doen wat je belooft

voorafgaand wordt de situatie beoordeeld en doorgenomen en daarna volgt zeer snel de offerte . Deze is goed onderbouwd en duidelijk hetgeen direct een vertrouwen schept.

Goede voorbereiding gekoppeld aan een nette realisatie

vanuit mijn werkgever is er gekozen voor het aanbrengen van laadstations via Ecoleon. Na een goede inventarisatie is zowel gekeken naar de opdracht vanuit werkgever, maar zeker ook naar de vragen en wensen van mij als persoon en huiseigenaar. Hier is een heel nette uitvoering aan gekoppeld, geheel volgens planning en afspraken.

Redelijk tot goed

Redelijk tot goed is omdat ik zelf heb moeten bellen voor een vervolg afspraak omdat de 1e afspraak niet is verder gegaan uiteindelijk goed en netjes opgelost vandaag is nog de keuring van de installatie dus kan hier nog geen beoordeling overdoen of dat alles goed is aangesloten

Prima!

Prima geholpen en aangesloten

24 uur serves werkt goed apparaat is goed en eenvoudig te bedienen

De man die hem is komen plaatsen, installeren was kundig en de uitleg was goed. De hulp op afstand is ook goed, zeer behulpzaam.

Goede oplevering laadpaal

Goede oplevering van de laadpaal, prettige en monteur langs geweest. Nog geen gebruik gemaakt van het laadabonnement, omdat ik mijn elektrische auto nog niet heb, dus daar kan ik niets over zeggen.

Prima advies en stipte uitvoering

Een bedrijf waar je zowel in de offertefase als in de uitvoering prima en betrouwbare afspraken mee kunt maken. Offerte was duidelijk en met reeële prijs. Na ondertekening offerte direct afspraak gemaakt voor installatie, was na een redelijke termijn, gezien de drukte en leverproblemen. Kabel zelf gelegd, werd op tijd geleverd. Installatie op de afgesproken tijd en is netjes uitgevoerd. Het enige advies wat ik wil geven is dat er enkele dagen voor de installatie een reminder/bevestiging wordt gestuurd om te bevestigen dat de installatie dan ook echt plaats vindt

Goede dienstverlening

Ik heb het contact met Ecoleon als prettig ervaren. Ivm verlate oplevering van mijn nieuwbouwhuis moest de installatie van de laadvoorziening meermaals worden uitgesteld. Dit is goed opgepakt voor jullie collega's van de planning. De installatie zelf liep voorspoedig en monteur had zeker verstand van zaken. Aandachtpunt is de link die jullie meesturen om een account aan te maken. Hierin zaten wat onduidelijkheden voor wat betreft doorgeven van rekeningnummer etc.

Vakwerk

Hebben laadpaal laten plaatsen thuis. Netjes en prima geplaatst!

Helemaal top!

De laadpaal was snel en professioneel geplaatst. Installateur was vriendelijk en beleefd.

Goed contact, en perfecte montage. Monteur dacht mee, werkte netjes en ruimde alles op.

Vertrouwelijk door bekwaam personeel bij het installeren

Zie bovenstaande

Prima verlopen

Netjes en keurig gewerkt

Heb maar 1 woord nodig: Top!

Alles volgens afspraak super netjes en kundige, vriendelijke, nette monteur!

Na een week een eerste storing

Email ontvangen na storing, daarna zelf gecheckt of ik het zelf op kon lossen. Daarna SD gebeld, systeem herstart en dat hielp niet. Nu wachten op een monteur, wel bijzonder dat mijn eerste laadpaal nooit problemen gaf en deze al na een week...

Goede service en vriendelijk personeel

Ik had gevraagd om op locatie te komen kijken voor de offertevorming van de laadpaal. Dit was geen probleem en beide medewerkers dachten mee in oplossingen. Tijdens aanleg laadpaal 2 vriendelijke monteurs die net werk geleverd hebben. Kortom top gegaan!!

prima, duidelijke communicatie en juiste planning

Goede afhandeling vanaf opdracht, meedenkend in oplossing qua plaatsing locatie en goede (plannings)afspraken qua plaatsing welke ook nagekomen worden. Wat als klant een verademing is.

prima service

duidelijke informatie en prima behandeling zonder al te veel toeters en bellen.

Netjes, vakkundig en snel geregeld

Van het adviesmoment tot en met de plaatsing goed contact gehad en alle afspraken zijn netjes nagekomen.

Keurig conform afspraak

Werk is netjes gebeurd en alles schoon achter gelaten

Goed geregeld

Monteur was te vroeg, maar heeft hier tijdig voor gebeld. Heeft de oplaadunit geplaatst en meterkast netjes achtergelaten. Top.

perfect

zoals eerder zeer goede ervaring , verstand van zaken en goede afstemming en netjes werken nogmaals complimenten. voorheen een monteur uit Geldermalsen was uitstekend en monteur uit Graderen ook perfect.

Alles netjes volgens afspraak geplaatst en geregeld.

Monteur heeft alles goed uitgelegd en netjes opgeruimd.

Super goede service en oplossingsgericht

De oplossing die vooraf was bedacht bleek niet mogelijk, maar binnen no-time hadden de mannen zelf een (betere) oplossing gevonden en super netjes uitgevoerd. Top!

Ze doen wat ze zeggen, en zeggen wat ze doen!

Positief