De MacExpert doet zoals Apple het deed voordat de dozenschuivers zich ermee bemoeiden

Al jaren fervent Apple fan. Windhoos en Microzacht zijn inmiddels volledig verbannen (vooruitlopend op een wettelijke regeling die hopelijk snel komt). We hebben 7 Macs en 4 iPhones, een paar iPads en een Apple Watch. De laatste aankoop gedaan bij AMAC. Vanaf het begin problemen gehad en dat aangekaart bij zowel Apple als AMAC. Apple gaf de schuld aan het netwerk, AMAC 4 x achter elkaar gebeld en tot 4 maal toe 16 minuten in de wacht totdat de verbinding verbroken werd. Toen kwam ik bij MacExpert terecht. Volgens afspraak op tijd op locatie om de hagerlnieuwe Mac te ontdoen van de fusion-drive en er een SSD in te plaatsen. Eindelijk past deze Mac nu weer in het rijtje goede apparaten. De fusiondrive is een grote misser van Apple! En de mijnen was ook nog eens niet goed werkend. Ben wel blij dat er gelukkig nog steeds bedrijven zijn die weten hoe Apple groot is geworden. Dank voor de perfecte service, Roy!

serieuze service

Mn MacBookPro early 2011 kreeg na een aantal eerdere reparaties en ongemakken een storing welke het apparaat onbruikbaar maakte. Van een zeer tevreden client dit adres gekregen. Mijn keuze viel op een MB air met de nieuwe M1 chip. Roy heeft als service uit mijn kreupele Pro de gehele inhoud kunnen overzetten en geduldig mijn lekenvragen beantwoord. Ben nu ook een zeer tevreden client.

Vriendelijk, snel, behulpzaam, goede prijs, klantvriendelijk. Need I say more?? Terwijl ik dacht dat ik een nieuwe laptop zou moeten kopen heeft Roy mijn oude Macbook weer zo opgeknapt dat ik er nu weer prettig mee kan werken en dat alles binnen een dag voor een zeer schappelijke prijs! Had ik dit maar veel eerder gedaan! Blij dat ik nu een goed adresje heb! Kan het iedereen aanbevelen. Bedankt Roy! Ben er nog elke dag blij mee!!

In een paar uur weer een snelle iMac

Aardige lui daar bij Maxpert. Super en snel geholpen. Van een enorme trage mac naar weer een snel en prima werkend apparaat. Heel tevreden met het resultaat en de service. Kom hier zeker terug!!

Je word goed geholpen en neemt tijd voor je.

Aan huis afgeleverd en netjes alles geïnstalleerd. Bedankt gewoon top.

Uitstekend en klantvriendelijk bedrijf

Bij aanschaf van een nieuwe I-Mac uitstekend geholpen. Er wordt tijd voor je genomen en niets is teveel om net dat ene stapje meer voor je te doen als normaal. Niets dan lof voor de genomen moeite en de afhandeling van alles.

Deskundig en snel

Onze oude trouwe IMac (10 jaar oud) doet t weer snel en prettig! Vanaf t eerste contact is binnen een paar dagen alles geregeld, aan huis. Schappelijke prijs, computer als nieuw! Ik raad iedereen aan om iMac op te laten knappen ipv een nieuwe te kopen

Deskundig en professioneel, snelle reactie

Mac mini 2018 laten voorzien van 64GB RAM door Roy. Goede communicatie, heldere uitleg en geen gedoe. Deskundig advies, professionele instelling. Snelle reactie op mail. Zorgvuldig in de behandeling van de apparatuur en werkt snel maar niet gehaast.

Pick-up & return, MacPro is weer topvorm!

Binnen 2 dagen een afspraak gepland met Roy van MacXpert om mijn MacPro laptop te upgraden. Om 13.00 uur gebracht en aan het einde van de middag was m’n laptop weer als nieuw met een nieuwe 500 GB SSD en 16MB geheugenupgrade en alle gegevens weer netjes overgezet. Topservice!

Topservice!!!

No-nonsense, doorpakkers en waar voor je geld. In Den Bosch keurig een mok koffie gekregen van Roy. Ik had amper me koffie op en mijn Macbook stond al klaar. Was compleet flabbergasted. Jongens met passie, gevoel voor service en kennis van zaken.

Roy is een echte expert

Fijn dat Roy bij ons thuis kwam. Prettig en vriendelijk persoon. De klus was snel geklaard.

Deze perfecte service had ik al heel lang niet meer ervaren!

Mijn iMac (eind 2014) werd met de week langzamer en langzamer en het plezier om ermee te werken verdween meer en meer. Ik ben toen gaan zoeken naar een eventuele oplossing voor het probleem. Al snel kwam ik op internet Macxpert tegen. Na ze te hebben gebeld was er bij mij een positief gevoel, dat zij een oplossing konden bieden. Die oplossing bleek een SSD-schijf en extra geheugen. Het mooiste was dat ze de reparatie ook bij ons thuis konden doen. Afspraak gemaakt en op de afgesproken dag was het zover. Na twee uur kon ik weer aan de gang en de Mac doet het beter dan ooit. Weg alle frustraties van de afgelopen tijd. Mijn iMac begint aan een Second Life. Tussendoor waren er nog praktische tips en de TimeMachine deed de rest om weer aan de gang te gaan. Waarmaken wat je toezegt wordt in deze tijd niet altijd gerealiseerd, maar Macxpert maakte het volledig waar. TOP!

Vriendelijk, Relaxt, Snel in Reageren en Repareren

Daar kan geen AMAC tegenop. Ik heb mijn adresje gevonden. Roy bedankt

Snel, vakkundig, supervriendelijk

Dit ging echt heel snel. Vrijdag eerste contact, dinsdag langsbrengen op weg naar mijn klant in Den Bosch en eind van de dag gerepareerd weer ophalen. Oude Mac die nieuw leven krijgt met een SSD, dochter blij. Ik ook blij.

Snel en goed!

Lekker vlot aan de telefoon en in de actie om mijn vraag op te lossen

Geweldig, helemaal top!

Mijn MacBookPro was om onduidelijke reden gecrasht, en Roy van Macxpert heeft de data er gelukkig goed van af kunnen halen. Dat was een enorme opluchting! Heel fijn hoe relaxed en meedenkend hij is. Fijn om met een gerust hart mijn computer aan hem te kunnen geven. Hij gaf mij het volledige vertrouwen dat hij wist wat hij kon doen om me te helpen, en vond het geen probleem om uit te leggen en te laten zien wat hij deed. Het waren belangrijke documenten voor mij, waar ik geen backup van had gemaakt. Stom... Roy heeft me ook geholpen om een geschikte Portable SSD kaart te kiezen, en heeft uitgelegd hoe ik voortaan eenvoudig een backup kan maken. Ongelofelijk fijn, heel erg bedankt!!!

Top snel vriendelijk

Snel geholpen! Goed geholpen en solid advies

geweldig!

Altijd goed bereikbaar en heel behulpzaam! Fantastische service!

Goede en snelle service, upgrade thuis uitgevoerd. Super!

Ik zat te twijfelen of ik mijn Mac moest upgraden. Gelukkig heb ik het gedaan (had ik eerder moeten doen). Nu werkt mijn Mac weer razendsnel. Na contact via de site had ik een afspraak voor twee dagen later. De upgrade werd bij mij thuis uitgevoerd, zodat ik na een ochtend alweer aan de slag kon. Geweldig!

Betrouwbaar en vakkundig. Probleem verholpen!

Experts op het gebied van apple

Je word hartelijk ontvangen met een bakkie koffie. Doordat er een rustige en open sfeer hangt voel je jezelf thuis. Heb je vragen kun je ze gewoon stellen en je krijgt een uitgebreid antwoord.

Klantvriendelijk en prettig

Macxpert heeft mij goed geholpen, blij met mijn nieuwe aanschaf

Echt super blij met het advies en de upgrade

Roy, super blij met wat je hebt aangepast, IMAC loopt zoals ik ooit gehoopt had. En je service, professionaliteit en vriendelijkheid is top. Groet Rob den Houdijker

Top service!

Onze 1ste ervaring met dit bedrijf. ‘S ochtends gebeld, iMac toch kunnen brengen en een paar uur later weer mogen ophalen. Dat is pas service, dit zie je tegenwoordig niet vaak meer. Reparatie is zeer goed en netjes uitgevoerd. Dit bedrijf is absoluut een aanrader!

Top Service!!

Vriendelijk en erg vakkundige Mac specialisten. Een aanrader voor iedereen.

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!