Op mijn vraag werd snel en kundig informatie gecontroleerd en beantwoord. Prima dus.

• Product: Aandelen

Goed en zeer goed bereikbaar

probleem is snel opgelost

• Product: Opties

exellent

Altijd zeer vlug antwoord op een vraag

Uitstekende service

xxxxxxxxxxxxx

• Product: Opties

snelle reactie en service

Fijne en adequate reaktie,

• Product: Aandelen

De beste en meest-efficiente helpdesk !!!

Ik ben 10 jaar lid van TradersOnly, en heb hier enorm véél kennis kunnen vergaren. Maar het is vooral de vriendelijke en hulpvaardige support die mijn bijzondere waardering krijgt.

snelle response. Hulpvaardig

a

• Product: Aandelen

Steeds paraat zelfs als je een moeilijke vraag of verveelde vraag stelt!!

Kan met alle vragen in verband met hun job bij jullie terecht

zeer vlot

zeer goed en behulpzaam

• Product: Aandelen

Bedankt voor de feedback!

uitstekend dus

nog eens uitstekend

Duidelijk! Bedankt!

goed, correct, direct... via ramon. top

• Product: Aandelen

Kijk, dat horen we graag!

heel goed

Zoals gewoonlijk heel erg goed geholpen als vanouds Humm ik zie hier het woord 'Deskundigheid" staan, waarschijnlijk bedoelen jullie kundigheid? wat DES is GEEN toch? Haha☺ NB mijn privé gegeven zijn gewaarborgd?

• Product: N.v.t.

Mooi om te horen. Met betrekking tot vragen over privé gegevens kun je altijd bij onze helpdesk terecht.

Altijd bereid om te luisteren en helpen knappe service

Door een beroerte had ik veel moeilijkheden met handelen de mensen van Traders Only hebben me ontzettend geholpen bij het oplossen van allerlei omstandigheden, echt een zeer goede service.

• Product: Aandelen

Bedankt voor de mooie beoordeling Daniel. We proberen je inderdaad op ieder moment en in elke situatie zo goed als mogelijk te helpen!

snel en binnen de mogelijkheden antwoord op m'n vraag

Ik werd redelijk snel in de chat beantwoord. m'n vraag kon niet gelijk beantwoord worden, maar morgen ochtend ontvang ik bericht via email.

• Product: N.v.t.

Bedankt voor de beoordeling Hein. De chat is inderdaad ideaal om vlotte antwoorden te geven op veelvoorkomende vragen. Gaan de vragen echter wat verder of zijn ze echt account specifiek, dan moeten we mogelijk wat verder onderzoek doen. Uiteraard komen we er dan zo snel mogelijk op terug middels een andere medium zoals telefoon of chat.

Snel, zoals altijd en redelijk geholpen.

Konden mij niet direct een echt duidelijk antwoord geven. Even de app geprobeerd maar daar deze niet beviel verwijderd, waardoor inloggen m.b.v. sms niet meer lukte. Staat niets van op de site.

• Product: N.v.t.

Beste Frans, dit klinkt als een redelijk uitzonderlijke situatie, waarbij je besluit over te stappen van tweestapsverificatie per sms naar tweestapsverificatie middels onze app. Vervolgens werd deze laatste verwijderd, wat resulteerde in login problemen. Over het algemeen krijgen wij de feedback dat de app de beste klantervaring oplevert. Mocht jij hier toch vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op zodat we je daar bij kunnen helpen. Hetzelfde geldt voor het login probleem. Neem gerust contact met ons op zodat we je weer snel op gang kunnen helpen!

Mijn ervaringen met de helpdesk zijn prima, Snelle chat!

Chat met medewerker van TradersOnly die de vraag die ik had, snel kon beantwoorden.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Product: FX Handel

Fijn dat we zo snel hebben kunnen helpen!

dan ben ik iemand van die 4% die niet tevreden is

loop steeds vast in zelfde rondjes

• Product: Aandelen

Beste Bernard, Vervelend om te horen dat je het systeem als in rondjes lopen ervaart. Het enige waar we over gesproken hebben via de chat is dat je contact op diende te nemen met de helpdesk omdat je tokens naar een ander mailadres gestuurd wilde hebben dan bij ons bekend was. Dit doen we voor je eigen veiligheid. Helaas was je voor dat ik kon vragen of ik nog iets voor je kon betekenen al uit de chat. Indien het probleem nog niet opgelost is en we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat uiteraard graag van je. Het gehele TradersOnly team staat klaar om je te helpen. Aarzel niet om ons te contacteren.

Supergoed geholpen

Directe oplossing aangegeven in de chat.

• Product: CFD's

kan beter

te vaak opnieuw inloggen omdat er geen data is erg frustrerend

• Product: Aandelen

Mocht je tegen problemen aanlopen, neem dan direct contact met ons op. We bekijken dan graag hoe we kunnen helpen.

Klantvriendelijk zeer deskundig en zeer behulpzaam

Zeer goed.

• Product: Aandelen

Dat horen we graag. Bedankt!

Heel goed en klantgericht.

De klantenservice geeft een snel en deskundig antwoord.

Fijn om te horen Joop!

Onvriendelijk

Contact was beneden de maat voor een financiele instelling. Totaal niet klantgericht.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Beste Eric, Wat vervelend om te horen dat je het contact als niet klantgericht ervaarde. Van de meeste klanten krijgen we namelijk de feedback dat ze onze service zeer klantvriendelijk vinden. Uiteraard nemen we beoordeling mee om onze service verder te verbeteren!

Drama rond migratie.

Een buitengewoon moeizaam proces. De hulp/assistentie van TO valt tegen. Buitengewoon onduidelijk wat men wil. Via telefoon support ontdekt dat er een nieuwe kopie van ID nodig is. Dit wordt nergens in mijn klanten scherm aangegeven. Volkomen onduidelijk waar kopie paspoort naar toe moet. Gezocht naar een upload link. Ga morgen wel weer bellen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Product: N.v.t.

Bedankt voor deze feedback. In onze mailings proberen we zo goed als mogelijk uit te leggen waar en hoe je dergelijke taken uitvoert, maar we nemen het mee om de processen verder te verbeteren. En mocht je er niet uitkomen, neem dan inderdaad telefonisch contact met ons op. We helpen graag!

snel en vakkundig geholpen !!

Ondervond problemen met uploaden van een document via account manager. Servicedesk attendeerde mij op een alternatief.

• Product: Aandelen

Fijn dat we hebben kunnen helpen Peter!

goed.

Duidelijk, thanks!

Over TradersOnly

TradersOnly is er voor traders only. Maar het is ook ván traders only. Het is opgericht door beleggers, die beter en succesvoller willen beleggen. Dichter op de beurs, met meer opties dan aandelen alleen. Nieuwe strategieën ontwikkelen, verhalen achter de trades ontdekken, dat is wat we doen en waar we enthousiast van worden. Dat willen we graag delen met andere beleggers, die net als wij toe zijn aan het echte beleggen. De waarde van uw beleggingen kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. U kunt uw inleg en mogelijk meer verliezen door het hefboomeffect.