Fijne winkel waar je als klant aandacht krijgt en kundig wordt geholpen.

De verkoopster die mij geholpen heeft was klantvriendelijk, geduldig, had kennis van zaken en heeft mij vanuit haar expertise op een fijne manier geholpen. Dat geeft vertrouwen, hetgeen mijn vrouw en ik al jaren bij de World of Walking gewend zijn.

Fantastische aandacht voor de klant

The World of walking via een tip van mijn broer ontdekt. Hij had niets te veel gezegd. Jullie hebben het waar gemaakt. Zorgvuldige behandeling en advies. Had veel eerder bij jullie moeten komen. Ik loop nu met nog meer plezier. Eeén dingetje: de veters zijn aan de korte kant. Zijn er ook langere veters verkrijgbaar? Met vriendelijke groet, Martha

Beste Martha, Wij zijn ook blij dat je broer ons tipte want is het fijn te lezen dat je nu met nog meer plezier wandelt! Daar doen we het voor :) We hebben allerlei verschillende veters op voorraad in de winkel. Kom gerust een keertje langs om te kijken welke veters de goede lengte hebben voor je. Hartelijke groet, Team The World of Walking

Geweldig advies

Nieuwe schoenen gekocht en zitten meteen perfect. Geen last met lopen.

Fijne winkel, met geweldige verkoop sterren!

Super fijn weer geholpen, met veel aandacht! Dankjewel!

Duidelijk informatie en professioneel overkomen

Perfect geholpen. Wandelschoenen voor mijn dochter. En voor mij zooltjes voor in mijn wandelschoenen

vakkundig en goed geholpen

Wij (mijn vrouw en ik) kopen onze wandelschoenen steeds bij de world of walking omdat ze deskundige voetmeting en gekwalificeerd personeel hebben. En schoenen van de topmerken.

Prima persoonlijke aandacht en advies.

Hele fijne zaak. Kom er al ca. 20 jaar.

prima service

Klantvriendelijk en mooie wandeltochten.

Altijd voldoende aandacht.

Wordt altijd vakkundig geholpen en er wordt aandacht besteed voor het juiste schoeisel .

Zeer geslaagde wandeltochtend

Was een zeer geslaagde wandeltocht

Zeer snel geleverd

Wat nergens meer leverbaar was bij jullie toch nog, dat was super. En telefonisch goed te woord gestaan, was duidelijk.

Super goed geholpen

Super geholpen door ward

Meestal een goede services.

Een paar keer een top service gehad. Laatste keer wat minder.

hele fijne winkel

altijd heel fijn geholpen .t personeel heel fijn .goede sveer in de winkel

Ik vond de tijd en persoonlijke aandacht heel fijn. De beste oplossing werd gezocht, kon alles passen en proberen.

Snelle levering, goed product

Snelle levering , goed product

Warm bad.

Zou niet weten hoe het beter zou kunnen.

Goede service, er werd de tijd genomen!

Supergoede service

Heel fijn geholpen. Voeten werden gescand en opgemeten. Daarna echt verschillende paren gepast om er achter te komen welke het beste zaten. Medewerker gaf goed advies, en nam alle tijd voor me.

Top winkel

Hele fijne winkel en geweldige service en toffe wandelingen

Perfecte service

Er wordt alles aan gedaan om de juiste schoen te vinden. Thuis passen en inlopen geen probleem. Zitten ze dan toch niet goed of lopen ze niet lekker, dan kun je altijd terugkomen

Vriendelijk personeel

Behulpzaam en oplossingsgericht

Mooie goede schoenen

Ze denken met je mee. Mooie kwaliteit schoenen. Snel bezorgd

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.