Prima, alleen directe koop is denk ik toch veel giedkoper

Panelen werken prima. Alleen weet ik nog niet zeker of 8 panelen, 44 euro per maand, echt bespaard. Zeker straks met de saldering aanpassing. Ik denk wel, mbv verschillende offertes dat in 1 keer koop toch veel gunstiger. Want na 10 jaar moet je ze alsnog afkopen.

Ze blijven illegaal spammen via 1001-onlinewinacties

Elke dag krijg ik spam mail van ze in mijn speciale spam box. Ze hebben e-mailadressen ingekocht. HalloStroom vroeg om deze beoordeling te verwijderen onder het mom van "Helaas worden er enorm veel emails verstuurd door phishing bedrijven die ons naam gebruiken in hen advertentie". Echter is phishing heel wat anders dan een e-mail die via omwegen toch echt op hun eigen website uit komt. En phishing berichten zijn meestal niet ABN (net als hun e-mail trouwens). Bij deze blijft mijn mening zo, totdat ze het verschil weten tussen phishing en spam en een e-mail kunnen schrijven in ABN.

Flinke besparing

Er werd gezegd dat we zouden besparen op onze rekening en het klopt gewoon. Nu sinds een half jaar zonnepanelen van dit bedrijf en we besparen iedere maand toch een euro of 10. Lekker meegenomen. Heel fijn ook dat het ons geen groot bedrag kostte van tevoren.

Na lang aarzelen toch maar gedaan

Na lang aarzelen hebben wij toch zonnepanelen genomen en tot nu toe erg tevreden.

Goed advies en goed geholpen

Ik had helemaal geen ervaring met zonnepanelen en wist niet hoe het werkt. Ik heb een goede uitleg gekregen van aan de telefoon en kreeg een duidelijke offerte met mijn besparing uitgelegd en wat ik ga betalen. Binnen 3 weken zijn de zonnepanelen op mijn dak gelegd en wekken nu stroom op voor mij. Zeer tevreden met de service, duidelijkheid en snelheid van hallostroom. Laat de zomer maar komen!

hele mooi panelen

vorige week panelen geplaats. hele mooi panelen en hele fijne mensen die de panelen hebben geplaats.

Waanzinnige service

We hebben nu sinds een maand zonnepanelen van Hallostroom en zeer tevreden over de service. Heel fijn gesprek gehad met mijn adviseur en ook de monteurs waren van A-kwaliteit. Een aanrader wat ons betreft.

Niet tevreden

Ik ben niet tevreden van de panelen. Het levert heel weinig aan , dan er wat beloofd wordt.

Ervaren en deskundig personeel

Duidelijke uitleg en installatie van zonnepanelen en bijbehorende installatie

redelijk

eerst verkeerde schakeling en te weinig panelen gelegd, daarna onenigheid hierover gehad met een medewerker, is start door tussenkomst van de baas toch goed gekomen. Nu zijn de panelen wel rendabel

een uitstekend werkend systeem.

Een afspraak was zo gemaakt. Deskundige voorlichting door een adviseur die ook nog eens goed naar je persoonlijke wensen en verwachtingen luistert. (Dus hier heb je niet een mooi verkooppraatje te verwachten, waarvan je later misschien spijt van zou krijgen.) Maar hier vind U een betrouwbare adviseur, een prima technische dienst en een uitstekend werkend systeem. Daarna een zorgeloze installatie-procedure, waarvan wij hopen nog vele jaren plezier te hebben.

Duidelijke uitleg en snelle afhandeling/montage

Een heel positieve ervaring met dit bedrijf gehad. Zowel het contact met hallostroom verliep goed als ook de montage was geweldig. Afspraken die je maakt worden na gekomen en de monteurs werken heel netjes. Dit is wat je van een bedrijf verwacht en hoopt te krijgen. Hier kunnen andere bedrijven nog een voorbeeld aan nemen. Ik kan iedereen die van plan is om zonnepanelen te gaan huren, dan ook hallostroom aanbevelen.

Tevreden met met wat zij zeggen en ook doen

De ervaring die ik met Hallo Stroom heb is prima alles wat gezegd is, is ok gedaan

Zeer tevreden over plaatsen en behulpzaamheid

Alles perfect geregeld en geplaatst. Door mensen die begrijpen waar ze mee bezig zijn.

Geen problemen

installatie goed op geleverd netjes alles opgeruimt

Heel tevreden.

Hele goede communicatie omtrent installering. Alles is prima verlopen. Ben heel tevreden vooral omtrent de service en werkwijze. Hallostroom is zondermeer een aanrader.

Goed werkend en zeker energie besparend.

Wij zijn na installatie, wat vlug verlopen was, zeer tevreden over de zonnepanelen. Monteurs waren ook zeer klantvriendelijk. Het was en is nog steeds wel jammer dat ze in de meterkast een groep hebben gebruikt die bestemd was voor de keuken. Ik had dit voor installatie wel aangegeven. Nadat ik hier na de installatie over gebeld had zou dit opgelost worden. Helaas nooit meer iets gehoord. Daarom kan ik geen 10 geven helaas.

Goede service en montage

Goede service en montage

zou het zo weer via hen doen

Prima communicatie voor de installatie (offertetraject, verhelderingsvragen). Prima, nette en keurige monteurs in doen en laten. Systeem (18 panelen) incl nieuwe meterkast in 1 dag werkend opgeleverd. Waarom geen 10: buis voor kabels langs voorgevel niet mooi aangelegd, kan ik pas verbeteren bij vervangen panelen en boeiboord.

Ongewenste reklame

Meerdere keren afgemeld voor deze reklame Deze firma is hartleers luisterd niet naar wens van de niet klant. Misschien een ander reklame bureau inschakelen. Heel vervelend Voor het versturen moet je melden dat je klant bent geweest wat een onzin ben geen klant geweest en wordt het ook niet.

Van een duidelijke offerte naar een goed werkend systeem.

Prima informatie, prijs zoals afgesproken. Goed gemonteerd. Ruim voldoende stroomopbrengst.

Net niet af

Het inmeten en plaatsen van de zonnepanelen gebeurde snel en ziet er goed uit. Helaas werkte de WiFi koppeling niet en hebben ze niet werkend gekregen. Toch waren de monteurs verdwenen. Contact met de klantenservice loste niets op en ze kwamen niet met een oplossing. Hierna zelf maar een vaste internet kabel aangelegd en in de omvormer aangesloten. Bij het plaatsen van de dc bekabeling naar binnen hebben ze een stuk loodslab omgebogen om daar de kabel onder te leggen. Helaas de loodflab niet goed terug geduwd waardoor er lekkage is ontstaan. Het is niet veel en niet schokkend maar ook niet zoals het hoort.

Uiterst tevreden.

Alles volgens afspraak gegaan.

Goeie service