Gewoon goed!

Prima.

Dit is geweldig raad het iedereen aan. xxxx

Super goed was zo geinstalleerd.

Bijdrage aan de energietransitie mogelijk voor iedereen met een eigen woning.

Duidelijk communicatie zowel in woord als geschrift en komen hun afspraken goed na. Door de constructie die ze bieden is het voor iedereen met een eigen woning mogelijk om een bijdrage te leveren aan de energietransitie, doordat deze constructie geen BKR, registratie geeft (onderdeel van Plan Nederland Groen). Het verschuldigde maandbedrag kun je in mindering brengen op je voorschot bij je energieleverancier waardoor je er eigenlijk niets van merkt en je spaargeld beschikbaar blijft voor andere dingen die je ook belangrijk vindt.

Vriendelijke en snel geregeld

Aardige monteurs die weten waar ze het over hebben.

matig

service en personeel met plaatsen perfect. Als je storing hebt is de communicatie drama. Terug bellen doen ze niet en duurt wel 1 1/2 week voordat een monteur komt.

Beste heer De Jong, uit het bericht begrijpen wij dat het contact niet naar wens is verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We hebben vernomen dat de storing ondertussen is opgelost en alles weer naar behoren zou moeten werken. Wij vernemen graag of alles inderdaad weer naar behoren werkt. Mocht je nog overige vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

voldoet prima aan de verwachtingen

praktijk voldoet volkomen aan de beloftes

Hallo Albert, hartelijk dank voor het delen van je ervaring. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Goede communicatie en goed werk geleverd.

Ik ben zeer te spreken over mijn zonnepanelen. De installatie is op een handige manier ingedeeld. Er is rekening gehouden met onze satelliet en hoe we daar het best de panelen omheen konden plaatsen. Duidelijke offerte die is opgevolgd door een voor onderzoek afspraak waar verschillende dingen werden gecheckt en daarna de afspraak gemaakt voor het plaatsen. Het plaatsen ging vlekkeloos. Dank voor de goede zorg en service! Zeker een aanrader voor iedereen.

Hallo Thomas, heel fijn om te horen dat je zo te spreken bent over je zonnepanelen en de installatie. Daarnaast goed om te horen dat het proces en de service naar wens waren. Hartelijk dank voor je aanbeveling. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

heel goed

Goed bereikbaar , deskundig en fijne monteurs, netjes afgewerkt, goed telefonisch bereikbaar, ben nog steeds heel tevreden mijn zonnepanelen , heel erg bedankt

Hallo Diana, fijn om te horen dat je zo te spreken bent over onze service en de installatie van de zonnepanelen. Heel veel plezier en zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Top bedrijf!!!

Nu drie jaar geleden dat ze zijn geplaatst. Alles naar grote tevredenheid. Zeer deskundige vakmensen. En ook als je na drie jaar het bedrijf belt of ze met je mee willen denken, is er een goede communicatie. Mooi jong bedrijf, ga zo door

Beste Rina, Wat ontzettend leuk om te horen dat je na 3 jaar nogsteeds zo tevreden bent. Hartelijk dank voor je het delen van je ervaringen. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Zeer tevreden over de dienstverlening

Vanaf het eerste contact t/m de montage is alles prima geregeld. Alle afspraken keurig nagekomen en vriendelijke professionele medewerkers. De thuis check was zeer grondig, de medewerker nam de tijd en kwam met het beste advies en duidelijke uitleg wat er blij de montage zou gaan gebeuren. Op de dag van montage precies op tijd kwamen drie vriendelijke heren en deze hebben in een ochtend alles keurig geplaatst en aangesloten. Ik ben meer dan tevreden, echt super geregeld.

Hallo Richard, goed om te horen dat je zo tevreden bent over het advies, de montage en dat alle communicatie duidelijk was. Heel veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Je wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon, de mailtjes zijn duidelijk en de monteurs werken netjes en correct.

Over alles tevreden. Panelen liggen mooi op het dak en we zijn al aan het besparen .

Hi Hans, Super om te horen dat je zo tevreden bent en dat de panelen er mooi bij liggen. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel veel zonneschijn gewenst! Team Klantenservice

Ga NIET in zee met HalloStroom

Zelden zo slecht bediend. Chaotische communicatie, zowel intern als naar de klant. Gehaast, slordig, komen afspraken niet na. Eerste installatie de dag zelf afgezegd. Slechte communicatie met installateurs. Installeren minder panelen dan toegezegd, waardoor lager rendement. Gezeur met installateurs. Ronduit slordig installatiewerk. Geen service. Installatie werkt niet! Geen nazorg. Kortom; verkopen mooie praatjes maar leveren niet.

Hallo Kees, Uit je bericht begrijpen we dat de communicatie en het proces niet naar wens zijn verlopen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en zeker niet de normale gang van zaken. We hebben ondertussen in overleg een nieuwe afspraak ingepland om alle resterende vragen en werkzaamheden op te lossen. We willen uiteraard graag van deze situatie leren zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Graag evalueren we na afloop het gehele traject met elkaar. Mogen we je volgende week bellen voor een evaluatiegesprek? We horen het graag. Team Klantenservice

Netjes en goed geholpen

Het is duidelijk besproken en netjes geïnstalleerd

Hallo Ronald, Goed om te horen dat alles duidelijk is gecommuniceerd en dat er naar wens is geïnstalleerd. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel veel zonneschijn gewenst! Team Klantenservice

Uitmuntend

Vandaag zijn de panelen geplaats. De afspraken zijn punctueel nagekomen door HalloStroom. Zeer vriendelijke, zorgvuldig- en hard werkende installateurs. De montage is zorgvuldig op de foto vastgelegd. De collega's toonden zorg, deskundigheid en trots voor hun arbeid. Fijne ervaring, dus dank daarvoor!

Hallo Hans, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over het proces en de deskundige installatie. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel veel zonneschijn gewenst! Team Klantenservice

Prima gecertiviseerde monteurs

Wordt tijdens het werk met de monteurs goed overlegt Je wordt er bij betrokken. Kreeg gelijk een goed gevoel. Harde werkers in een ochtend de panelen geinstalleerd

Hallo Andre, fijn om te horen dat je een gevoel hebt bij het installatieproces. Bedankt voor het delen van je ervaring. Heel veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Goed advies en zeer klantvriendelijk.

Vanaf de aanvraag tot aan het plaatsen zeer goed begeleid. Goed op de hoogte gehouden via de mail. Bij advies gesprek kijkend naar de beste optie en mijn wensen. Plaatsing van panelen zeer vakkundig en vriendelijk. Bedankt!

heldere afspraken

zeer goed

Duidelijke informatie, transparant, goede prijs kwaliteit verhouding, goed bereikbaar, goede, zorgvuldige, kundige montage

Help de milieu

Op aanranden van mijn zoon heb ik besloten contact op te nemen met HelloStroom. Het is niet te vergeeft geweest. De service & advies van HelloStroom zijn duidelijk. De mensen die de zonnepanelen komen installeren zijn heel vakkundig alsmede de monteur. Alles wordt heel keurig geïnstalleerd, afgewerkt en afgeleverd. De werking capaciteit van de zonnepanelen, wanneer de zon schijnt, is uitstekend.

Wij waren door een kennis doorverwezen naar Hallostroom omdat hij goed geholpen was. Inmiddels hebben wij de zonnepanelen liggen op ons dak en wij zijn ook heel tevreden over hoe alles is gegaan.

Belazerd met huren van zonnepanelen

Anderhalve jaar geleden zonnepanelen gehuurd, waarbij werd vermeld dat je ze tussentijds kan overnemen tegen markt waarde op dat moment. (Ook staat in algemene voorwaarden : Huurder heeft ten allen tijde gedurende of na afloop van de Huurovereenkomst het recht om het zonnestroomsysteem over te nemen tegen marktwaarde op dat moment). Nu wil ik ze nu gaan kopen en komen ze aan dat je de huur voor de rest van de huurperiode moeten betalen om ze te kopen. Dit is iets dan 2000 euro meer dan de nieuwprijs van zonnepanelen. Er klopt hier iets niet. Lijkt me niet de marktwaarde van ander half jaar oude zonnepanelen.

Hallo Michel, uit je bericht kunnen we opmaken dat er onduidelijkheden zijn rondom het aanbod wat je hebt gekregen voor het overnemen van de panelen. Wij komen hierover graag met je in contact. Mijn collega van de administratie neemt komende week telefonisch contact met je hierover op. Team Klantenservice

Ik kan alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden bent bedankt Hallo stroom

Goede ervaring en ik raad zeker iedereen aan om contact op te nemen met Hallo stroom

Hallo Piet, super om te horen dat je enthousiast bent over HalloStroom! Bedankt voor het delen. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

Direct profijt 0p energiekosten.Geen investering.

geen investering maar abonnement al is 15jaar lang en betaal ik 49 pm maand 588 p jaar. kost t nu niets aan spaargeld. verzekering montage en onderhoud inbegrepen voor 10 panelen 3600kw. nu20dagen verder met bewolkte dagen opbrengst ca 42 euro. zon komt nu in mrt om 10uur op de panelen en draait na de middag weg straks in de zomer is dat vroeger en langer. 1 piek van zelfs3660 gehad. contact over de app werd na enkele dagen gebeld met uitleg. de vrienden/buren bonus al tot voordeel van mezelf en de aangegeven vr/b gekomen.

Hi Bas, super dat je ons een 10 geeft! Bedankt voor het delen van jouw ervaring en je heldere toelichting. Veel zonneschijn toegewenst! Team Klantenservice

In een woord slecht niet aan te bevelen

Voor het plaatsen word er snel gereageerd en bellen mailen ze enorm snel terug. Na plaatsing wat ook al dramatisch is verlopen geen reacties geen oplossingen. Niks nada noppes. We gaan maar eens contact opnemen met radar.

Over HalloStroom

Welkom in de nieuwe energiewereld. Die is 100% duurzaam en hernieuwbaar, zonder vieze bijsmaak. Opgewekt door duizenden huishoudens tegelijk in plaats van vervuilende kolencentrales. Wij gaan die energie bereikbaar maken. Door zonnepanelen te verhuren. Dat is ons doel. Daar werken wij elke dag aan.