Toppie☺️

Ledbowlen was top! Zou wel handig zijn als de prijs van de baan met het aantal deelnemers duidelijker word omschreven op de site. Nu had ik wegens omstandigheden n wijziging, top opgepakt maar niet heel duidelijk vooraf. Super leuk hoe de namen er stonden. Speurtocht tussen het eten door ook erg leuk!!!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest, Vriendenuitje

Beste Mariëlla, Dank je wel voor jullie mooie recensie en feedback. En wat leuk om te lezen dat de kinderen het zo naar hun zin hebben gehad, Wij hopen jullie snel nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groet, De avontuurfabriek

Leuke activiteit en fijne begeleiding

Met veel plezier hebben we gefunny-voetbalt. De activiteiten waren afwisselend en we vonden het relaxed dat je ook de kans had om toe te kijken nadat je zelf had meegedaan. De uitleg was helder. Dank ook voor de flexibiliteit m.b.t. het verzetten tijdens de zachte lockdown. Formeel had de activiteit door kunnen gaan (jullie waren open), maar voelde het voor de werkgever niet comfortabel om dicht op elkaar te voetballen. Daar hadden jullie alle begrip voor, echt heel fijn. Ik had wel de indruk dat we korter dan een uur bezig zijn geweest, maar mss was dat mijn beleving :-)

Prima geregeld

Alles stond klaar, behalve dat er een verkeerde naam op het tafelbordje stond was de ontvangst leuk. De patatjes hadden veel te veel zout dus dat was echt jammer en niet lekker....

Kinderfeestje zeer geslaagd!!

Kinderfeestje van onze zoon van 12. Airsoft en Glow midgetgolf. Zeer goed ontvangst, vriendelijk personeel en duidelijke uitleg. Alles sloot netjes op elkaar aan en eten was prima verzorgd. Absolute aanrader

Geweldige avond gehad!

Ondanks eten niet optijd , mochten wij extra gratis bowlen.Top service!

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Ingrid, Bedankt voor je mooie recensie, fijn dat onze collega's dit zo netjes hebben opgelost. We hopen jullie snel weer te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

matig

Over het algemeen zijn de activiteiten erg leuk! Maar horeca viel tegen. Geen ervaren personeel achter de bar (opzicht wel te begrijpen in deze tijd). Bij bestelling moesten wij bijvoorbeeld zelf aangeven welke wijn zoet was, of droog. Het eten was pas echt héél slecht! Paar medewerkers zijn er zelfs ziek van geworden. Erg jammer! Door het eten geven wij een slechte score. Led karten was leuk!

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Sandy, Bedankt voor je review, jammer om te horen dat de service en het eten niet naar wens was. Graag nemen we in de loop van volgende week nog even persoonlijk contact met je op, om dit verder te bespreken. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Leuke activiteiten, ontvangst en begeleiding kan beter

De activiteiten zijn leuk en de begeleiding tijdens de activiteiten is prima. Er is 1 receptioniste als je binnenkomt en die was uitgebreid bezig met het maken van boekingen. En omdat er ook mensen aan de balie stonden, sta je daar een behoorlijke tijd te wachten met je groep. Er lopen voldoende mensen, maar die kunnen blijkbaar niet bijspringen. Na binnenkomst wordt je naar je activiteit gestuurd, maar daar is niemand om je op te vangen. 10 minuten later dan gepland is er nog steeds niemand die de activiteit zou begeleiden. De tijden zijn flexibel, waardoor je uiteindelijk toch de hele activiteit kunt gaan doen, maar omdat er best wel veel mensen rondlopen en de activiteit beschikbaar is lijkt dit niet nodig.

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Jaap, Wat jammer om te horen dat het bij binnenkomst wat langer duurde dan verwacht. Maar fijn om te lezen dat jullie toch de hele activiteit hebben kunnen doen, hopelijk zijn de activiteiten naar wens geweest. We hopen jullie snel terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Rare openingstijden

Hele rare openingstijden Me reservering was er gewoon Geannuleerd.. uit eindelijk konden we nog snel tot 7 terecht.. Personeel was wel heel vriendelijk.

• Horeca N.v.t.
  • Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Rebecca, Wat vervelend dat er onduidelijkheid was met jullie reservering. Maar fijn dat het uiteindelijk toch is opgelost en jullie alsnog je activiteit hebben kunnen doen. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Prima lokatie om meerdere activiteiten te combineren!

Met een groep meiden van ca. 13/14 jaar meerdere activiteiten gedaan, met tussendoor een bittergarnituur. Erg leuk en prettig meerdere activiteiten onder hetzelfde dak te doen!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest, Vriendenuitje

Beste Wilco, Bedankt voor je recensie, fijn om te horen dat de meiden het naar hun zin hebben gehad. En dat de locatie is bevallen. We hopen je snel terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Het elastiek voetballen was erg leuk. Fijn dat de begeleidster van het voetballen ook rekening hield met 1 van de deelnemers die visueel beperkt is.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Marco, Bedankt voor je leuke review, fijn om te horen dat er rekening is gehouden tijdens het elastiek voetbal. Tot snel! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Positief, gezellig en sportief

Het was een gezellige dag, waar we hebben gelachen, gesport en denkwerk. De begeleiding was ook gezellig en deed het leuk.

• Horeca
  • Categorie uitje: N.v.t.

Beste Rianne, Bedankt voor je positieve review. Tot snel! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Karten was leuk, eten iets minder

Wij hebben erg genoten van het karten. Alles hieromheen was goed verzorgd en de karts voldoen veilig. De baan was wat slibberig, maar dat vond ik persoonlijk wel leuk en dat maakte karten ook wel iets uitdagender. Het eten (Italiaans buffet) daar was ik minder weg van. De hoeveelheden vielen tegen, de friet was niet goed doorbakken en de kip saté was slijmerig en smaakte naar lever. Dit leek mij niet echt goed meer. Dat was jammer. Verder was de service op orde, medewerkers waren behulpzaam en vriendelijk. Ik zou de Avontuurfabriek zeker aanraden, maar ik weet niet of ik het dan inclusief eten zou dan.

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Mike, Bedankt voor je uitgebreide review en je feedback, we zullen hier zeker naar kijken. Fijn om te horen dat het karten leuk was. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Goed georganiseerd

Onze zoon en zijn vrienden hebben een super middag en avond gehad! Alles was meer dan prima geregeld!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Brigitte, Bedankt voor je leuke review, fijn om te horen dat de jongen het naar hun zin hebben gehad. Tot snel. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Spelen top- eten - min of meer flop

Kinderen hebben een fijne avond gehad maar het eten vonden wij niet geweldig voor de prijs die je ervoor betaald - Aanbevelen? De spelen Ja Het eten Nee

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Corry, Bedankt voor je review, fijn om te horen dat de kinderen een fijne avond hebben gehad. Bedankt voor je feedback, we zullen dit meenemen. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Slecht

Aller eerst klopt de naam waarmee ik nu aangeschreven wordt niet. We hadden een Kinderfeestje bij spelekids. Accomodatie is mooi maar service slecht. Veel te jong personeel zonder begeleiding, hebben meer dan een uur op de patat moeten wachten met kleine kinderen die voor 12 uur besteld was zodat we daarna naar huis konden en naar bed….. Personeel wist echt niet wat ze deden, was niet druk maar konden het niet aan. Zijn meerdere malen gaan vragen.

• Website N.v.t.
  • Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Elles, Wat vervelend om te horen dat de dag niet helemaal goed is verlopen. Graag kom ik even met je in contact. Ik stuur je even prive een mail om het feestje verder te bespreken. Met vriendelijke groet, Team Spelekids

Leuke middag

Karten we leuk, maar helaas weinig andere rijders in de baan. Mijn zoon vond dat minder erg... Lasergamen was zeker ok, maar in 1 shift ook weinig deelnemers helaas.

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Floris. Dank je wel voor je mooie recensie. Met vriendelijke groet. De Avontuurfabriek

Geslaagd!

Ik was naar spelekids met een partijtje. Alles goed verzorgd en kids vonden het super. Het enige wat ik slecht vond is dat je voor een kopje thee. Warm water uit een apparaat in bekertje 2,50 moet betalen. Dat vind ik echt veel te duur!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Anouk, Dank je wel voor je mooie recensie en feedback. Wat leuk om te horen dat de kinderen zich zo goed hebben vermaakt. Met vriendelijke groet, Team Spelekids

Super Fun

Kinderen hadden een top dag !

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Theo, Dank je wel voor je mooie recensie. En wat leuk om te lezen dat de kinderen zich zo goed hebben vermaakt. Tot snel! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

OK

En niet geweldig. Dat had met name te maken met de banen naast ons. Men liep steeds met de hele groep de baan op waardoor het bijna gevaarlijk spel werd. Daarnaast konden we onze ronde ook niet afmaken. Het stopte voortijdig terwijl dat niet klopte met de geboekte tijd. Beetje jammer.

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Chantal, Dank je wel voor je recensie en feedback. Wij gaan hier zeker even kijken. Met vriendlijke groet, De Avontuurfabriek

Helemaal prima

Partijtje gevierd. Beviel prima. Genoeg patat. Fijn contact met personeel.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Dank je wel voor jou mooie recensie Wat fijn om te zien dat jullie een leuke dag hebben gehad, We hopen je snel weer te zien! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Prima geregeld

Goed geregeld, goede uitleg Alles op elkaar afgestemd, kinderen waren blij

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Dank je wel voor jouw mooie recensie. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Nice activity with no service at all

The activity (bowling) was great but the lack of service does not help at all to enjoy it as it was expected. We had a birthday party and nobody helped us to know what to do. It was our first time and we did not receive any instructions. Also, we booked the party with some snacks and drinks. We had to asked for everything one by one. Fisrt for water, after for glasses, after for the missing chairs and table. The snacks were not enough and the drinks were just lemonade to be refilled by the parents. Also, I had to asked twice for the plates and knife for cutting the cake. The only moment that a waitress came to me was for asking me to go to the cashier for paying. The waitress, or the assistants had no interest at all to give any good service.

• Would you recommend us? No
  • N/A

Dear Vanessa, We are very sorry to hear the day did not go as expected. We will send you an e-mail, so we can contact you to discuss your feedback. Sincerely, De Avontuurfabriek.

Wij komen zeker terug

Het was afgelopen zondag weer een ontzettend leuk bezoek aan jullie evenementen complex. Het begint uiteraard bij de reservering online en dat je daarna even keurig wordt gebeld om alles kort te sluiten. Prima medewerkers aan de telefoon. Dan het bezoek op zich. Leuk ontvangst en we gingen direct door naar het karten. Goede uitleg waar veiligheid en regels voorop staan. Karten was superleuk en je krijgt een soort van diploma. Daarna even tussendoor wat eten en drinken. Bij de bar zou permanent iemand moeten staan zodat je wat sneller geholpen wordt. Daarna gingen we bowlen wat ook prima was. Kortom prima bezoek.we komen graag voor de 3e x terug

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Caroline, Bedankt voor je feedback. Wat leuk om te horen dat het allemaal naar jullie zin was. We hopen jullie snel weer te zien! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Leuk uitje met voetbalteam

Karten heel erg leuk, bediening kan echt beter. Bij binnenkomst zouden we drinken en chips krijgen. Daar moesten we bij de bar zelf om vragen. Vervolgens moesten we voor 17 kinderen dit ook zelf meenemen naar onze tafel. Kannen limo, hele rits bekers en grote mand met chips. Na het karten hadden we twee tafels in de kelder waar we snackjes en patat zouden krijgen. Het duurde best een tijd voor dit klaar was. Ook daar hetzelfde met de limonade. Het zou zo veel handiger en verzorgder zijn als die kannen al gevuld op de tafels zouden staan als we na het karten beneden zouden aankomen. Vervolgens kregen we 1 grote bak snackjes waar we met 17 man, verdeeld over twee tafels van moesten pakken. Handiger was geweest als er twee schalen waren, elke tafel eentje. En dan was 1 schaaltje mayo en ketchup ook echt niet doordacht. We mistte ook een tweetal borden, kortom we voelden ons wel een soort van personeel. Als je dan bedenkt dat we 430 euro hebben betaald en anderhalf uur zijn binnen geweest mag dit echt wat meer beter geserviced worden..

• Categorie uitje: Verenigingsuitje

Beste Sander, Bedankt voor je feedback, jammer om te horen dat we niet hebben voldaan aan je verwachting. We hopen je graag een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Airsoft feestje 12 plus

De jongens hebben zich vermaakt. Het was erg kort voor het bedrag wat je betaald. 4 maal 10 minuten is zo voorbij. Helemaal als 1 sessie slechts zes minuten duurt omdat de medewerker weg wasem ze daardoor de sessie ervoor 14 minuten had laten spelen ( wat niet zinvol was, omdat hij door de jongens gezocht werd na 10 Minuten en daardoor kostbare minuten verspild hebben. De medewerker is niet geschikt voor pubers. Ze wer de n alleen maar op een onaangename manier gecorrigeerd door de medewerker. Totaal geen inlevingsvermogen in hun enthousiasme. Bot en onaardig. Uiteraard morgen ze luisteren naar de regels en dat je kunt pubers er ook op een grappige manier bij betrekken. Jammer want daardoor heeft het leuke airsoften, wat ( hoewel heel kort) echt een top activiteit is bij de Avontuurfabriek, uiteindelijk een nare bijsmaak gekregen. Vandaar de 7 Een 9 voor de activiteit maar een absolute onvoldoende voor de begeleider. Dus beveel het aan. Houdt rekening met maximaal 40 minuten speeltijd en dan is het een boel fun. De medewerker kan wat mij betreft beter bij jonge kinderen ingezet. Er kon geen lachje vanaf. Zware domper. Klantvriendelijkheid bij de Bali een dikke 10!!!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Wendy, Dankjewel voor je recensie en je feedback, fijn om te horen dat het Airsorften is bevallen. We zijn tijdens het Airsoften inderdaad erg bezig met veiligheid en regels. De manier waarop er gecommuniceerd wordt is een belangrijk aspect. Wij zullen jou feedback hierover dan ook zeker meenemen in de toekomst. We hopen jullie snel terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek.

Over De Avontuurfabriek

De Avontuurfabriek: dé plek voor jouw uitje! Een uitje bij de Avontuurfabriek staat garant voor actie, ontspanning en plezier! Dat kan ook bijna niet anders, met meer dan 50 activiteiten onder één dak. Allemaal op het gebied van sport, vermaak en vrijetijdsbesteding.