prima bedrijf

Vriendelijke klantenservice. Soms wat lastig bereikbaar via telefoon, maar via whatsapp snel contact..

Wij zitten te stralen hier! Dank voor de positieve feedback. En gelukkig is onze klantenservice nog beter bezet inmiddels. Met warme groet, Team HalloStroom

Ik heb een goed gevoel en de afspraken met Hallostroom zijn volledig nagekomen.

Na een gesprek te hebben gehad met Koen van Leeuwen die Hallostroom uitstekend vertegenwoordigt , heb ik het besluit genomen om de zonnepanelen te laten installeren op mijn dak. De firma die het moest uitvoeren had twee jongens gestuurd die echt er verstand van hadden en met veel kennis de opdracht uit voerden. Deze jongens Youssef en Robinson zijn echt een aanrader en een uithangbord voor Hallostroom. De uitleg was goed en ik kon met mijn vragen bij deze twee gemotiveerde jongens terecht. Ik heb alleen moeite met de app van monitoring op mijn telefoon te zetten het lukt mij niet weet U hoe en wat ik verkeerd doe. m.vr.gr. Henk Wijshake

Hallo Hendrik! Dank voor je warme en persoonlijke review. je hebt een aantal mensen terecht in het zonnetje gezet. Blijf profiteren van je zonnepanelen, we hebben begrepen dat de app inmiddels helemaal werkt zoals het moet toch? Met energieke groet, Team HalloStroom

Prima geregeld

Goede contacten nette mannen die de zonnepanelen kwamen leggen alles opgeruimd. Gewoon top

Hallo Corrie! En je reactie is ook top! Dankjewel voor je warme review. Team HalloStroom

Ze deden wat ze beloofd hadden.

Vanaf de eerste informatie tot aan de installatie van onze 15 zonnepanelen liep alles op rolletjes. Ook de after sales, toen de omvormer er even uitlag, werd dat vriendelijk en adequaat opgelost.

Hallo Boudewijn! Dank je voor je positieve reactie. We wensen je nog heel veel profijt van je 15 zonnepanelen. En dat komt vast goed zo te lezen. Team HalloStroom

ben tevreden

ik heb geholpen met instalatie zonnepanelen,daar waren die monteurs erg blij mee.nu over de werking van deze panelen,ze hangen te kort,om enig oordeel te geven,kan wel zien dat mijn stroom tarief is gedaald,maar ga er van uit dat dit een mooi systeem is.

Goed geïnformeerd

De mannen die de zonnepanelen hebben aangelegd waren top

Prima voor elkaar

Fantastische vaklui en de zonnepanelen werken uitstekend.

Na aanvraag offerte is iemand persoonlijk thuis geweest om de installatieopties door te spreken. Vandaag heeft de installatie plaatsgevonden. De installateurs, 3 personen, waren zeer korrekt, klantvriendelijk, en professioneel hebben ze de werkzaamheden verricht. Ik ben uitermate tevreden over het kontakt, het verloop, installatie en de oplevering. Hopelijk beviel de aangeboden koffie en bal gehakt. Nogmaals bedankt

Uitstekende en vriendelijke dienstverlening

Duidelijke informatie en moderne snelle en digitale communicatie. Professionele installatie in 1 dag. De energie productie is overzichtelijk in de app online te monitoren.

Prima geholpen.

Het ging niet soepel, maar de medewerker heeft net zolang. Ondersteuning gegeven tot het probleem was verholpen.

Goede service en klantvriendelijk.

Wij hebben voor de tweede keer, nadat wij eerst aan de achtergevel panelen hadden laten leggen, nu aan de voorgevel panelen. De mannen die de panelen hebben gelegd hebben dit met uiterste zorg gedaan. Netjes gewerkt en klantgericht alles benaderd. Grote dank voor de goede samenwerking. En ik hoop dat de koffie en andere drinken naar jullie toe ook goed was.

Goed bereikbaar door drukte soms niet alle afspraken na komen

Zeer vriendelijk personeel goed geholpen

Afspraak gemaakt goed nagekomen alles op Afspraak geleverd netjes gewerkt,goede uitleg van de apparatuur en alles netjes schoon gemaakt top

Installatie volgens afspraak en zonder problemen.

Installatie gebeurde zoals afgesproken door, naar mijn idee ervaren ervaren monteurs. Ook het in bedrijf stellen verliep zonder problemen even als het aanmelden en het openen van de app.

zeer tevreden

ondanks dat we erg lang moesten wachten voordat de zonnepanelen geplaatst konden worden,vanwege de drukte,zijn we verder zeer tevreden. tevens door het voortreffelijke werk van de 2 monteurs,die zeer netjes en oplossingsgericht werk hebben geleverd. ook het telefonisch contact verliep altijd tot volle tevredenheid.

goede service

Wij zijn heel blij met de service van Hallostroom

Fijn dat we niets in hoefden te leggen voor de zonnepanelen en toch geld er mee verdienen. We besparen toch wel redelijk wat. Hebben ze sinds de zomer liggen en ziet er prima uit.

Geen klachten

Als het gaat om het huren van zonnepanelen van Hallostroom, ben ik over het algemeen positief over mijn ervaringen met het bedrijf. Ik ben vooral blij met de kwaliteit van de monteurs die de panelen bij mij thuis hebben geïnstalleerd. Ze waren zeer professioneel, beleefd en namen de tijd om me te informeren over het installatieproces. Wat betreft de kwaliteit van de zonnepanelen zelf, kan ik zeggen dat ik tot nu toe geen problemen heb ondervonden en dat mijn energierekeningen sinds de installatie van de panelen zijn gedaald. Over het algemeen heb ik geen klachten.

Bijna jaar zonnepanelen en doen wat ze moeten doen

Op 25 april vorig jaar heb ik de zonnepanelen van hallostroom geplaatst gekregen. Er was mij een opwekking beloofd van ongeveer 4100 kw. Ik zit daar nu al bijna aan en we moeten nog 2 maanden. Ben dus tevreden.

Aanbevolen

Ik moet toegeven dat ik aanvankelijk enkele problemen had met mijn meterkast toen ik zonnepanelen bij Hallostroom huurde, maar ik ben ontzettend blij met de manier waarop deze problemen zijn opgelost. De medewerkers van Hallostroom gaven me snel en efficiënt antwoord op al mijn vragen en stelden alles in het werk om de problemen op te lossen. Uiteindelijk waren de panelen snel en efficiënt geïnstalleerd en het resultaat was verbluffend. Ik ben onder de indruk van de prestaties van de panelen en hoe ze hebben bijgedragen aan het verminderen van mijn energierekening. Ik ben ook verheugd dat ik een bijdrage lever aan het milieu door groene energie op te wekken. Wat betreft de huurprijs, ik ben verrast door hoe betaalbaar deze is en hoe goed dit bij mijn budget paste. Ik hoefde niet lang na te denken om voor hen te kiezen. In feite ben ik erg blij met mijn ervaring bij Hallostroom, ondanks de aanvankelijke problemen. De uitstekende service en de kwaliteit van de panelen, samen met de betaalbare prijs, maken dit bedrijf een topkeuze voor degenen die zonnepanelen willen huren. Ik beveel hen zeker aan!

Positieve ervaring

Scherpe offerte en we gaan flink minder betalen dan zonder zonnepanelen. Alles was gelijk duidelijk en lag snel op ons dak. Helemaal top!

Ik had vorige week een probleem met mijn wifi. Ik belde op en was binnen no-time verholpen.

Duidelijke afspraken die allemaal zijn nagekomen door hallostroom. Hele goede monteurs die de zonnepanelen geplaatst hebben. Dikke pluim.

Kost stuk minder

Ben gemiddeld over afgelopen jaar 25 euro minder kwijt dan voorheen. Als je geen geld hebt om te kopen is dit echt een goede manier om te besparen.

Heel prettig

We hebben nu 3 maanden zonnepanelen van Hallostroom en zijn erg tevreden met de installatie en de opbrengst van de zonnepanelen.

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.