leveren niet waarvoor je betaald

ik heb diverse keren moeten bellen omdat groepen kast niet volgens de voorschriften is geinstaleert mij is gezegd dat er een instalateur komt om dit in orde te maken maar er komt niemand ik vind dit een waardeloze service

waardeloos

in mei panelen aangevraagd en na een kort bezoek vanaf de straat door monteur werd mijn dak eerst afgekeurd. (dit was in augustus) dakdekker laten komen en dak in orde laten maken. 18-11-2022 eindelijk de installatie. toen begon de chaos. plantsoen voor de deur werd gebruikt(omgespit) als parkeerplaats voor de bus,materiaal en aanhanger. tijdens electro werk vloog hoofdzekering er uit en oest Enexis met spoed komen. toen begonnen ze met de panelen en vlogen de dakpannen letterlijk om mijn oren. na een waarschuwing was dat wel voorbij (20 pannen kapot). eind van de dag (4 uur later dan afgesproken) gevraagd alles ok aan de persoon die alles oplevery? ja alles was startklaar om terug te leveren alleen nog geen wifistick en app. surprise de weken erna nog steeds geen teruglevering. zeer veel telefoontjes en emails met Hallo Stroom later en smoezen via Hallostroom van monteurs, zoals wifistick lange levertijd, zekering er niet in en groene stekker niet aangesloten kwam de monteur zogenaamd om alles in orde te maken op 30-12-2022.(was die dag alles bevestigt door hallo Stroom) hij vertelde mij dat hij alleen kwam om wifistick om te ruilen???? maar er was toch helemaal geen wifistick? maar goed ga je dan nu de koppeling maken zodat stroom terug geleverd word, antwoord nee. moest ik maar een nieuwe afspraak maken overdag als er zon was want dan werkte de omvormer. Ik heb ook niets doorgekregen hiervoor zei hij. vraag hoe lang duurt dit dan weer, hij zegt daarop: geen idee! en vertrok. Hallo Stroom geprobeerd te bellen maar die waren vroeg naar huis.dus maar weer wachten op het volgende verhaal. Ik heb al vaker in detail uitgelegd dat deze ploeg niet weet waar die mee bezig is maar word niets mee gedaan. ben benieuwt hoeveel tijd het nu weer duurt dat alles in orde is.

Zeer vlotte en duidelijke afspraken

Alles is naar behoren uitgevoerd door ervaren en nette instalateurs ik ben dan ook zeer tevreden

Nog steeds dik tevreden

Tijdens het gehele traject tot de montage een zeer goede begeleiding en uitleg. Op de dag vd montage zeer correctd en nette ploeg monteurs.

Ben zeer tevreden

Ondersteuning is prima; ben benieuwd naar een mogelijke overname.

Direct besparen en service prima

Geen investeringen. 1e jaar al ruim 1500€ terug op jaarlijkse afrekening waaronder Meer dan 600€ transport en leveringskosten van direct gebruiken elektriciteit en 2021 n mei geplaatst was niet eens het zonnigste jaar en ook liep het jaar al een paar maanden in de jaarlijkse afrekening. Ik zie in 2022 alleen maar hogere opbrengst van de zonnepanelen Heb wel het dak van binnen extra geïsoleerd tussen de balken 15cmglaswol en gipsplaten. De huur die ik betaal is al in mindering gebracht bij Eneco gezien de omstandighedendat alles duurder is zou dat anders MEER geweest zijn. Ik betaal 49€Huur p mnd nog geen 600 p jaar dus. Ook de met Vriendenvoordeel aangesloten buren zijn tevreden. Hopelijk komt er ook een betaalbare accu die de niet gebruikte stroom benutten kan als de zon onder is. De winter is niet veel maar de zomer maakt alles goed

Waardeloos bedrijf

Half jaar geleden offerte gevraagd voor zonnepanelen op ons dak. Duidelijk vertelt dat het om een appartement boven een winkel ging, was totaal geen probleem. Op verzoek ook foto's gestuurd van het dak en waar de omvormer moet komen, als ook van de groepenkast. Mail ontvangen met de bevestiging van een inspectie afspraak. Vandaag zitten wachten van 10.00 tot 12.30 uur, maar geen bezoek. Vervolgens zelf maar gebeld en toen werd ons doodleuk verteld dat ze geen panelen bij ons konden plaatsen, omdat het een appartement betreft. Dit hadden wij echter duidelijk bij het allereerste contact al verteld en toen werd gezegd dat dit absoluut geen probleem was. Op de vraag waarom ze de afspraak dan niet zelf afgebeld hebben, kregen we een onduidelijk antwoord en excuses.

Goede service en duidelijke communicatie.

Panelen vakkundig geplaatst op 5 oktober j.l. Helaas zat bij de omvormer niet de juiste wifi stick en een aansluit plug die niet aanwezig was, waardoor ik geen stroom kon opwekken. Duidelijke communicatie en de monteurs zijn een paar dagen daarna teruggekomen om het probleem te constateren. Naar een service verzoek en bestellen van de wifi stick hebben ze vandaag, 16-11-2022 de omvormer aangesloten en wek nu zonne-energie op. Voor mijn geduld heeft Hallo Stroom mij een cadeaubon gestuurd van €50. Al met al geen vervelende wachttijden, snelle en goede service. Bedankt Hallo Stroom!!

Fantastisch werken perfect

Info door Hallo stroom goed verzorgd, Bij vragen zijn ze prima te bereiken, Heldere en duidelijke antwoorden. Alles werk zoals afgesproken, installatie zonnepanelen en diverse tips en tricks zijn helder en duidelijk aangegeven , Tijdens installatie is er nog een aansluitprobleem van de elektrische bedrading ontdekt in de woonkamer, is super goed opgelost,perfekt!! Hallo Stroom, gewoon doen.

Hallo Jan! Zonnig nieuws. Dankjewel voor het fijne contact en je positieve review. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen. Met warme groet, Team HalloStroom

Prima uitleg en afhandeling alleen lang wachten op datum installatie panelen

De uitleg was prima. 21 september is alles gecheckt. Zelfs 2 panelen erbij genomen. Nieuwe contract was er ook binnen een paar dagen. Maar dan. Na 1 maand geen datum. Na telefonisch contact schijnt er problemen te zijn met een installateur in onze regio. Ben erg benieuwd of we de panelen nog rond december op dak krijgen

Verschrikkelijke ervaring en slechte service

In december hebben wij een huis gekocht met zonnepanelen van Hallo stroom en moesten hierdoor het contract overnemen. We hebben in het voorjaar contract over laten schrijven. Ik kwam in augustus achter via een vriend dat je via een app kon bijhouden hoeveel energie je panelen opleveren. Ik heb meerdere keren gebeld en contact gezocht met Hallostroom en ben er achter gekomen dat de panelen niks hebben opgeleverd afgelopen maanden.. ik heb veel telefonisch contact met ze gehad en zij gaven aan dat er vanaf 2020 de panelen niks opleverden. Vervolgens kreeg ik instructies om de panelen aan te melden. Bij mijn kastje had ik een storingmelding. Ik heb wederom dit gemeld bij ze, zij gaven aan dat de panelen geen stroom krijgen en dat ze een monteur zouden sturen, ik heb weken hierop moeten wachten en na paar keer heen en weer bellen hebben zij een monteur gestuurd. Monteur kwam en zei dat de kabel vanaf de meterkast naar de panelen beschadigd is gegaan tijdens de verbouwing. Ik heb aangegeven dat de panelen al voor de verbouwing het niet deden. Monteur heeft een rapport opgemaakt en daarin heeft hij ook vermeld dat de huurder van de panelen niks aan de schade van de kabel kon doen. Vervolgens krijg ik een mail met monteurs afspraak. Ik heb wederom gebeld en kreeg te horen dat het mij 300 euro extra kost om een nieuw kabel aan te sluiten. Aangegeven dat de panelen al voordat ik het contract overnam niets opleverden. Hallostroom bleef bij hun standpunt dat de kosten voor mij zijn. Nu wil ik kijken of ik mij kan ontbinden van hun contract! Iemand enig idee hoe dit mogelijk is?

Duidelijke afspraken

Duidelijke afspraken, klein min puntje de monteurs waren een dag eerder dan afgesproken, maar we waren toch thuis en toevallig mooi weer en de andere dag niet, dus win win situatie. Vriendelijke mannen werkte heel netjes legde alles goed uit en zo klaar, een paar dagen later kon ik de app al activeren. en werkt goed.

Hallo Peter! Dank voor je positieve beoordeling. We waren inderdaad wel heel vroeg in dit geval. Fijn dat het goed paste. We wensen je heel veel van dit soort zonnige dagen toe. Met warme groet, Team HalloStroom

Super zonnepanelen

Wij zijn heel blij met de zonnepanelen van HalloStroom. Correcte levering en goede opbrengst. Zelfs bij somber weer leveren ze nog op.

Hallo Adrie! Dank je voor je warme beoordeling. We zitten hier gewoon te stralen. We wensen je er nog heel veel jaren plezier van. Met zonnige groet, Team HalloStroom

Driemaal is scheepsrecht

De nieuwe (derde) afspraak voor het leggen van de zonnepanelen door een nieuwe externe partij (De Groene Generatie), is op tijd, vakkundig en snel uitgevoerd. Chapeau Groene Generatie. Zoals eerder vermeld ... communicatie mbt het bestellen van de zonnepanelen was PRIMA en dakinspectie evenzo!!

Hallo Theo! Dank je voor je beoordeling en je geduld in de tussenliggende fase. We zijn blij dat we je uiteindelijk goed hebben kunnen helpen met de installatie en wensen je heel veel voordeel en dito zonuren in de komende jaren. Team HalloStroom

Vertrouwen naar dieptepunt gezakt

Contract begin april getekend tot zover ging het goed, maar dan !!! Helaas door het bedrijf dat voor hallostroom plaatst vergeten in te plannen ( kan altijd gebeuren toch !!!) dan vervolgens op 8 juni eindelijk een installatiedatum gekregen en jawel op 25 augustus al kan er eindelijk geïnstalleerd worden. Top eindelijk een datum altijd handig met het hebben van een eigen bedrijf ivm bedrijfsluiting en vrijgeven van personeel. Nu 1 dag vtv een belletje plaatsing gaat niet door. WTF Hallostroom dit kan echt niet!!!!!!!!

Waardeloze communicatie

Het contact via hallostroom liep tijdens het afsluiten enorm goed. Kwamen hun afspraken na en vriendelijke mensen aan de telefoon. Helaas blijkt bij een storing(en dit lees ik vaker) niet het geval te zijn. Ik heb 4 weken geleden melding gemaakt en tot op de dag van vandaag is er vanuit hallostroom nog geen enkele reactie gekomen. Beloftes om terug te bellen komen ze niet na, reageren op klachten via de mail doen ze ook niet. Heb hun ook proberen uit te leggen dat ik snap dat een monteur vinden in de zomerperiode lastig is en dat omvormers moeilijk te krijgen zijn. Maar kom je afspraken na. Denk 2 keer goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

Hele goede service

Alles wat ze beloofd hadden zijn ze na gekomen ,ga zo door

Begon goed maar na 5 maanden nog steeds geen stroom

Eind Mei de panelen geplaatst (net voor de zomer). Ze zouden werken en er zou iemand komen om de monitoring in te stellen. Zijn dus nog niet opgeleverd. Het is nu Augustus (hoogzomer) en nog steeds niemand geweest. Nu blijken de panelen ook niet te werken. Heb zelf het boekje maar gelezen van de omvormer. 2,5 maand verder en 3 mails aan hallostroom verder en nog niets opgewekt al is onze voorschot verlaagd door de aanmelding.. Nog geen reactie op de laatste 2 mails. Ronduit schandalig dit. Dit zullen zeker de 1e 3 maanden gratis zijn...... Als het nog lang duurt dan kunnen ze de boel op komen halen. Word het toch redelijk opgelost dan meld ik mij weer.

Beloven heel veel maar bij een storing laten ze niets van zich horen

Aansluiten en plaatsen prima .maar bij een storing aan je systeem laten ze niets van zich horen nu al 2 weken probleem met omvormer dus geen opbrengst maar er komt niemand om te repareren. Te gek voor woorden ik zal dit bedrijf nooit aanprijzen aan mijn kennissen.

Tevreden over plaatsing

Wij waren zeer tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen, 1 jaar is het goed gegaan. Nu hebben we problemen, de SolarEdge deze blijft in de nachtstand, dat betekent dat ik geen stroom meer opwek. Wij zijn nu een maand bezig om een installateur te krijgen. Dus een verbeterpunt is de Service. Hoop dat dat in de toekomst verbetert.

Goede levering maar zeer slechte service van de helpdesk

Het leveren van de zonne panelen is uitstekend. Door een paar mannen wordt alles netjes geïnstalleerd en uitgelegd hoe de opbrengst is te volgen. Na vier jaar geeft de omvormer problemen, een relais is defect en de omvormer is niet meer aan wifi te koppelen. Hiervan hebben we in februari melding gemaakt en ook bewezen met een rekening van de energie leverancier dat er geen electra werd terug geleverd. Meerdere keren de helpdesk gebeld maar daar begrijpen ze de klanten niet en zeggen alleen volg de gebruiksaanwijzing om de omvormer weer aan de wifi te koppelen, ondanks de melding dat dit niet werkt. Eindelijk in Mei werd er een persoon langs gestuurd die het verhaal van de klant bevestigde en er weer een nieuwe melding van maakte. Eindelijk werd de omvormer na 14 dagen vervangen . We spreken over een periode van vijf en een halve maand dat er geen opbrengst is geweest ondanks vele verzoeken aan de helpdesk de problemen op te lossen, de huur facturen kwamen wel op tijd ??? HalloStroom doet er goed aan de helpdesk te verbeteren met mensen die naar de klanten luisteren, niet het verhaal van de klant afdoen met een onzin verhaal met welke acties ze moeten nemen.

Een prettig en vriendelijk gesprek met de medewerkster. Zij gaf mij duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Op mail word heel snel gereageerd prima

Dus snelle reactie prima dat geeft vettrouwen

Slechte service bij storing

Meerdere keren een stroomstoring door de zonnepanelen. Voordat er daadwerkelijk actie ondernomen wordt en een storingsmonteur komt gaat er veel tijd verloren. Elke keer weer het zelfde liedje en vertraging, wachten, wachten. De oude storingsgegevens zijn niet beschikbaar waardoor steeds dezelfde vertragende procedure gevolgd moet worden. Ik loop veel inkomsten mis, de storing is sinds 24-5. Ik zal nooit Hallostroom aanbevelen, Slechte aftersales en service. Gewoon naar een andere leverancier gaan. Als ik het opnieuw zonnepanelen zou nemen nooit weer bij HalloStroom.

Geen communicatie

Wij moeste zo snel mogelijk alles in orde maken zodat ze aan de slag kunnen. Inmiddels zijn we ruim een maand verder zonder verdere communicatie van Daaaagstroom. Zelf bellen we continue om maar een planning te weten, helaas keer op keer zonder resultaat. Het excuus is dat ze afhankelijk zijn van de installateur en dat begrijpen we best maar vandaag kregen we een mail met dat onze aanvraag VANDAAG pas is doorgezet naar de installateur en ze pas in OKTOBER de panelen komen plaatsen. Wat een slechte manier van communiceren met nieuwe klanten. Wij zijn echt heel erg verbaasd over deze manier van werken.

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.