Prima service, nette offerte en montage.

Een uitstekende partij om zaken mee te doen.

Duidelijk geïnformeerd en altijd vriendelijk

De stappen werden telkens duidelijk op de mail gezet. Ik wist precies wat ik moest doen en aanleveren. uiteindelijk is de laadpaal netjes geplaatst en er is goed overleg geweest met de monteurs hoe de paal en de aansluiting het beste aangelegd konden worden.

Ik heb een prima ervaring gehad met Ecoleon.

Er is wel 1 aandachtspunt is, wanneer een klant zelf een deel van de installatie op zich neemt moet het vooruit leveren van de materialen goed worden afgestemd.

Alles prima conform afspraak geplaatst

Vanaf het eerste contact duidelijke toelichting en advies m.b.t. het plaatsen van een laadpaal voor mijn EV leaseauto. O.b.v. foto's een prima inschatting gemaakt van de werkzaamheden. Werkzaamheden zelf conform afspraak op tijd gerealiseerd en eindresultaat netjes opgeleverd. Vermoedelijk niet de goedkoopste aanbieder, maar gezien het vele extra graaf en bestratingswerk wel verklaarbaar. Al met al erg tevreden met het eindresultaat.

Werkzaamheden zijn netjes en in goed overleg uitgevoerd

Monteur heeft net werk verricht en alles in goed overleg uitgevoerd. Zeer tevreden over de kwaliteit en het nakomen van de afspraken. Gebruik nog niet kunnen ervaren.

Nette instalatie

Net geïnstalleerd er waren wat problemen na dien maar ook super opgelost

Heldere communicatie met een goede tailor-made oplossing

Na een zeer prettig bezoek van de adviseur van Ecoleon heb ik inmiddels een mooie op maat gemaakte laadoplossing gekregen. Aangelegd naar onze wensen en de behuizing in de juiste kleurstelling. Kort samengevat: mooi maatwerk!

zeer goed

de monteur was op tijd en werkte erg netjes. ook de afwerking en aansluiting in de meterkast ziet er goed uit

Contact met het kantoor was op techniek niet goed in orde. Werkvoorbereider begreep eigenlijk niet wat de bedoeling was. Aansturing van planning etc. was goed. Monteurs ter plaatse waren deskundig en goed mee te overleggen.

Plaatsen perfect geregeld,

Keurig op tijd met de afspraak , vriendelijk en erg netjes gedaan . Straatwerk moest er zelfs uit met de plaatsing ook weer perfect erin terug geplaatst . Heb de paal nog niet ongebruik want de auto komt later dan verwacht

goed geïnformeerd en netjes opgeleverd

goede begeleiding in het voorbereidingstraject en een keurige oplevering.

Heldere afspraken en snel en goed geplaatste laadpaal

De afspraak werd snel gemaakt en werd duidelijk aangegeven hoe laat ik iemand kon verwachten. In overleg werd de afspraak naar voren gehaald. De installateur die ingehuurd was belde netjes van te voren en deed keurig werk in overleg. Alles is netjes aangebracht en achtergelaten.

Professioneel

Super goed geholpen door Ecoleon. Zowel van het contact hebben over een laadvoorziening met het kantoor als het plaatsen van de laadpaal. Alles is mooi afgewerkt en er heeft niemand last gehad van het plaatsen vd laadvoorziening terwijl ik in een appartement woon. Bedankt toppers!

Zeer goed en vriendelijk en goed contact!

Na contact alles prima en op tijd geregeld. Ecoleon krijgt een 10 voor de service!

Duidelijke afspraken die goed zijn nagekomen.

Ondanks de drukke agenda van Ecoleon is het maken van de afspraken met hen goed te doen, en belangrijker: de afspraken zijn goed en op tijd nagekomen. Er is netjes gewerkt en ben tevreden met het resultaat.

fijne ervaring

De monteur dacht goed mee met plaatsen van de lader.

Vriendelijk contact met een prima resultaat.

Vriendelijk contact met een prima resultaat. Alles uitgevoerd conform afspraak. Wellicht wat meer duidelijkheid wie de aanvraag verzorg bij netwerkbeheerder m.b.t. verzwaring.

Goed, professioneel en klantgericht

Het contact was goed, ze denken met je mee en staan je vriendelijk te woord. Ook de uitvoering was zeer netjes en snel geregeld.

Een slecht communicerende organisatie die de afspraken niet nakomt.

Wachttijd plaatsen laadpaal is 10 weken. Op de afgesproken dag wordt de paal na 10 weken geleverd. Monteur is er ook maar kan de paal niet in zijn eentje installeren. Moet tweede monteur bijkomen, maar dat wordt een andere dag. "Maar" wordt ons op het hart gedrukt, de paal zou wel dezelfde week geïnstalleerd zijn. Een aantal dagen later komt de andere monteur de paal plaatsen en de kabel legen. Hij is echter in zijn eentje. De 1e monteur is er nu niet om de paal aan te sluiten (groepenkast). Wij horen vervolgens niks meer. Zelf maar contact opgenomen om vervolgens te horen te krijgen dat het aansluiten uiteindelijk pas over 4 weken kan! Aan de eerder gemaakte afspraken hebben ze geen boodschap. Het is druk en ze kunnen er niks aan doen. Een excuus blijft ook uit.

Het ging snel en is netjes afgewerkt.

Eigenlijk liep alles soepel. De contactmomenten waren goed en ook de uitvoering verliep prima. Jammer is alleen dat ik wel het piepschuim mag opruimen maar de overgebleven kabels wel werden meegenomen.

snel, netjes en adequaat de laadpaal geplaatst.

2 mannen welke netjes en snel hun werk doen. Binnen een half dagje is de laadpaal geplaatst en aangesloten in de meterkast. Korte uitleg gekregen na de realisatie van wat er allemaal is geleverd. Paal werkt prima. Jammer dat de uitleg over de koppeling met het systeem niet helemaal duidelijk was en ik als nog contact moest zoeken met Ecotap. Maar hier ook vriendelijk en snel geholpen waardoor ik ook snel mijn auto kon gaan laden.

Snel contact met de juiste persoon

Telefonische goede uitleg hoe het allemaal werkt.

installatie volgens afspraak verlopen

Plaatsing en installatie in goed overleg uitgevoerd.

super aardige, nette en vakkundige installateurs hebben mij geholpen

Een verademing : waren all maar zo

Prima installatie van de autolader.

Installatie binnen een paar uur voor elkaar.

Laageinde 15 4191 NR Geldermalsen