Het probleem wordt snel begrepen en behandeld

Er wordt goed geluisterd. De oplossing laat echter nog op zich wachten, maar volgt wellicht de volgende dag.

• Product: N.v.t.

Professionele Dienst Erlen ins met uitmuntende ondersteunung, service met een big smile.

Ik kan niets anders dan lof uiten. Uitermate tevreden. Sinds hun feedback, live webinars en cursussen trade met veel plezier en succes.

• Product: Opties

Hallo Pieter, wat een mooi reactie zeg. Fijn dat ons werk gewaardeerd wordt!

Prima en snel geholpen met mijn vraag.

Zoals gebruikelijk werd ik snel en goed geholpen.

• Product: CFD's

Dat horen we graag Frans. Bedankt voor de fijne feedback!

Zeer snelle en vriendelijke service!

Binnen de minuut een medewerker die antwoordde op mijn chat vraag. Zeer vriendelijk en hulpvaardig ! Klasse!

• Product: Opties

Beste Bert, Bedankt voor de mooie feedback. We proberen inderdaad telkens iedere vraag zo snel als mogelijk te beantwoorden. Fijn dat dit gewaardeerd wordt!

snelle en concrete hulp

snelle en concrete hulp

• Product: N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling Patrick!

Gevraagde info heel snel ontvangen, top.

Angela heeft mij snel en accuraat verder geholpen!

• Product: Opties

Hoi Jan, Heel fijn om te horen dat Angela je snel verder heeft kunnen helpen!

top

topservice van de klantendienst

• Product: Opties

Bedankt voor de mooie beoordeling Chris.

snel en doeltreffend geholpen

niet langer meer rondlopen met een vraag - direct stellen = direct antwoord

• Product: Aandelen

Exact Georges, dat is precies hoe wij bij TradersOnly werken!

Ik ben lid bij TradersOnly vanaf het prille begin. Ik ben zeer tevreden over de service.

• Product: Aandelen

Hoi Willy, Bedankt voor de leuke beoordeling. En fijn dat je al zo lang lid bent van TradersOnly!

Snel geholpen zoals altijd.

Altijd hulpvaardig en zeer vriendelijk.

• Product: N.v.t.

Bedankt voor de mooie beoordeling!

het is prettig om als `s avonds bezig bent en er doet zich een probleem voor, je ergens terecht kan

Eerlijk gezegd vind ik het telefonisch contact en het samen op het scherm mee kijken prettiger. Maar hoe dan ook, al mijn opties lopen in Amerika en de beurs is daar tot 22 uur open zoals je weet, en dan is het prettig als je hulp kan vinden.

• Product: Opties

Beste Harmen, Bedankt voor je beoordeling. We realiseren ons dat veel beleggers actief zijn op de Amerikaanse beurs, waardoor er tot 22 uur behoefte is aan support. Als gevolg zijn onze medewerkers van de clientdesk iedere dag tot en met 22 uur per e-mail, maar ook rechtstreeks per chat te bereiken. Tussen 9:00 en 17:30 zijn we tevens telefonisch bereikbaar.

Mijn ervaring is erg positief!

Ik ken geen negatief punt en als ik een vraag heb, word ik onmiddellijk geholpen. Raymond

• Product: Aandelen

Bedankt voor deze fijne beoordeling Raymond!

Perfecte service!

Als onervaren, beginnende en daarmee onwetende belegger bel ik met zekere regelmaat TO en wordt daar zonder uitzondering niet alleen met kennis van zaken maar ook uiterst vriendelijk te woord gestaa. Ongekend haast in de wereld van vandaag

• Product: Aandelen

Hallo Dan, Wat een mooie beoordeling zeg! De klantenservice is ons absolute speerpunt. We werken er dagelijks keihard aan om onze klanten tevreden te stellen. Fijn dat je dit zo waardeert.

duidelijke uitleg op zeer korte tijd

wou info ivm realtime koersen in Canada. Jammer dat het voor een kleine belegger redelijk duur is maar daar kunnen jullie niets aan doen. Goede info gekregen.

• Product: Aandelen

Bedankt voor de mooie beoordeling Bernard. Helaas gaan de kosten voor koersdata rechtstreeks naar de betreffende exchange en kunnen we dit niet aan een lagere prijs aanbieden. Fijn dat onze info goed was!

zeer goed, supersnelle reactie

direct antwoord op mijn vraag . Supersnelle reactie.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Product: FX Handel

Bedankt Marc, de snelheid van onze service is één van onze belangrijkste speerpunten. Fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt.

uitstekende service voor de actieve belegger

Ik heb reeds verschillende brokers gehad (Keytrade, Zecco, Trade King, Bolero etc), maar geen was zo perfect en vlot bruikbaar als Trader's Only.

• Product: Aandelen

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent Wim!

very good

friendly and professional

• Product: Aandelen

Thanks for the great review!

Zeer professioneel

Had problemen met inloggen, uw medewerker heeft mij zeer goede onderrichtingen gegeven. Het probleem lag dus bij mijn smartphone, ik had n.m. nog geen fingerprint geïnstalleerd . Hartelijk dank.

• Product: N.v.t.

Hoi Patrick, bedankt voor je mooie beoordeling. Soms moeten we het probleem inderdaad lokaal zoeken, maar ook dan helpen we graag verder.

Goede en snelle service

Goede en snelle service

• Product: Aandelen

Een 10! Bedankt voor het mooie cijfer Jacques.

Het was wat zoeken maar ik ben zeer goed geholpen

Chantalle heeft me op weg geholpen en Ronnie gaf de finishing touch.

• Product: Aandelen

Fijn om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen!

Traders Only als vertegenwoordiger van IB is uitstekend

Traders Only als vertegenwoordiger van IB is uitstekend. Maar over IB zelf ben ik minder tevreden. Dat het kopen van fondsen nog 3 jaar onmogelijk is wegens gedoe omtrent KIID en EBI is frustrerend,

• Product: Aandelen

Beste Jack, Bedankt voor je bericht. Sinds begin 2018 dient als gevolg van wet- en regelgeving voor ieder afgeleid product het essentiële-informatiedocument (Eid) beschikbaar te zijn in de taal van de belegger. Dit geldt ook voor fondsen. Is dit document er niet of is het niet beschikbaar in de Nederlandse taal, dan mogen we het fonds helaas niet aanbieden. Groeten, Het team van TradersOnly

Perfect geholpen. Veel tijd benodigd als nadeel, geduldig geholpen als voordeel

Veel aanloopuitdagingen, er werd goed de tijd genomen om ze op te lossen.

• Product: N.v.t.

Bedankt voor je reactie Roland. Beginnen met handelen kan soms een uitdaging zijn, maar heb je het platform eenmaal onder de knie, dan kun je niet meer zonder. Kom je er zelf even niet helemaal uit, dan staan wij iedere dag tussen 9:00 en 22:00 uur voor je klaar!

goede snelle sevice,heel hulpzaam en vriendelijke bediening

vriendelijke en snelle bediening,heel hulpzaam bij het oplossen van je problemen, heel goede service

• Product: Aandelen

goede service van personeel maar inloggen gaat dikwijls moeilijk

Goede service van het personeel; voorheen nooit geen technische problemen gehad, nu om de twee drie maand hapert het inlogsysteem met de Traders Only app op telefoon, vroeger veel gemakkelijker .

• Product: Opties

Beste Willem, Bedankt voor je bericht en goed om te horen dat je onze service waardeert. Momenteel hebben wij in onze app tweestapsverificatie verwerkt. Normaal gesproken werkt dit handig en snel. Nog belangrijker, het zorgt ervoor dat je beleggersrekening optimaal beschermd is. Mocht het een keer toch niet helemaal naar wens functioneren, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Het hoeft natuurlijk niet perse met de app te maken te hebben. Het kan user-specifiek zijn of bijvoorbeeld te maken hebben met de internetverbinding of apparatuur die gebruikt wordt. Uiteraard helpen wij je graag verder indien het voor jou niet helemaal soepel werkt. Groeten, Het Team van TradersOnly

uitstekend

het gemelde probleem is snel verholpen. Erg snelle reactie!

Over TradersOnly

TradersOnly is er voor traders only. Maar het is ook ván traders only. Het is opgericht door beleggers, die beter en succesvoller willen beleggen. Dichter op de beurs, met meer opties dan aandelen alleen. Nieuwe strategieën ontwikkelen, verhalen achter de trades ontdekken, dat is wat we doen en waar we enthousiast van worden. Dat willen we graag delen met andere beleggers, die net als wij toe zijn aan het echte beleggen. De waarde van uw beleggingen kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. U kunt uw inleg en mogelijk meer verliezen door het hefboomeffect.