Helemaal zoals besproken

Snelle Vakkundige installatie zoals besproken. Een goed overleg en uitleg over de installatie met de monteur. Helemaal tevreden.

Hoi Sjaak, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn dat je het met ons wilt delen en ons daarmee veel energie geeft. Wij wensen je veel plezier van je zonenergiesysteem!! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

het kan even duren als je een storing hebt

de storingen die je kan onder vinden en die meld bij hallo stroom kan het even duren voor dat hersteld word dit is omdat hallo stroom deze werkzaam heden uit besteed aan onder aannemers inmiddels is de storing afgehandeld en een vergoeding gekregen voor de gemiste oplevering van de zonnepanelen eind goed al goed

Hallo Roberto, Jouw geduld is inderdaad flink op de proef gesteld. De service die je recentelijk bij ons hebt ervaren is zeker niet de service die klanten van ons gewend zijn. Door de grote vraag naar zonnepanelen heeft het inplannen van de service afspraak langer geduurd dan je van ons gewend bent. We hebben onlangs de oorzaak van de storing kunnen signaleren en komen volgende week dit kosteloos repareren. Een werkend zonnestroomsysteem is namelijk de service die wij garanderen. Voor het ongemak heeft mijn collega Mitchel jou zojuist een mooie compensatie aangeboden. We hopen dat je binnenkort weer gaat stralen als je ziet dat de zonnepanelen op jouw dak weer energie voor je opwekken. Laat de zon maar schijnen! Als je je waardering en aanbeveling op deze website wilt aanpassen dan is dat mogelijk en geeft dat ons ook weer energie. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Goede vakmensen

Goed personeel Vriendelijk Duidelijk Vakmensen Werken netjes Zijn voorzichtig op het dak. Behulpzaam

Hallo Susanne, Bedankt voor deze mooie opsomming en super dat je je ervaring hebt gedeeld. Wij wensen je ontzettend veel plezier met de zonnepanelen die we op jouw dak hebben geïnstalleerd. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

Fantastisch

Vrolijk personeel behulpzaam

Hallo Hans, Super leuk dat je jouw ervaring hier wilt delen. Ik wil je bedanken voor het prettige gesprek dat wij met je mochten hebben. Uiteraard zijn wij ook erg blij met klanten zoals jij! Laat de zon nu maar goed gaan schijnen. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Alles verliep van een leien dakje ;-)

Van begin tot eind goede ervaring. Goede eerlijke uitleg, afspraken werden nagekomen en ook het installeren ging prima. Hierbij liepen ze tegen onvoorziene problemen waar zij ook niets aan konden doen maar ze bleven langer als gepland en leverden goed werk af. Ik ben dik tevreden!

Hoi Angelique, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over HalloStroom, en dit ook wilt delen. Jij wekt energie op en wij krijgen energie van jouw feedback. Veel plezier van het systeem en uiteraard veel zonuren toegewenst. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Top installateurs .

Feedback heeft u enige weken geleden van mij ontvangen. Ik heb afgelopen weekend de vraag Hierop gesteld of er asbest in de zonnecollectoren zit.Hierop nog geen antwoord mogen ontvangen. Groetjes Niels.

Hoi Niels, Er zit geen asbest in de zonnepanelen. Een zonnepaneel bestaat uit; silicium, glas, aluminium en koperdraden en is voor het grootste gedeelte recyclebaar. Ik hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord en wens je nog veel zonuren toe! Met zonnige groet Patrycia HalloStroom

hele goede service!

Gebeld dat de wifi voor de panelen niet werkte, vriendelijk personeel aan de lijn. ze komen zelf langs om het in orde te maken, geweldig! ik raad de mensen het echt aan.

Hallo Henk, Wat leuk dat je jouw ervaring met ons wilt delen. En natuurlijk fijn dat je ook op je telefoon het zonsysteem weer kunt monitoren. Wat ons betreft mag de zon weer volop gaan schijnen. We wensen je veel stralende dagen toe! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Werkt zonder problemen.

Contact opgenomen met verschillende maatschappijen, deze maatschappij heeft alles uitgelegd en redelijk snel erna werd de installatie gemonteerd. De installatie werkt prima en zonder problemen.

Hi Henk, Fijn dat je zo tevreden bent met ons, hier gaan wij echt van stralen. Nu op naar meer zon! Bedankt voor het delen van jouw ervaring en nu op naar een mooie energie opwek! Stralende groetjes, Patrycia HalloStroom

Ben goed geholpen. Mede door vriendelijke telefoniste, die mij door de bureaucratische zaken heenloodste, kon ik de zaken goed afhandelen. O.a het aanmelden bij energie.nl. Ze legde mij uit wat ik moest doen , en stuurde mij info opdat ik het formulier correct kon invullen en verzenden.

Goedemiddag, Wat fijn om te horen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je een mooi 2022 met gezondheid en veel zonuren. Vriendelijke groet, Patrycia HalloStroom

Kan beter

De panelen werken goed maar de app en de WiFi verbinding is knudde dit moet en zou toch echt beter kunnen. En als je dan contact zoekt en je gegevens achter krijg je nooit wat te horen erg jammer. En echt een verbeterpunt.

Beste Peter, Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Ik zie dat het laatste contact over jouw wifi in 2019 is geweest en dat wij je toen een stappenplan hebben gestuurd. Hierna hebben wij niets meer vernomen dus gingen wij er vanuit dat het probleem was opgelost. Ik heb je geprobeerd te bellen om te kijken of wij nog iets voor je kunnen doen maar helaas is dit niet gelukt. Ik wil je vriendelijk vragen om zelf contact met ons op te nemen op een tijdstip dat jou uitkomt. Je kunt ons bereiken op nummer 030-7670078 Ik hoor graag van je! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Netjes en helder

Van begin tot oplevering netjes en helder verlopen, kon ook goed terecht met vragen. Na de positieve berichten van mijn schoonouders zelf dus ook voor hallostroom gegaan en dik tevreden. Installatie gedaan door de mannen van PERLOT, hele installatie inclusief een hele nieuwe groepenkast (voor een nette prijs) netjes geplaatst en opgeleverd.

Hallo Rob, Dankjewel voor je reactie en natuurlijk het delen. Wij wensen je veel zonuren toe voor de toekomst! Zonnige groetjes Patrycia HalloStroom

Vriendelijke vrouw die heel goed uitgelegd heeft

Uitstekend uitgelegd

Goedemiddag, Dankjewel voor het delen van jouw ervaring en het leuke gesprek dat wij mochten hebben. Fijn dat ik je kon helpen. Zonnige groetjes, Patrycia HalloStroom

Niks te klagen alles netjes en snel geregeld.

Hi Jan, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons en dit uiteraard ook met ons wilt delen. Wordt gewaardeerd Jan! Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

gewoon goed

al jullie afspraken zijn jullie na gekomen zo ver ik kan beoordelen grote klasse in deze druk tijd

Hi Paul, Het is voor ons mooi om te zien dat mensen tevreden over ons zijn. Dankjewel dat je dit met ons wilt delen. We wensen je uiteraard nog heel veel zonuren toe! Warme groeten, Patrycia HalloStroom

Blij dat ik de keuze heb gemaakt

Na jarenlang twijfelen toch de knoop doorgehakt en met Hallostroom in zee gegaan. Vanaf het eerste contact tot en met de installatie en oplevering hebben wij dit als zeer pretig en fijn ervaren. We hebben wel vastgesteld dat installatie in de winter qua rendement niet de meest gunstige periode is maar dat halen we vast in. De constructie van huren en onderhoudsvrij was voor ons de doorslag.

Hoi Hans, Wij zijn echt heel blij met je reactie, en dat je deze ook hebt willen delen. En zoals je terecht opmerkt zal je zien dat je opwek fors om hoog gaat zodra de zon weer sterker gaat schijnen. Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Totaal 0,0 communicatie.

Je kan afspraken maken wat je wil, maar totaal geen respons. Laten niks van zich horen. Toch zwart op wit afspraak staan . Voor mij onbetrouwbaar bedrijf dus.

Goedemiddag, Wat ontzettend naar om dit te horen. Ik schrik hier ook behoorlijk van omdat dit zeker niet de service is die wij nastreven. Op dit moment is het door de stijgende energieprijzen wel extra druk waardoor dingen wat langzamer opgepakt kunnen worden dan wat je van ons mag verwachten. Wel zie ik dat er al verschillende pogingen zijn gedaan om je te bellen en dat wij geen gehoor konden krijgen. Misschien hebben wij niet de juiste contact gegevens van je. Omdat wij echt heel graag met je in contact willen komen, wil ik je vragen of je zelf contact met ons op kunt nemen op telefoonnummer: 0307670078. Ik wens je een hele fijne dag verder en hoop dat we met elkaar in contact kunnen komen. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Het aanbrengen van de platen was prima. De afwerking met de WiFi is knudde.

De hulp voor de WiFi is niet goed. De rest was prima

Goedemorgen, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Natuurlijk is het erg vervelend dat wanneer je van provider wisselt ook de Wifi-verbinding met de Omvormer weer hersteld moet worden. Gelukkig is het probleem inmiddels opgelost en kun je de registratie van de panelen weer volgen. Wij wensen je nog veel plezier met je zonnepanelen! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Uitstekende service

Van begin tot eind goed contact zeker ook een pluim voor de monteurs die worden heel vaak vergeten

Hoi Ronald, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Ook de gegeven pluim zullen wij zeker aan de installateurs doorgeven. Wij wensen je ontzettend veel plezier met je zonenergiesysteem en bedankt voor je feedback! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Texel behoort volgens hallostroom niet bij Nederland, terwijl het de plek is met de meeste zonuren

Op zoek naar zonnepanelen zonder investeren. Helaas komen ook jullie niet op Texel

Beste Piet, Erg vervelend dat er op jouw mooie eiland niet door ons wordt geïnstalleerd. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt. De reden dat wij niet installeren op de eilanden is dat wij de service die wij willen verlenen niet waar kunnen maken in verband met de reistijd (via de boot). Natuurlijk zouden wij het zelf ook graag anders zien en wellicht kunnen wij in de toekomst dit wel aanbieden. Wij vinden het jammer dat wij je op dit moment nog niet kunnen helpen, en zullen je zeker opnemen in ons bestand zodat wij jou als eerste kunnen bellen als de mogelijkheden er wel zijn. Groetjes, Patrycia HalloStroom

Mijn ervaring is goed en succesvol

Perfect geregeld, alles zoals afgesproken

Duidelijke en transparante uitleg en een geweldige service van, zowel degene die de mogelijkheden hoeft gecheckt, als ook de mensen die de panelen hebben geplaatst. Zeer klantvriendelijke, deskundige en correct benadering staan hoog in het vaandel!

Hoi Jos, Wat een mooi compliment! Onze energie gaat hiervan de hoogte in, dankjewel dat je houw ervaring hebt willen delen. Wij wensen je ontzettend veel plezier toe met het zonenergiesysteem! Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Slecht

Ze reageren niet op klachten ivm de technische expert en verkeerde informatie. Je krijgt netjes een mail dat ze contact opnemen binnen 3 tot 5 werkdagen, maar dit wordt niet gedaan. Bel je ivm de klacht, krijg je te horen dat ze de mailtjes hebben ontvangen, maar het niet nodig vonden om te reageren. Over de Instalateurs heb ik absoluut geen klachten. Zij zijn top!

Hoi Remo, Wij vinden het echt heel vervelend dat wij je niet verder kunnen helpen. Helaas kunnen wij juridisch gezien niks terugbetalen of in de huur verwerken zonder officiële rekening en/of afschrift. Zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Vandaag zonnepanelen geplaatst door AenD Siddeburen Perfect alles geleverd en zeer vakkundig geplaatst! Alles in overleg en uitleg. En als laatste alles weer Top opgeruimd. Zeker een aanrader, vakkennis dit bedrijf!

Hallo Henk, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dit ook hebt gedeeld, dankjewel hiervoor. Wij wensen je veel zonuren toe! Zonnige groeten Patrycia HalloStroom

Alles prima gegaan Aanrader

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.