erg professionele monteur

Zeer correcte man, vriendelijk en oplossingsgericht; veel gevoel voor werken in bewoond huis (voordeur altijd weer dichtdoen, geen muziek, inclusief aanbod om nog te stofzuigen (wat van ons niet hoefde).

Duidelijke communicatie en een snelle planning

Zie hierboven

Prima service, vriendelijk, behulpzaam en heel netjes gewerkt.

Keurig op tijd zoals afgesproken voor de werkzaamheden. Eerst doorgenomen wat ze zouden doen, waar de laadoplossing zou komen en hoe ze gingen doen. Daarna aan de slag gegaan en ruim van tevoren aangegeven, dat de stroom er even af moest. Erg netjes gewerkt, ziet er keurig uit en alles schoon achtergelaten. Chapeau

Goeie service en ervaring

Correct advies, afspraak netjes gemaakt op een moment dat het uitkwam voor mij. Monteurs kwamen exact op tijd en hebben net werk geleverd. Beleefde jongens en netjes hun werk achtergelaten.

Nette medewerkers met veel ervaring

Zeer nette medewerkers (naar binnen en schoenen uit) die goed weten at ze doen. De afwerking is heel netjes en gaat in overleg met de klant.

Vakkundig en netjes

De installatie medewerkers zijn goed op elkaar ingespeeld. Ze waren keurig op tijd, hebben netjes gewerkt (bijvoorbeeld afwerking en schoenen uit in huis) en alles weer keurig achtergelaten.

Net werk met goed eindresultaat

Prima begeleiding en goede samenwerking met onze eigen technische dienst!

Houden zo!

goede uitvoering van de werkzaamheden

de medewerkers waren keurig op tijd. de werkzaamheden werden keurig uitgevoerd, er was overleg als er iets niet duidelijk was, beslissingen werden besproken en alles werd netjes en schoon achtergelaten. Perfect gedaan

De levering is naar verwachting verlopen

De levering van de laadpaal is verlopen zoals we verwacht hadden. Wat we gevraagd hadden, hebben we ook gekregen. De monteur was heel attent. De uitleg is ook helder en duidelijk. Verder alles schoon en opgeruimd achtergelaten.

Een eerlijk advies en een uitstekend eindresultaat!

Tijdens de opname is er goed geluisterd naar onze ideeën en wensen. De installateur heeft keurig gewerkt en het straatwerk ligt er weer even strak in!

Goed geregeld, vlotte installatie en tegen competatief tarief

Nette offerte en opvolging. Installatie is prima verlopen. Snel geplaatst en keurig geinstalleerd door een service gerichte monteur.

Goede en duidelijke communicatie. Zeer kundige monteur, die bovendien zeer netjes werkt! Nu is het nog wachten op de beloofde ombouw naar terugladen op het net!

Vriendelijk en snel

Al mijn vragen vooraf werden snel, duidelijk en vriendelijk afgehandeld. De uiteindelijke plaatsing verliep ook vlekkeloos en bekwaam. Het is dat ik geen tweede laadpaal nodig heb, anders zou ik zeker weer voor Ecoleon kiezen!

Wisselend

Het voortraject was erg wisselend omdat ik niet de staandaard vraag had. EN helaas was een voorlopige offerte niet mogelijk, waardoor ik lang op offerte moest wachten. Helaas was er toen op eens een extreme levertijd waardoor ik 4 maanden zonder laadpaal zat. En ik echt vroeg gestart was met het proces. Op de dag van plaatsing ook nog overvallen door veel extra kosten om dat er geen goed inschatting was gedaan van de werkzaamheden. De laadpaal is niet klaar voor de toekomst. Bij de vraag of er een extra kabel getrokken kan worden ging dat helaas niet. Ik ga nee kiezen maar twijfel, jammer dat dat niet te kiezen valt. Wat op andere punten zou ik het wel adviseren. Als verwachtingen beter waren afgestemd.

Goed en snel geregeld

Duidelijke en goede offerte. Uiteindelijk zijn de werkzaamheden vakkundig uitgevoerd.

Installatie niet afgerond

De installatie is niet klaar wegens defect onderdeel. Ecoleon zou contact opnemen maar tot nu toe niets gehoord.

keurig netjes, uitgevoerd volgens afspraak

Komt afspraken na.

Ik ben goed geholpen. Snelle en goede service.

Uitmuntend

De plaatsing van de laadpaal is vlekkeloos verlopen. De erg vriendelijke installateur was op het afgesproken aanwezig en heeft de laadpaal op een professionele manier geplaatst. Werkelijk niets op aan te merken.

Zeer snelle en nette installatie van een laadvoorziening

Snelle en nette installatie van een laadvoorziening. Er moest ook een deel van de oprit verwijderd worden voor het plaatsen van de kabel. Dit is achteraf weer keurig in originele staat teruggebracht.

Laageinde 15 a

4191 NR Geldermalsen