lol voor de kids, gastvrijheid voor de ouders

goed geregeld. flexibel personeel en organisatie. iedereen was enthousiast. de grote tafelvoetbaltafel was ook een onverwachts succes

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Gijs, Hartelijk bedankt voor je mooie review! Leuk om te lezen dat het tafelvoetbaltafel een succes was. Graag tot een volgend spannend avontuur!

Leuke eerste kennismaking met het karten.

Als eerste kennismaking met het karten was het een geslaagd dagje en zeker voor herhaling vatbaar, al riep de uitslag wel vraagtekens op. Als eerste vertrekken, met ruime voorsprong als eerste finishen en desondanks op papier als derde eindigen met een ronde achterstand, mag op z'n minst opmerkelijk genoemd worden.

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor je mooie review! Bij ons gaat het om de snelste ronde, je hoeft elkaar hiervoor niet in te halen. Mochten hierover verder nog onduidelijkheden zijn kan je contact opnemen via demi@avontuurfabriek.nl

Heel erg leuk en gezellig

Alles was goed geregeld en we hebben een erg leuke dag gehad met zijn allen!

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Joëlle, Super leuk om te horen dat jullie familiedag goed geregeld is! Graag tot een volgend avontuur bij één van onze andere activiteiten.

Helemaal te gek!

Ik vond het een feestje en een echt uitje om bij jullie te zijn... Hele fijne ervaring...

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Tamara, Super mooie review, hartelijk bedankt! Graag willen wij weten hoe wij het reserveren beter kunnen maken. Tot een volgend feest!

Super leuk

Super leuk

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Madi, Hartelijk bedankt voor je mooie review! Tot een volgend avontuur!

Top geregeld

Met 28 kids een gezellige middag gehad

• Categorie uitje: Verenigingsuitje

Beste Berry, Beste…, bedankt voor je goeie recensie. We zien u graag terug bij een volgend spannend verenigingsuitje!

Van alles te doen en goed en snel geregeld

Was plan B vanwege het slechte weer. Kon binnen een dag alles regelen! En ter plekke werd het goed begeleid, en zag alles er goed uit. Veel plezier gehad met lasergamen, ook diegenen die nog nooit iets dergelijks hadden gedaan.

• Horeca
  • Categorie uitje: Bedrijfsuitje, Verjaardagsfeest, Vriendenuitje, Familiedag, Verenigingsuitje

Beste Irma, Super om te lezen dat het een gezellige middag is geweest. Graag zien we je terug bij één van onze andere activiteiten!

We hebben een gezellige middag gehad met de BSO van Sherpa. Allemaal pubers met een verstandelijke beperking die het leuk vonden om te bowlen.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Naomi, Super om te lezen dat het een gezellige middag is geweest. Graag zien we je terug bij één van onze andere activiteiten!

Perfect kinderfeestje!

Goede ontvangst, prima begeleiding, leuk programma. We gingen weer voldaan naar huis!

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Miranda, Leuk om te lezen dat het verjaardagsfeest voldaan was. Graag tot een volgend feest en avontuur!

Leuke dag gehad, maar de avontuurfabriek bleek helaas wat weinig flexibel

Het samenstellen van het arrangement voor ons ploeguitje liep vlekkeloos. Bij binnenkomst stond echter onze bedrijfsnaam op het welkomstbord. Dat was gezien de aard van onze werkzaamheden niet zo handig, maar gelukkig kon dit direct worden aangepast naar de achternaam van de boekende collega. Er bleken 3 van onze collega's niet aanwezig ivm ziekte. Voor hen was wel 3x 75 euro betaald. Toen wij als ploeg aangaven dat er drie mensen afwezig waren waarvoor wel was betaald, en of we wellicht een bittergarnituur konden bestellen voor het geld wat voor de 3 afwezige collega's was betaald, bleek dat niet mogelijk. De Avontuurfabriek heeft daarmee 225 euro cadeau gekregen waar geen bittergarnituurtje vanaf kon. Ondanks de verdere leuke dag was dat teleurstellend en niet erg flexibel.

• Website N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Reserveren N.v.t.
  • Funfactor N.v.t.
  • Locatie/sfeer N.v.t.
  • Horeca N.v.t.
  • Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Rutger, Hartelijk bedankt voor je feedback. Graag komen wij hierover met je in contact, zou je een mail kunnen sturen naar demi@avontuurfabriek.nl met jouw gegevens? Ik hoor het graag van je!

Leuk, maar we hadden er meer van verwacht.

We hebben de activiteit bubbelvoetbal gedaan en vervolgens hebben we gesteengrild. Het bubbelvoetballen was leuk, alleen duurde het minder dan een half uur en we vonden het de prijs niet waard. Het steengrillen was qua buffet goed geregeld. Een groot minpunt was alleen dat we op hoge krukken moesten zitten, zonder rugleuning. En dat terwijl we hadden aangegeven dat er twee jonge kinderen bij waren. Dit vonden wij een beetje raar en dit hebben we ook aangegeven bij het personeel. Het was volgens hen alleen niet mogelijk om aan een tafel met banken en stoelen te gaan zitten. Om deze reden zouden wij er niet nog een keer voor kiezen om bij de Avontuurfabriek te gaan eten.

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Henrike, Hartelijk bedankt voor je feedback we nemen het mee! Graag willen wij bij de volgende keer laten zien dat wij de 5 sterren waard zijn.

Goed ontvangen en leuke activiteiten

Een dagje uit in de avontuurfabriek is echt een aanrader. Je kunt er voor iedere leeftijd iets doen en wij hebben met de familie minigolf gedaan, in het donker. Kids vonden het geweldig! En daarna eten en naar het speelplein. Alles zeker voor een herhaling!

• Categorie uitje: Familiedag

Beste, Super leuk om te horen dat het een geslaagde dag was en dat je ons aanraad! Graag tot een volgend avontuur!

Leuke activiteiten, enthousiaste medewerkers

Begeleiding kon beter ondanks enthousiasme medewerkers. Tussen de twee activiteiten door moesten we zelf maar een tafel vinden waar we de 10 kids konden plaatsen, lastig als er bij veel tafels wel een naam bijstaat. Bij de fluorgolf wel uitleg gehad, bij de bowling niet. Jammer genoeg kwamen het laatste kwartier mensen bij onze bowlingbaan zitten en zij waren nogal aanwezig, ook minder plek voor onze 10 kids en de tasjes die zij bij zich hadden. Bij vertrek was het niet erg duidelijk of wij ons moesten afmelden.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Karin, Jammer dat we niet de volledige sterren gekregen hebben, we zien je graag terug om te laten zien dat wij 5 sterren waard zijn!

Teleurstellend

1. Als ouders van een jarige, komen we aan met een bepaalde energie binnen: we zijn aan het vieren, vrolijk, zenuwachtig want het is toch spannend. En worden dan verwelkom door een chagrijnige receptionist genaamd Sylvia. We zijn 10 min. te laat: nieuwe omgeving, verkeerde afslag genomen, 7 kinderen mee. En dat laat ze aan ons merken hoe vervelend het is voor haar. Ik verwacht tenminste een glimlach, een aardige gesprek met de jarige, een aardige manier om dingen te vertellen. De stemming v/d receptionist is cruciaal, die zou ze moeten aanpassen aan die van de klant: vrolijk! Als het niet kan, verpest het meteen de ervaring. Helaas. 2. De keuken was vergeten onze order te verwerken. Deze hebben we moeten annuleren na 30 mins. afwachten gezien ons tijd bijna om was. 3. Medewerkers van de lasergame en de cafetaria waren best klantvriendelijk 👍 net als e-mail contact, top! Of ik helemaal naar Loosdrecht weer zou rijden om deze ervaring te herhalen? Nee. Er zijn zeker andere bedrijven die mijn punt snappen.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Sayira, Hartelijk bedankt voor je feedback. Graag komen wij hierover met je in contact, zou je een mail kunnen sturen naar demi@avontuurfabriek.nl met jouw gegevens? Ik hoor het graag van je!

Prima, goed georganiseerd en ziet er goed uit.

Goede ontvangst, snel geholpen. Prima verlopen.

• Horeca
  • Categorie uitje: N.v.t.

Beste Carolien, Bedankt voor je goeie recensie. We zien u graag terug bij een volgend spannend avontuur!

Slechtste bowling baan ooit

Mijn kinderen hebben door de meest onhandig lucht hekjes totaal niet leuk kunnen bowlen helaas

• Categorie uitje: Familiedag

Beste Tamara, Jammer dat we niet de volledige sterren gekregen hebben, we zien je graag terug om te laten zien dat wij 5 sterren waard zijn!

TOP

ik vond het geweldig mijn dochter werd 10 op 14 juli en dit hebben wij met veel plezier gevierd zij vond het laser gamen minder maar vond het karten en elastiek voetbal top ik kom zeker nog een keer langs om zelf deze activiteiten te ervaren.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Roxance, Leuk om te horen dat het kinderfeestje geslaagd was. We zien jullie graag terug bij een van onze andere activiteiten!

Slordig

Bij binnenkomst kon ik normaal gesproken de dingen niet doen die ik had geboekt. Ze zeiden dat we te laat waren maar er was geen tijd bij gezet. Gelukkig voor de meiden ging het door. Toen hebben ze het tennislaser apparaat gedaan maar niet alle lasers deden het. Toen wist niemand van het bittergarnituur, en na afloop was de rekening verkeerd. Stond meer drank op dan we besteld hadden. Dus dit keer alles erg slordig, dit was jammer.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Nathalie, Hartelijk bedankt voor je feedback. Graag komen wij hierover met je in contact, zou je een mail kunnen sturen naar demi@avontuurfabriek.nl met jouw gegevens? Ik hoor het graag van je!

Wat een geweldige plek vol avontuur

Wij waren er met het kinderfeestje van onze zoon. Paintballen..! Wat een avontuur en feestje werd er van gemaakt. Zeker door Bert en Patrick die de jongens begeleide. Super toffe ervaring voor iedereen die er bij was. Het personeel bij de bar waar wij later een frietje gingen eten leken er wat minder veel zin in te hebben. Wel goed geholpen ook daar, maar had wat vrolijker gemogen.

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje, Verjaardagsfeest, Vriendenuitje, Familiedag

Beste Jacqueline, Super om te horen dat Bert en Patrick jullie zo goed geholpen hebben en er een echt avontuur van hebben gemaakt! Graag willen wij bij de volgende keer laten zien dat de horeca ook 5 sterren waard zijn.

Perfect geregeld en verzorgd!

Met 8 vrienden een leuke dag gehad, eerst sole. Gereden langs de loosdrechtse plassen daarna achter de steengrill! Perfect georganiseerd en heerlijk gegeten! Voor herhaling vatbaar

• Categorie uitje: Vriendenuitje

Fantastisch

Op het laatst meldde mijn zus zich i.v.m. verdrietige omstandigheden af. Ik vond het top dat op ik op dat moment zonder problemen het gereserveerde bedrag kon terug pinnen. Dit is zeker een goede instelling van uw bedrijf, Top!! Voor de rest waren de medewerkers zeer betrokken en aardig.

Heel erg leuk en gezellig

het was een geslaagd kinder feestje alleen zaten we met bowlen naast een heel luidruchtige volwassen groep die best wel dronken waren.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

de activiteiten waren prima, alles er omheen kan zo veel beter

Activiteiten en begeleiding waren prima, kids hebben zich goed vermaakt. Maar alles er omheen kan zo veel beter: - helpen kiezen/advies activiteiten bij planning echt NUL en dan hebben we het over op locatie, wij zijn gekomen om te kijken, met dochter, gewoon waardeloze ontvangst en uitleg/advies. Later aan de telefoon deed de (nieuwe) medewerker goed haar best maar dan nog matig. - eerste ontvangst op de dag zelf matig, geen duidelijk plan/uitleg van de dag, waar taart eten etc. - pauzetafel stond niet gedekt klaar (veel andere wel), niet juiste aantal stoelen, we moesten vragen om de taart, om een mes, gewoon slecht, nogal domper voor de jarige, geen naambordje - we hadden ook prima daar gegeten, behalve het menu is slecht. kids zijn al lang de friet en vette hap beu. Thuis paste pesto en fruitsalade, ze kwamen allemaal voor meer. Hoe moeilijk kan het zijn? - oh ja, film keuze echt bizar slecht Dus, basis dienst (activiteiten) leuk, de rest verlies je gewoon veel omzet op. Van advies tot snacks tot avondeten. Is niet gezegd dat we niet terugkomen, wellicht wel, maar om de activiteiten.

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Kids hebben het geweldig gehad

Goede ontvangst , alles net geregeld, goed te woord gestaan. Gewoon helemaal top dank hiervoor

• Categorie uitje: Verjaardagsfeest

Beste Suzanne, Super leuk om te horen dat het een geslaagde dag was en dat je ons aanraad! Graag tot een volgend avontuur!

Gezellig Sportieve boel :-)

Wij hebben heerlijk gegeten, bedankt voor de goede zorg

• Categorie uitje: Bedrijfsuitje

Beste Paolo, Bedankt voor je mooie cijfer, we zien je graag terug bij een volgend avontuur!

Over De Avontuurfabriek

De Avontuurfabriek: dé plek voor jouw uitje! Een uitje bij de Avontuurfabriek staat garant voor actie, ontspanning en plezier! Dat kan ook bijna niet anders, met meer dan 50 activiteiten onder één dak. Allemaal op het gebied van sport, vermaak en vrijetijdsbesteding.