische afspraak hebben met HalloStroom. Ik heb tot 20:50 zitten wachten.. Geen belletje, maar ook geen afmelding ontvangen. Dit vind ik een zeer slechte eerste indruk HalloStroom!!!!!

Hallo Martien, Onze excuses voor het niet nakomen van de telefonische afspraak. Door een samenloop van omstandigheden hebben wij jou die avond niet kunnen bellen. Door de actualiteit worden we overspoelt met aanvragen en door ziekte waren er die avond niet voldoende medewerkers beschikbaar om alle afspraken op te volgen. Ik snap dat de eerste indruk dan niet helemaal goed voelt. Om goed te krijgen over zonnepanelen voor jouw thuis adviseer ik je om ons te bellen op 030 767 00 78 en voor de Sales-afdeling te kiezen. Dan helpen we je, zodra er een duurzaamheidsadviseur beschikbaar is, direct. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Slecht

Huur nu een jaar de pannelen ze zeiden dat ik er min 30 per maand beter van zou worden is dus niet waar moet 62 euro bijbetalen probeer hallstoom nu al 5 weken te bereiken maar niks zouden terug bellen ook niks dus voor mij is hallstroom waardeloos

Slecht om überhaupt contact te krijgen

Ik ben al.5 dagen bezig om contact te komen d'r afdeling financiënen Omdat de bank voor het bouwdepot een offerte nodig is. Ben afspraken worden gemaakt maar njet terug gebeld Ben diep teleurgesteld in dit bedrijf

Vriendelijkheid en behulpzaam

Als ik een vraag heb zijn ze vlot met antwoorden en daarbij vriendelijk , en erg behulpzaam. Ze kijken echt naar alle mogelijkheden die er zijn om het zo efficiënt mogelijk te krijgen. En dan allemaal voor een aangename maandprijs.

Dankjewel voor je beoordeling Jacob! Daar worden wij blij van! :-) De zon gaat vanaf nu alleen maar meer schijnen dus dat wordt lekker besparen op jouw energierekening! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Alles snel soepel en voordelig geregeld

Vanaf het eerste contact is alles soepel verlopen. Snel geregeld. Super blij met onze nieuwe zonnepanelen. Ook de installatie is vlotjes verlopen. Zeer vakkundige mensen. Gelijk de meterkast vernieuwd.

Helemaal zoals besproken

Snelle Vakkundige installatie zoals besproken. Een goed overleg en uitleg over de installatie met de monteur. Helemaal tevreden.

Hoi Sjaak, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn dat je het met ons wilt delen en ons daarmee veel energie geeft. Wij wensen je veel plezier van je zonenergiesysteem!! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

het kan even duren als je een storing hebt

de storingen die je kan onder vinden en die meld bij hallo stroom kan het even duren voor dat hersteld word dit is omdat hallo stroom deze werkzaam heden uit besteed aan onder aannemers inmiddels is de storing afgehandeld en een vergoeding gekregen voor de gemiste oplevering van de zonnepanelen eind goed al goed

Hallo Roberto, Jouw geduld is inderdaad flink op de proef gesteld. De service die je recentelijk bij ons hebt ervaren is zeker niet de service die klanten van ons gewend zijn. Door de grote vraag naar zonnepanelen heeft het inplannen van de service afspraak langer geduurd dan je van ons gewend bent. We hebben onlangs de oorzaak van de storing kunnen signaleren en komen volgende week dit kosteloos repareren. Een werkend zonnestroomsysteem is namelijk de service die wij garanderen. Voor het ongemak heeft mijn collega Mitchel jou zojuist een mooie compensatie aangeboden. We hopen dat je binnenkort weer gaat stralen als je ziet dat de zonnepanelen op jouw dak weer energie voor je opwekken. Laat de zon maar schijnen! Als je je waardering en aanbeveling op deze website wilt aanpassen dan is dat mogelijk en geeft dat ons ook weer energie. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Goede vakmensen

Goed personeel Vriendelijk Duidelijk Vakmensen Werken netjes Zijn voorzichtig op het dak. Behulpzaam

Hallo Susanne, Bedankt voor deze mooie opsomming en super dat je je ervaring hebt gedeeld. Wij wensen je ontzettend veel plezier met de zonnepanelen die we op jouw dak hebben geïnstalleerd. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Vrolijk personeel behulpzaam

Hallo Hans, Super leuk dat je jouw ervaring hier wilt delen. Ik wil je bedanken voor het prettige gesprek dat wij met je mochten hebben. Uiteraard zijn wij ook erg blij met klanten zoals jij! Laat de zon nu maar goed gaan schijnen. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Alles verliep van een leien dakje ;-)

Van begin tot eind goede ervaring. Goede eerlijke uitleg, afspraken werden nagekomen en ook het installeren ging prima. Hierbij liepen ze tegen onvoorziene problemen waar zij ook niets aan konden doen maar ze bleven langer als gepland en leverden goed werk af. Ik ben dik tevreden!

Hoi Angelique, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over HalloStroom, en dit ook wilt delen. Jij wekt energie op en wij krijgen energie van jouw feedback. Veel plezier van het systeem en uiteraard veel zonuren toegewenst. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Top installateurs .

Feedback heeft u enige weken geleden van mij ontvangen. Ik heb afgelopen weekend de vraag Hierop gesteld of er asbest in de zonnecollectoren zit.Hierop nog geen antwoord mogen ontvangen. Groetjes Niels.

Hoi Niels, Er zit geen asbest in de zonnepanelen. Een zonnepaneel bestaat uit; silicium, glas, aluminium en koperdraden en is voor het grootste gedeelte recyclebaar. Ik hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord en wens je nog veel zonuren toe! Met zonnige groet Patrycia HalloStroom

hele goede service!

Gebeld dat de wifi voor de panelen niet werkte, vriendelijk personeel aan de lijn. ze komen zelf langs om het in orde te maken, geweldig! ik raad de mensen het echt aan.

Hallo Henk, Wat leuk dat je jouw ervaring met ons wilt delen. En natuurlijk fijn dat je ook op je telefoon het zonsysteem weer kunt monitoren. Wat ons betreft mag de zon weer volop gaan schijnen. We wensen je veel stralende dagen toe! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Werkt zonder problemen.

Contact opgenomen met verschillende maatschappijen, deze maatschappij heeft alles uitgelegd en redelijk snel erna werd de installatie gemonteerd. De installatie werkt prima en zonder problemen.

Hi Henk, Fijn dat je zo tevreden bent met ons, hier gaan wij echt van stralen. Nu op naar meer zon! Bedankt voor het delen van jouw ervaring en nu op naar een mooie energie opwek! Stralende groetjes, Patrycia HalloStroom

Ben goed geholpen. Mede door vriendelijke telefoniste, die mij door de bureaucratische zaken heenloodste, kon ik de zaken goed afhandelen. O.a het aanmelden bij energie.nl. Ze legde mij uit wat ik moest doen , en stuurde mij info opdat ik het formulier correct kon invullen en verzenden.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je een mooi 2022 met gezondheid en veel zonuren. Vriendelijke groet, Patrycia HalloStroom

Kan beter

De panelen werken goed maar de app en de WiFi verbinding is knudde dit moet en zou toch echt beter kunnen. En als je dan contact zoekt en je gegevens achter krijg je nooit wat te horen erg jammer. En echt een verbeterpunt.

Beste Peter, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat het laatste contact over jouw wifi in 2019 is geweest en dat wij je toen een stappenplan hebben gestuurd. Hierna hebben wij niets meer vernomen dus gingen wij er vanuit dat het probleem was opgelost. Ik heb je geprobeerd te bellen om te kijken of wij nog iets voor je kunnen doen maar helaas is dit niet gelukt. Ik wil je vriendelijk vragen om zelf contact met ons op te nemen op een tijdstip dat jou uitkomt. Je kunt ons bereiken op nummer 030-7670078 Ik hoor graag van je! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Netjes en helder

Van begin tot oplevering netjes en helder verlopen, kon ook goed terecht met vragen. Na de positieve berichten van mijn schoonouders zelf dus ook voor hallostroom gegaan en dik tevreden. Installatie gedaan door de mannen van PERLOT, hele installatie inclusief een hele nieuwe groepenkast (voor een nette prijs) netjes geplaatst en opgeleverd.

Hallo Rob, Dankjewel voor je reactie en natuurlijk het delen. Wij wensen je veel zonuren toe voor de toekomst! Zonnige groetjes Patrycia HalloStroom

Vriendelijke vrouw die heel goed uitgelegd heeft

Uitstekend uitgelegd

Goedemiddag, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en het leuke gesprek dat wij mochten hebben. Fijn dat ik je kon helpen. Zonnige groetjes, Patrycia HalloStroom

Niks te klagen alles netjes en snel geregeld.

Hi Jan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons en dit uiteraard ook met ons wilt delen. Wordt gewaardeerd Jan! Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.