prima verlopen

Nette monteurs en hebben ook netjes achter gelaten, alleen verpakkingsmaterialen niet mee genomen (karton en plastic) Er moest nog een (hoofd)schakelaar worden geplaatst? Was mij niet bekend, ik had alle foto's van de meterkast en alle onderdelen individueel per mail verzonden dus men had kunnen weten hoe het er uitzag. Uiteindelijk netjes opgelost. op 15 minuten na precies op tijd alles afgerond, keurig.

Werk is goed afgemonteerd alleen.............

Er zou met mij contact worden opgenomen door een bedrijf dat die kastjes levert, want het kastje werkt bij mij niet. Dus de montage is goed verlopen, alleen de vervanging van het kastje dat de stroomverbruik moet registeren werkt niet, en moet dus vervangen worden. Adres is Hogeboekelwe8 8a te Losser 0653174053

Plaatsen ging naar wens! Aardige en vakkundige monteurs.

De uitvraag per mail ten aanzien van onze wensen was duidelijk. Helaas was er nog maar wel 1 mogelijkheid in 2021 om de laadpaal geplaatst te krijgen vanwege drukte. Wij waren erg tevreden over de monteurs. Echter kwamen wij tijdens het plaatsen erachter dat ons nooit de vraag is gesteld wat onze wens was ten aanzien van de kleur van de laadpaal. Deze is erg opvallend en hadden wij graag zelf willen kiezen. De laadpaal is erg groot en in combinatie met de kleur zou dit nooit onze voorkeur hebben gehad als we de vraag gekregen zouden hebben.

Goed geregeld met goede service

Aardige monteurs, snel geregeld en netjes afgewerkt.

De installatie verliep soepel en snel!

De installatie verliep soepel en snel. De monteur en hovenier waren vriendelijk mensen en stonden open voor vragen. Enige wat mij tegen viel is dat ze de laadpaal niet dieper konden plaatsen, hierdoor komt de laadpaal 20cm boven de heg uit. Dit terwijl van tevoren tegen mij was gezegd dat ze hem konden afzagen of dieper konden plaatsen. De monteur vertelde mij dat hij niet dieper kan dan dit. Dus nu zit ik met een laadpaal die boven de heg uitsteekt, dit ziet er een stuk minder mooi uit

Kan nog geen eerlijk oordeel geven omdat nog niet duidelijk is waarom de laadpaal niet werkt

Het contact met met Ecoleon in het voortraject is prettig te noemen en weinig op aan te merken. De monteur (ZZP-er) kwam ook op de afgesproken dag/tijd. Na montage van de laadpaal bleek deze niet de werken / de auto te laden. Eerste conclusie was dat de oorzaak bij de auto lag omdat deze niet de laadkabel ook na het beëindigen van de sessie niet wilde loskoppelen. Daarnaast gaf het doormeten van de laadpaal ook geen foutmelding. De volgende dag de auto aan andere laadpalen gekoppeld zonder enig probleem. Waardoor we nu op verzoek van Ecoleon samen met Ecotap op zoek zijn naar de oorzaak/oplossing. Op dit moment zou ik Ecoleon nog niet aanbevelen vanwege de afwachtende houding en wel via een geautomatiseerde mail vragen om een beoordeling.

Topservice en hele fijne installateur!

Prima geregeld alles!

Afspraken maken is eenvoudig en zijn goed nagekomen, installatie verliep zonder problemen. Zou wel mooi zijn als de monteur afval zelf meeneemt

Goede plaatsing na leveringsprobleem

Goede communicatie nadat de lange kabel welke ik besteld had niet meer leverbaar zou worden. Hierop heeft ecoleon goed meegedacht en de laad voorziening op een paal geplaatst. De toegepaste techniek binnenshuis vind ik persoonlijk wat achterblijven. De load balancer wordt niet aangesloten op de p1 poort van de stroommeter maar heeft een eigen meter. Extra dikke kabels tot gevolg. Installatie ging vlot en er werd keurig gewerkt. Kruipruimte heb ik nog niet geïnspecteerd.

Nette medewerkers en erg snel en netjes uitgevoerd!

De werknemers die kwamen waren netjes en op tijd. Daarnaast waren ze snel en hebben ze hun werk netjes uitgevoerd. Ook het opruimen van de gemaakte rommel werd netjes door de jongens gedaan, waar ik positief van op keek. Daarnaast stonden er nog wat spulletjes in de weg, en die hebben ze zelf opzij gezet en na de werkzaamheden weer terug gezet. Complimenten!

Prima niks mis mee

Van begin tot eind alles goed verlopen

Professioneel klantvriendelijk meedenkend personen

Duidelijk en vriendelijke mensen zowel diegene die de situatie komt opnemen als de installateur! Weten beide waarover ze praten met een luisterend oor voor de klant

Prima service afspraak is afspraak

Levering en begeleiding is top. Alles geregeld op de afgesproken datum.

Keurig uitgevoerd en zeer klantgericht.

Er werd door de monteur gevraagd hoe ik de opstelling precies wilde hebben en overlegd hoe het verloop van de leidingen en de afwerking gewenst was. Netjes gewerkt, alles schoon gemaakt en snel klaar. Verbeterpunt is dat je tussen de bestelling en de uitvoering niets hoort. Dat is op zich positief maar je denkt wel "komen ze nu wel". Verder zou het mooi zijn om vooraf te weten hoe lang het precies duurt.

Fijne club !

Hoewel de uitvoering niet door eigen mensen is gedaan, was ik zeer tevreden met het eindresultaat. Klantgericht, goed in communicatie, helder in afspraken en net afgewerkt.

Perfect ingespeeld op wensen

Ecoleon heeft via mijn werkgever een laadpaal bij mij thuis geplaatst. De flexibiliteit om snel langs te komen om alvast de kabel in te graven voordat de stratenmaker de straat neer zou leggen was perfect! Daarna ook flexibel qua installatie van de laadpaal zelf zodat het perfect voor ons paste inclusief advies hoe de paal te plaatsen zodat het prima bruikbaar is. Fijne communicatie en nooit een probleem bij een extra vraag vanuit mijn kant.

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Prettige ervaring door heldere en vriendelijke communicatie over de mogelijkheden. Ook conform afspraak samen met installateur netjes de laadpaal geïnstalleerd en de meterkast aangepast.

Afgelopen maandag is mijn laadpunt geplaatst. Monteur was keurig op tijd en heeft de werkzaamheden zeer netjes uitgevoerd!

ondanks schade aan waterleiding toch goed geholpen

Goede service ondanks dat de monteur de waterleiding raakte en we zelf heel snel naar een loodgieter op zoek moesten gaan voor de reparatie. Qua levering vind ik het model laadbox tegenvallen ten opzichte van veel mooiere exemplaren die geplaatst zijn bij enkele buren. Het is niet echt een mooi design!

Prima...komen op tijd en leveren goed product

Van tevoren goede communicatie over plaatsing Homebox. Apparaat werkt naar behoren en is vakkundig geplaatst.

Netjes gewerkt

Er kwam een onderaannemer om de paal aan te sluiten en zijn opdracht sloot niet helemaal aan bij de afspraken. Maar uiteindelijk is het opgelost en werkt alles naar behoren.

Helemaal prima, Netjes gewerkt en goed opgeleverd

contact met de servicedesk was altijd duidelijk en goed. Monteur was op tijd, heeft netjes gewerkt en alles opgeleverd zoals gevraagd.

Prima en netjes

Offerte had ik opmerkingen over omdat er met 2 dagen gerekend was. Uiteindelijk had ik gelijk want ze men heeft er geen 2 dagen maar 1 dag over gedaan. Ik ga er vanuit dat er ook 1 dag doorberekend wordt aan DV. Groeten Marcel

Netjes en klantvriendelijk!

Monteur was eerder dan gepland en belde netjes op tijd om dit aan te kondigen. Alles netjes werkend opgeleverd

Is goed

Was heel. Goed