Vakkundige IMac renovatie.

Roy is erg bedreven in het openen van een IMac. De harde schijf is in No time vervangen. De IMac draait beter dan ooit. Daarbij legt hij alles goed uit en is hij erg behulpzaam. Service is belangrijk voor hem en dat is fijn om te weten. Als je een IMac hebt die erg traag is geworden en nog geen zin hebt om een grote investering te doen, is het vervangen van je gewone harddisk met een SSD geheugen een aanrader. Ook prettig dat hij bij je thuis komt.

Maakt waar wat er beloofd wordt!

Mijn iMac was ontzettend traag. Na het inbouwen van een nieuwe harde schijf en hogere RAM gaat alles in een supertreinvaart over het scherm zonder draaiende cursors die je tijden laten wachten tot er iets gebeurd. Helemaal happy! :) Snel en keurig gewerkt. Gewoon bij je thuis zodat je niets hoeft te regelen voor werk of privé.

Super service van een Apple-specialist.

Fusion schijf vervangen door Roy. Gaf heel veel problemen en was ontzettend traag. Deze is vervangen door macxpert voor een Nvme Ssd 1 TB. Is nu waanzinnig snel. Echt ongelofelijk. Roy komt aan huis en werkt zeer netjes en nauwkeurig. Hij test alles voordat hij weg gaat. iMac is van 2019 maar werkt weer als nieuw.

Ging zeer snel en goed

Roy kwam om 9 uur binnen en begon gelijk met het openen van de iMac en na ongeveer 1,30 uur was alles in kannen en kruiken en liep de back up al Zeer tevreden over hoe alles ging en ook een goede uitleg . Super

Prima service! Afspraak is nagekomen.

perfect geholpen door de Mac expert bij uitstek!

Mijn iMac uit 2014 was niet meer vooruit te branden. Ik overwoog om een nieuwe te gaan kopen. Tot in contact kwamen Roy. Hij heeft door het deskundig plaatsen van een nieuwe harde schijf mijn iMac weer omgetoverd tot een jeugdig en snelle pc.

Snel en vakkundig

Uiterst vriendelijke en vakkundige aanpak van het ICT-probleem. Ik kan Macxpert van harte aanbevelen.

uitstekend

Goede uitleg vooraf en keurig volgens afspraak

Roy doet wonderen met je computer en hanteert fatsoenlijke prijzen,

geweldig wat een service

ondanks verkeerde inschatting van de oude computer geen haastgedrag. geweldig

Prima de Luxe

Zoals altijd stipt volgens afspraak en uiterst correct geregeld.

Super kundig en snelle service

Super kundige expert, heet een praktische insteek en let goed op kosten.

Geweldig! Snel geholpen, Imac werkt weer als nieuw!

Overtreft al mijn verwachtingen. Voor een redelijke prijs werkt de Imac weer alsof hij net uit de doos komt. Aanrader.

Helemaal top

Roy heeft de drive van onze oude IMac 2013 vervangen en alle updates gedaan en deze IMac loopt weer als een zonnetje. Ook onze Macbook heeft dezelfde behandeling gehad. We zijn super tevreden Roy, bedankt!

Helemaal in orde!

Roy van Macxpert heeft bij mij thuis de HDD van een superslome IMac vervangen door een SSD. Niet alleen is mijn IMAC nu weer superslim maar ook rete-snel. De vervanging ging vakkundig en snel. Prima service!

Vakman optima forma !

Uitbreiding van mijn Mac 27 2013. Gedegen advies en uitermate snel. Alleen locatie was voor de eerste keer een puzzeltocht. Maar eenmaal daar werden we voortreffelijk geholpen.

probleem met Parallels perfect opgelost!!

al een hele tijd last van onstabiliteit met Parallels ( met windows ) Helaas windows nodig voor mijn calculatiepakket. Roy heeft eerst de iMac weer geheel nagezien en een aantal fouten hersteld, waarna we op afstand de puntjes op de i hebben gezet. gelukkig draait alles nu weer als vanouds, waarvoor nogmaals met hartelijke dank. wederom een dikke voldoende voor het oplossen en verhelpen van de ontstane problemen.

Goede en deskundige service

Ook thuis komt men computer repareren of verbeteren!

Super service

Afgelopen jaar mijn harde schijf laten vervangen. Helaas gaf mijn iMac weer problemen en bleek dat mijn harde schijf niet meer in orde was. Onder garantie is deze weer voor nieuw vervangen zonder discussie. Wat een topservice! Hartelijk dank!

iMac uit 2013 weer snel gemaakt

Persoonlijke en snelle service. iMac uit 2013 voorzien van extra geheugen en nieuwe SSD drive. Werkt weer snel. Ze weten wat ze doen. Altijd bereikbaar voor advies of hulp bij terugzetten data.

Snel, betrokken, vaardig

Ik heb er met alle plezier een rit vanuit Eindhoven naar Den Bosch voor over om geholpen te worden bij Macxpert. En als je in een Apple museum wil rondlopen, is er geen betere plek te vinden ;-)))

Mijn MacBook heeft nooit goed gewerkt. Het dreef me tot waanzin en ik heb hem bijna weggedaan want ik had er gewoon niks aan. Hij is pas drie jaar, en ik heb drie jaar ellende gehad. Roy heeft met heel veel geduld alle problemen opgelost. Dit had de Apple store nooit voor mij kunnen oplossen. Ik heb nu weer een laptop die werkt. Roy is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik heb alle vertrouwen in hem gehad, en dat was ook terecht. Ik raad het iedereen aan. Top service!!!

Super snel en fijn

Vandaag een upgrade op mijn iMac, nieuwe SSB schijf en geheugen uitgebreid. Alles werk super snel, fijne afspraken en door Roy bijzonder fijne service aan huis gehad.

Snel, efficiënt en doen wat er beloofd wordt. Een aanrader.

Mijn iMac gaat weer als een speer!

Vandaag heeft de MacXpert een upgrade toegepast op mijn 'niet vooruit te branden' iMac. Binnen een uurtje was de fusion disk vervangen door een ssd schijf en het ram-geheugen verdubbeld... De Adobe pakketten draaien weer top... Super blij mee!

Veemarktkade 8

5222 AE Den bosch

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!