Mooie zaak, en je wordt er op een heel prettige manier geholpen,ook na jaren, wij hebben er in 2013 een waterbed gekocht waar we nog altijd tevreden over zijn. We ervaren nu nog steeds de prettige en goede service.

• Ervaring met: Waterbedden

Perfecte service en zeer goed advies gekregen door Frank. Na aankoop van nieuwe matrassen en beddengoed, net weer wat besteld omdat je weet dat je kwaliteit krijgt.

• Ervaring met: Overige

Prettig en goed advies. Uitstekende service. Aan te raden.

• Ervaring met: Tempur

Klantgericht, persoonlijke, vriendelijk en eerlijk advies. Scherpe prijzen en stipte levering. Zeer ruim assortiment in een mooie showroom. Ons bed bevalt uitstekend!

• Ervaring met: Tempur

Ik heb weinig andere ervaringen om mee te vergelijken en weet zelf ook weinig van het product. Ik heb het idee dat we goed geholpen zijn. Wel zou ik indien mogelijk de feedback (dit formulier) anoniem maken :) Mensen spreken dan vrijer / eerlijker.

• Assortiment N.v.t.
  • Ervaring met: Boxsprings

Beste Linda Het is mogelijk om anoniem een beoordeling achter te laten. Je bent niet verplicht om naam, voornaam, woonplaats in te vullen. We hebben je achternaam ook weg laten halen door klantenvertellen in je beoordeling. We wensen jullie nog veel slaapcomfort met jullie nieuwe bed en dankjewel voor de beoordeling.

Jaren geleden kochten wij een waterbed bij Slaaptijd. Goed advies, uitstekende levering en installatie. Echter, na een tijd realiseerden we ons dat een waterbed niet echt iets voor ons was. Ik had gehoopt dat het 'heilzaam' zou zijn voor mijn rug. Maar helaas ligt dat voor iedereen anders en bij mij leverde het meer pijn op. Mijn man was uiteindelijk ook niet echt blij met het bed. Maar omdat het een voor ons een grote uitgave was geweeest en we geen van beide het de ander durfden te zeggen, duurde het drie jaar voordat we weer bij Slaaptijd binnenliepen. Tot onze grote verrassing bood Frank ons aan een fiks bedrag terug te geven voor ons waterbed als we een nieuw bed bij hem zouden kopen. Maar zelfs als we ergens anders een bed zouden aanschaffen had hij nog een aardig bedrag terug gegeven. Ongekende service!! We hebben nu twee heerlijke boxspring bedden waar we, na 2 jaar, nog steeds erg blij mee zijn. En ook toen weer super service: de matrassen die we gekocht hadden bleken toch te hard. Ze werden zonder probleem kosteloos geruild!

• Ervaring met: Overige

Goed advies en frank nam de tijd om alles uit te leggen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Ervaring met: Tempur

Vanwege professionele sportbeoefening is ons bed enorm belangrijk voor voldoende en goede nachtrust. In 2012 hebben wij ons bed gekocht bij Slaaptijd en Frank heeft ons destijds uitstekend geïnformeerd over de mogelijkheden waardoor wij nu nog steeds heel tevreden zijn met ons bed.

• Ervaring met: Boxsprings

We hadden een probleem met een waterbed. Hoewel we het bed niet bij Slaaptijd gekocht hadden hebben ze ons probleem zeer vakkundig opgelost.

• Ervaring met: Waterbedden

Prima en eerlijk geholpen door Frank.Ook qua prijs zeker een aanrader...zeer tevreden

• Ervaring met: Waterbedden

geweldig fijn bed gekocht bij "slaaptijd" , Marco is een leuke , vakbekwame verkoper, snel geleverd , precies volgens afspraak, goede service, het is fijn dat in de tijd van internet verkoop dit soort winkels nog bestaan , HELEMAAL TOP

• Ervaring met: Boxsprings

wij zijn zeer tevreden voor de tijd en het luisterend oor dat je besteed hebt om werkelijk te horen wat we wilden

• Ervaring met: Boxsprings

super goed waterbed, goed advies. mijn volgende bed komt zeker weer van slaaptijd

• Ervaring met: Waterbedden

na een goed advies van een waterbed overgestapt op een boxspring. een kwalitatief zeer goede elektrisch verstelbare boxspring met 2 verschillende type matrassen. Fijne topper en als klap op de vuurpijl een hoeslaken wat zeer goed het vocht opneemt en ervoor zorgt dat de topper niet gaat pillen. Al met al een super winkel met een super advies. Ga zo door Frank

• Ervaring met: Boxsprings

De levering en service van een nieuwe boxspring voor mijn moeder waren geweldig. Ook toen er kleine probleemtjes waren, was Frank Koken steeds bereid om te helpen. Klasse!

• Ervaring met: Overige

Deskundig advies, goede nakoming van afspraken en uitstekende service alsmede heel prettig contact.

• Ervaring met: Waterbedden

Wij zijn nu erg tevreden met ons Tempur matrassen en de op elektrisch bedienbare bodem. Deze laatste is onlangs als garantie geheel omgewisseld en biedt nu het gebruikscomfort dat wij wens(t)en. Super inzet van firma Slaaptijd om de oorspronkelijke problemen op te lossen. Wij bevelen hen graag aan.

• Ervaring met: Tempur

Ik slaap al jarenlang heerlijk op mijn waterbed van beddenspeciaalzaak Slaaptijd

• Ervaring met: Waterbedden

Goed advies, adequate levering en goede service. Bij verhuizing 3 jaar laten mochten we zelfs de waterpomp gratis lenen.

• Ervaring met: Waterbedden

Prettig geholpen, netjes afgeleverd, goede service.

• Ervaring met: Boxsprings

Goede ruim opgeztte zaak met eerlijk advies.

Aalsterweg 118 5615CJ Eindhoven

040-2920480

Over Beddenspeciaalzaak Slaaptijd

In onze beddenwinkel in Eindhoven vindt u bekende slaapsystemen zoals Boxsprings van Wonderland, Styldecor, Serta, Bedding Concepts en Kreamat. Maar ook hebben wij in onze collectie, Lattoflex, Geltex, Tempur en matrassen speciaal voor u op maat gemaakt van Perzona. Daarnaast hebben we een collectie waterbedden van uitmuntende kwaliteit van de merken 2sleep en Profine.