Veel kennis, top service en erg vriendelijk!

Veel kennis, top service en erg vriendelijk!

Denkt mee in oplossingen die het best passen bij je als klant

Een eerdere geslaagde actie bracht mij weer terug naar Macexpert, toen ik de herkenbare naam weer aantrof op Intranet. Na uitleg van de wensen kwam er een beter voorstel, waarbij je opvalt dat er niet alleen vanuit omzet wordt gedacht, maar oplossingen die goed mij mij passen. Stipt volgens afspraak werd de installatie en migratie van data en applicaties thuis opgepakt. Erg prettig zo. Uitleg tussen door. Probleempjes links en rechts nog even meenemend. Duidelijke acties die ik zelf nog moest oppakken om alles af te ronden. Ook contact via telefoon is service en oplossingsgerichte houding. Bij vervanging weet ik Macexpert zeker te vinden. De tips heb ik al binnen.

Goed geholpen en probleem opgelost

Goed geholpen

Prima service en uitstekende medewerkers

2 de keer dat ik van hun service gebruik maak en weer tot volle tevredenheid

Geweldig!

Geen Amac meer voor mij! Hier wordt je als klant heel prettig ontvangen (in dit geval door Roy) en geholpen. Veel kennis in huis. Super!!!

Wat een heerlijke klantgerichte service. Uniek in dit wereldje!

Hardnekkig probleem dat zich bleef herhalen uiteindelijk helemaal opgelost en zonder extra kosten. Je wordt als klant persoonlijk benaderd en hulp houdt pas op als je probleem is opgelost. Hier kom ik als klant zeker terug.

Dank voor je feedback Han, daar doen we het voor!

Erg klantvriendelijk

Fijne feedback Wim, erg bedankt!

Ongekende snelheid, flexibiliteit en service

Zeldzaam goed, kan ik van harte aanbevelen!

Geweldige feedback Percy, dank je wel!

Snelle en deskundige en toegankelijke hulp

Geeft het gevoel voor je klaar te staan als hulp nodig is.

Dank voor je bericht Willem, we staan altijd voor je klaar!

Goede service en zeer vriendelijk en prettig geholpen

Zeer goede ervaring!

Fijn dat we je blij hebben kunnen maken Marjolein! Tot binnenkort weer!

Goed en snel

Goede opvolging van de duidelijke afspraken

Dank voor je fijne feedback Arnold! Voorlopig kunnen je mensen weer vooruit met hun nieuwe Mac's!

Prima service, denken met je mee en zeer betrouwbaar

Wederom prima geholpen

Dank je wel Romeo! Veel plezier gewenst van ons met je mooie nieuwe macBook Pro!

Zeer proffesioneel

Ontvangst hartelijk Duidelijke uiteenzetting Top service Mac thuis afgeleverd

Dank je wel Ferry voor je fijne feedback. Je nieuwe iMac is onderweg en komen we een deze dagen bij je afleveren! :-)

Levering als afgesproken; correct en stipt op tijd

Snelle reactie op mails, dito prijsopgaaf en vriendelijke service

Dank je wel voor je fijne feedback Bruno, heel graag gedaan!

Veel kennis, adequaat, snel, klantvriendelijk, komen naar je toe!

Ik kan het niet beter samenvatten dan in de kop: Veel kennis, adequaat, snel, klantvriendelijk, komen naar je toe!

Geweldige feedback Peter, daar doen we het voor! Thanks!

Vriendelijke, behulpzame Ma-experts

Op zoek naar een geschikte refurbished iMac ter vervanging van mijn 9 jaar oude iMac kwam ik terecht bij Macxpert. Zij hebben mij geadviseerd, een prima iMac geleverd en geholpen met het overzetten van alle bestanden en programma's van de oude naar de nieuwe iMac.

Dank je wel voor je fijne feedback Guus. We hopen dat jij en je vrouw heel veel (fotografie) plezier gaan beleven met jullie nieuwe iMac!

Zeer goed geholpen door vriendelijk en behulpzame mensen.

Zeer goed geholpen met het repareren en upgraden van onze Imac naar een SSD-schijf. En ook nog eens voor een zeer redelijke prijs. En Roy nog bedankt voor de gratis extra schijf.

Dank ej wel Joop voor je feedback. Genoegen was wederzijds!

cijfer 9

cijfer 9

Dank je wel Ben voor je goede beoordeling! Graag gedaan :-)

Goede service en ervaring

Ik ging daar voor een update in de iMac en nu werk veel sneller.

Dank je wel Carlos, heel graag gedaan!

Hele goede ervaring

Erg goed geholpen in mijn keuze naar een Mac book pro. Heel klantvriendelijk en blij met mijn aankoop.

Fijn om te horen dat je blij bent met je nieuwe MacBook Pro Menno. Heel veel (werk)plezier gewenst met je nieuwe Mac! :-)

Kennis van zaken, praktisch oplossend gericht en service!

Mijn Macbook Pro was erg traag na update Mojave OS. Macbook betrof versie Mid 2012 en in 2015 gekocht. Prima apparaat en werkte altijd prima en snel en deed wat ik nodig had. Trage snelheid afgelopen maanden zorgde voor irritatie en advies werd al door andere partij gegeven om nieuw Macbook te kopen ivm 'verouderde' versie en minder mogelijkheden. Het advies van MacExpert's Jeff en Roy was simpel: "onzin, het apparaat is nog prima indien je SSD schijf installeert en met nieuwe 16GB intern geheugen loopt apparaat weer zoals je gewend bent" Gisteren is Roy langs geweest en heeft SSD en nieuw geheugenkaarten geïnstalleerd en direct mijn MacBook weer 'werk-klaar' gemaakt en gaf tussentijds nog wat tips en tricks. Super enthousiast persoon en erg vriendelijk. Na zijn vertrek ben ik weer met een big smile achter mijn 'snelle nieuwe' Macbook gaan zitten! Dank voor juiste advies en goede service Jeff en Roy!

Geweldige feedback Dick, dat is waar we het voor doen! Thanks!

Topservice!!!!

Niks is te veel gevraagd! alles is direct keurig geregeld👍

Thanks voor je opdracht Maurits, heel graag gedaan!

Klasse service

Binnen een uur de hard disk van onze iMac vervangen en het laatste besturingssysteem geïnstalleerd. Geen verborgen kosten, gewoon zoals afgesproken!

Graag gedaan Joris, dank voor je feedback!

Vriendelijk en professioneel

Ik ben bij Macxpert zeer vriendelijk ontvangen en professioneel geholpen. Ik ben zelf naar Den Bosch gereden en had niet het gevoel dat ik een klant was maar iemand die gewoon even langs kwam om zijn MacBook te laten upgraden. Toen de upgrade in 1e instantie niet lukte werd naar een alternatief gezocht. Erg fijn om zo geholpen te worden

Genoegen was wederzijds Ron. Fijn dat we je blij hebben kunnen maken!

• Persoonlijk advies

Dank je wel voor je feedback!

Over Macxpert

Bij Macxpert sta jij als gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega’s of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: we staan altijd voor je klaar om met je mee te denken of je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als onze klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar zo op een manier dat jij ook begrijpt waar we het over hebben!