Snel en goed!

Lekker vlot aan de telefoon en in de actie om mijn vraag op te lossen

Geweldig, helemaal top!

Mijn MacBookPro was om onduidelijke reden gecrasht, en Roy van Macxpert heeft de data er gelukkig goed van af kunnen halen. Dat was een enorme opluchting! Heel fijn hoe relaxed en meedenkend hij is. Fijn om met een gerust hart mijn computer aan hem te kunnen geven. Hij gaf mij het volledige vertrouwen dat hij wist wat hij kon doen om me te helpen, en vond het geen probleem om uit te leggen en te laten zien wat hij deed. Het waren belangrijke documenten voor mij, waar ik geen backup van had gemaakt. Stom... Roy heeft me ook geholpen om een geschikte Portable SSD kaart te kiezen, en heeft uitgelegd hoe ik voortaan eenvoudig een backup kan maken. Ongelofelijk fijn, heel erg bedankt!!!

Top snel vriendelijk

Snel geholpen! Goed geholpen en solid advies

geweldig!

Altijd goed bereikbaar en heel behulpzaam! Fantastische service!

Goede en snelle service, upgrade thuis uitgevoerd. Super!

Ik zat te twijfelen of ik mijn Mac moest upgraden. Gelukkig heb ik het gedaan (had ik eerder moeten doen). Nu werkt mijn Mac weer razendsnel. Na contact via de site had ik een afspraak voor twee dagen later. De upgrade werd bij mij thuis uitgevoerd, zodat ik na een ochtend alweer aan de slag kon. Geweldig!

Betrouwbaar en vakkundig. Probleem verholpen!

Experts op het gebied van apple

Je word hartelijk ontvangen met een bakkie koffie. Doordat er een rustige en open sfeer hangt voel je jezelf thuis. Heb je vragen kun je ze gewoon stellen en je krijgt een uitgebreid antwoord.

Klantvriendelijk en prettig

Macxpert heeft mij goed geholpen, blij met mijn nieuwe aanschaf

Echt super blij met het advies en de upgrade

Roy, super blij met wat je hebt aangepast, IMAC loopt zoals ik ooit gehoopt had. En je service, professionaliteit en vriendelijkheid is top. Groet Rob den Houdijker

Top service!

Onze 1ste ervaring met dit bedrijf. ‘S ochtends gebeld, iMac toch kunnen brengen en een paar uur later weer mogen ophalen. Dat is pas service, dit zie je tegenwoordig niet vaak meer. Reparatie is zeer goed en netjes uitgevoerd. Dit bedrijf is absoluut een aanrader!

Top Service!!

Vriendelijk en erg vakkundige Mac specialisten. Een aanrader voor iedereen.

Gewoonweg Fantastisch!

Terwijl AppleCare en andere specialisten mijn Mac als helemaal verloren beschouwden kwam ik bij Roy terecht, die wel mogelijkheden zag. Hij maakte van afstand een inschatting. Ik reed helemaal naar Den Bosch en binnen het uur had hij mijn Mac totaal gerepareerd. En voor wat een prijs! Echt top!!! Wat een service. Naast dat het gezellig was om op zijn werkplaats te zijn was het een erg leuke ontmoeting, waarbij ik ook nog het een en ander van hem heb mogen leren. Dit was een top ervaring. Ik beveel elk bedrijf of particulier aan om met Macxpert in zee te gaan.

Fijne communicatie, denkt mee!

Kundig, werkt snel. Fijne communicatie, denkt mee!

Het geconstateerde probleem is op een vakkundige en snelle manier opgelost en ook nog op onze eigen locatie !!!

Zeer goede service

Snel, vriendelijk deskundig

Geweldig geholpen bij aanschaf en installatie van mijn nieuwe 24 inch iMac, door Roy.

Prettig contact gehad met Roy bij het overzetten van de info van mijn oude iMac naar deze nieuwe!!

voor de aanschaf en onderhoud van een computer kan ik mij geen beter adres voorstellen.

Ik heb de nieuwe imac bij Macxpert aangeschaft. Daarbij is op professionele wijze de inhoud van mijn oude computer overgezet op de nieuwe imac. Ik kon zo met mijn nieuwe imac aan de slag. Alles was 1 op 1 overgezet. Echt alle data en ook de nazorg heb ik als fantastisch ervaren. Ik kan dit adres bij iedereen aanbevelen en als ik in de toekomst een nieuwe ipad of iphone ga aanschaffen ga ik zeker naar Macxpert wetende dat je nieuwe apparaat meteen gebruiksklaar wordt gemaakt.

Super goed geholpen

Goed contact gehad met Roy , een gedreven persoon die de klant helpt en adviseert zoals een klant mag verwachten. geen nonsens maar eerlijk en oprecht. iemand die weet waar ie mee bezig is, en dat uitstraalt. Ik heb een vertrouwd adres gevonden voor mijn Apple products.

Service zoals het hoort.

Vriendelijk, luisterend, deskundig en duidelijk. Een bijzonder prettige ervaring.

Snel en goed uitgevoerd

Vanaf het eerste contact verliep de communicatie snel en soepel. Enkele dagen daarna heeft Roy onze iMac voorzien van een snelle SSD en meer geheugen. Na een kleine 2 uur werkte alles zoals het hoort inclusief het overzetten van de inhoud van de oude harddisk. In één woord een aanrader!

Eindelijk deskundige hands-on service voor de Mac gevonden. Ik rijd voor Roy graag een paar kilometer door.

Klantvriendelijk entransparant

Heel vriendelijk en duidelijk over wat er mis is. Je ziet de passie en dat merk je ook terug bij een gesprek. De kosten zijn de helft van Amac.

Snelle eerlijke fijne ervaring!!

Heel goed bereikbaar, snel en eerlijk, fijne ervaring en erg aan te bevelen!

Klantvriendelijk, pragmatisch & kundig

Kwam netjes aan huis, werkte doelgericht en lichtte eea tegelijkertijd toe en checkte regelmatig of ik het ook zo ingericht wilde hebben.

Geweldig geholpen, problemen opgelost

Nieuwe ssd geplaatst en software problemen verholpen. Mac draait weer als nieuw, dat is nog eens service,dat kom je niet veel meer tegen. Bedankt Roy en goede zaken verder.

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!