Uitstekende hulp

Ze nemen alle tijd om er voor te zorgen dat je een paar wandelschoenen kiest die hoort bij jou en de activiteit.

Geweldige service

Goed en eerlijk advies zonder verplichting.

Prima world off walking

Prima verzorgd en uitstekende verkoopmedewerkster, juiste voet analyse en een perfecte schoen op maat. Het was wel een rib uit m'n lijf 274,- euro. Maar dan heb je ook wat

Werd goed geadviseerd

Goed maar niet perfect

Ik kreeg gedegen schoenen advies en kon kiezen uit meerdere opties. Uiteindelijk een prima schoen gekocht. Vervolgens ook een paar sokken, "no blisters guarantueed". Helaas deden die niet wat ze moesten doen, want na 25km had ik toch een blaar onder mijn grote teen.

na het tweede bezoek( voor nieuwe schoenen) erg tevreden

bij het eerste bezoek is wel meegedacht aan mijn voetprobleem. helaas geen oplossing. bij het tweede bezoek zijn mijn voeten opgemeten en de oplossing was gevonden, gewoon een halve maat groter schoenen.

al jaren een vaste klant van u winkel

Vakkundig personeel en kennis

Mensen met ervaring in wandelen

De keuze was niet moeilijk omdat ik de versleten Meindle wandelschoenen bij mij had en graag dezelfde terug wilde kopen.

Genoeg schoenen om ‘n keuze te maken en volop aandacht voor de klant.

Ik ben uitstekend ontvangen en geholpen door de medewerkster. Veel tijd aan mij besteed en bereid om diverse modellen te laten passen. Goed geslaagd!

Goede uitleg en alle tijd om te helpen

Vakmanschap, aandacht én tijd op één plek!

Mooie zaak

Goed geholpen ,blij met mijn wandelschoenen

Behulpzaam, vakmensen

Zie boven, alles tiptop

Werkt wel staat altijd aan

Alleen als je op de fiets stapt werkt het niet

Prettig geholpen aan juiste wandelschoenen

Vriendelijk ontvangst met koffie en koek. 3D- Inmeten voeten om de juiste maat te bepalen. Grote keuze.

Deskundig advies.

Ik ben goed en vriendelijk geholpen.

Koffie met schoenen, dat loopt lekker

Volledig opgemeten, nu is het zeker, ik heb maat 45

Heel goed geadviseerd

Na het scannen van de voeten kwam de verkoopadviseur met 3 paar geschikte schoen aan. Alle 3 waren goed dus snel klaar met passen en op basis van prijs/uiterlijk van de schoen een keuze gemaakt. De geadviseerde inlegzolen waren perfect en maakten wel degelijk een positief verschil.

Een mooie winkel met een ruim assortiment.

Een fijne winkel met kundig personeel zodat je met de juiste schoenen de winkel verlaat.

eindelijk schoenen die echt goed passen !

Belangrijk dat de tijd genomen wordt en de deskundigheid. Tot nu toe ben ik zeer tevreden !

Fijn geholpen door Wenke

Veel kennis en geduld. Het was hard nodig nieuwe wandelschoenen. De juiste maat werd besteld en kon ik een paar dagen later al halen. Ook het zooltje werd snel aangepast. Bedankt!

Uitstekende service!

Zeer vriendelijk en professioneel ze weten waar ze het over hebben en geven goed advies een absolute aanrader.

Prima winkel + service!

Je wordt heel professioneel geholpen en de medewerkers zijn aardig! Goede spullen en oprecht in het advies

Nemen gewoon de tijd voor je ondanks de drukte

Deskundig maatwerk

Betrokken en goed gekwalificeerde medewerkers die staan voor het leveren van het juiste product voor jou activiteit.

Nieuwstraat 14 4921 CX Made