Super zonnepanelen

Wij zijn heel blij met de zonnepanelen van HalloStroom. Correcte levering en goede opbrengst. Zelfs bij somber weer leveren ze nog op.

Hallo Adrie! Dank je voor je warme beoordeling. We zitten hier gewoon te stralen. We wensen je er nog heel veel jaren plezier van. Met zonnige groet, Team HalloStroom

Driemaal is scheepsrecht

De nieuwe (derde) afspraak voor het leggen van de zonnepanelen door een nieuwe externe partij (De Groene Generatie), is op tijd, vakkundig en snel uitgevoerd. Chapeau Groene Generatie. Zoals eerder vermeld ... communicatie mbt het bestellen van de zonnepanelen was PRIMA en dakinspectie evenzo!!

Hallo Theo! Dank je voor je beoordeling en je geduld in de tussenliggende fase. We zijn blij dat we je uiteindelijk goed hebben kunnen helpen met de installatie en wensen je heel veel voordeel en dito zonuren in de komende jaren. Team HalloStroom

Vertrouwen naar dieptepunt gezakt

Contract begin april getekend tot zover ging het goed, maar dan !!! Helaas door het bedrijf dat voor hallostroom plaatst vergeten in te plannen ( kan altijd gebeuren toch !!!) dan vervolgens op 8 juni eindelijk een installatiedatum gekregen en jawel op 25 augustus al kan er eindelijk geïnstalleerd worden. Top eindelijk een datum altijd handig met het hebben van een eigen bedrijf ivm bedrijfsluiting en vrijgeven van personeel. Nu 1 dag vtv een belletje plaatsing gaat niet door. WTF Hallostroom dit kan echt niet!!!!!!!!

Waardeloze communicatie

Het contact via hallostroom liep tijdens het afsluiten enorm goed. Kwamen hun afspraken na en vriendelijke mensen aan de telefoon. Helaas blijkt bij een storing(en dit lees ik vaker) niet het geval te zijn. Ik heb 4 weken geleden melding gemaakt en tot op de dag van vandaag is er vanuit hallostroom nog geen enkele reactie gekomen. Beloftes om terug te bellen komen ze niet na, reageren op klachten via de mail doen ze ook niet. Heb hun ook proberen uit te leggen dat ik snap dat een monteur vinden in de zomerperiode lastig is en dat omvormers moeilijk te krijgen zijn. Maar kom je afspraken na. Denk 2 keer goed na voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

Hele goede service

Alles wat ze beloofd hadden zijn ze na gekomen ,ga zo door

Begon goed maar na 5 maanden nog steeds geen stroom

Eind Mei de panelen geplaatst (net voor de zomer). Ze zouden werken en er zou iemand komen om de monitoring in te stellen. Zijn dus nog niet opgeleverd. Het is nu Augustus (hoogzomer) en nog steeds niemand geweest. Nu blijken de panelen ook niet te werken. Heb zelf het boekje maar gelezen van de omvormer. 2,5 maand verder en 3 mails aan hallostroom verder en nog niets opgewekt al is onze voorschot verlaagd door de aanmelding.. Nog geen reactie op de laatste 2 mails. Ronduit schandalig dit. Dit zullen zeker de 1e 3 maanden gratis zijn...... Als het nog lang duurt dan kunnen ze de boel op komen halen. Word het toch redelijk opgelost dan meld ik mij weer.

Beloven heel veel maar bij een storing laten ze niets van zich horen

Aansluiten en plaatsen prima .maar bij een storing aan je systeem laten ze niets van zich horen nu al 2 weken probleem met omvormer dus geen opbrengst maar er komt niemand om te repareren. Te gek voor woorden ik zal dit bedrijf nooit aanprijzen aan mijn kennissen.

Tevreden over plaatsing

Wij waren zeer tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen, 1 jaar is het goed gegaan. Nu hebben we problemen, de SolarEdge deze blijft in de nachtstand, dat betekent dat ik geen stroom meer opwek. Wij zijn nu een maand bezig om een installateur te krijgen. Dus een verbeterpunt is de Service. Hoop dat dat in de toekomst verbetert.

Goede levering maar zeer slechte service van de helpdesk

Het leveren van de zonne panelen is uitstekend. Door een paar mannen wordt alles netjes geïnstalleerd en uitgelegd hoe de opbrengst is te volgen. Na vier jaar geeft de omvormer problemen, een relais is defect en de omvormer is niet meer aan wifi te koppelen. Hiervan hebben we in februari melding gemaakt en ook bewezen met een rekening van de energie leverancier dat er geen electra werd terug geleverd. Meerdere keren de helpdesk gebeld maar daar begrijpen ze de klanten niet en zeggen alleen volg de gebruiksaanwijzing om de omvormer weer aan de wifi te koppelen, ondanks de melding dat dit niet werkt. Eindelijk in Mei werd er een persoon langs gestuurd die het verhaal van de klant bevestigde en er weer een nieuwe melding van maakte. Eindelijk werd de omvormer na 14 dagen vervangen . We spreken over een periode van vijf en een halve maand dat er geen opbrengst is geweest ondanks vele verzoeken aan de helpdesk de problemen op te lossen, de huur facturen kwamen wel op tijd ??? HalloStroom doet er goed aan de helpdesk te verbeteren met mensen die naar de klanten luisteren, niet het verhaal van de klant afdoen met een onzin verhaal met welke acties ze moeten nemen.

Een prettig en vriendelijk gesprek met de medewerkster. Zij gaf mij duidelijke antwoorden op mijn vragen.

Op mail word heel snel gereageerd prima

Dus snelle reactie prima dat geeft vettrouwen

Slechte service bij storing

Meerdere keren een stroomstoring door de zonnepanelen. Voordat er daadwerkelijk actie ondernomen wordt en een storingsmonteur komt gaat er veel tijd verloren. Elke keer weer het zelfde liedje en vertraging, wachten, wachten. De oude storingsgegevens zijn niet beschikbaar waardoor steeds dezelfde vertragende procedure gevolgd moet worden. Ik loop veel inkomsten mis, de storing is sinds 24-5. Ik zal nooit Hallostroom aanbevelen, Slechte aftersales en service. Gewoon naar een andere leverancier gaan. Als ik het opnieuw zonnepanelen zou nemen nooit weer bij HalloStroom.

Geen communicatie

Wij moeste zo snel mogelijk alles in orde maken zodat ze aan de slag kunnen. Inmiddels zijn we ruim een maand verder zonder verdere communicatie van Daaaagstroom. Zelf bellen we continue om maar een planning te weten, helaas keer op keer zonder resultaat. Het excuus is dat ze afhankelijk zijn van de installateur en dat begrijpen we best maar vandaag kregen we een mail met dat onze aanvraag VANDAAG pas is doorgezet naar de installateur en ze pas in OKTOBER de panelen komen plaatsen. Wat een slechte manier van communiceren met nieuwe klanten. Wij zijn echt heel erg verbaasd over deze manier van werken.

Ik ben woest!

8 maart zouden mijn zonnepanelen geplaatst worden, 7 maart in de ochtend kreeg ik hiervan nog een sms ter bevestiging.... in de namiddag werd de afspraak opnieuw via sms geanuleerd... zwak! Na er verschillende keren zelf achteraan bellen lukte het om een nieuwe afspraak te maken, maar ik moest wel weer 2 maand wachten. Vandaag zou het gebeuren, gisteren keurig een sms gekregen ter bevestiging. Maar helaas daarnet een telefoontje, het gaat weer niet door. Ik ben benieuwd hoelang ik nu weer zal moeten wachten. Ik overweeg serieus of ik het hele gedoe moet laten doorgaan, als ik al vanaf het begin er niet op kan rekenen dat jullie afspraken nakomen hoe moet ik er dan op vertrouwen dat jullie wel komen als er straks iets mis is met de gehuurde panelen? Agnes De Brouwer

Top bedrijf. Goed geregeld vanaf moment offerte tot plaatsing zonnepanelen.

Prima prijs-/kwaliteitverhouding. Top bedrijf dat alles prima regelt vanaf moment van offerte tot aan plaatsing van de zonnepanelen. En ook de nazorg/service is top. Je kunt altijd terecht met vragen.

heel netjes en komen hun afspraken na

De twee monteurs waren zeer netjes ze belde op om door te geven dat vanwege 1 ongeval op de a6 iets later kwamen . de twee waren zeer beleeft en werkte ook zeer netjes .

Prima bedrijf goede afspraken

Een paar weken geleden gesproken met adviseur Koen. Hij gaaf een eerlijke en duidelijke uitleg over het concept, de werkwijze en het reel te verwachten resultaat. Wij waren zeer positief over de manier van werken en kregen een prima offerte zoalsafgesproken. geen kleine lettertjes of addertjes onder het gras.Na het doorrekenen van de totaal prijs gedurende de looptijd van de overeenkomst zijn we goed gaan kijken naar mogelijkheden en uiteindelijk hebben wij een mogelijkheid gevonden om panelen te gaan kopen. Hiernaa gebruik gemaakt van het herroepingsrecht van 14 dagen via t formulier op de site en een bevestiging gekregen van de annulering van de offerte. Prima geregeld duidelijke communicatie. Om dan toch een verbeterpunt aan te halen, men is telefonisch slecht bereikbaar en de snelheid van reageren mag wel wat hoger.Verder een goed en berouwbaar verhaal.

na een maand heel tevreden

mijn 8 zonnepanelen zijn 31 maart geplaatst met nieuwe stoppenkast en al. en hebben tot nu toe hun werk goed gedaan. ben er heel tevreden over. laat de zon maar schijnen

Op mijn vraag werd snel en accuraat geantwoord.

Had een vraag over het schoonmaken van mijn zonnepanelen. Deze werd snel en accuraat beantwoord.

Goede verkoop, daarna geen hulp meer

Bij ons de zonnepanelen geplaatst op oude meterkast/ stoppenkast. Alles werkte naar behoren, na 2 weken nieuwe stoppenkast " verplicht" geïnstalleerd door Hallo Stroom. Nu al 2,5 week geen stroom meer. Meerdere malen contact gezocht met Hallo Stroom, maar krijg alleen te horen dat ze er druk mee bezig zijn maar hoor uiteindelijk niets meer. Ze hebben ook mijn telefoonnummer geblokkeerd, want sinds paar dagen word er helemaal niet meer opgenomen. Ze noemen zich Hallo Stroom, maar ik zeg GEEN STROOM. Ze zetten klanten meer dan 2 weken zonder stroom en je hoort of ziet ze uiteindelijk niet meer. Te schandalig !!!!

Na 1 maand heel tevreden. Hallostroom maakt de beloften helemaal waar

Na eerst wel geaarzeld te hebben gingen we uiteindelijk toch in zee met Hallostroom. De vriendelijke en zeer informatieve benadering gaf de doorslag. Vervolgens kwam de schouw van onze woning, vriendelijk en doelgericht en de torzeggig dat de zonnepanelen na ongeveer 8 weken op het dak zouden liggen. Deze belofte werd oo 30 maart ingelost door een prima installateur. Nu, na 4 weken werkt alles foutloos en hebben we al 400 kilowatt binnengehaald.

Flinke tegenvallers.

Omdat mijn dak niet geschikt bleek, hebben ze aangeraden om 8 panelen op mijn plat dak te plaatsen, dat zou nog steeds een mooie opbrengst hebben zeiden ze. Dat was in 2018, de app werkte ook niet lekker maar ik kon wel zien dat in 2 jaar er ongeveer voor iets meer dan 500 euro was opgewekt. De huur is 56 euro per maand dat is dus ruim 600 per jaar, met andere woorden, ik ben meer kwijt aan de huur als wat het opbrengt. Dus een oplossing gezocht en wilde 2 panelen bij kopen bij hun, niet huren om de kosten eruit te krijgen. Dat was prima kosten waren 500 euro voor 2 panelen inclusief montage en behoud van garantie. Moest alleen plek maken door mijn lichtkoepel weg te halen. Mede door de coronacrisis heb ik dat nog niet kunnen doen. Nu wilde ik het weer opstarten en heb contact gezocht zoals afgesproken wanneer ik het wilde laten doen. Maar ondertussen zijn de voorwaarden veranderd en hebben ze nieuwe mensen in dienst, uitslag, ik kan geen 2 panelen meer kopen maar wel minimaal 3 panelen bij huren, kosten 25 euro extra per maand, kom ik op 77 euro uit terwijl ik die andere kosten er niet eens uithaal, hoezo oplichterij.

Naar aanleiding van Mijn vragen krijg ik snel antwoord prima

Goedemiddag, Super leuk om te lezen dat je tevreden bent over HalloStroom. Dankjewel voor je reactie en heel veel plezier en zon toegewenst! Stralende groetjes, Patrycia HalloStroom

Vriendelijke medewerkster

Wordt vriendelijk geholpen, nu wachten op antwoord.

Goedemiddag, Het was een gezellig gesprek, dankjewel hiervoor. Er wordt zo snel als mogelijk is contact opgenomen om een afspraak in te gaan plannen. Zonnige groetjes Patrycia HalloStroom

Alle plooitjes in één keer gladgestreken.

Hoewel er in eerste instantie sprake was van enige verwarring is, na het 1e contact direct adequaat en handelend opgetreden. Het eindresultaat mag er zijn.

Hallo Jan, Ik zie inderdaad dat het niet helemaal vanzelf ging in het begin. Fijn dat alles uiteindelijk toch is opgelost en je een goed gevoel hebt over de uiteindelijke afhandeling. Wij waarderen het zeer dat je dit ook wilt delen. Veel succes met je 2 zonenergiesystemen! Met zonnige groet, Patrycia HalloStroom

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.