fijne ervaring nieuwe harde schijf geplaatst en prettig en duidelijke communicatie

Roy kwam langs op kantoor en was heel duidelijk, snel en adequaat. Daarnaast nam hij alle tijd voor het installeren en synchroniseren van alle apps. Met teamviewer daarna nog enkele onduidelijkheden (mijnerzijds) uit de weg geholpen. Ik ben ontzettend blij met mijn 'nieuwe' Mac!!!!

Dank voor je feedback Miranda, fijn dat we je een tevreden klant hebben kunnen maken!

vanmorgen veranderde Roy mijn kleine trage 2011 MacBook 15” in een grote, hele snelle!

Snel, professioneel, gezellig, goede prijs: happy!

Dank voor je fijne feedback Wil, graag gedaan!

Snel en prettig

Heb bij Macxpert in 's-Hertogenbosch een SSD schijf laten plaatsen in mijn IMAC. Kon erop wachten onder het genot van een kop koffie. Ondertussen leuk gesprek gevoerd. Ook de latere vragen vanuit huis werden in de avonduren direct telefonisch verholpen. Super.

Leuke om te lezen Monique, dank voor je feedback & graag gedaan!

Ik ben heel goed geholpen & mijn laptop loopt weer als een zonnetje!

Toen ik belde over mijn probleem met een laptop die steeds vastloopt, werd er goed met me meegedacht, en snel een afspraak ingepland. Nu er extra opslag is geinstalleerd doet mijn laptop het weer helemaal goed. Het was hartstikke fijn dat jullie aan huis komen en ik ook een aantal andere Macbook-gerelateerde vragen kon stellen.

Dat is wat we doen Monique, fijn dat je enthousiast bent! Dank je!

Geweldige klantgerichtheid

Op oudjaarsdag 2019 in de ochtend contact opgenomen met de vraag of het zinvol zou zijn om mijn oude trage iMac (eind 2009) nog te upgraden? Het antwoord was ja en nog diezelfde ochtend kon ik terecht in Den Bosch om het te laten fixen, waar ik op kon wachten. Vakkundig en op een plezierige manier geholpen door Tim en Roy. 's middags al kon ik thuis weer genieten van mijn eigen vertrouwde iMac die weer als een zonnetje werkt, voorzien van een SSD-schijf en een beetje extra werkgeheugen. Helemaal top!

Fijn om te lezen dat je onze service als prettig hebt ervaren Hans, genoegen was wederzijds!

Deskundig advies en een prettig contact. Goed om in de contacten te hebben staan.

Laptop en desktop waren traag. Euvel opgelost én goed advies.

Dank je wel Agnita, heel graag gedaan!

Geweldig geholpen, goed advies en top service!

Prettig contact en goede adviezen! De moeite waard van het bezoek. Dé deskundige op het gebied van 🍏!

Geweldige feedback Frank, heel erg bedankt daarvoor!

heel goed voelde me meteen thuis met een bakkie koffie .

had in het weekend een mail gestuurd voor een upgrade van mijn mac .er is meteen een afspraak gemaakt voor de komende week . ben er gisteren geweest . werd hartelijk ontvangen met een bakkie koffie . en ik kon wachten voor de upgrade die ze uitvoerden en ik had nog wat vragen die werden mij ook duidelijk uit gelegd . voor mij zijn het echte vaklui . bij deze nog maal mijn dank en ik wens jullie alle een fijne en gezonde jaarwisseling toe

Leuk bericht Jan, dank hiervoor! Wet ons te vinden als er nog eens iets speelt. Jij ook een goed nieuw jaar gewenst!

Vriendelijk, kundig en flexivel

Afgelopen weekeinde wilde mijn 2011 27” iMac niet meer opstarten. Deze was in 2017 nog geüpgraded geweest door Roy dmv een SSD HD van 480gb. Na telefonisch contact te hebben gehad met Roy kwamen we tot de conclusie dat de HD defect was en om dit opgelost te krijgen moest ik wel naar Den Bosch komen. Gisterenmiddag kon ik er terecht en Roy had me hartelijk ontvangen en ging meteen aan de slag. Na 15 min kon ik weer terug naar Eindhoven met een werkende iMac. De service was toppie, garantie was eigenlijk verlopen maar ik hoefde er niet voor te betalen. Dit is echt service! Tevreden klanten, dat staat bovenaan bij Roy en collega’s. Roy en team hartelijk dank voor de service en wil jullie hele fijne feestdagen toewensen en een goed en gezond 2020!

Daniel, tevreden klanten, daar doen we het voor! Ook voor jou alle goeds voor het nieuwe jaar!

Perfecte service, zeker aan te raden!

Professioneel, vriendelijk en duidelijke expertise. Van eerste telefoontje tot en met uitvoering.

Dank voor je fijne feedback Conchita, leuk dat je onze service zo positief hebt ervaren!

Wij zijn blij verrast met de upgrade van onze iMac

Wij vonden onze iMac uit 2011 erg traag worden en zodoende op internet gezocht naar de mogelijkheden. De website van Macxpert viel mij op en dus per e-mail contact opgenomen en gevraagd naar de mogelijkheden. Ik kreeg meteen keurig netjes een mail terug met het advies geheugen uit te breiden en een nieuwe snelle hard disk te installeren met daarbij de prijzen van de verschillende mogelijkheden. Ik heb mijn keuze gemaakt en werd daarna telefonisch benaderd voor een afspraak. Tijdens de installatie werd mij geadviseerd om een hard disk met minder geheugen te nemen dan welke ik besteld had. Dit was een goed advies want ik had mij vergist door veel te veel opslagcapaciteit te bestellen. De installatie verliep vlekkeloos en ik ben blij verrast met deze upgrade, de computer is echt veel sneller geworden. Ik ben zeer tevreden met deze upgrade door Macxpert.

Super om je reactie en ervaring te lezen Hans, heel erg bedankt hiervoor. Fijn dat onze service je heeft mogen bekoren. Daar doen we het voor!

Topservice

Heb een tweedehands MacBook Pro gekocht. Na uitleg en bezichtiging van de overige Macbooks heb ik mijn huidige aangeschaft. Later had ik problemen met een bepaalde installatie, dit werd keurig via teamviewer binnen vijf minuten opgelost. Geen gezeur, meteen doen. En wie wil dit nou niet?

Fijne feedback Engel, heel erg bedankt daarvoor! Hopen dat je nog veel plezier gaat hebben van je nieuwe MacBook Pro!

Vriendelijk, klantgericht, snel en kundig

De eerste indruk en kennismaking was goed evenals de kundige installatie en uitleg, als de eventuele nazorg ook zo is kan ik Macxpert aan ieder aanbevelen.

Dank voor je feedback Wim! We hopen dat je heel erg veel plezier zult hebben van je nieuwe 16" MacBook Pro!

Top, fijne ontmoeting

Geweldige service! Thanks

Dank je wel Bob voor je fijne feedback, daar doen we het voor!

Zeer kundig en uiterst betrouwbaar, vlotte en snelle, uiterst vriendelijke, service.

De medewerker van Macxpert kwam keurig op tijd en heeft alles uitstekend en zonder haperen geinstalleerd en werkend gemaakt. Het ging hier om een upgrade van een 9 jaar oude Imac, zowel intern geheugen als de opslag vergroot.

Graag gedaan Onno, veel plezier van je vernieuwde Mac!

Professioneel, kundig en een leuk bedijf met goeie mensen.

Via vrienden was ik achter dit bedrijf gekomen. Ze reageerden erg snel en konden op korte termijn een afspraak plannen. De problemen die zich voordeden zijn zeer goed verholpen. Tevens was de omgang met de mensen erg prettig. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen als je problemen met een Apple machine hebt.

Super Erik, dank voor je feedback! Weet ons te vinden mocht er weer eens iets spelen, thuis of op de zaak!

Macxpert ontzorgt een frequente Apple-gebruiker als het echt moeilijk wordt

Prima voor begeleiding op afstand bij moeilijke Apple-problemen en ook een goed adres om Apples te kopen en weer werkend te maken.

Dank je wel voor je leuke feedback Roel! We hopen dat je heel erg veel plezier zult hebben van je nieuwe iMac!

Leveren goed werk en zijn ook nog eens ontzettend vriendelijk!

Ik heb een oude mac uit 2011 en zo nu en dan moet er wat vervangen worden. Ik heb Macxpert al twee keer bij mij thuis laten komen omdat ik na de eerste keer zeer tevreden was. Ik krijg goed advies, de service is snel en netjes en Roy is erg vriendelijk! Een fijne ervaring en in de toekomst zal ik Macxpert weer zeker aan huis laten komen als er iets met mijn computer is.

Fijne feedback Claudia, heel graag gedaan!

Top service

Deskundige mensen die houden van gewoon, zonder poespas.

Daar herkennen we ons helemaal in Thea, dank je wel en heel graag gedaan!

Goede communicatie en advies

Perfect advies en goed uitgevoerd en op tijd

Graag gedaan Erik, dank voor je feedback!

fantastisch geholpen

Mijn iMac viel uit. ik kreeg meteen contact, kon dezelfde middag de Mac komen brengen, kreeg meteen inzicht in de situatie en de mogelijkheden. Nu 3 dagen later, ben ik helemaal uit de brand, alles werkt fantastisch en ik ben dik en dik tevreden. Klantvriendelijkheid een tien, deskundige hulp een 10. Kan niet beter.

Dank je wel voor je fijne feedback Juul! Heel graag gedaan en veel plezier gewenst met je nieuwe iMac!

Zeer tevreden!

Ik ben snel en vakkundig geholpen. Ook zeer vriendelijke jongen(s)! Je hebt echt het gevoel dat je probleem wordt opgelost. Erg fijn en zeker een aanrader.

Hier doen we het voor Gwen, dank voor je feedback!

Gewoon goed!

Afspreken ging makkelijk en snel. Uitvoering SSD-upgrade in iMac is uiterst professioneel.

Graag gedaan Ron, fijn om te lezen dat je enthousiast bent!

Meer tevreden als dit kan niet

Wij hebben door Macxpert 5 Imac's laten voorzien van meer geheugen en SSD's. Alles ging super netjes snel en efficient. Het is dat ik maar 5 sterren kan geven want 10 was meer op zijn plaats geweest. Dankjewel Tim Quooker

Dank voor je fijne reactie TIm. Heel graag gedaan!

Ver boven mijn verwachting, die al hoog lag!

Vanmorgen kwam Roy Van Macxpert het geheugen en HD oppimpen. Hij stelde zich netjes voor en ging eigenlijk meteen aan de slag. Ik zag omdat ik nogal technisch ingesteld ben meteen dat hij voortvarend aan de slag ging. Harde schijf eruit SSD erin. Geheugen erbij en draaien maar. Nog even via teamviewer hulp gehad van hem, maar dat was niet omdat zijn werk niet goed was, nee ik deed natuurlijk weer wat fout. Ik ga wanneer ik voor service of ooit een nieuwe Mac naar Macxpert, dat moge duidelijk zijn!

Dat is waar we het voor doen Engel, dank voor je fijne feedback!

Over Macxpert

_