Prima systeem met goede terugverdien tijd.

Sinds een aantal jaren hebben wij 15 zonnen panelen van Hallo Stroom op ons dak liggen. Vorige week was er een storing in het systeem. Ik heb direct gebeld en werd door een vriendelijke medewerkster adequaat geholpen. Op “afstand” heeft zij het systeem gereset. Uitstekende service. Prima.

Zodra het hangt kut

Van het voorjaar zonnepanelen gekregen. Eerst al het gedoe kan het wel of niet met uw veranda. Poppetje 1 zegt kan poppetje 2 zegt kan niet poppetje 3 zegt als je de platen eraf haalt kan het. Puntje bij paaltje zijn de monteurs hier, ik had de platen eraf gehaald zoals afgesproken, moeilijk moeilijk want het geraamte staat er nog. Na veel bellen en dus vertraging hebben de jongens de panelen toch neergelegd. Werkte meteen top! Nu in december weer wat geld gespaard en wil ik mijn huis isoleren. Deze man komt bij mij en zegt vloer geen probleem alleen bij het dak hangt je omvormer van de zonnepanelen in de spuitlijn. Je moet even contact opnemen om deze een metertje naar rechts te verplaatsen. Geen probleem dacht ik. Maar blijkbaar toch wel want daar zijn we nog steeds mee bezig. Meermaals gebeld en iedere keer zou ik die week een datum krijgen om hem te verhangen. Wacht na ruim 2 maanden en veeeeel telefoontjes nog steeds.....

Waardeloos

De mannen die de zonnenpanelen monteerde hadden weinig kunnen, van de 8 zonnepanelen sneuvelde de 2de paneel al naar beneden. Daarna met de montage van de nieuwe stoppenkast, gebruikte ze een te grote schroef die aan de andere kant vd muur eruit kwam. Na een hoop gedoe ( waar je zelf achteraan moet ) de muur opnieuw laten repareren. Paar maanden later krijg je de vraag of je de rekening wilt betalen van de zegeling opnieuw aan te brengen door Enexis omdat ze niet betalen aan derden. Dat was geen probleem voor mij want in de mail stond tevens dat je het bedrag in 2 weken op je rekening gestort kreeg. Tot op heden 7 weken en een aantal telefoontjes en emails verder. Nog steeds niks op mijn rekening. Hoe ze met klanten omgaan kan gewoon niet, komen geen afspraken na niks. Ik zal dit bedrijf bij niemand adviseren, eerder afraden om niet met ze in zee te gaan

zeer tevreden

kwamen 2 mannen. allebei werkte ze door. kreeg duidelijk uitleg over de zonnepanelen en de omvormer. Panelen produceerde gelijk . scheelt een hoop geld. Herken de negatieve beoordelingen totaal niet. Niet twijfelen . gewoon doen.

melden storing en reparatie

Ik heb ruim een week geleden een storing gemeld. De automaat slaat af en dus ook de omvormer. Ik kon een harde reset doen en heb dit dan ook gedaan helaas zonder resultaat. De melding zou men doorzetten naar de storingsdienst. Nu ruim een week later nog steeds geen bericht van de storingsdienst. Dus gister maar even en belletje gedaan. Hier werd ik vriendelijk te woord gestaan niets op aan te merken. Men heeft weer een ticket gemaakt voor de storingsdienst. Ik heb aangegeven dat ik nu in mijn vakantie zit en dat ze deze komende weken kunnen langskomen. Het stoort me best wel dat er nog steeds geen monteur heeft gebeld of gemaild voor een afspraak. Als ik ergens anders een storing in een apparaat zou hebben en ik bel op kan men gelijk zien wanneer de monteur langs kan komen. Dat is blijkbaar hier erg lastig. Een tip voor HalloStroom zou zijn maak met meerdere elektrabedrijven een afspraak om storingen binnen een week te hebben verholpen. Dit is geen kritiek maar feedback.....

Mmmwwww

14 juni Panelen snel en vakkundig geplaatst , helemaal blij ! Maar tijdens het plaatsen heeft de installateur de dakgoot gebroken . Kan gebeuren , geen probleem , wordt gemaakt ! Was de afspraak ?! Maar nu 10 weken later …… en veel regen gevallen en ook nog verwacht komende dagen verzuipen wij hier !!! Zo zonde, al tig keer gebeld laatste keer meer dan een uur in de wacht gestaan , omdat het zo druk is ?!? Ze beloven iedere keer dat het opgelost wordt . Dan is het vakantie , dan is de verkeerde dakgoot besteld enzo enzo Ondertussen verzuipen wij als het regent !!! Kortom blij met de panelen maar de “ nazorg” is …..minder

Helemaal top geregeld

De mannen die mijn zonnepanelen hebben geïnstalleerd waren terzake kundig, En hebben de panelen en aansluitingen heel snel geregeld en daarna alles keurig opgeruimd

Hallo Bert, Bedankt voor je vertrouwen in Hallostroom, en goed om te zien dat alles naar tevredenheid is gelopen. Zonnige groet Team Klantenservice

Op woensdag 12 julli ijn er zonnepanelen op Ons dak gelegt De jongens waren optijd,na uitleg meteen begonnen, professioneel,snel,hard gewerkt,en netjes,met een hele goede uitleg,denk je aan Zonnepanelen, doen, doen Met extra dank.aan de professionele jongens KENNY EN ENES, dankjewel

Snel en deskundig advies,vriendelijke medewerkers zowel aan de telefoon of via email of app. Alles snel geregeld en binnen acht weken lagen de panelen op het dat en ze werken erg goed.

Hallo Hans! Dank je voor je vertrouwen en het fijne contact. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen. Met energieke groet, Team HalloStroom

Heel tevreden met de zonnepanelen

Ben nu iets meer dan een jaar klant en kreeg een verzoek een review achter te laten. Ik ben over alles eigenlijk best wel tevreden. Ik betaal echt een stuk minder dan dat ik had betaald als ik geen zonnepanelen had gehad en ze zien er mooi uit.

Hallo Steven! Een jaar alweer, de tijd gaat snel. Wat goed om te lezen dat je veel bespaart. Natuurlijk hebben we de berkening zorgvuldig met elkaar gemaakt, maar het is altijd fijn als de praktijk hetzelfde uitwijst. We wensen je nog veel meer van dit soort jaren. En mocht je tussendoor vragen hebben, laat het ons gerust weten.. Met energieke groet, Team HalloStroom

Netjes gewerkt alleen het sociale contact was slecht

31 mei de zonnepanelen geplaatst dit is vakkundig gedaan. Een van de twee monteur dat was de genen die het elektrische gedeelte deed had denk ik een slechte dag hij vond het idee van hoe de stroomkabel moest lopen niet zo n goed idee dit was veel meer werk het kwam bij ons zo over dat deze meneer er eigenlijk geen zin in had. Ook hebben wij veder geen uitleg gehad hoe het veder werkt dit heb ik zelf moeten regelen doormidden van bellen met Hello stroom.

Goede en snelle service.

Alle afspraken zijn nagekomen en bij vragen wordt je snel en goed geholpen.

Hallo Gerrit Jan! Dank je voor je warme bericht. Kort en krachtig, daar houden we van. Ook in de uitvoering van onze projecten. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen, ook op de lange termijn. Met energieke groet, Team HalloStroom

Ongelofelijk goede service

Lang verhaal kort, mijn persoonlijke ervaring met hallostroom is werkelijk formidabel. Wij zijn echte twijfelaars geweest wat betreft kopen of huren. Hierin werd meegedacht en alle voors en tegens belicht. Ongekend in deze tijd. We hebben er van afgezien ivm prive omstandigheden. maar als we toch zouden huren komen we onmiddellijk terug bij hallostroom. Mijn persoonlijk contact met Stan was echt geweldig, wat een geweldige beleefde en vriendelijke verkoper ongekend aan hem heeft het niet gelegen.

Hallo Peter! Wat een supertoffe reactie van je. Dat wordt hier gewaardeerd. En ook al zouden we je graag als klant verwelkomen, het gaat om jouw voordeel. Dat zeggen we niet voor niets. Wij zetten Stan nog even in het zonnetje en danken jou voor je eerlijke review. Met energieke groet, Team HalloStroom

Top service!

Wat een fijne mensen kwamen er langs. Ze hebben onze nieuwe zonnepanelen snel maar zeker ook heel netjes gelegd. Ze stonden na afloop zelfs met een stofzuiger alles schoon te maken.

Hallo Arjan! Kijk, zo herkennen we ons team helemaal. Wat fijn dat je dit zo specifiek benoemt. We wensen je veel profijt van je zonnepanelen en als we nog een keer een rondje moeten doen, let us know ... ;-) Team HalloStroom

tevreden over Hallostroom

zonnepanelen werden zeer snel geleverd en geplaatst. voor de monteurs was het Ramadan, maar dat was niet te merken. er werd uiterst snel en veilig gewerkt. na afloop werd al het afvalmateriaal inclusief beschadigde dakpannen meegenomen. Na montage hadden wij een lekkage. contact met Hallostroom daarbij was wat minder. Maar na zelf contact opgenomen te hebben met de installateur was dit binnen een paar uur opgelost. Monteurs verdienen een groot compliment voor hun werk

Hallo Bert! Dank je voor het delen van jouw ervaringen. We zijn natuurlijk heel blij met het installatieteam, maar vinden het wel spijtig dat wij zelf in de communicatie steken hebben laten vallen. We hopen dat je onbezorgd kunt blijven profiteren van je zonnepanelen en als je toch vragen hebt, laat het ons weten. Met warme groet, Team HalloStroom

Ben heel tevreden over hallostroom heb geen klachten

Hallo Ronnie! Top om te lezen dat je positief bent over ons contact. Dat waren wij natuurlijk ook. Blijf lekker profiteren van je zonnepanelen en als je vragen hebt, laat het weten. Team HalloStroom

Goed bedrijf

Goede service en kwaliteit

Hallo Henry! Dank voor je korte en krachtige review! We zijn blij dat alles soepel is verlopen en wensen je veel profijt van je zonnepanelen. Met energieke groet, Team HalloStroom

Super service en goede installatie

Ik heb nu 1 jaar de Zonnepanelen van Hallo Stroom Ik wil iedereen aanraden die van plan is om Zonnepanelen te nemen deze bij Hallo Stroom aan te schaffen Super netjes geïnstalleerd en een prima service bij vragen of klachten. Ik zeg doen.

Hallo Cor! Dank voor je zonnige review. Een jaar geleden alweer .... . Blijf vooral profiteren van je zonnepanelen en geniet van de mooie dagen. Team HalloStroom

heel goed!

Eerder dan verwacht werden de panelen geplaatst. Twee uiterst vriendelijke monteurs deden hun best. Voor 1 van hen was het ramadan maar dat was aan zijn inzet niet te merken. Na actualisering van de meterkast en de plaatsing is het leuk om te zien wat er aan het net teruggeleverd wordt. Wij zijn tevreden!

Hallo Jan! Dank je voor je positieve feedback en je persoonlijke noot richting de installateurs. Blijf vooral profiteren van je zonnepanelen en mocht je nog vragen hebben, laat het ons weten. Met warme groet, Team halloStroom

Alles goed geregeld

Goed gesprek...nette prijs Goed en vakkundig panelen geplaatst. Heb geen negatieve ervaring met HalloStroom gelukkig. Ik kan ze aanbevelen....

Hallo Conny! Dank voor je positieve review en aanbeveling. Wij zijn gelukkig als jij het ook bent. ;-) Met warme groet, Team HalloStroom

Netjes werkend

Ze waren met ze 3 en erg vriendelijk en netjes kwa werken hebben alles netjes achtergelaten En susie waar we mail contact mee hebben gehad zeer meedenkend met hoe het beste de panelen uitkomen en hoeveel en vriendelijk

Hallo Miranda! Dankjewel voor je warme review, ook voor onze collega op kantoor. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen. Met zonnige groet, Team HalloStroom

Fijne, bekwame adviseur

Bedankt Stan voor de fijne, bekwame uitleg.

Hallo Mickey! We gaan Stan zeker in het zonnetje zetten, dankjewel voor je fijne bericht. We zitten te stralen! Met zonnige groet, Team HalloStroom

Fijn contact, goede service en komen de gemaakte afspraken na.

Fijn contact, leggen alles goed uit en denken mee in oplossingen. Goede communicatie en komen afspraken na. Daarnaast ook nog een snelle levering, binnen een maand schitteren de panelen al op mijn dak.

Hallo Henry! dank voor je positieve review. En fijn dat we je zo snel van dienst konden zijn. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen. Dat is sowieso een stralende oplossing. Team HalloStroom

Zeer prettig om met dit bedrijf zaken te doen als particulier.

Huren nu op de kop af 1 jaar zonnepanelen via HalloStroom. De service vinden wij grandioos, vanaf het eerste gesprek tot op de datum van vandaag. Bij alle vragen die we hadden / hebben en bij wat lichte opstart problemen die zich voor hebben gedaan, krijgen / kregen we goede begeleiding en werd alles opgelost.

Hallo Cor! En zo is er alweer een heel jaar voorbij. Dank je voor je warme bericht. Ondanks de uitdagingen in de opstart zijn we blij dat het allemaal soepel hebben kunnen regelen. Jij ook bedankt voor je vertrouwen en de fijne communicatie. Met energieke groet, Team HalloStroom

Fantastische hulp met alles en prima installatie binnen 1 dag. Harde werkers die niet eens koffie wi

Goede service en binnen 1 dag gelegd, alles ook heel duidelijk. Alles netjes afgewerkt en de mannen van Watt op je dak gingen aan 1 stuk door wilde niet eens koffie. Chapeau voor dit bedrijf

Hallo Patrick! Dank voor je krachtige, postieve review. En fijn van de mannen van WATT. We wensen je heel veel profijt van je zonnepanelen. Team HalloStroom

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.