Snel en zeer vakkundig geholpen

Mevrouw wist snel wat mijn wensen waren en hielp me aan de schoenen en accessoires welke ik nodig had

Er wordt hier alle tijd genomen. Je voeten worden perfect opgemeten wat blijkbaar heel belangrijk is. Een service waar de klant op nummer 1 staat. Complimenten,ik kom hier graag terug.

Perfecte services

Heel prettige service, alle tijd werd er genomen om de juiste schoen aan te meten.

Grandioos geholpen en een goed advies

Jaren woon ik in Zevenbergen vlak bij Made maar via de Stem er achter gekomen dat deze winkel in Made aanwezig is. Komt er vanaf nu vaker een echte aanrader.

Na wat klachten na aankoop van schoenen terug gegaan naar de winkel en super goed geholpen door de podoloog van de zaak. Nu zitten de schoenen als gegoten en geen klachten meer!

Super vriendelijk personeel

Zoals ik schrijf ,geweldig,

Super geadviseerd.

Weer ben ik super geholpen met fijne wandelschoenen. Sinds ik bij de word of walking mijn schoenen koop heb ik nooit meer blaren :-)

Klant krijgt alle aandacht

Verkoopster met kennis, geduld en aandacht. Er wordt ruim de tijd genomen om samen met de klant tot een goede keuze te komen.

Aandacht en professioneel

Joyce, die ons hielp, nam de tijd. Luisterde goed en gaf goed advies. Liet me meerdere schoenen passen om zelf de verschillen te ervaren. Ik ben erg blij met mijn nieuwe wandelschoenen!

Heel heel goed. Wat een professionele goede adviezen

Goed geadviseerd: zeker op aanwijzigingen diverse soorten gepast en binnen een goede tijd de juiste schoenen gevonden. En geduldige positieve mensen.

prettig geholpen

Mijn man en ik kwamen beiden voor nieuwe schoenen. We zijn vriendelijk en bekwaam geholpen.

Een nieuwe medewerkster hielp ons voortreffelijk bij de aankoop van nieuwe wandelschoenen van mijn man. Kon niet beter.

Geweldig geholpen.

Ik was er voor het eerst op aanraden van een fysiotherapeut. Heel goed en deskundig geholpen met veel vriendelijkheid en geduld. Top zaak. Miranda

Behulpzaam en goed advies en uitleg.

Vriendelijk ontvangen, snel en goed geholpen door deskundige medewerkers! Ze nemen de tijd voor de klant. Pluspunt vind ik dat ze je een bakje koffie/ thee of iets anders aanbieden.

Top service!!!

Mooie winkel, kwaliteitsproducten en zeer vriendelijk en deskundig personeel

Uitstekend advies.

Ik zocht een nog betere ondersteuning bij het lopen dan door mijn wandelstok. Men adviseerde trekking stokken. Ik ben er goed geslaagd. Nu nog oefenen. Één klein minpuntje, de keus in trekking stokken is beperkt, slechts één merk. Maar ik meldde al me goed geslaagd te voelen. Dus die beperkte keus heeft daar geen invloed op gehad. Mooie, grote zaak, behulpzaam en deskundig personeel.

Deskundig en vriendelijk personeel

Ik ben al lang klant en bij ieder bezoek valt mij de deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel op. Ze nemen de tijd voor je, het is geen cash and carry. En de keuze voor kwalitatief hoogwaardige artikelen bevalt mij zeer.

Deskundig en fijn geholpen.

Voldoende keuze en een passende Teva sandaal voor mij gevonden.

De klant is koning en krijgt een eerlijk advies

Zowel bij de aankoop van wandelschoenen als bij het kopen van wandelsokken, werd ik uitstekend geadviseerd. Vriendelijk, geduldig, deskundig en servicegericht. Bij World of Walking voel je je als klant echt koning.

Kan niet beter!

Heel prettig en goed geholpen.Niet gehaast,je krijgt de volle aandacht.

Deskundige zorg

Ondanks dat het druk was, namen ze ruim de tijd voor je. Verschillende schoenen gepast en blij naar huis gegaan.

Perfect super behandeld.

Wat een fantastische winkel en heel fijn behulpzaam personeel, afgelopen zaterdag 06 april 2024 2 paar schoenen gekocht, verkoper ( hele vriendelijke man al met pensioen) nam ruim de tijd om ons te voorzien van alle informatie die we nodig hadden betreffende onze wandeltocht in Amerika.

Zeer deskundig advies, en super klantvriendelijk!!

Als echte wandelaar ken ik deze zaak ruim 1 jaar . Ben er inmiddels al diverse keren geweest en elke keer ben ik weer super tevreden!! Zeer klantvriendelijk, behulpzaam, zeer deskundig advies!! Mooie en goede materialen! Ik rij hier graag een stukje verder voor, is zeker de moeite waard

Super fijne winkel

Vriendelijke bediening en goede artikelen.

Nieuwstraat 14

4921 CX Made