In één woord: super

Deskundig, klantgericht, snel, transparant, prima prijs, gastvrij. Alles waardoor je als klant optimaal bediend voelt.

goede service

Op advies van een collega naar macxpert geweest, betrouwbaar dat je ziet wat ze doen en ook nog de tijd nemen voor advies.

Geweldige en snelle service!

Afgelopen week heb ik de fusion HD van mijn iMac door Roy van Macxpert laten vervangen door een SSD. Na het overzetten van mijn gegevens kon de iMac de audio-interface niet meer gevonden krijgen. Van alles geprobeerd, de laatste drivers geïnstalleerd, de helpdesk van Focusrite om hulp gevraagd. Maar die hebben het giga druk, dus het zag ernaar uit dat ik het een weekje (of langer?!?) zonder audio-interface zou moeten doen. Balen, want ik gebruik de DAW Logic Pro X dagelijks om muziek te componeren. Dus heb ik Roy gebeld en die heeft mij bij wijze van service, kosteloos uit de brand geholpen. Binnen een half uur was het probleem op afstand met Teamviewer opgelost. TOP!!! Ik kan Macxpert dan ook van harte aanbevelen!

Uitstekende service en een mooi product

Snel geholpen, goede en vriendelijke communicatie: hier kom ik terug!

Heel klantvriendelijk, aardig en behulpzaam.

Warm ontvangst met koffie. Service was geweldig. Een goed luisterend oor voor mijn behoeftes. Al met al zeer tevreden.

Prima kontakt.Goede snelle hulp

Ikwerd telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Kon redelijk snel een afspraak maken. Ik ben snel en goed geholpen. Zeker een aanrader.

super! snel, adequaat, kundig en zeer vriendelijk

na een nieuwe sd schijf is mijn oude mac weer als nieuw en kan deze weer jaren mee.

Enthousiaste medewerker, snelle service

Ik had gekozen voor de service aan huis. Binnen anderhalf uur was mijn iMac Mid2011 stukken sneller. Alle bestanden waren overgezet en ik kon direct aan de slag.

vriendelijk, kennis van zaken, snelle reparatie, adviezen zeer bruikbaar

vriendelijke technicus die eenvoudig duidelijk maakt wat er gerepareerd moet worden en/of vervangen. Hij heeft mijn harddisk vervangen en extra RAM toegevoegd. Tijdens het werk aan de Mac vertelde hij wat hij ging doen en waarvoor. In korte tijd was het werk gefikst. De Mac werkt weer als een zonnetje en vele malen sneller dan voorheen. Ik heb de rekening meteen betaald omdat ik uitermate tevreden was en dus beveel ik dit bedrijf iedereen met een Mac aan. Mocht ik nog vragen hebben dan kan ik altijd bellen en eventueel kan men met mijn toestemming meekijken via Teamviewer wat het probleem mag zijn. Wat wil je nog meer?

In één woord uitstekend

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden en blij ben met de hulp die ik gekregen heb.

Netje, behulpzaam en meedenkend

Mijn imac 27” 2013 laten voorzien van Ssd en extra Ram geheugen. Snel en professioneel geholpen. Thx MacXpert

Vlot, goed, veel kennis van zaken

Als je Mac het niet meer doet zoals je gewend was, traag is geworden, dan zoek je op internet naar de mogelijkheden; nieuw... refurbished.... UPGRADE!!! Voor en schappelijk bedrag wordt je Mac aan huis voorzien van een nieuwe harde schijf, supervriendelijk en goed geholpen. Draait weer als een zonnetje.

Een goed, professioneel en vertrouwenwekkend adres voor zeer betaalbare refurbished Apple laptops

Macxperts is ,zo is mijn recente ervaring, in staat om naar de wensen van de klant te luisteren die op zoek is naar een betrouwbare en goede refurbished Apple computer en daar dan snel een passende oplossing voor te vinden. De overdracht en het inregelen van de ‘nieuwe’ computer , in mijn geval een Macbook Pro, wordt rustig en in een prettige ontspannen sfeer uitgevoerd; er wordt de tijd voor je genomen. Ik kan daarmee Macxperts aanraden aan mensen die een goede (en een mooie) refurbished Apple computer zoeken die ook nog eens betaalbaar is.

Super!!

Echt goed geregeld. Ik gaf aan wat ik zocht en het resultaat staat er nu! SUPER!

Goed, deskundig en vriendelijk geholpen

Roy heeft goed begrepen wat we wel en wat we niet nodig hadden op onze nieuwe Mac. Prijs- kwaliteit verhouding primadelux. Heel content dat we bij Macxpert zijn terecht gekomen. Het is altijd fijn om door een vriendelijke verkoper geholpen te worden.

Uitstekende service en met een supersnelle iMac de deur uit

Mijn iMac was nodig aan een opfrisbeurt toe. De hardenschijf was erg traag en ook de 8Gb intern geheugen was niet meer van deze tijd. Een telefoontje met Macxpert leverde me de oplossing. Het uitstekende advies met de snelle service leverde me binnen een werkdag een supersnelle iMac op, die er weer voor jaren tegen kan.

Uitstekende service, die ik iedereen kan aanraden!

Ik denk dat er tegenwoordig nog weinig bedrijven zoals deze zijn! Vriendelijk, persoonlijk, professioneel, klantgericht, kwaliteit, het hele plaatje, waaraan je zou willen dat een bedrijf zou voldoen, klopt gewoon. Ik neem zelden tot nooit de moeite om een recensie te schrijven, maar Macxpert verdient het simpelweg gewoon. Ik raad het iedereen aan!

Goed geholpen en kundige service!

Na ongeveer een jaar rond te hebben gelopen met een hardeschijf die kapot aan het gaan was, heb ik gisteren de knoop doorgehakt en een afspraak gemaakt om mijn iMac te laten upgraden met een SSD. Er werd meteen opgenomen toen ik een afspraak wilde maken en het inplannen kon op korte termijn. Inmiddels ben ik op een zeer correcte wijze geholpen en voelt mijn iMac weer als nieuw. Al met al kan ik Macxpert van harte aanbevelen!

zeer goed bereikbaar

Zeer klantvriendelijk, grote knowhow

Super snel en perfecte service

Super snel een afspraak en de nazorg is perfect. Ook na de vernieuwing aan onze computer nog wat vragen. En ook dat snel verholpen. Perfecte service.

Fantastisch

In oktober heb ik mijn opslaggeheugen laten vergoten en mijn accu laten vervangen. Toen was ik al 100% tevreden met mijn aankoop. Na een half jaar ging de batterij erg snel leeg en na even gemaild te hebben, werd mijn batterij binnen 2 dagen kosteloos vervangen. Aangezien ik in het onderwijs werk, kon ik mijn laptop niet al te lang missen (zeker in de Corona periode). Macxpert dacht met mij mee en is aan huis langs geweest om de accu te vervangen. Personeel is altijd vriendelijk en gaat professioneel om met jouw laptop. Wat een service, super!

Absoluut een aanrader om dit bedrijf je Mac toe te vertrouwen. Professionaliteit, service, kennis, prijs is gewoon perfect. Alles aan huis geregeld en je computer is weer als nieuw.

super

Correct en verstand van zaken

Helemaal geweldig, super

Ik had een hele trage Mac en wilde weten of het mogelijk was te upgraden, helaas voor deze niet mogelijk. Uiteindelijk heb ik besloten nadat ik zeer goed geïnformeerd was toch gekozen voor een nieuwe, waar ik geen spijt van heb. Ben er superblij mee. Zij zijn echt Macxpert!!

Prettig contact, prima service en top resultaat!

Mijn iMac uit 2013 werd trager en trager. Op internet van alles gelezen en een upgrade naar een SSD zou de oplossing moeten zijn. Na wat zoeken en vergelijken kwam ik uit bij Macxpert en dat was een prima keuze. Prettig contact, snel een afspraak kunnen maken en daarna snel geholpen. Met een lekker bakkie koffie was de klus zo gedaan en met een flink aantal tips op weg naar huis om te ontdekken dat de iMac inderdaad heel veel sneller was geworden. Een prima investering, veel goedkoper dan een nieuwe computer. Erg blij met het resultaat!

Over Macxpert

Bij Macxpert staat de gebruiker centraal. Of je nu nieuw bent met Apple of er al jarenlang ervaring mee hebt, of je een bedrijf hebt met Appletjes voor jou en je collega's of dat je Mac thuis niet doet wat je wilt: onze toegewijde experts staan altijd voor je klaar om je weer op weg te helpen. Belangrijk voor ons is dat we met jou als klant geen onverstaanbare techneuten-taal praten, maar op een manier dat jij snapt wat waar we mee bezig zijn!