Professioneel advies en voldoende informatie bij het maken van mijn keuze

Ik had nog geen ervaring met de wandelsport. Met mijn nieuwe doelstelling, “Het plan om dit jaar de Nijmeegse-4-daagse te gaan lopen” kreeg ik goede adviezen om deze doelstelling te gaan halen. Natuurlijk moet ik het zelf doen, maar hun bijdrage zal ik ik zeker in m’n achterhoofd houden.

Wat een goede service!

Ze nemen zo veel tijd voor je om de perfecte schoen voor je te vinden. Mijn schoenen zitten heerlijk en je doet er jaren mee ondanks dat ik ze intensief gebruik. Ben erg tevreden over hun deskundigheid.

prima geholpen. De wachttijd was helaas erg lang ,maar we kregen daardoor heel vriendelijk een kop koffie aangeboden

Matig

Ik vind het er niet beter op geworden. Voorheen heb ik er altijd met veel plezier m’n spullen gekocht, maar de laatste keer vond ik de service tekort schieten.

Super service

Wat een geweldig service. Er wordt goed meegedacht en er is heel veel aandacht. Echt fantastisch :-)

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen, vakkundig advies, ruime collectie, perfect geregeld.

Top advies en service

Goede begeleiding bij het kiezen van mijn wandelschoenen. En flexibel bij het omruilen toen later toch een andere paar nodig was.

Wandelschoenen waren zoek geraakt bij DHL. Professioneel opgepakt en zeer behulpzaam geweest met een adequate oplossing.

klant vriendelijk

Klasse

Waar vind je nog zo’n winkel.. Geweldig geholpen!

Voortreffelijk

Heb in de regio Purmerend de afgelopen jaren verschillende schoenen aangeschaft, uiteindelijk liep dat uit op een teleurstelling In Made wordt je professioneel geholpen met de nodige aandacht en advies.

Prima service en goed geholpen.

Het is een gezellige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Verkopers hebben verstand van de producten die worden verkocht. Er is goede meetapparatuur aanwezig en zij zoeken, aan de hand daarvan, de juiste schoenen. Wij zijn zeer tevreden!

Kom op een moment

Geweldig geholpen allemaal experts en nemen goed de tijd. Top service

Persoonlijk advies helemaal op maat

Zeer fijn geholpen waarbij na een voetenscan alle tijd genomen werd om de juiste wandelschoenen voor mij te vinden. Met daarbij een heerlijk kopje koffie en heerlijke zelfgebakken cake. Ik ben zeer goed geslaagd en de schoenen hebben er al wat kilometertjes op zitten. Ze lopen fantastisch.

Deskundig en vriendelijk.

Je wordt goed geholpen krijgt deskundig advies..

Klantgerichte medewerkers die nog dat stapje extra doen

Ik kom al sinds 2014 voor wandelschoenen, kleding en advies bij WoW. En dat is ook precies het gevoel wat ik aan mijn bezoeken over houd. En daar rijd ik graag een paar extra kilometers voor.

Specialist voor wandelschoenen

Hier hebben ze wel geschikte schoenen voor mijn smalle voeten. De verkopers koppelen hun ervaring aan de resultaten van het meetapperaat. Ze zoeken de juiste schoen..

Deskundige medewerkers die de tijd voor je nemen.

Positief

Top service!

Zo fijn geholpen, nemen de tijd, geen haast Heb de rit er zeer zeker voor over

Goed advies en ruime keuze!

Ruime keuze aan kleding en schoenen. Het personeel neemt de tijd om je goed te adviseren.

Er werd ruim de tijd genomen om de juiste schoenen te vinden en te passen. Ik ben geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerkster.

Goed!

De verkoopster adviseert eerlijk en draagt ook ideeën aan. Wij worden altijd fijn geholpen, zowel met kleding als met wandelschoenen.

Deskunigheid allom!

Werd goed geholpen toen bleek dat mijn voeten aan het veranderen zijn. Er werd volop meegedacht en vooral ook de uitleg erbij hielp mij om een juiste keuze te maken, waarvan ik nog steeds profijt heb want ik loop heerlijk op mijn nieuwe wandelschoenen!

Vakkundig prettig geholpen en nam men alle tijd!

Zeer prettig en met veel verstand van zaken geholpen aan nieuwe bergschoenen. De dame die mij hielp nam alle tijd!

Fijne winkel

Deskundig en aardig personeel Ze nemen echt de tijd voor je en geven goed advies