Filters

3

Slecht

Waardeloos huur voor 82 euro per maand 16 stuks betaal 984 aan huur per jaar opbrengst 922 dus 62 euro verlies heb geprobeert contact te leggen zouden me terug bellen dus niet huur niks van hallstroom mooie praatjes meer niet

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Na een tijdje wachten omdat het druk was ben ik uitstekend geholpen

  • Aanbevelen? Ja
2

Hallostroom komt afspraken niet na

Ben al een week bezig voor contact te krijgen voor een vraag met betrekking voor het bij zetten van zonpanelen maar ze bellen niet terug ben hierdoor zwaar teleurgesteld in hallostroom.

  • Aanbevelen? Nee
9

Zeer tevreden

Zeer klantvriendelijk te woord gestaan en deskundige inspectie en fantastische monteurs. Na een vraag direct terug gebeld en goed antwoord gekregen op mijn vraag.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Patricia, Dankjewel voor je feedback en fijn dat je de positieve ervaring hier wilt delen. Wij wensen je veel opbrengst toe met het zonenergiesysteem. En nu op naar een mooie zomer! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

3

veel gedoe voor een paar panelen

veel gedoe

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goedemiddag, Wat ontzettend jammer dat je jouw bestelling bij ons als "veel gedoe ervaart", dat is uiteraard niet onze bedoeling. Door de overweldigende landelijke belangstelling voor zonnepanelen zijn de wachttijden inderdaad langer dan normaal gesproken het geval is. Wij doen er echt alles aan wat in onze macht ligt om de panelen bij iedereen zo snel mogelijk te installeren. Wij zijn wel ontzettend blij dat je het vertrouwen in ons niet hebt verloren en willen je hiervoor hartelijk bedanken. Ik verwacht dat er volgende week een afspraak met je gemaakt zal worden. Met zonnige groeten, Patrycia HalloStroom

10

Goede service en goed opgeleverd

Ze liggen op ons dak. We zijn goed geinformeerd en heel tevreden met de zonnepanelen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Eric, Wat fijn om jouw feedback te zien, wij kunnen onze energie hier echt mee opladen. Dankjewel dat je jouw ervaring met ons hebt gedeeld. Wij wensen je nog veel zonuren toe! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

2

Zeer slecht

Sinds november is onze omvormer kapot misschien zelfs eerder al. Na tig telefoontjes eindelijk na 3 maand iemand die langs komt bleek de omvormer het na anderhalf jaar al stuk te zijn dat is 3 weken terug geconstateerd. Nu al weer 3 telefoontjes verder nog steeds geen nieuwe omvormer en vandaag weer gebeld zou met een half uur weer gebeld worden je raad het al weer niet terug gebeld. Ze kunnen nu de boel op halen want ik wil niets meer met hun te maken hebben.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Alie, Ik begrijp dat dit een hele vervelende situatie is en je wilt dat er zo snel mogelijk een oplossing komt. Het heeft bij jullie helaas langer geduurd en daarvoor onze excuses. Overigens iets minder lang dan de situatie die hierboven wordt geschetst, want het probleem is bij ons op 11 januari gemeld. De oplossing ligt gelukkig nu heel dichtbij want de nieuwe omvormer is besteld en volgende week nemen we contact met jullie op voor het inplannen van een service afspraak. En uiteraard houden wij ons aan de algemene voorwaarden waarin we beloven dat wanneer we het probleem, nadat dit bij ons is gemeld, binnen 30 werkdagen niet kunnen oplossen, wij na die 30 werkdagen de gemiste opwek van de zonnepanelen compenseren. Wij zullen de hoogte van de compensatie berekenen nadat het probleem helemaal is opgelost. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

2

Zeer slechte ervaring

Mensen ga alstublieft niet in zee met hallo stroom als ze zonnepanelen kunnen leveren zijn ze er binnen 1 week maar als er problemen of klachten zijn is er niemand thuis erg jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo meneer Klaassen, Wat jammer dat uw ervaring wat minder positief is. Ik kan mij goed voorstellen dat wanneer de wasmachine het niet goed doet, iedere dag dat er nog geen oplossing is te veel is. Het probleem dat u heeft gemeld t.a.v. uw stopcontact en wasmachine konden we echter niet zo goed relateren aan de installatie van het zonnestroomsysteem zelf omdat deze al 2 jaar goed functioneert en dat nog steeds doet. De service en garantie die wij bieden is dan ook voor het zonnestroomsysteem. Het is zeker geen onwil dat we eerst het probleem op afstand hebben proberen te achterhalen, omdat we het vermoeden hadden dat het aan de wasmachine zelf zou kunnen liggen. Na overleg blijkt dit niet het geval te zijn en hebben we voor volgende week vrijdag een service afspraak ingepland om te beoordelen waardoor het probleem wel wordt veroorzaakt. Hopelijk kan het probleem dan ook worden opgelost. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

10

Deskundige informatie

Ik had per mail een vraag gesteld over de woestijnzand op de zonnepanelen. Ik ben dezelfde dag nog teruggebeld hierover. Juiste informatie gekregen. Laten reinigen is niet nodig, in tegenstelling waar veel reclame voor gemaakt wordt, eerste beste regenbui spoelt de panelen schoon. Alleen bij ontzettend veel vogelpoep, dienen de panelen wel schoongemaakt te worden. In dat geval een telefoontje naar Hallo Stroom en zij komen kijken. Prima service, vriendelijke medewerkers!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Anne, Dank voor de mooie beoordeling, daar gaan we van stralen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

10

Perfecte soepele gaan van zaken

Alles klopt qua timing, vriendelijke contacten, profesioneel etc

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte afhandeling keurige installatie

Geen verbetering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Lydia, Dank voor dit mooie rapportcijfer en de 5 sterren die je ons hebt gegeven. Daar krijgen wij energie van! De zon schijnt deze week ook volop in het mooie Friesland, dus jouw zonnepanelen produceren deze week veel energie! Veel plezier met het zonnestroomsysteem en bij vragen staan we voor je klaar! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

1

slechte ervaring

Pas op, indien je van Hallo stroom zonne pannelen wilt huren . Ze willen op je dak alleen maar geld verdinen, na het inzetten van de pannelen komen ze nooit voor de controle/ onderhoud .En als daar lekkage of schade aan je woning ontstaat , neemt Hallo stroom helemaal geen verantwoordelijk er van , en je moet zelf alle voorkomende kosten voor de lekkage of schade betalen. Aangezien prijsstijging van de energie , kan je door zonepanelen een paar honderd euro sparen , maar denk maar goed na ,in het geval van de lekkage of schaad moet je voor de verleggen van de zonepanelen toch hallostrom honderden euro betalen ,dat is zonder duizenden euro dat je voor de reparatie van je woning moet betalen .SVP denk maar goed na voordat zone panelen huren. ze zitten op het kantoor en cassieren per maand geld van je rekening ,maar dan zit je in een grote probleem met een woning met schade. voor meer informatie mail mij ( jamshidyekta@yahoo.co) ik kan je meer over mijn afschrowelijk ervaring met hallostrom zeggen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Zeer tevreden

Een half jaar geleden zijn onze nieuwe zonnepanelen geplaatst. Tevreden over alles. We zijn goed geïnformeerd en de zonnepanelen liggen er mooi bij. Zeker nu met die waanzinnige prijsstijgingen betalen we helemaal minder per maand voor de huur dan dat we anders zouden moeten doen. Heel blij mee. Kijk erg uit naar de komende maanden want dan schijnen ze helemaal veel op te gaan wekken

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Henk, Bedankt voor jouw positieve feedback, daar gaan wij van stralen. De komende maanden gaan zeker veel goeds doen voor jouw energie opwek. Laat de zon maar schijnen! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

1

Beoordeling huisdag onzinnig!

Bij de aanvraag van beoordeling geschiktheid dak, ging ik er van uit dat men eerst via Google mijn dak zou inspecteren. Dat is totaal zinloos want er staan een paar grote eiken voor het huis ,die alle zon wegnemen! Mij ging het om mijn garagedak. M.a.w. ,totaal niet opgelet op de situatie bij mij. Bij zo'n slechte start; laat maar zitten! B.W.V

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo meneer/mevrouw, Wat jammer dat de dakcheck niet de resultaten heeft opgeleverd die je had verwacht. Via een dakcheck op onze website wordt met geavanceerde software een inschatting gemaakt van of jouw dak geschikt is en hoeveel panelen er op zouden passen. We benadrukken dat het een inschatting is. De software ziet namelijk niet alles, zoals in jouw geval een aantal bomen die voor schaduw zorgen. De dakcheck maakt altijd een inschatting van de dak van de woning omdat dat het meest voor de hand liggend is. In deze fase zijn we ook niet op de hoogte van jouw wens om de zonnepanelen op de garage te plaatsen. Een volgende stap is een persoonlijk adviesgesprek met onze adviseurs. We kijken dan naar jouw persoonlijke situatie en bespreken jouw wensen. Ook vragen we naar jouw huidige elektriciteitsverbruik en -kosten en houden we rekening met eventueel stijgend verbruik in de toekomst (i.v.m. een elektrische auto, airco, etc). Vervolgens maken we een legplan waarbij de zonnepanelen op jouw garage worden ingetekend en kunnen we vrijblijvend een offerte sturen. Voordat we de zonnepanelen plaatsen, komen we ook altijd eerst nog bij jou thuis om te beoordelen of de meterkast geschikt is en hoe de bekabeling van de zonnepanelen naar de omvormer zal worden aangelegd. Zo kom je niet voor verrassingen te staan. Het begint dus met een eerste online check, maar de volgende stap is dus persoonlijk contact zodat we kunnen inspelen op jouw wensen. Mocht je nog geïnteresseerd zijn dan kun je via onderstaande link een afspraak inplannen en bespreken we de mogelijkheden voor zonnepanelen op jouw garage. Met de stijgende energieprijzen is zelf energie opwekken nog steeds een slimme keuze! https://calendly.com/hallostroom/afspraak? Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

9

Goed en duidelijk verhaal

Goed en duidelijk kosten en baten snelle efficiënte instantie van de panelen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Niet nakomen van eerst informatie gesprek telefonisch

Op 2 maart om 20:00 zou ik een telefonische afspraak hebben met HalloStroom. Ik heb tot 20:50 zitten wachten.. Geen belletje, maar ook geen afmelding ontvangen. Dit vind ik een zeer slechte eerste indruk HalloStroom!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Martien, Onze excuses voor het niet nakomen van de telefonische afspraak. Door een samenloop van omstandigheden hebben wij jou die avond niet kunnen bellen. Door de actualiteit worden we overspoelt met aanvragen en door ziekte waren er die avond niet voldoende medewerkers beschikbaar om alle afspraken op te volgen. Ik snap dat de eerste indruk dan niet helemaal goed voelt. Om goed te krijgen over zonnepanelen voor jouw thuis adviseer ik je om ons te bellen op 030 767 00 78 en voor de Sales-afdeling te kiezen. Dan helpen we je, zodra er een duurzaamheidsadviseur beschikbaar is, direct. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

1

Slecht

Huur nu een jaar de pannelen ze zeiden dat ik er min 30 per maand beter van zou worden is dus niet waar moet 62 euro bijbetalen probeer hallstoom nu al 5 weken te bereiken maar niks zouden terug bellen ook niks dus voor mij is hallstroom waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
2

Slecht om überhaupt contact te krijgen

Ik ben al.5 dagen bezig om contact te komen d'r afdeling financiënen Omdat de bank voor het bouwdepot een offerte nodig is. Ben afspraken worden gemaakt maar njet terug gebeld Ben diep teleurgesteld in dit bedrijf

  • Aanbevelen? Nee
9

Vriendelijkheid en behulpzaam

Als ik een vraag heb zijn ze vlot met antwoorden en daarbij vriendelijk , en erg behulpzaam. Ze kijken echt naar alle mogelijkheden die er zijn om het zo efficiënt mogelijk te krijgen. En dan allemaal voor een aangename maandprijs.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor je beoordeling Jacob! Daar worden wij blij van! :-) De zon gaat vanaf nu alleen maar meer schijnen dus dat wordt lekker besparen op jouw energierekening! Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

10

Alles snel soepel en voordelig geregeld

Vanaf het eerste contact is alles soepel verlopen. Snel geregeld. Super blij met onze nieuwe zonnepanelen. Ook de installatie is vlotjes verlopen. Zeer vakkundige mensen. Gelijk de meterkast vernieuwd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal zoals besproken

Snelle Vakkundige installatie zoals besproken. Een goed overleg en uitleg over de installatie met de monteur. Helemaal tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Sjaak, Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent. Fijn dat je het met ons wilt delen en ons daarmee veel energie geeft. Wij wensen je veel plezier van je zonenergiesysteem!! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

8

het kan even duren als je een storing hebt

de storingen die je kan onder vinden en die meld bij hallo stroom kan het even duren voor dat hersteld word dit is omdat hallo stroom deze werkzaam heden uit besteed aan onder aannemers inmiddels is de storing afgehandeld en een vergoeding gekregen voor de gemiste oplevering van de zonnepanelen eind goed al goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Roberto, Jouw geduld is inderdaad flink op de proef gesteld. De service die je recentelijk bij ons hebt ervaren is zeker niet de service die klanten van ons gewend zijn. Door de grote vraag naar zonnepanelen heeft het inplannen van de service afspraak langer geduurd dan je van ons gewend bent. We hebben onlangs de oorzaak van de storing kunnen signaleren en komen volgende week dit kosteloos repareren. Een werkend zonnestroomsysteem is namelijk de service die wij garanderen. Voor het ongemak heeft mijn collega Mitchel jou zojuist een mooie compensatie aangeboden. We hopen dat je binnenkort weer gaat stralen als je ziet dat de zonnepanelen op jouw dak weer energie voor je opwekken. Laat de zon maar schijnen! Als je je waardering en aanbeveling op deze website wilt aanpassen dan is dat mogelijk en geeft dat ons ook weer energie. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

10

Goede vakmensen

Goed personeel Vriendelijk Duidelijk Vakmensen Werken netjes Zijn voorzichtig op het dak. Behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Susanne, Bedankt voor deze mooie opsomming en super dat je je ervaring hebt gedeeld. Wij wensen je ontzettend veel plezier met de zonnepanelen die we op jouw dak hebben geïnstalleerd. Met zonnige groet, Wendy HalloStroom

10

Fantastisch

Vrolijk personeel behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Hans, Super leuk dat je jouw ervaring hier wilt delen. Ik wil je bedanken voor het prettige gesprek dat wij met je mochten hebben. Uiteraard zijn wij ook erg blij met klanten zoals jij! Laat de zon nu maar goed gaan schijnen. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

10

Alles verliep van een leien dakje ;-)

Van begin tot eind goede ervaring. Goede eerlijke uitleg, afspraken werden nagekomen en ook het installeren ging prima. Hierbij liepen ze tegen onvoorziene problemen waar zij ook niets aan konden doen maar ze bleven langer als gepland en leverden goed werk af. Ik ben dik tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Angelique, Super leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over HalloStroom, en dit ook wilt delen. Jij wekt energie op en wij krijgen energie van jouw feedback. Veel plezier van het systeem en uiteraard veel zonuren toegewenst. Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd