Gewoonweg Fantastisch!

Terwijl AppleCare en andere specialisten mijn Mac als helemaal verloren beschouwden kwam ik bij Roy terecht, die wel mogelijkheden zag. Hij maakte van afstand een inschatting. Ik reed helemaal naar Den Bosch en binnen het uur had hij mijn Mac totaal gerepareerd. En voor wat een prijs! Echt top!!! Wat een service. Naast dat het gezellig was om op zijn werkplaats te zijn was het een erg leuke ontmoeting, waarbij ik ook nog het een en ander van hem heb mogen leren. Dit was een top ervaring. Ik beveel elk bedrijf of particulier aan om met Macxpert in zee te gaan.

Fijne communicatie, denkt mee!

Kundig, werkt snel. Fijne communicatie, denkt mee!

Het geconstateerde probleem is op een vakkundige en snelle manier opgelost en ook nog op onze eigen locatie !!!

Zeer goede service

Snel, vriendelijk deskundig

Geweldig geholpen bij aanschaf en installatie van mijn nieuwe 24 inch iMac, door Roy.

Prettig contact gehad met Roy bij het overzetten van de info van mijn oude iMac naar deze nieuwe!!

voor de aanschaf en onderhoud van een computer kan ik mij geen beter adres voorstellen.

Ik heb de nieuwe imac bij Macxpert aangeschaft. Daarbij is op professionele wijze de inhoud van mijn oude computer overgezet op de nieuwe imac. Ik kon zo met mijn nieuwe imac aan de slag. Alles was 1 op 1 overgezet. Echt alle data en ook de nazorg heb ik als fantastisch ervaren. Ik kan dit adres bij iedereen aanbevelen en als ik in de toekomst een nieuwe ipad of iphone ga aanschaffen ga ik zeker naar Macxpert wetende dat je nieuwe apparaat meteen gebruiksklaar wordt gemaakt.

Super goed geholpen

Goed contact gehad met Roy , een gedreven persoon die de klant helpt en adviseert zoals een klant mag verwachten. geen nonsens maar eerlijk en oprecht. iemand die weet waar ie mee bezig is, en dat uitstraalt. Ik heb een vertrouwd adres gevonden voor mijn Apple products.

Service zoals het hoort.

Vriendelijk, luisterend, deskundig en duidelijk. Een bijzonder prettige ervaring.

Snel en goed uitgevoerd

Vanaf het eerste contact verliep de communicatie snel en soepel. Enkele dagen daarna heeft Roy onze iMac voorzien van een snelle SSD en meer geheugen. Na een kleine 2 uur werkte alles zoals het hoort inclusief het overzetten van de inhoud van de oude harddisk. In één woord een aanrader!

Eindelijk deskundige hands-on service voor de Mac gevonden. Ik rijd voor Roy graag een paar kilometer door.

Klantvriendelijk entransparant

Heel vriendelijk en duidelijk over wat er mis is. Je ziet de passie en dat merk je ook terug bij een gesprek. De kosten zijn de helft van Amac.

Snelle eerlijke fijne ervaring!!

Heel goed bereikbaar, snel en eerlijk, fijne ervaring en erg aan te bevelen!

Klantvriendelijk, pragmatisch & kundig

Kwam netjes aan huis, werkte doelgericht en lichtte eea tegelijkertijd toe en checkte regelmatig of ik het ook zo ingericht wilde hebben.

Geweldig geholpen, problemen opgelost

Nieuwe ssd geplaatst en software problemen verholpen. Mac draait weer als nieuw, dat is nog eens service,dat kom je niet veel meer tegen. Bedankt Roy en goede zaken verder.

Snel, vriendelijk & betaalbaar

Snel, vriendelijk & betaalbaar

Roy is een Mac Expert

Ben met het bedrijf al jarenlang en klant en ben wederom fantastisch geholpen door Roy!

Snel en correct geholpen.

Zonder problemen kon mijn HD schijf in mijn IMac vervangen worden, terwijl ik bij AMac geadviseerd werd hem in te ruilen omdat vervangen geen opties is. Maandag een afspraak, woensdag gereed incl. met al mijn bestaande programmatuur. Een echte aanrader.

Meedenkend in service en met klant

Ik kan Macxpert alleen maar aanbevelen. Goede en duidelijke afspraken, klant en probleem staan centraal. Daarnaast ook prettig in contact, zeker een adres om vaker te gebruiken bij aanschaf en/of upgrades.

Professionele club, verstand van zaken en aardige mensen

Snelle actie, goede uitleg betreft mogelijkheden voor mijn specifieke situatie, geen verkoop praatje maar eerlijke informatie

Helder, snel en doorzoeken tot het is opgelost

Zo fijn om Roy te kunnen inschakelen. Altijd bereid om te helpen en stopt niet voordat hij de oplossing gevonden heeft. Heel behulpzaam en prettig! Dankjewel Roy!

Snel, professioneel bedrijf

Onze MacBook Air werkt na behandeling door Roy weer perfect. Fijn bedrijf dat snel reageert en last but nog least…. Prijs-kwaliteit is goed!

Heel deskundig en vriendelijk.

Mijn iMac 27" van mid 2010 verschijnt steeds de strandbal op het internet gezocht voor een upgrade na het lezen van de reviews Macxpert heb ik een afspraak gemaakt en op 14-06-2021 was het zover Roy van Macxpert kwam hem bij mijn thuis ombouwen voor een schappelijke voorrij prijs hij werkt weer als nieuw werkt weer veel prettiger. Dankjewel Roy.

Snelle service en bekwaam vakmanschap.

Service, kennis en prijskwaliteit zijn top!

Macxpert heeft een mooi product aan mij verkocht. Ook boden zij mij aan om eventueel te helpen met de diverse installaties en het overzetten van bestanden!

Top service! Super vriendelijk

Nieuwe ssd hd. Was helaas niet op voorraad! Dus het duurde wel iets langer maar wel met top service hier afgeleverd!

Veemarktkade 8 5222 AE Den bosch

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!