onbeschofte mensen aan de telefoon

We wilde eigenlijk overstappen van KPN i.v.m een verouderd net werk op de glasvezel verbinding in Ambacht die tot nu toe alleen via een nog duistere provider liep dan deze zoals ik lees in deze reviews. Toen ik eens belden om te zien of Delta ook voor ons iets kon betekenen viel mij al direct op dat men niet zo happig was op kennelijk nieuwe klanten,al met een viel mij ook op dat men grof gebekt was toen ik mijn twijfels uitsprak"dan blij je maar bij de KPN "kreeg ik toegesnauwd" voor de zekerheid nogmaals gebeld om te zien en te horen of ik bij toeval iemand trof die toevallig geen behoefte had om iemand te woord te staan buiten Zeeland,maar nee ook deze keer weer precies het zelfde geval. VOOR MIJ DUS EEN REDEN OM NOG EVEN BIJ DE KPN TE BLIJVEN GEZIEN DE VELE KLACHTEN DIE HIER OP DIT REVIEW GESCHREVEN EN GEUIT WORDEN,TE MEER TWIJFELT OMDAT ZE HET NET WERK VAN CAI WAY GEBRUIKEN WAAR ALLEEN ZIJ VAN GEBRUIK VAN KUNNEN MAKEN EN NIET BV DE KPN EN ANDERE PROVIDERS DAT WEK WEL ARGWAAN.MEDE GEZIEN WE IN HET VERLEDEN VEEL ELLENDE HEBBEN GEHAD MET CAI WAY WIL IK HET RISICO ALS FOTOJOURNALIST NIET LOPEN STRAKS ZONDER VERBINDINGEN TE ZITTEN. Ik ben u dankbaar voor deze reviews ik blijf nog wel even bij KPN iets langzamer maar wel direct service zonder kosten want zelfs daar hadden ze bij delta geen kaas van gegeten Nee inwoners van H-I-Amacht wachten nog wel even denk ik op een andere provider die op de glasvezel kabel komen als ik dit zo lees

Slechte, onbetrouwbare energieleverancier

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Slechtste energieleverancier die ik ooit heb gehad met belabberde klantenservice

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Delta betaalt de overstap bonus niet. En uw deal u via de consumentenbond hebt afgesloten wordt niet door Delta overgenomen. Heel veel ellende als u naar Delta overstapt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bijzonder slechte ervaringen met deze energieleverancier. Om de 5 botten is er “een kabel geraakt” en zit ik vaak zonder elektriciteit. Om over de klantenservice nog maar niet te praten. Volgens mij betaal ik genoeg per maand om normaal stroom en licht te kunnen hebben?

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Super goed geholpen door Delta Monteur. ik vind het erg vreemd dat mensen hieronder zoveel klachten hebben over Delta ? waarschijnlijk zijn dat Zeur klanten die nooit tevreden zijn . want zodra ze geholpen zijn . zullen ze ook nooit goede Feedback geven . nee dan hoor je ze natuurlijk niet . Delta is een uitstekend bedrijf en jaren lang tevreden nooit klachten gehad eigenlijk. en de Service is voor mij een dikke 10 +. en als die andere mensen niet tevreden zijn . ga dan lekker naar KPN ofzo daar heb je nog slechter internet dus veel succes dan !

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Wij hebben omwille van verhuis ons abonnement bij delta opgezegd, er werd ons vermeld dat ik de modem moest opsturen wat ik dus ook netjes gedaan heb nu 2 maand later krijg ik een brief in de bus dat ik 150€ moet betalen ik snapte niet waarom dus besloot te bellen nu bleek dat ze die modem “niet ontvangen” hebben daar ik niet moest betalen om ‘m op te sturen heb ik er dus ook geen ticket van en kan dus niets bewijzen en dat weten ze bij delta blijkbaar maar al te goed bende afzetters!!! Ik ben ervan overtuigd dat ik zeker niet de enige ben wie ze zo in het zak zetten 6 jaar klant geweest zonder ook maar 1 betaling te hebben gemist en dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik die verrekte modem over die periode van 6 jaar dubbel en dik zal betaald hebben in mijn abonnement en dat zo’n oud stuk rommel modem na 6 jaar nog steeds 150€ zou waard zijn ik hoop van harte dat ik via deze manier mensen kan behoeden om dezelfde fout te maken als ik. Ga niet met delta in zee het zijn een bende incompetente, leugenachtige bedriegers!!!!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hallo, hoe kan het dat ik tot 2x beloofd ben om een mailtje te krijgen om de MONTEUR maar te kunnen bereiken, vanaf vrijdag ( inmiddels 3 dagen geleden) zit ik nog steeds te wachten! Raak het beu, mijn moeder kan niet bellen of gebeld worden en is dit weekend gevallen, ze kon niemand bereiken en lag hulpeloos alleen. Ze is dementerend, op hoge leeftijd en nu ook nog erg in de war omdat ze niet kan bellen! Ik vind het schandalig dat er tot 2x toe beloofd word mij te mailen en dit niet gedaan word. Weer mag ik alles uit de kast halen om jullie te bereiken, nu de 4e keer weer meer dan 20 minuten telefonisch in de wacht. Uiteindelijk word mij verteld dat er door de medewerkers moet worden aangegeven dat het 3 dagen kan duren voordat ik antwoord terug kan verwachten per mail??? Wie doet er hier zijn werk niet naar behoren, doorgaans word je hiervoor dus op staande voet ontslagen!! Sorry hoor, we leven met de geavanceerde technologie in het huidige 2018 hoor, niet in stenen tijdperk met rooksignalen of communiceren met telefax! Het is verdomme te gek voor woorden dat een simpel mailtje niet op dezelfde dag toegestuurd kan worden, wat een bagger beleid hebben jullie! Ten einde raad zal ik maar bij moeder moeten gaan logeren, om contact met haar te kunnen houden als dochter en mantelzorger. Iedereen wil weten hoe het met haar gaat in de laatste dagen van haar leven, en dit is niet mogelijk omdat door het in gebreke blijven van Delta en het niet adequaat handelen van medewerkers er nog steeds geen monteur gecontacteerd kon worden?? Bullshit, en kom niet met smoesjes van "het is druk", of "personeel is op vakantie", of andere lulverhalen wat kant noch wal raakt. Ook excuses volstaan in dit geval niet meer, daar neemt mijn moeder en haar kinderen geen genoegen meer mee hoor !! Blamage ten top, hierover wil ik een gegronde klacht indienen, en ga ik ook bij de Zeeuwse ombudsman en andere instanties zoals TV programma Radar en anderen indienen!!

• Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

We zijn al vele jaren bij Delta en we hebben nog nooit problemen gehad. En over de kosten zijn we ook tevreden!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

5 maanden gezeik met tv en internet en wat doen ho maar.er zou een monteur komen dus even afwachten of die inderdaad kom op korte termijn.dit zou nu de 3e monteur zijn en als hij net als de eerste is dan krijg hij een enkeltje.hij had een grote mond en wilde niet luisteren.je zou toch denken dat de klant koning is maar jullie bedoelen een voetenveeg!!!!!!

2 sterren: slechter dan verwacht

Een monteur heeft mij abusievelijk afgesloten. Van vrijdagmiddag 16.00 uur t/m maandag 12.30 uur. Aanvraag compensatie werd verworpen. Er was niets aan de hand! Het hele weekend geen tv, telefoon, internet! Volgens Delta was er niets aan de hand!

• Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Geachte heer/mevrouw van der Linden, Vervelend dat u deze ervaring heeft. Ik wil dit graag voor u nakijken. Zou u mij via privébericht uw klantnummer en adresgegevens kunnen sturen? Ik zie graag een reactie van u tegemoet. Met vriendelijke groet, Lale Stankovski

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Een drama! Je betaalt veel maar krijgt weinig. Geen bruikleen van spullen, maar alles zelf aanschaffen! Je betaald een (tegenwoordig) dikke 60 euro per maand voor alles-in-1 maar je moet nog wel een kaartje kopen voor 24,95 per stuk (€50,- voor 2 tv's). Oh ja, nog even €80,- om je kaartje in je tv te kunnen steken! (Tellen we even mee? 50 + 160 = €210,- alleen om digitaal te kunnen kijken!!) Vervolgens moet je je aanmelden en krijg je als nog steeds de melding dat je kaartjes niet geactiveerd zijn! Dan heb je via een app de mogelijkheid om op te nemen en begin gemist te gebruiken. Als dit nu nog zou werken, maar natuurlijk loopt het steeds vast en kin je weet het hele stuk opnieuw kijken want doorspoelen? Werkt natuurlijk ook niet! Kortom je betaald veel te veel voor een slecht werkende service waarbij je zelf eerst een grote inverstering moet doen die je er nooit uit haalt! Vervolgens wijzigen ze de tarieven en ook nog eens het zenderpakket. Door een verhuizing kom ik hier te laat achter want ik had 4 weken om kosteloos op te zeggen. Nu zou ik 540 euro moeten betalen!!!! Maar het standpunt van Delta is: we hebben u een mailtje gestuurd.... Klantviendelijkheid? Nee hoor, ze krijgen hun geld ook wel als ze je gijzelen!! Vergelijking: kpn is goedkoper per maand, betere klantenservice, betere apparatuur, werkt tenminste zoals het hoort. Je krijgt spullen in bruikleen waardoor je niet zelf spullen aan hoeft te schaffen (die al verouderd zijn als je ze aanschaft!) Helaas is er in Zeeland een monopolypositie voor Delta. Dus ja, ze kunnen alles flikken en er mee wegkomen. Hoog tijd dat de kabel net als de telefoonlijn open gezet wordt voor eerlijke concurentie! Da zal Delta snel ophouden met bestaan (hoop ik van harte!)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jaren klant geweest bij Delta, was tevreden over tv, internet en telefoon. Nu Discovery uit pakket en dan ben ik weg. Dit kunnen ze niet maken en kost denk ik veel klanten! Ik heb nu alles via NLE.nl, veeeel goedkoper en minstens dezelfde kwaliteit. Ik ben alleen iets op internet snelheid achteruit, van 150 naar 100mb. Dit omdat het signaal nu binnenkomt op telefoondraad, als dit geupgraded wordt naar glas dan veel sneller.

• Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Beste Leonie, Bedankt voor uw beoordeling. Zou u uw beoordeling kunnen toelichten? Ik help u graag verder. Met vriendelijke groet, Lale

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Bellen met onbekend nummer, komt totaal niet betrouwbaar, persoonlijk en transparant over en het is irritant. Als je een groot afnemer bent van Delta, vind ik dit niet kunnen. Ook al is het voor jullie misschien goedkoper om onbekend te bellen, zou ik dit toch veranderen. Daarnaast worden afspraken niet nagekomen en is Delta niet erg goed bereikbaar. Ik heb voorheen in Breda bij Ziggo gezeten, nooit problemen mee gehad. Ze zijn goed bereikbaar en als er iets was, kwam er binnen een paar dagen een monteur langs. En tv/internet is ook nog eens goedkoper terwijl de service top was. Dat is bij Delta niet het geval en ik denk dat jullie hier van kunnen leren. Ik had gehoopt dat onze eerste maanden bij Delta beter waren verlopen, het eerste contact is erg belangrijk lijkt me. Daar behouden jullie de klanten mee. Ik betaal nu 15 euro meer per maand aan tv/internet bij Delta dan ik bij Ziggo deed, dan verwacht ik een veel betere service dan dat wij nu krijgen. Hopelijk kunnen jullie iets met mijn feedback!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onervaren telefonisten, van het kastje naar de muur gestuurd, lange wachten in de wacht, heel onduidelijk.

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas|Tv, internet en/of telefonie

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je een dergelijke ervaring met ons hebt meegemaakt. Is het uiteindelijk voor je opgelost?

Zojuist heel vriendelijk te woord gestaan door een telefoniste...Anette Baas. En ook prima geholpen !

• Ervaring met: Tv, internet en/of telefonie

Soms ervaar ik het wat rommelig. Heb je iets afgesloten, maar kom je later achter dat het niet gebeurd is.

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas|Tv, internet en/of telefonie

Ik ben nu enkele maanden geleden verhuisd, dus heb nog niet voldoende informatie om een duidelijkheid te geven op de algehele dienstverlening.

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Bedankt voor je beoordeling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantenservice is bijzonder onvriendelijk. Bij het ontvangen van een contract voor televisie, welke ik niet had aangevraagd, bleef medewerker vol houden dat ik dit wel had aangevraagd. Vervolgens verweet ze mij dat ik een discussie aan het voeren was, terwijl ik enkel vroeg hoe dit tot stand was gekomen en wat een oplossing kan zijn. Vervolgens werd de verbinding verbroken. Na dit verhaal gedeeld te hebben met meerdere mensen moet ik helaas concluderen dat ik blijkbaar niet de enige ben met negatieve ervaringen m.b.t. de klantenserviceafdeling. Zonde, want medewerkers kunnen juist het verschil maken tijdens contact met de klant!

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je een dergelijke ervaring met ons mee hebt gemaakt. Is het uiteindelijk voor je opgelost?

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas|Tv, internet en/of telefonie

Bedankt voor je beoordeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

derde mail over mijn mening nou dat zegt toch genoeg wacht nog steeds op een belletje terug DELTA geen aanrader

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Bedankt voor je beoordeling. Kun je misschien aangeven of je vraag inmiddels is beantwoord?

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

7 maal heb ik gebeld en krijg niemand te spreken alleen een kut bandje met steeds hetzelfde gezever,bovendien werd me gevraagd mee tedoen aan een klantvriendelijks onderzoek en zoe gebeld worden .we zzijn inmiddels 9 uur verder en niemand belt dus wat mij betreft moeten jullienog veel doen aan klantenbinding

• Totaal oordeel N.v.t.
  • Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je tot 7 maal toe hebt moeten bellen. Kun je aangeven of je vraag inmiddels is beantwoord? We horen het graag.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Ervaring met: Elektriciteit en/of gas|Tv, internet en/of telefonie

Bedankt voor je beoordeling. Graag horen we je verbeterpunten t.o.v. het bestelgemak.

helaas ben ik sinds kort klant dus kan eigenlijk niets zeggen .de toekomst kan ik niet voorzien .sorry

• Ervaring met: Elektriciteit en/of gas

Bedankt voor je beoordeling! Graag horen we meer van je indien je meer ervaring met onze diensten en producten hebt.