Airsoft voor kinderen viel tegen

We hebben voor Airsoft gekozen voor een kinderpartijtje met kinderen van 11 jaar. Ze hadden het een stuk sensationeler verwacht. Je voelt de 'kogels' amper. Hierdoor was er veel discussie of iemand geraakt was of niet. Verder haperden de wapens erg vaak! Ik deed zelf ook mee en moest om de paar schoten het wapen de-blokkeren. De eerste keren ben ik wel naar de balie gegaan, maar als je dat elke keer moet doen, blijft er weinig tijd over. De kinderen hadden hetzelfde probleem met de wapens. Ik zou lasergamen aanbevelen. Daar is geen discussie of er iemand geraakt is en wie er gewonnen heeft.

Leuk maar duur

Leuke plek voor een feestje. Lang moeten wachten op eten. Led bowlen zie ik niet zoveel verschil in met gewoon bowlen. Verder oké.

Lasergamen was tof!

Superleuk teamuitje, waarbij we eens een hele andere kant gezien hebben van onze teamleden.

Mooie kart ervaring

Met de hele familie leuk rondje gereden. Super vriendelijk ontvangen en begeleid. Goede zorgen voor de kinderen

8 June 2022

The venue was good,the LEED bowling was excellent, however the fries ordered seperately form the food counter, the quantity was less. The staff was friendly and curtious.

Ongeorganiseerd

Wij hadden een indeling gekregen maar niets liep volgens de dagplanning. Wij zijn later begonnen en moest eerder stoppen. Ik moest achter alles aanlopen omdat er niemand was om ons te begeleiden. Wij waren eerst gaan airsoften en daarna karten, en omdat wij eerder gestopt waren moesten wij wachten om te kunnen karten. Ik heb er speciaal voor gekozen om alles achter elkaar te doen zodat de jongens zich niet zouden vervelen. Maar het moment dat wij klaar waren met airsoft moesten wij wachten om te karten. En wij hebben toen ongeveer een half uur gewacht voordat wij überhaupt konden karten. Nadat ik had gevraagd wat wij dan konden doen, zei de receptioniste dat wij spelletjes konden spelen die in de kast lagen. Ik heb bijna 500 euro betaald en ik vind dat ik daarvoor niet betaald had. En ik had dat aangegeven. Ik had toen voorgesteld of wij dan in ieder geval de instructie konden krijgen van het karten, op dat moment zei de receptioniste dat wij even moesten wachten. Wat vervolgens bijna 40 min was. Kinderen werden ongeduldig en toen wij eindelijk konden karten moesten wij al met 10 min stoppen. Daarna zouden wij gaan eten maar niemand die ons aangaf waar wij moesten zijn. Dit moest ik ook weer zelf vragen. Ik moest vragen om mijn zoontje zijn kado die hij zou krijgen en ik moest continu vragen om drinken. Ik had niets voor niets een planning gehad neem ik aan, waar vervolgens niets mee gedaan werd. Zeer teleurstellend. De kinderen hebben geklaagd over het wachten en dat er weinig drinken en eten was. Heel vervelend. Maar karten voor 10 min was wel leuk.

Niet goed, niet slecht

Voor een kinderfeestje (net 6 jaar) was het okay, maar ik vond de beschermers voor de goot echt minimaal. Daarnaast waren we tien minuutjes te laat en kregen we deze tijd niet meer terug aan het einde, terwijl onze baan niet gereserveerd was voor anderen. Al met al dus was teleurstellend en ik zal niet zo snel opnieuw hier een kinderfeestje boeken rondom bowlen.

Fantastisch kinderfeestje

Wij hadden een heel mooi kinderfeestje met leuke activiteiten. Alles sloot goed op elkaar aan met tussendoor eten en drinken. De meiden hadden een geweldige dag en we kregen positieve reacties van de ouders toen we de meiden weer thuis brachten.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Linda, Dank je wel voor jullie mooie recensie. En wat leuk dat alle meiden en ouders zo enthousiast zijn. Wij hopen jullie snel nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Fantastisch kinderfeestje voor mijn zoon

Prima geregeld kinderfeestje. Leuke toevoeging is de speurtocht tijdens de pauze. Attentie voor de jarige is een tegenvaller, een spaarpotje. Zelfs van een ballon wordt het kind al blijer.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Nicole Dank je wel voor jullie recensie en feedback. Wij hopen jullie snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Heel leuk

Veel diensten aanbieden en het personeel was vriendelijk

• Website N.v.t.
  • Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Thayisha, Dank je wel voor jullie recensie. Wij hopen jullie snel nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Het was een geweldige middag: all in the game

We hebben een top middag gehad. De begeleiding was uitstekend. Eerst even samen door de ruimte om een keuze te maken. Het voelt zo echt op maat en past bij de groep. Het tempo was perfect en de humor van de begeleiding sloot goed aan.

• Website N.v.t.
  • Categorie uitje: Bedrijfsuitje, Verjaardagsfeest, Vriendenuitje, Familiedag

Beste Thomas, Dank je wel voor jullie mooie recensie. En wat fijn om terug te lezen dat alles zo naar wens is verlopen. Wij hopen jullie snel terug te zien voor een nieuw avontuur! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Het was echt top!

29 mei 2022 hebben wij het verjaardagsfeestje van onze oudste dochter gevierd en dit was echt top. Wij komen graag weer terug. Gr suzanne van raam van klink

Superlage met de kids..

We hadden vrijdagmiddag lekker gebowled(zou wel even vragen of de geulen dicht mogen bij de kids)zodat er op baan 1 met mega afloper naar links toch nog wat pinnen om gaan. ondanks het vele personeel was het altijd wachten bij de bar en stond er nooit iemand direct aanspreekbaar dat vond ik wel wat minder.. karten en lasergame was erg leuk..supermiddag gehad maar met een paar kleine comments..

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Chris, Dank je wel voor jullie mooie recensie. En wat leuk om te lezen dat jullie een super middag hebben gehad! En dank je wel voor de feedback hier kunnen wij zeker wat mee. Wij hopen jullie snel weer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Leuke activiteit met te weinig begeleiding.

We werden top ontvangen en kregen een duidelijke en volledige uitleg en instructies. Helaas was het niet altijd duidelijk wie bij welke ploeg was doordat de kleuren van vestjes niet duidelijk waren. Ook zou het leuker zijn geweest als de begeleiding meer zou begeleiden en de spelletjes wat beter omkaderd zouden worden. Er werd nooit verteld wie won en het spel werd al opgestart terwijl de ploegen nog maar net binnen stonden. Ook gingen we 'catch the cow' spelen (waarvoor we kogels hadden gespaard), maar is dat er niet van gekomen. Kortom, leuke locatie met passieve begeleiding.

• Categorie uitje: Verenigingsuitje

Beste Arno, Dank je wel voor jullie recensie en feedback. Wat jammer om te horen dat de dag helaas niet zo is verlopen als verwacht, Wij zullen dit zeker intern bespreken. En hopen jullie in de toekomst toch nog een keer terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Top voor kinderfeestje 11 jarige jongens

Met elastiek voetbal en led karten een topfeestje gehad. Vooraf was communicatie duidelijk Op dag zelf was prettig dat het niet al te druk was Voetbal met leuke begeleider die best deed gezellig en enthousiast scheidsrechter was. Led karten met alleen eigen groep van 8 jongens was ideaal. Duidelijke uitleg en veilig Eten op tijd en meer dan genoeg. Kinderen enthousiast, wij enthousiast. Voor herhaling vatbaar en echt een aanrader

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Colinda, Dank je wel voor je mooie recensie. En wat leuk om te lezen dat iedereen zo'n leuke tijd heeft gehad. Wij hopen jullie snel terug te zien voor een nieuw avontuur! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Top! Activiteiten en service.

Leuke Vriendendag gehad!

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Lucienne, Dank je wel voor jullie mooie recensie. En wat fijn om te lezen dat jullie vriendendag zo geslaagd is. Wij hopen jullie snel nog een keer terug te zien! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Super leuk en leuke locatie

Heb een hele leuke ervaring gehad samen met een vriend. Werden ook heel leuk en vriendelijk door de medewerkers geholpen.

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Marco, Dank je wel voor je mooie recensie! We hopen jullie snel terug te zien voor jullie volgende avontuur. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Zeker leuk, goed begeleid en mooie locatie!

Wij hebben een geslaagd vrijgezellenfeest gevierd bij de Avontuurfabriek! De service vooraf was fijn en duidelijk, er werd goed meegedacht. Bij aankomst gelijk goed ontvangen en goed begeleid! Dank voor de leuke middag :)

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Kaylee, Dank je wel voor jullie mooie recensie, En wat leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Tot snel! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje, Verenigingsuitje

Beste Roos, Dank je wel voor jullie mooie recensie. Wij hopen jullie snel weer terug te zien bij een nieuw avontuur! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Prima ontvangst, personeel bij karten erg bot!

Vorige week een kinderfeestje van onze zoon (13) gevierd. We gingen karten bij de Avontuurfabriek. Bij binnenkomst vriendelijk te woord gestaan aan de balie en we mochten met een groep jongens van 11 tot 13 jaar doorlopen naar het karten. Daar aangekomen zaten 2 jonge mannen die het karten begeleiden. Er werd direct behoorlijk bot gemeld dat iedereen naar het scherm moest kijken voor instructie. Geen hallo of leuk dat jullie er zijn of zelfs wie is er jarig of van harte. Na de uitleg op het scherm werd iedereen wederom bot gemeld dat ze een balaclava, een helm en een nekbeschermer moesten pakken. De kinderen moesten het zelf maar regelen met ons (2 ouders), geen hulp bij het opzetten van de helmen door het aanwezige personeel. Ook daarna bleef de communicatie heel bot en scherp. Erg jammer. Deze groep jongens had dit zeker niet verdiend (rustige groep). 1 van de kinderen deed zichzelf pijn door een botsing en kwam eerder al naar binnen. De kart werd weggezet door het personeel maar het kind met pijn moest zelf maar naar ons toelopen, het personeel keek hier verder niet naar om. Ben behoorlijk teleurgesteld in de manier waarop het 'kart' personeel omgaat met hun klanten. Na de heat bij het weggaan kon er ineens wel een 'tot ziens' vanaf, ik vermoedde dat er misschien een leidinggevende o.i.d. in de buurt was. Voor nu erg jammer, een volgende keer kijk ik hierdoor wel even verder of er geen andere locatie is. Was er jaren geleden eens geweest met een vrijgezellenfeest toen wel een prima ervaring.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Sylvester, Bedankt voor je recensie en feedback. Wij zullen de feedback dan ook zeker intern bespreken. Dit is zeker niet de gebruikelijke gang van zaken. Wij hopen desondanks dat de kinderen toch nog een leuke avond hebben gehad. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Geslaagd!!

Vanaf het 1e telefoontje werd er goed meegedacht om een leuke dag in te plannen. Airsoft, elastiekvoetbal en bowlen. Begeleiding super en organisatie ook. Zeker een aanrader Bedankt

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Arno, Wat goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad! En bedankt voor jullie mooie recensie. Wij hopen jullie snel terug te zien. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Aardig en behulpzaam personeel, schoon en kinderen hebben zich uitstekend vermaakt.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Floor, Dank je wel voor jullie mooie recensie, We hopen jullie snel terug te zien voor jullie volgende avontuur! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Een hilarische avond met goede begeleiding en lekker eten!!

Ik heb 2 avonden achter elkaar mogen ervaren wat een leuke locatie dit is voor een team uitje. Leuke hilarische spellen gedaan onder goede begeleiding!!

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Priscilla, Dank je wel voor jullie mooie recensie, En wat fijn om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Voor elk wat wils

Met 14 personen in verschillende leeftijdsklasse een geweldige dag gehad. Betaalbaar en voor iedereen een leuke activiteit gevonden. Samen met de dames van de receptie/ontvangst leuk programma samen kunnen stellen. De medewerkers hebben er zin in en dat merk je aan alles!

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Beste Mieke, Dank je wel voor jullie mooie recensie! Wat ontzetten leuk om te lezen dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad, en dat alles naar wens is verlopen. Wij hopen jullie snel terug te zien bij jullie volgende avontuur. Met vriendelijke groet, De avontuurfabriek

Prima ervaring gehad met het kinderfeestje van mijn dochter.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Meryem, Dank je wel voor jullie mooie recensie! Wij hopen jullie snel terug te zien voor een nieuw avontuur! Met vriendelijke groet, De Avontuurfabriek

Over De Avontuurfabriek

De Avontuurfabriek: dé plek voor jouw uitje! Een uitje bij de Avontuurfabriek staat garant voor actie, ontspanning en plezier! Dat kan ook bijna niet anders, met meer dan 50 activiteiten onder één dak. Allemaal op het gebied van sport, vermaak en vrijetijdsbesteding.