Wederom fantastisch geholpen door Macxpert

Na mijn eerste 5 sterren ervaring een aantal jaren nu weer een 5 sterren ervaring. Macxpert staat voor goede, betrouwbare, uiterst deskundige, snelle en vriendelijke service. En dat ook nog eens voor een goede prijs. Ik kan dan ook Macxpert iedereen van harte aanbevelen. Bedankt Roy!

snelle reactie, meedenkend en reageert snel bij vragen

Zeer positief, vriendelijk en alles netjes geïnstalleerd. Toen er uiteindelijk nog enkele problemen waren zijn deze snel verholpen op afstand, goede service.

Kapotte voeding werd snel gemaakt.

supper tevreden

Had een zeer trage iMac heb via internet macxpert gevonden ,ben zeer goed behandeld met keuze upgrade en is heel netjes geïnstalleerd. Een absolute aanrader prive als zakelijk.

Snel en super geholpen

Een paar dagen voordat ik op vakantie ging, ging het scherm van m’n Macbook kapot. Gelukkig is Roy hem de volgende dag meteen komen maken en heeft ook nog geholpen met het opnieuw instellen van de Macbook (hier zat een fout in door het kapotte scherm).

Soepel en voorspoedig.

Fijne informatie, wordt plezierig gewerkt, aandachtig en betrokken met een eerlijk advies en een goed resultaat. Kortom een heel fijn bedrijf. (3 ervaringen in 5 jaar tijd, altijd even prettig).

Prima services! Probleem opgelost .

Mijn Mac mini was vastgelopen tijden een update van het OS. Roy heeft een nieuw besturingssysteem geïnstalleerd en alle bestanden weer van de backup kunnen krijgen. Dus een prima resultaat! Alles werkt weer prima.

Fantastisch geholpen en snel

Vriendelijke jonge man, die meedenkt en direct zoekt naar de oplossing. Fijn dat de reparatie aan huis kon plaatsvinden, niets opsturen en snel geholpen. Kon de volgende dag weer direct werken op mijn IMac. Super tevreden. Kan Macxpert iedereen aanbevelen.

Snel, professioneel en naar tevredenheid gerepareerd

Heb je dat wel eens meegemaakt? Je Macbook Air doet het prima, en ineens doet het scherm het niet meer. Macxpert vermoedt een schok/botsing als oorzaak (wat zou kunnen omdat de macbook meegaat in het openbaar vervoer tijdens de spits). In korte tijd (ongeveer een week) is het scherm vervangen en werkt sindsdien weer naar tevredenheid voor een redelijke prijs. Dank je Macxpert!

klantgericht, snelheid, afspraken nakomen

Prettige ervaring, klantvriendelijk en afspraken zijn goed nagekomen. Fijn dat eea opgelost is en m'n pc weer goed werk.

Mijn computerprobleem snel en adequaat opgelost. Prijs/kwaliteit verhouding goed

Alweer uitstekend geholpen!

Vlotte service, vriendelijke service, geweldig resultaat!

Geduldig en toch efficiënt gewerkt naar oplossing

Bij maken back-up van mijn macbook pro, om onverklaarbare reden in programma Foto's laatste jaren foto's kwijtgeraakt. Uiteindelijk zijn ze teruggevonden op een ongebruikelijke plaats. Voor hardware reparatie bij AMAC moet computer binnenkort leeg. Straks dan wel nog even spannend of de back-up en met name alle foto's weer in het Foto programma verschijnen.

Uitstekende, efficiënte ondersteuning

Na installatie van een nieuwe harddisk - Apple SSD - en installatie van Catalina traden er een aantal vervelende problemen op met Mail, met Office 2019 en met de driver van de printer. Het bedrijf dat de SSD had geïnstalleerd had moeite met het oplossen van de problemen. Op internet vond ik MacExpert. Dat was een schot in de roos! Het was onmiddellijk duidelijk dat ik met een "expert" te maken had: Buitengewoon efficiënt en doelgericht werden de problemen via contact met TeamViewer opgelost! Langskomen was niet nodig. een aanrader voor iedere Mac gebruiker!

Professioneel en snel

MacXpert kwam aan huis. Roy heeft snel en kundig het geheugen van mijn MacBook van een ruime upgrade voorzien. Tot slot controleerde hij zijn werk, heeft het besturingssysteem direct ge-update en gaf hij tips. Mocht er onverhoopt iets niet werken, wat ik niet verwacht, weet ik zeker dat ik makkelijk contact kan opnemen en dat het euvel zo verholpen is.

Fantastische professionele en vriendelijk service

Naar aanleiding van een positieve ervaring twee jaar geleden opnieuw met Macxpert, Roy Markgraaf, gebeld en een goed, helder advies gekregen. Vervolgens een uitstekende - vriendelijk en professioneel - reparatie (op locatie) van de haperende iMac ervaren! Een plezier om met Macxpert / Roy zaken te doen! Joep C de Jong namens JLS International BV

Kan zelfs in één woord: perfect

Roy denkt mee. Weet waar hij het over heeft, is uitermate vriendelijk en heeft oog voor de wensen van zijn klant. MacXpert is geen aanrader maar een ‘must’.

Perfecte service aan huis

Met de snelle vervanging van mijn had door added is mijn Mac weer als nieuw

Super geholpen!

Heel fijn geholpen. Wat zo fijn is dat ze aan huis komen waardoor ik met mijn computer niet aan de haal hoef. Vriendelijk en tijd voor een vraag. Helemaal top.

Snelle en goede service!

Omdat mijn iMac erg traag was heb ik contact opgenomen met Roy van Macxpert. Ik kreeg meteen uitgebreid advies. Binnen een week heeft Roy mijn SSD vervangen en werkt mijn computer weer snel.

Goed advies, snelle response heel klantgericht. Beslist een aanrader!

In één woord: perfect bedrijf voor jouw Apple

Kwaliteit, betrouwbaar bedrijf. De installatie van een nieuwe SSD maakt mijn iMac weer als nieuw. Ook de aftersales is fijn!

Uitermate tevreden

Duidelijke communicatie over de duur van de levering. Fantastisch dat Roy alles heeft geïnstalleerd.

Mijn iMac werkt weer perfect na een schoonmaakbeurt.

Nadat ik Amac had gevraagd of zij een IMac konden schoonmaken en zij aangaven dat deze moest worden opgestuurd, heb ik Macxpert gebeld. De reparatie kon thuis worden uitgevoerd. Mij IMac is weer helemaal geruisloos en werkt perfect.

Geweldig, super service!

Komt afspraken helemaal na, daar schort het elders nogal eens aan. Hele goede levering, hele fijne uitleg, en voor de toekomst verwacht ik ook zeker hele goede service. Kortom ik ben helemaal tevreden.

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!