Betrokken, goed en netjes

Vanaf offerte stadium goede en betrokken begeleiding, niet pusherig, gewoon netjes. Duidelijke offerte. Montage; prima gasten, netjes en precies ... “ ik monteer bij u alsof het bij mijzelf is”.

Goed en handig

Fantastisch

Mensen waren vriendelijk beleefd en werkte snel .

Onze ervaring met jullie was super.

Goed.

Voor, tijdens en na montage meerdere keren contact gehad en telkens naar tevredenheid geholpen.

Uitmuntend

Goede service Fijn personeel Zeer vriendelijk

Tot nu toe is de ervaring ok.

Alles ging vlot. Het weer kun je toch nooit voorspellen.

Tot nu toe alles goed ben zeer tevreden heb geen problemen gehad

Goed ervaring voor de toekomst hoop ik geen problemen te krijgen. Zo ja dan wacht ik de service af maar zo als het nu lijkt denk ik dat dit geen probleem wordt

Nooit geen problemen!

Geen problemen.. bevalt prima

Zonnepanelen zijn net geplaatst en ziet er echt top uit! Ik was even bang dat er wellicht kabels enzo zichtbaar zouden zijn maar niets van dat alles. Er fijn contact gehad ook nog eens dus ik raad dit aan.

Beste Martien, Fijn dat alles goed is gegaan! Onze installateurs proberen altijd de beste oplossing te zoeken voor de kabels, dit is zo te lezen goed gelukt! Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u over de kabels struikelt, dan ziet u in plaats van de zon, sterretjes! Met vriendelijke groet, Justin van den Bout

Goedkoop en netjes

Heb voor hallostroom gekozen omdat zij de beste aanbieding hadden. heb er geen moment spijt van. De panelen liggen nu 3 weken en heb al meer verdiend dan mijn eerste maand huur.

Beste meneer de Leeuw, Wat leuk om te horen dat u er geen spijt van heeft! ik zeg altijd "ik hoef niet te zwemmen in het geld, pootjebaden is al genoeg". Laten we hopen dat de zomer net zoals vorig jaar wordt, dan zult u veel meer van dit soort maanden krijgen! Met vriendelijke groet, Justin van den Bout

Erg tevreden

Vanaf het eerste contact tot aan de installatie heb ik echt heel fijn contact gehad. Zonnepanelen liggen mooi op het dak en wekken de eerste dagen al goed op. Complimenten

Beste Martijn, Wat fijn om te lezen dat alles soepel is verlopen. Wij proberen elke dag weer onze beste been voor te zetten. Het doet ons dus dan ook super goed om dit van u te horen! Mocht er nog wat zijn in de toekomst of u heeft nog vragen, kunt u ons altijd even bereiken. Laat de zon maar komen! Met vriendelijke groet, Justin van den Bout

duidelijk en goed

het ging allemaal heel makkelijk. makkelijk via de computer kunnen regelen en duidelijk.

Geen eerlijke voorlichting

Ik voel me misleid. Bij het bespreken van de offerte is er tot 2 x toe beloofd dat de zonnepanelen na een huurperiode van 10 jaar automatisch mijn eigendom zouden worden. Dit is echter niet waar : zie onderstaande gedeelte van de offerte. Deze loze belofte zou mij na 10 jaar € 600 (12 zonnepanelen) hebben gekost. “Een groot deel van uw vaste lage maandhuur komt ten goede aan aflossing van uw systeem. Na afloop van de huurperiode van 10 jaar heeft u de mogelijkheid om uw systeem over te nemen tegen een klein restbedrag van 50,- per paneel.”

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed via de telefoon geholpen door Hallo Stroom.

In goed overleg met de installateur afgesproken hoe en waar de zonnepanelen en bekabeling moesten komen. De installateurs gingen snel en netjes te werk.

Goede sevice

in een woord gezegd het bevalt ons uitstekend goede service en afspraken.

Klantgericht en vriendelijk

Snel, netjes en professioneel. Het enige wat mij stoort is dat ik met huur geen subsidievoorwaarden de belasting terugkrijg.

Goede snelle service

Goede snelle service, afspraken worden nagekomen.

prima service. totaal geen klachten!

correct en duidelijk advies, goede monteurs

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik heb sinds 1 jaar zonnepanelen van hallo stroom. Ze hebben mij een berekening gegeven waarmee ik een tientje "winst" zou hebben in de maand. In plaats daarvan kost het mij elke maand 15 a 20 euro dus wil graag de berekening terug zien maar daar kunnen ze niet meer bij. Ik heb contact gezocht maar de mensen die je dan aan de lijn krijgt weten niet waar ze over praten en je wordt door de supervisor afgesereveerd. Dus over hallo stroom ben ik niet tevreden
  • Vakmanschap

Tot 4 dagen geleden ging alles goed maar nu hapert de wifi regelmatig.
  • Vakmanschap

Alles is soepel verlopen, vanaf het eerste contact. We hopen op veel zon natuurlijk en op een blijvend goed contact met HalloStroom.
  • Vakmanschap

Duidelijke instructies, vriendelijke en geduldige monteurs. Afspraken goed nagekomen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Na wat opstartproblemen zoals het maken van een afspraak en dan uiteindelijk een uur nadat de mannen er hadden moeten zijn afbellen op de dag zelf waarna het weken stil blijft. Na een mail om alles te annuleren binnen 10 minuten telefonisch contact en binnen een week een afspraak. Verder een duidelijk verhaal en als de zon blijft schijnen dan levert het ook nog wat op. Panelen lagen snel op het dak. Het afwerken rondom de omvormer had zeker netter gekund. In eerste instantie neem je dat voor lief maar achteraf bedenk ik me dat dat beter had gemoeten. Hier en daar een stukje pvc pijp om de bedrading ipv netjes een bochtje en volledig afwerken. Maar het lijkt allemaal goed te werken dus daar ligt het niet aan. Mannen waren vriendelijk en hebben de werking netjes uitgelegd.

Over HalloStroom

Filter op Taal